IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : VS vs. Irak???? Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2002 14:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

er is de laatste tijd veel over de mogenlijke aanval van de VS op irak in het nieuws. Deze aanval is alleen maar om Saddam af te zetten. kan zoiets zomaar????

verder stond in onze krant dat de VS ook ng een serieus overweegt om een kerncentrale in Iran te bombarderen.

ze krijgen het wel druk in ieder geval.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 31-07-2002 14:35 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb er verschillende artikelen over gelezen ja.
Ze zijn nu echt helemaal de weg kwijt daar in Washington.

De VS kan een aanval op Irak echt niet maken. Voor zover ik weet is Saddam al jaren geen echte bedreiging meer, en wat die meneer binnen zijn eigen landsgrenzen uitvoert is zo'n drastische bemoeienis niet waard. Dit is gewoon ordinair ruzie zoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 31-07-2002 14:39]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 14:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:35 schreef DimmuChild het volgende:
Ze zijn nu echt helemaal de weg kwijt daar in Washington.


Idd! En vooral "grand daddy" Bush.
Maar echt boeie kan zo'n vervanmijnbed show me niet.
Pas als me de bommen om de oren vliegen als ik aan mijn bier zit onderneem ik stappen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2002 14:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:35 schreef DimmuChild het volgende:
Ik heb er verschillende artikelen over gelezen ja.
Ze zijn nu echt helemaal de weg kwijt daar in Washington.

De VS kan een aanval op Irak echt niet maken. Voor zover ik weet is Saddam al jaren geen echte bedreiging meer, en wat die meneer binnen zijn eigen landsgrenzen uitvoert is zo'n drastische bemoeienis niet waard. Dit is gewoon ordinair ruzie zoeken.


precies mijn mening. er is geen motivatie voor. als het om een tiran gaat kunnen ze de halve wereld wel aanvallen. ik snap het ook niet goed waarom ze zo iets willen gaan doen: gezichtverlies trachten te herstellen? olie?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-07-2002 14:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

olie


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 31-07-2002 14:43 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 31 juli 2002 14:37 schreef Slechtheid het volgende:
Idd! En vooral "grand daddy" Bush.
Maar echt boeie kan zo'n vervanmijnbed show me niet.
Pas als me de bommen om de oren vliegen als ik aan mijn bier zit onderneem ik stappen.


hmmz als irak iets trug doet dan is amerika meteen bang en haalt ie heel europa erbij inclusief ons (gok ik) Dan zal je toch stappen moeten ondernemen hoor...



XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 31-07-2002 14:45 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

ze doen hun best maar.... I wont loose any sleep over it


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 14:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:43 schreef Kramy het volgende:
hmmz als irak iets trug doet dan is amerika meteen bang en haalt ie heel europa erbij inclusief ons (gok ik) Dan zal je toch stappen moeten ondernemen hoor...


Ik niet, de regering.
Politiek is voor mensen die zich erin intreseren.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 31-07-2002 14:47 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:42 schreef attila_de_hun het volgende:
precies mijn mening. er is geen motivatie voor. als het om een tiran gaat kunnen ze de halve wereld wel aanvallen. ik snap het ook niet goed waarom ze zo iets willen gaan doen: gezichtverlies trachten te herstellen? olie?


Ik denk dat dit soort acties alles te maken hebben met de deuk die ze hebben opgelopen op die elfde september. Hun trots is gekrenkt, en ze zijn er een beetje paranoïde van geworden. Gevaarlijke combinatie.

Ik hoop dat Europa dit soort voornemens cq acties streng afkeurt, al heb ik het idee dat ik nu valse hoop zit te koesteren.

Dood aan Bush!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2002 14:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 14:47 schreef DimmuChild het volgende:

Ik hoop dat Europa dit soort voornemens cq acties streng afkeurt, al heb ik het idee dat ik nu valse hoop zit te koesteren.

Dood aan Bush!


Frankrijk in ieder geval wel.
Maar die Blair is zo een slijmbal bij Bush. Groot Britannie zal wel weer volledig achter Bush staan.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-07-2002 14:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 juli 2002 14:35 schreef DimmuChild het volgende:
Dit is gewoon ordinair ruzie zoeken.

Ja, maar dat is toch een bekende methode om de aandacht van de binnenlandse problematiek af te leiden? Zolang 'het volk' een gemeenschappelijke vijand heeft zien ze de ellende in hun eigen land niet en hebben ze daar vooral geen kritiek op.
quote:
Op 31 juli 2002 14:37 schreef Slechtheid het volgende:
Maar echt boeie kan zo'n vervanmijnbed show me niet.
Nou ja, globaal gezien is dat helemaal niet zo ver weg.


I'm not being rude. You're just insignificant.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 31-07-2002 14:52 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Inderdaad ja, dat zal wel weer gaan gebeuren.

Die hielenlikkerij van Engeland is iets waarvan de achterliggende gedachte mij totaal ontgaan is eigenlijk.
(Beetje off topic)

[edit] reactie op atilla.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 31-07-2002 14:53]


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2002 14:56 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Bin Laden is ook nog steeds niet gepakt en misschien doet de VS het wel expres. Stel nou dat ze figuren als BL en Sadam publiekelijk executeren oid, wie weet wat voor een massahysterie je dan teweegbrent in die landen en niet te vergeten, in onze landen. Dan is het hek naar mijn mening echt van de dam en komen er nog veel meer bomaanslagen e.d. Da's mijn visie, hoor...

Laat die tirannen lekker leven, want je weet nooit wat voor mafkees er opstaat om dan de macht te grijpen..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 14:58 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Toch denk ik dat een groot deel gewoon aan Bush zelf ligt.
Hij wil eigenlijk alleen maar de positie van Amerika t.o.v. andere landen verbeteren over andersmans rug [Blair?], terwijl hij zaken binnen Amerika zelf links laat liggen.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2002 15:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Ik weet het niet. ik heb weleens wat boeken gelezen. Ik heb het idee dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten een grotere vinger in de pap hebben dan die hele Bush. Hij is naar mijn mening ook maar een marionet..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 31-07-2002 15:11 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 31 juli 2002 15:07 schreef DMTR het volgende:
Ik weet het niet. ik heb weleens wat boeken gelezen. Ik heb het idee dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten een grotere vinger in de pap hebben dan die hele Bush. Hij is naar mijn mening ook maar een marionet..


dit wil ik heel goed geloven! Bush zelf is lang niet slim geneog om met plannen te komen...en hij is veel te bang voor saddam...bush is gewoon een lulletje die het mag vertellen en de echte slimme mensen die bepalen wat er gebeurd....



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-07-2002 15:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Bush kan zo bij Jerry Springer..ik vraag me serieus af of hij ze wel allemaal op een rijtje heeft.De achterlijke grootheidswaanzin daar altijd..bah.
Het grote onoverwinlijke Amerika het land waar alles goed is....maar nu wel weer een oorlog uitlokken


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-07-2002 15:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 15:11 schreef Kramy het volgende:
dit wil ik heel goed geloven! Bush zelf is lang niet slim geneog om met plannen te komen...en hij is veel te bang voor saddam...bush is gewoon een lulletje die het mag vertellen en de echte slimme mensen die bepalen wat er gebeurd....


Ik denk dat je gelijk hebt. Alleen nu nog "slimme mensen" veranderen in "chauvi's met plaat voor kop".


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 31-07-2002 15:14 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik heb het hier vandaag net over gehad met een investers board in singapore.
Volgens de heren gaat de amerikanen niet aanvallen zolang ze niet voldoende bondgenoten hebben om de dure oorlog te finacieren.( ben het volledig eens met deze stelling)
Want als er een oorlog komt in irak zal die zeker gevolgen hebben voor de olie prijs en nog meer voor de amerikaanse economie, en die is al niet zo best op het moment.

dit was linknl reporting from singapore.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-07-2002 15:19 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Dat bewijst dus maar weer dat we eigenlijk best wel slim en goed zijn hier, om even off topic te gaan...
we moesten maar eens de politiek ofzo........AAARGH...what am I saying


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2002 15:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 15:19 schreef DMTR het volgende:
Dat bewijst dus maar weer dat we eigenlijk best wel slim en goed zijn hier, om even off topic te gaan...



Ik heb daar geen moeite mee, met zulke uitspraken


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-07-2002 15:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een oorlog om Saddam af te zetten? Laat je niks wijsmaken!
De Amerikanen hebben hem zelf aan de macht geholpen, en jarenlang volgestopt met wapens, voor de oorlog tegen 'evil empire' Iran.
In 1991 hebben ze hem ook laten zitten. Ze hadden Hoessein al duizend keer kunnen laten omleggen. Gebeurt niet.
Saddam = oorlog = Amerikaanse oorlogsindustrie = Dollars. Om maar niet over de Amerikaanse propaganda-waarde te beginnen.
Ze laten hem zitten, want ze kunnen nu altijd zeik maken daar, hun oorlogsindustrie laten draaien, daar gaat Amerika het om, niet om Sjiiten of Koerden. Of om de As van het Kwaad.
Amerika is 1 leugen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 31-07-2002 16:15 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Oorlog tegen Irak, ja maar pas op he want Saddam heeft gezegd, als er oorlog komt dan wordt het de tweede Vietnam.
Is die Saddam nou zo dom ? JA!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-07-2002 16:17 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 16:15 schreef Witchking het volgende:
Oorlog tegen Irak, ja maar pas op he want Saddam heeft gezegd, als er oorlog komt dan wordt het de tweede Vietnam.
Is die Saddam nou zo dom ? JA!

De Amerikanen overschatten zichzelf wel een beetje hoor, wacht maar totdat ze straatgevechten moeten gaan voeren in grote steden, dan gaan er echt wel behoorlijk wat sneuvelen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2002 16:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 15:48 schreef Heiden het volgende:

Amerika is 1 leugen.



... en de as van het kwaad.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-07-2002 16:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 16:15 schreef Witchking het volgende:
Oorlog tegen Irak, ja maar pas op he want Saddam heeft gezegd, als er oorlog komt dan wordt het de tweede Vietnam.
Is die Saddam nou zo dom ? JA!


Er komt geen tweede vietnam meer. Als nu echt goed de pleuris uitbreekt is het WWIII.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen