IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Scars on Broadway (System of a Down side-project)
Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 10-08-2008 13:05 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Heeft iemand de cd al gehoord van Scars on Broadway? De nieuwe band / side project (?) van dorpsgek en SOAD gitarist, zanger, Daaron Malakian en de drummer (naam even kwijt). Als je het mij vraagt klinkt het een STUK interessanter dan het wat gezapige soloproject van Serj Tankian.


Inter faeces et urinam nascimur


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-08-2008 13:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Gehoord, ik vond hem een beetje lafjes eerlijk gezegd. Beetje veel filler-nummers en teveel repetetieve teksten. Een paar nummers zijn wel erg vet. Maar goed, ik heb hem pas één keer geluisterd dus het kan nog allemaal veranderen

Die van Serj zit naar mijn idee beter in elkaar.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-08-2008 19:33 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Dan zal ik het maar niet aan jouw vragen Stoerbaard..

Ik ben het geheel ( deze keer) met Zelthor eens.

Die van Serj zit stukken beter in elkander.

Maar joh.. als jij er van geniet, boeiend toch wat anderen er van vinden.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 10-08-2008 21:01 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Klopt, maar hier moest gewoon ook ff een topic over zijn ;-) Wellicht zijn er wel ZMmers die wel smaak hebben ;-)


Inter faeces et urinam nascimur


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2008 21:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2008 21:01 schreef Stoerbaard het volgende:
Klopt, maar hier moest gewoon ook ff een topic over zijn ;-) Wellicht zijn er wel ZMmers die wel smaak hebben ;-)
dat zijn er helaas verrot weinig.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-08-2008 21:22 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 augustus 2008 21:01 schreef Stoerbaard het volgende:
Klopt, maar hier moest gewoon ook ff een topic over zijn ;-) Wellicht zijn er wel ZMmers die wel smaak hebben ;-)


Je bent er zelf ook een en zie ook geen smaak dus!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Scars On Broadway
Usericon van Scars On Broadway
Posted 30-07-2010 15:04 by Scars On Broadway Wijzig reactieProfiel van Scars On BroadwayQuote dit bericht

In celebration of their upcoming performance at Avalon in Hollywood, Scars On Broadway is pleased to release the brand new song: "Fucking". The song can be DOWNLOADED FOR FREE by visiting www.armageddoncomealive.com and sharing with your friends on Facebook or Twitter.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 30-07-2010 18:44 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Huh, die band was toch tijdens de eerste tournee al geïmplodeerd vanwege Darons gebrek aan inzet? Hebben ze nu weer een doorstart gemaakt?

Van mij mogen ze trouwens. Draai dat album nog steeds bijna wekelijks. Veel vaker dan ik SOAD draai.

Nieuwe album van Serj is trouwens ook al klaar.


Scars On Broadway
Usericon van Scars On Broadway
Posted 30-07-2010 19:30 by Scars On Broadway Wijzig reactieProfiel van Scars On BroadwayQuote dit bericht

Ze hebben inderdaad een doorstart gemaakt, 02-05-2010 gaven ze een comebackshow en 20-08-2010 geven ze bijvoorbeeld weer een show.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen