IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Slipknot 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 16-03-2011 23:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Eermorgen en overgisteren


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-03-2011 23:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 23:51 schreef bastianus het volgende:
Is de bassist dood dan? Hoe treden ze op dan?


Ze hebben laatst een sessiebassist aangekondigd, vergeten wie het was. Maar zo dus.

Hap ik nu, of heb je die hype echt gemist?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-03-2011 23:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 23:54 schreef iPim het volgende:
Ze hebben laatst een sessiebassist aangekondigd, vergeten wie het was. Maar zo dus.

Hap ik nu, of heb je die hype echt gemist?
Ik volg Slipknot niet, ik ben hetero.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-03-2011 0:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bassist ging dus dood aan overdosis op een hotelkamer, en dat is het eigenlijk wel zo'n beetje.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


mr.kostwinder
Usericon van mr.kostwinder
Posted 17-03-2011 0:01 by mr.kostwinder Wijzig reactieProfiel van mr.kostwinderQuote dit berichthttp://christiaankostwinder.hyves.nl

quote:
Op 16 maart 2011 23:56 schreef bastianus het volgende:
Ik volg Slipknot niet, ik ben hetero.


je bent ook een loser


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-03-2011 0:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 0:01 schreef mr.kostwinder het volgende:
je bent ook een loser


Jeej, het duurde vijf posts ofzo voordat je iemands furie over je heen hebt geroepen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-03-2011 0:03 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 0:00 schreef iPim het volgende:
Bassist ging dus dood aan overdosis op een hotelkamer, en dat is het eigenlijk wel zo'n beetje.

Als je dood gaat houdt het verhaal vaak wel een beetje op ja.

(of je kunt quoten, kut)

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-03-2011 0:03]


Subtiel kamerolifantje


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-03-2011 0:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 23:56 schreef bastianus het volgende:
Ik volg Slipknot niet, ik ben hetero.
Nee, jij bent oud.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2011 8:15 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 0:01 schreef mr.kostwinder het volgende:
je bent ook een loser


even lief doen tegen Bastianus ja.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2011 8:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 0:01 schreef mr.kostwinder het volgende:
je bent ook een loser
Metal, metal en nog eens metal. Vooral cybergoth

Want dan ben je geen loser ....


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 17-03-2011 8:44 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Sterker nog Cyber Goth zonder opleiding, zonder vriendin en een alcohol probleem. Die jongen is denk ik gefrustreerd dat hij niet verder komt in de maatschappij, ook is hij waarschijnlijk sexueel gefrustreerd omdat ie geen verkering heeft/kan krijgen en het dus maar in alcoholisme zoekt en heel vervelend gaat doen op een forum waar 3 kwart van de mensen wel een leven hebben.
Zoiets dacht ik.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 17-03-2011 8:45]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2012 15:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het valt mij meer en meer op dat Corey's stem op die van Jason Alexander lijkt







signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-03-2012 16:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Slipknot, toch wel samen met Limp Bizkit en Linkin Park de bands waar ik het meeste sentiment mee heb. Ik kan er nog steeds goed van genieten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-09-2012 16:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

De website metaltalk.net heeft laten weten dat Daniel Baldi, een psychiater uit Iowa, woensdag is opgepakt wegens 'involuntary manslaughter'.

De Psychiater zou een acht tal van zijn patienten gedood hebben door te zware pijnstillers voor te schrijven. Een van zijn slachtoffers is Paul Gray, de bassist van Slipknot.

"According to the Des Moines Register, the charging documents claim Baldi: [did unintentionally cause the death of Paul Gray by the commission of an act likely to cause death or serious injury, to-wit, continually wrote high-dose prescription narcotics to a known drug addict from 12/27/2005 until his death.]"



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-09-2012 16:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wa errug!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-12-2012 3:20 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Zo een gaaf nummer dit:




edit: Sowieso hele gave show, veel nummers worden net even anders gespeeld. Smullen voor de fans.



[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 16-12-2012 3:36]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-12-2012 3:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

I'm Sorry Slipknot dat ik jullie als rrapmetal aanzag?


Slipknot is wel degelijk degelijk


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-12-2012 4:06 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 16 december 2012 3:48 schreef Hypnos het volgende:
I'm Sorry Slipknot dat ik jullie als rrapmetal aanzag?


Slipknot is wel degelijk degelijk
Komt dat door het nummer wat ik net poste?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-12-2012 4:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

d'ohuh


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-03-2013 3:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Look me in my brand new eye! Ha, even jeugdsentiment alhier weer. Sorry.

Doet deze band nog iets? Weet dat de zanger geruime tijd op solo tour was met een soort van stand-up/lecture iets..

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-03-2013 3:38]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-03-2013 3:42 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ze staan op Graspop om bands als iron maiden en king diamond van het podium te spelen..


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-03-2013 3:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2013 3:42 schreef bokkie666 het volgende:
Ze staan op Graspop om bands als iron maiden en king diamond van het podium te spelen..


Eerder al eens gezien op graspop, was erg leuk! Maar geen behoefte om nogmaals naar graspop te gaan. Hoop eigenlijk weer eens op een nieuw album zoals de s/t.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-03-2013 3:56 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

In welk opzicht als de S/T?

Hier een stream van het optreden op het eigen festival afgelopen jaar.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-03-2013 7:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 maart 2013 3:42 schreef bokkie666 het volgende:
Ze staan op Graspop om bands als iron maiden en king diamond van het podium te spelen..


Boeiender


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 01-03-2013 7:18 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2013 7:17 schreef MR. N het volgende:

Inderdaad, Grindbashers spelen Iron Maiden nog uit de tent.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen