IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lowlands Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-12-2012 11:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 24-12-2012 15:35 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

Het is niet zo leuk meer op Lowlands veels te druk.
Er lopen allemaal van die pannekoeken rond.
Ik vond de jaren voor 2000 nog gezellig daarna nog een keer geweest,maar dat was niets meer i.v.m. met wat het ooit was.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-12-2012 17:00 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

het lot van veel succesvolle festivals die klein beginnen...


I am mine own redeemer...!


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 24-12-2012 18:57 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Afgelopen jaren heb ik Slayer in Nederland geen enkele keer gemist, maar als ze op Lowlands staan, dan zal ik ze missen.
De rest van de line-up doet me toch niks. Het is me te duur in verhouding (ticket, eten, drank, vervoer).
Daarnaast kan ik even zo snel niks vinden over dagtickets. Maar 3 dagen 185 neertellen alleen voor Slayer gaat me te ver.
Eerlijk gezegd hoop ik liever op een clubshow.


euu?


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 25-12-2012 16:31 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 24 december 2012 15:35 schreef metaaltje het volgende:
......
Er lopen allemaal van die pannekoeken rond.
........


Ik haal altijd een vers gebakken pannenkoek: die kunnen nog niet lopen

PS.
Lowlands doet niet aan dagtickets.
Zou ook niet eerlijk zijn als er op zondag ineens mensen opduiken die fris en fruitig zijn zonder overrijp of beurs te zijn.



Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 26-12-2012 16:49 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 26-12-2012 16:49]


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 29-12-2012 10:15 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2012 16:31 schreef White Tree het volgende:
Ik haal altijd een vers gebakken pannenkoek: die kunnen nog niet lopen

PS.
Lowlands doet niet aan dagtickets.
Zou ook niet eerlijk zijn als er op zondag ineens mensen opduiken die fris en fruitig zijn zonder overrijp of beurs te zijn.


Volgens mij kon je 94 nog wel een dagticket kopen!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 29-12-2012 10:23 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2012 10:15 schreef metaaltje het volgende:
Volgens mij kon je 94 nog wel een dagticket kopen!
In '94?

:')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


BVT
Usericon van BVT
Posted 29-12-2012 11:05 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Tsezus. Komt er net acher dat ik in 1994, 95, 96,98, 99, 2000, tm 2006 geweest ben.. De afgelopen paar jaar niet.. De eerste paar jaar waren in mijn beleving magische bijeenkomsten. Later miste het toch was swoeng..



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 29-12-2012 14:16 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 29 december 2012 10:15 schreef metaaltje het volgende:
Volgens mij kon je 94 nog wel een dagticket kopen!


Dat wist ik niet... ik ga pas sinds '97.



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 02-01-2013 14:43 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Heeft iemand eigenlijk een idee waar dat Slayer gerucht vandaan komt?



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 02-01-2013 14:46 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2013 14:43 schreef rajackar het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee waar dat Slayer gerucht vandaan komt?


iPim.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-01-2013 14:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2013 14:43 schreef rajackar het volgende:
Heeft iemand eigenlijk een idee waar dat Slayer gerucht vandaan komt?


Ja

quote:
Op 2 januari 2013 14:46 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
iPim.
Nee...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-08-2015 13:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Iemand die dit jaar gaat? Vrij matige line-up, maar toch wel een aantal coole dingen om te zien.

Ik ga voor The Antlers, Limp Bizkit, Underworld, Caribou, Four Tet, Dusky, Joris Luyendijk, While She Sleeps, Ho99o9, Romare, The Chemical Brothers, Marcel Dettmann, Karenn, The Maccabees, Interpol, Kendrick Lamar, Tame Impala en Viet Cong.

Jammer dat Kendrick Lamar en Todd Terje clashen, echt bizar.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-08-2015 13:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Slayer op een non-metalfestival, slechtste ooit.

Lowlands is zowat het Hollandse exuivalent van Pukkelpop meen ik.

Veel scheve tijden beleefd, inderdaad veel pannenkoeken en dagjesmensen.


En nu gaan we vegen


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 06-08-2015 14:08 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Slayer?


Wel speciaal voor jou Peter Pannekoek op de vrijdag.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-08-2015 14:15 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-08-2015 14:29 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2015 14:08 schreef Natural Disaster het volgende:
Slayer?


Wel speciaal voor jou Peter Pannekoek op de vrijdag.


En voor jou Raf Coppens deze week in het plaatselijke jeugdhuis.

Belgen weet.


En nu gaan we vegen


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 06-08-2015 15:52 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2015 13:02 schreef iPim het volgende:
Iemand die dit jaar gaat? Vrij matige line-up, maar toch wel een aantal coole dingen om te zien.

Ik ga voor The Antlers, Limp Bizkit, Underworld, Caribou, Four Tet, Dusky, Joris Luyendijk, While She Sleeps, Ho99o9, Romare, The Chemical Brothers, Marcel Dettmann, Karenn, The Maccabees, Interpol, Kendrick Lamar, Tame Impala en Viet Cong.

Jammer dat Kendrick Lamar en Todd Terje clashen, echt bizar.


Aanwezig met een groepje vrienden. Vooral zin in Major Lazer, Limp Bizkit, FFS, Jeugd van Tegenwoordig, Chemical Brothers, Alestorm, Interpol. Verder zie ik wel. Leukste is om zomaar een tent in te lopen en dan maar zien of het wat is.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-08-2015 16:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2015 13:02 schreef iPim het volgende:
Iemand die dit jaar gaat? Vrij matige line-up, maar toch wel een aantal coole dingen om te zien.

Ik ga voor The Antlers, Limp Bizkit, Underworld, Caribou, Four Tet, Dusky, Joris Luyendijk, While She Sleeps, Ho99o9, Romare, The Chemical Brothers, Marcel Dettmann, Karenn, The Maccabees, Interpol, Kendrick Lamar, Tame Impala en Viet Cong.

Jammer dat Kendrick Lamar en Todd Terje clashen, echt bizar.

Zeker ook Ben Khan, Joey Bada$$ (!), Roots Manuva, SBTRKT en Underworld (!) meepikken, baas.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2015 13:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2015 16:07 schreef BenKnuckles het volgende:
Zeker ook Ben Khan, Joey Bada$$ (!), Roots Manuva, SBTRKT en Underworld (!) meepikken, baas.


Joey Bada$$ was tijdens The Maccabees en SBTRKT tijdens The Chemical Brothers (absurde clash). Underworld was erg gaaf.

Wat een kutfestival is Lowlands toch eigenlijk. Qua muziek dit jaar een hele rits faux-nostalgie en popperige one-hit-wonders. Weinig gitaarcentrische muziek en sowieso maar weinig bands op de podia per dag. 's Avonds erg genoten van de electronica etc, al was de sfeer hier en daar wat grimmig ivm het evident hoge niveau van drugsgebruik (bij Karenn bijvoorbeeld).

Wel prima vermaakt op zich, dat wel, maar ik kom nooit meer terug (hopelijk).

+++
Caribou
Four Tet
Silent disco op donderdagavond
Indonesisch eten

++
Kendrick Lamar
De Jeugd van Tegenwoordig
HO99O9
Romare
Ruime voorradigheid van zitplekken
Sanitair

+
Limp Bizkit
Interpol
Tame Impala
Viet Cong
The Antlers
The Maccabees
Underworld
FFS
Karenn

+/-
Paolo Nutini
Dusky
Marcel Dettmann
Twenty One Pilots
The Chemical Brothers

---
Slaves
Bleachers
Overal mensen
Alle vrouwen die allemaal dezelfde lelijke kledingstijl hanteren

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 24-08-2015 13:04]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-08-2015 13:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2015 13:02 schreef iPim het volgende:
HO99O9


Hoe waren die precies? Zou ze ook wel eens live willen meepikken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2015 13:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2015 13:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Hoe waren die precies? Zou ze ook wel eens live willen meepikken.


Erg vet. Gewoon super energie-rijk. De Death Grips-flavour ligt er wel dik op, al komt HO99O9 wat meer humble over. Muzikaal kwam veel van een bandje (ze hadden alleen een drummer mee), maar qua energie ging het echt helemaal los. Tussendoor nog een audiosample van Rise Above gehoord.

Punk mixen met Death Grips-achtige hiphop, zeer aanstekelijk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-08-2015 13:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heerlijk. Ik ga die EP's klaarzetten. Ze lijken te hebben wat Death Grips soms mist: oprechte nonchalance.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-08-2015 14:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2015 13:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Heerlijk. Ik ga die EP's klaarzetten. Ze lijken te hebben wat Death Grips soms mist: oprechte nonchalance.


Ze proberen niet zo hard om "interessant" of "edgy" te zijn. Gewoon raggen en schreeuwen/


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen