IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : DE cd van je collectie Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2008 18:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Mijn held!


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 01-08-2008 18:16 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 1 augustus 2008 18:11 schreef JWurm het volgende:
ben jij dat in die Avatar? In dat geval snap ik het...


Als jouw Nick iets verteld over jouw geslachtsorgaan moet je helemaal je kop houden..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 01-08-2008 18:18 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

uhm...dat is 'n arm...en JA dat zegt iets over mijn geslachtsorgaan


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2008 18:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

On topic, fags.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-08-2008 18:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ok, metal gerelateerd:




Non metal gerelateerd:



VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 01-08-2008 18:48 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 17:58 schreef mental het volgende:
Ik mag dan niet zo'n grote collectie als jij hebben, meneer de journalist, ik koop ze tenminste zelf en krijg ze niet gratis opgestuurd.Moet jij trouwens niet lekker fijn afrukken op de laatste coldplay ipv je bezighouden op een metal forum ? Of is je pik inmiddels het aanzien niet meer waard omdat de vellen erbij hangen ? en moet je je, nu je niet meer rukken kunt maar afgeven op mensen die BFB nog wel steeds kunnen waarderen ?


Hihi, wat hap jij toch altijd leuk... Dat is eigenlijk nog amusanter als je inferieure voorliefde van de meest matige hardcoregroepjes... En wat een foute aannames ook in je post trouwens. 80% van mijn collectie heb ik zelf gekocht, de rest gekregen... Alle overige promo's (ongeveer de categorie Blood For Blood; clowntjes-hardcore dus) gaan richting prullenbak bij de rest van de rommel. Coldplay heb ik nog een grotere hekel aan dan Blood For Blood trouwens... Hoe staat het met jouw liefde voor metal trouwens?

Maar goed, je gaat niet meer reageren, dus zeg ik: veel plezier verder met je I Ain't Like You-liedje. Het idee dat je dit nummer kwaad staat mee te brullen op je slaapkamer - ongetwijfeld met een trillende onderlip en traantjes op je wangen - terwijl je aan ondergetekende denkt... Tja, ik kan er wel om lachen...


We don't take it, we just fake it...


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 01-08-2008 18:50 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 18:48 schreef VivaHate het volgende:
op je slaapkamer - ongetwijfeld met een trillende onderlip en traantjes op je wangen


!! :')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2008 18:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

En dan hap ik....natuurlijk jongen.ik vind het allemaal wel best met je verder.en om je nog even wat info te geven over hoe het zit met mijn liefde voor metal...ik draai nog steeds mijn metal meuk ja.


Fuck the world and fuck you


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 01-08-2008 18:54 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 18:52 schreef mental het volgende:
ik draai nog steeds mijn metal meuk ja.


Op je slaapkamer, met een trillende onderlip en traantjes op je wangen, of dat dan weer niet?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2008 18:55 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 18:54 schreef nuclearwarfare het volgende:
Op je slaapkamer, met een trillende onderlip en traantjes op je wangen, of dat dan weer niet?
haha, nee, als ik wil huilen bij muziek dan draai ik mijn emo bandjes wel...


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-08-2008 18:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 18:52 schreef mental het volgende:
En dan hap ik....natuurlijk jongen.ik vind het allemaal wel best met je verder.en om je nog even wat info te geven over hoe het zit met mijn liefde voor metal...ik draai nog steeds mijn metal meuk ja.


Nou mental kees, zijn reactie is meer gevat dan gehap.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2008 18:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik zet t nummertje nog eens op voor vivahate.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2008 18:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 18:55 schreef Lionheart het volgende:
Nou mental kees, zijn reactie is meer gevat dan gehap.
ja man, zo gevat, ik zit er nu nog om te janken, door mijn zondvloed aan tranen zie ik niets meer.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 01-08-2008 18:57]


Fuck the world and fuck you


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 01-08-2008 18:57 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 18:52 schreef mental het volgende:
En dan hap ik....natuurlijk jongen.ik vind het allemaal wel best met je verder.en om je nog even wat info te geven over hoe het zit met mijn liefde voor metal...ik draai nog steeds mijn metal meuk ja.


Ah, bedankt voor de update. Je hebt het over meuk, zie ik. Niet bepaald een positieve omschrijving... Geen liefhebber dus? Ach, voor mensen zoals jij is er Volbeat uitgevonden...


We don't take it, we just fake it...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 01-08-2008 18:58 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 1 augustus 2008 18:48 schreef VivaHate het volgende:
Hihi, wat hap jij toch altijd leuk... Dat is eigenlijk nog amusanter als je inferieure voorliefde van de meest matige hardcoregroepjes... En wat een foute aannames ook in je post trouwens. 80% van mijn collectie heb ik zelf gekocht, de rest gekregen... Alle overige promo's (ongeveer de categorie Blood For Blood; clowntjes-hardcore dus) gaan richting prullenbak bij de rest van de rommel. Coldplay heb ik nog een grotere hekel aan dan Blood For Blood trouwens... Hoe staat het met jouw liefde voor metal trouwens?

Maar goed, je gaat niet meer reageren, dus zeg ik: veel plezier verder met je I Ain't Like You-liedje. Het idee dat je dit nummer kwaad staat mee te brullen op je slaapkamer - ongetwijfeld met een trillende onderlip en traantjes op je wangen - terwijl je aan ondergetekende denkt... Tja, ik kan er wel om lachen...


Uitgejankt????

Dan vanaf nu ontopic.

Niet ontopic gejank wordt geedit...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-08-2008 18:59 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 18:57 schreef VivaHate het volgende:
Ah, bedankt voor de update. Je hebt het over meuk, zie ik. Niet bepaald een positieve omschrijving... Geen liefhebber dus? Ach, voor mensen zoals jij is er Volbeat uitgevonden...
Nee,helaas...die band vind ik niks..hoop niet dat je dat heel erg vind.


Fuck the world and fuck you


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-08-2008 19:07 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht



Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-08-2008 19:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 15:21 schreef skullfuck het volgende:
als we zo gaan beginnen;




dan mag deze ook absoluut niet ontbreken, mijn favoriete jazzplaat en ook een van dé beste platen uit mijn collectie:




en laten we The Jazz Composers Orchestra niet vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 01-08-2008 19:23]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-08-2008 21:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 augustus 2008 15:13 schreef spectre het volgende:


Deze
Juist!!

En iets meer metal:



Verveelt nooit



ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 01-08-2008 23:22 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

ik kom altijd weer terug op



whitewater


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-08-2008 22:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht



deze en die van Wim.



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 03-08-2008 11:06 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/



DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 03-08-2008 13:09 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

All time:

Op dit moment is de cd in mijn collectie even:


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 03-08-2008 23:50 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

De cd die ik altijd kan draaien, in welke stemming ik ook ben:



"Beste" cd:


Meest trotse collector's item cd:



----
Verdere kanshebbers voor de eerste categorie: Tool - Lateralus, Meshuggah - ObZen, Therapy? - So much for the ten year plan


Inter faeces et urinam nascimur


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-08-2008 0:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die ronde met een gaatje in het midden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen