IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Slipknot 2 Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2008 9:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 8:44 schreef GrindMaster het volgende:
tegenwoordig is Slipknot goed vinden weer helemaal trui endezo


K*t!!! Ik wil helemaal niet true zijn.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-08-2008 9:10 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

jammer joh



Why doesn't my music get me all the chicks?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-08-2008 10:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 8:44 schreef GrindMaster het volgende:
tegenwoordig is Slipknot goed vinden weer helemaal trui endezo

Gelukkig ben ik zo true dat ik het al veel eerder dan alle anderen goed vond


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-08-2008 13:04 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Bizar dat Machine Head moet openen voor Slipknot. Ik heb kaartjes, maar na MH ben ik pleite. Slipknot is niet mijn ding.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-08-2008 13:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik heb die nieuwe plaat gisteren beluisterd, maar nee dat wordt hem ook weer niet. Ik vind eigenlijk nog steeds alleen Wait And Bleed erg gaaf. De rest is niet eens slecht of zo maar gewoon saai. Het blijft totaal niet hangen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 19:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Paar nummers gehoord, muzikaal en productioneel gezien klinkt het strak en de afwisseling qua zang is ook niet verkeerd.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2008 21:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 13:04 schreef Vintersorg het volgende:
Bizar dat Machine Head moet openen voor Slipknot. Ik heb kaartjes, maar na MH ben ik pleite. Slipknot is niet mijn ding.


99% zeker dat ik er ook heen ga. Maar ik blijf wel voor Slipknot.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 21-08-2008 22:09 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 21 augustus 2008 8:44 schreef GrindMaster het volgende:
tegenwoordig is Slipknot goed vinden weer helemaal trui endezo


Dus jij vind het nu ook weer goed neem ik aan?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 21-08-2008 22:46 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Schrijnend dat mensen iets persoonlijks als smaak laten bepalen door de massa.



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-08-2008 22:47 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:46 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Schrijnend dat mensen iets persoonlijks als smaak laten bepalen door de massa.


Maar dat is juist de reden waarom ik TMDC zo goed vind!

:')


Op je knie en pijp voor genade!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 21-08-2008 22:52 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:09 schreef Metalhead22 het volgende:
Dus jij vind het nu ook weer goed neem ik aan?


duhh alles voor wat extra scenepoints natuurlijk


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-08-2008 22:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zo, even de officiële zaken online gezet op FP

joey zijn enkel is gebroken btw


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2008 23:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 22:53 schreef Hypnos het volgende:
(...)

joey zijn enkel is gebroken btw


Hij heeft 3 maanden de tijd om daarvan te revalideren. Dat moet wel lukken toch?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-08-2008 18:53 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Iowa maar weer eens aangeslingerd, rossen met die bende


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-08-2008 19:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 23:21 schreef altx het volgende:
Hij heeft 3 maanden de tijd om daarvan te revalideren. Dat moet wel lukken toch?

Dat hangt zeer van de ernstigheid van de breuk af. Maar het moet wel kunnen, ja, zeker als het om je werk gaat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-09-2008 13:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nou, de nieuwste van slipknot is weer een top-cd hoor. De cd staat volgepropt met vette en sublieme riffs, en natuurlijk veel goede nummers! De hektiek van het vroegere werk is gelukkig nog aanwezig maar beduidend meer gekanaliseerd!Eigenlijk wordt de lijn die met de vorige cd is ingezet verder geperfectioneerd.Als je die goed vind moet je de laatset ook zeker eesn gana beluisteren.
De bonus-DVD is ook aardig en de drummer laat toch weer eesn zien dat hij tot de absolute wereldtop behoort.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 09-09-2008 13:51 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 9 september 2008 13:13 schreef attila_de_hun het volgende:
De bonus-DVD is ook aardig en de drummer laat toch weer eesn zien dat hij tot de absolute wereldtop behoort.


Niet overdrijven he



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 09-09-2008 14:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ghehehe.

Heb 'em net ook binnen gehaald, straks eens aan een luisterbeurt onderwerpen.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Snark
Usericon van Snark
Posted 10-09-2008 15:02 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

op basis van de nieuwe myspace samples toch maar even aangeschaft, ik wist niet dat ik dit ooit zou zeggen maar het is echt een hele beste release!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2008 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is die video op TV een nummer die de cd goed vertegenwoordigd?


SQT
Usericon van SQT
Posted 10-09-2008 15:56 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Psychosocial is dat. Persoonlijk vind ik dat het beste nummer van het album, welke me verder niet echt kan boeien. Maar ik geloof dat heel wat lui hier het daarmee oneens zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2008 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm als dat idd 1 vd betere nummers dsan laat maar. Wat een flauw, ongeïnspireerd nummer.


KenVDP
Usericon van KenVDP
Posted 10-09-2008 18:22 by KenVDP Wijzig reactieProfiel van KenVDPQuote dit bericht

Ja, vindek ook, vooral de stukken die clean gezongen worden

Altijd verschrikkelijk op Rate the Video

Rating 0: dit is toch geen muziek, i love tokio hotel xxxxx *vul meest belachelijke koosnaampje in...*

Rating 10: metal rules yeeeeeaaaah

bah

uiteindelijk krijgt dat ding een veel te hoge 7 ofzo




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-09-2008 18:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2008 15:07 schreef Jenje het volgende:
Is die video op TV een nummer die de cd goed vertegenwoordigd?


nee, want de cd is erg variabel. als toch een vergelijking gemaakt moet worden kun je beter hun voorgaande cd nemen maar dan met een iets toegankelijkere stijl.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-09-2008 19:10 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

De nieuwe cd is een knaller.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen