IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Portal - Australische Brute Ambient Death Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 29-01-2013 0:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Zal wel die geflopte NL band "Portall" zijn.

Ben benieuwd naar de nieuwe Portal van Australische bodem.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-02-2013 13:56 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 22-02-2013 16:30 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik heb nog enkele malen geprobeerd, maar geraak er echt niet in. Het blijft een hoop rommel voor mij.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-02-2013 12:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Portal is sowieso gaaf. Heerlijk sfeer, goed geluid.
Maar ik vraag me bij die nieuwste wel een beetje af of'ie wat toevoegt en derhalve bijblijft. Nu zo'n vier keer gehoord, maar hij moet nog wat bezinken; denk ik.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2013 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind em best groovend eigenlijk, minder verknipt dan anders.

niet slecht, anders


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-02-2013 11:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2013 12:00 schreef Kvelgeest het volgende:
Portal is sowieso gaaf. Heerlijk sfeer, goed geluid.
Maar ik vraag me bij die nieuwste wel een beetje af of'ie wat toevoegt en derhalve bijblijft. Nu zo'n vier keer gehoord, maar hij moet nog wat bezinken; denk ik.

Idem dito. Moet hem nog even naast Swarth zetten om het zekerder te weten, maar nu toch wel wat het idee dat het niet anders genoeg is.


Quis moderabat ipsos moderatores?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 12-05-2013 11:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Vexovoid is de naam van het album, en deze is nu te verkrijgen.

Mijn persoonlijke mening is dat dit album een goede opvolger is van Swarth.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 03-11-2013 12:16 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



Wat een prachtige videoclip! De mooiste die ik dit jaar heb gezien.



Argh
Usericon van Argh
Posted 05-11-2013 22:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wilde de clip ook posten maar hij staat er al. Vet hoor! Past perfect bij de muziek en het beeld wat ik krijg als ik naar deze band luister.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-11-2013 12:52 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik ben onder de indruk.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-11-2013 5:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wist niet dat er voor Larvae (een van mijn favoriete Portal nummers)ook een clipje was





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2014 22:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-02-2014 22:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Beter dan de vorige Portal!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-02-2014 22:23 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Neen. Slap aftreksel/kopie. Minder technisch en vervelende solo's.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-02-2014 22:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou, ik vond Vexovoid niet zo boeiend, en dan is dit voor mij beter.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-02-2014 22:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Dat mag! Ik respecteer je mening verder wel hoor..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-02-2014 22:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-02-2014 22:36]


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 23-11-2017 16:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



edit: Ik mis weer de blubber.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-11-2017 16:57]


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 24-11-2017 4:14 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

lijkt alsof ze terug gegaan zijn naar seepia en op basis daarvan een nieuwe weg beetje zijn ingeslagen. klinkt veel belovend, goede kans dat de plaat als geheel ook beter is dan vexovoid zo.



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-11-2017 19:37 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Die nieuwe track is erg goed. Behoorlijk cleane productie, maar laat ook eens wat beter horen dat Portal toch echt songs schrijft, daar wordt vaak wel eens lacherig over gedaan. Ze zijn ook weer terug gegaan naar zessnarige gitaren met normale stemming.



spectre
Usericon van spectre
Posted 28-11-2017 20:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

fijne track


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-11-2017 22:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Klinkt evengoed weer vies en gevuld met waanzin. Zoals het hoort bij deze band. Benieuwd naar het album!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2017 9:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 06-01-2018 4:21 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

https://profoundlorerecords.bandcamp.com/track/phathom nog een nieuwe nummer
album lijkt echt zoals ik vermoede een stap terug naar de eerste 2 platen.



Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 06-01-2018 8:56 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Ik word er een beetje onrustig van. Op een vervelende manier.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen