IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Portal - Australische Brute Ambient Death Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2008 17:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.myspace.com/portalxiii

ja het is mogelijk


schitterend artwork btw




The Curator - Vocals
Illogium (formerly called KnowMad) - Lead guitar
Aphotic - Rhythm guitar
Phathom Conspicuous - Bass
Ignis Fatuus - Drums




signature


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 31-07-2008 18:27 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Outre is fantasisch, vond Seepia misschien nog een tikkeltje beter maar het scheelt niet veel!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-07-2008 19:29 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

wazige productie.

ik zal het eens vaker luisteren.


Suck my piss


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-07-2008 19:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Muziek is geschift.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2008 19:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2008 18:27 schreef Iscariah het volgende:
Outre is fantasisch, vond Seepia misschien nog een tikkeltje beter maar het scheelt niet veel!
+1


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 31-07-2008 19:52 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Klinkt VET. Heel aparte sound.


miikja
Usericon van miikja
Posted 31-07-2008 20:22 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Ik heb een oude cassettedemo van ze. Daar was het geluid ook wazig, nauwelijks drums te horen, alleen gitaar. Ik dacht eerst dat ze gewoon beperkte opnamemogelijkheden hadden maar het lijkt nu eerder een handelsmerk.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2008 20:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt niet, het is de ontdekking van het jaar

dat cassetteken toevallig niet beu ?


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-07-2008 20:40 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Muzikaal wel geinig, geluid vind ik dermate irritant dat ik het niet vaak zal luisteren. Het lijkt op de brakke oefenopnames die ik met m'n band met een laptopje en slechte microfoon in de oefenruimte altijd maakte.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2008 20:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2008 20:40 schreef WMP het volgende:
Muzikaal wel geinig, geluid vind ik dermate irritant dat ik het niet vaak zal luisteren. Het lijkt op de brakke oefenopnames die ik met m'n band met een laptopje en slechte microfoon in de oefenruimte altijd maakte.


jammer dat je het niet hebt opgenomen, was zeker een succes geweest


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 31-07-2008 20:46 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik vraag me af of de wereld zat te wachten op slechte funeral doom met een wc-geluid.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 31-07-2008 20:56 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2008 20:46 schreef WMP het volgende:
Ik vraag me af of de wereld zat te wachten op slechte funeral doom met een wc-geluid.
Waar kan ik dit bestellen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-07-2008 22:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 01-08-2008 0:12 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

[edit]

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 29-04-2009 18:55]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-08-2008 8:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Geen MySpace dan?


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-09-2008 12:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

heb het nog wat luisterbeurten gegeven en ik denk dat als de drums beter klonken dat het dan wel bleef hangen.

zonder komma's


Suck my piss


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-04-2009 18:52 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

[edit]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2009 18:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

w<t>f


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-04-2009 19:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dit spul is echt gaaf! Paar maandjes geleden onafhankelijk van deze topic ontdekt. Gitzwart, sfeervol, heerlijk.
Maar mij schoot toch voornamelijk 'Demoncy - Joined in Darkness' te binnen. Is die 'Seepia' een beetje verkrijgbaar?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-04-2009 19:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2009 19:26 schreef kwelgeest het volgende:
Dit spul is echt gaaf! Paar maandjes geleden onafhankelijk van deze topic ontdekt. Gitzwart, sfeervol, heerlijk.
Maar mij schoot toch voornamelijk 'Demoncy - Joined in Darkness' te binnen. Is die 'Seepia' een beetje verkrijgbaar?



ja, via Profound Lore


signature


R.
Usericon van R.
Posted 21-06-2009 14:48 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Enorm gave band! In het begin moeilijk om doorheen te komen, maar gelukkig bied het visuele aspect van deze band een mooie brug naar het begrijpen van de muziek; pure waanzin!



[Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-06-2009 14:55]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2009 14:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zalige band indeed

kwijl


signature


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-09-2009 16:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

jamaar de drums klinken zo kut

edit wat heeft die zanger op zn hoofd??

een soort vogelhuisje?

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 17-09-2009 16:16]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2009 16:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




je moet wel op die HD knop klikken


signature


Trismegistus
Usericon van Trismegistus
Posted 17-09-2009 17:56 by Trismegistus Wijzig reactieProfiel van TrismegistusQuote dit bericht

Portal zit zowel muzikaal als visueel compleet in hun eigen wereldje. Ik weet nog niet zeker waar het nou precies over gaat, lijkt verder te gaan dan standaard Lovecraft worship, maar wel tof dat een band anno 2009 nog echt iets mysterieus weet te creƫren. Mysterieus voor zo'n simpele ziel als mijzelf dan.

De Curator mag het zeggen.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-09-2009 18:06 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Best gaaf dit, wat ik zo op Myspace hoor. Lekkere rauwe productie. Ook maar eens meer van zoeken.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen