IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lowlands Vorige pagina | Volgende pagina
Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 21-08-2008 19:29 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Dat klinkt als een geweldig Lowlandsavontuur!



flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 21-08-2008 19:33 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

haha ja decadentie en LL, wist niet dat dat samenging


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 21-08-2008 21:10 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 augustus 2008 22:34 schreef Snaack het volgende:
Ik ben anders aardig zat geworden van het bier. En van de baco's. En van de overheerlijke cocktails. Vooral de Long Lowlands Iced Thea.
van het bier wat je op het festival terrein kreeg, lukte mij het toch niet.

Mijn hoogtepunten: Textures, Killswitch Engage, DJ Promo, The Dresden Dolls en Joost van Bellen

verder waren Nightwish, Miss Kitten, Jaya The Cat en Anouk ook wel goed eigenlijk



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 21-08-2008 23:26 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2008 22:34 schreef Snaack het volgende:
Ik ben anders aardig zat geworden van het bier. En van de baco's. En van de overheerlijke cocktails. Vooral de Long Lowlands Iced Thea.
ja ZO kom je wel aan de 270 muntjes zeg.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 23:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik vind de punt achter de topictitel (Lowlands.) irritant, kan een mod dat veranderen?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-08-2008 23:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 23:26 schreef Jolijn het volgende:
ja ZO kom je wel aan de 270 muntjes zeg.


Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. 4 volle dagen op het festivalterrein met 2 personen, dus net 35 muntjes p/p p/d inclusief eten..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-08-2008 23:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 23:30 schreef Lionheart het volgende:
Ik vind de punt achter de topictitel (Lowlands.) irritant, kan een mod dat veranderen?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 21-08-2008 23:35 by Jolijn Wijzig reactieProfiel van JolijnQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 23:34 schreef Snaack het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. 4 volle dagen op het festivalterrein met 2 personen, dus net 35 muntjes p/p p/d inclusief eten..
Ja, als je het zo stelt was je festival bijna gratis!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2008 23:36 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Super, thnx.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-08-2008 23:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 23:35 schreef Jolijn het volgende:
Ja, als je het zo stelt was je festival bijna gratis!


Sja, als ik iets haat is het wel op vakantie/ festival etc op mijn geld te moeten letten. Ik wil gewoon alles kunnen doen (binnen redelijke grenzen ) waar ik zin in heb.


RGB
Usericon van RGB
Posted 21-08-2008 23:40 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 18:54 schreef Hagal het volgende:
Wel jammer dat ik sigur ros had gemist

Ze spelen op 17 november in de HMH. En ik was op LL zwaar van ze onder de indruk (jaja, zeg het maar EEEEEEEEMOOOOOOO )


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 22-08-2008 0:05 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 23:34 schreef Snaack het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen. 4 volle dagen op het festivalterrein met 2 personen, dus net 35 muntjes p/p p/d inclusief eten..


dat valt inderdaad wel mee! ik was 46 euro per dag kwijt, maar korte mezelf op mn eten en ging voor die mojito's


RGB
Usericon van RGB
Posted 22-08-2008 1:27 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Ik heb op LL precies 80 muntjes gekocht en uitgegeven cq uitgedeeld. 184 pleuro's dus. moet wel bij gezegd zijn dat ik met mijn atak-collegaatjes op dag 1 in twee ploegen 8 uur per ploeg druk ben geweest met het uitdelen van circa 60 000 plastic bekertjes en evenzoveel vriendelijke begroetingen, dus op vrijdag heb ik eigenlijk niet zo heel hard gefestivald. En ja, we hebben uit pure verveling geturfd hoeveel stapeltjes van 75 bekers er de container uit gingen.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 22-08-2008 14:21 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2008 19:29 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Dat klinkt als een geweldig Lowlandsavontuur!


hehe dat krijg je met vrijkaartjes + hutje erbij terwijl je eigenlijk geen tijd hebt.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-02-2010 18:53 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-02-2010 19:20 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik heb mijn kaartje al



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-02-2010 22:38 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik ga vrijwilligerscoordinatie doen, yay!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 01-03-2010 13:27 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 28 February 2010 22:38 schreef BitchSlap het volgende:
ik ga vrijwilligerscoordinatie doen, yay!

Tof!
Dit jaar sla ik over, volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel weer een paar uur bekertjes uitdelen in ruil voor een gratis kaartje.



Daops
Usericon van Daops
Posted 01-03-2010 13:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gelukkig ook op tijd een kaartje gescoord. Is wel erg rap gegaan dit jaar zeg..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-03-2010 17:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 28 February 2010 18:53 schreef Argh het volgende:
LL 2010 nu alweer uitverkocht :')



totale waanzin. Er zijn niet eens bands bekend?! Ja, Blink-182, wow. Gaat echt nergens meer over zo. Vroeger, toen was Lowlands tenminste nog vet. Nu is het gewoon een commercieel gedrocht. Ik wacht op de Spice girls of Lady Gaga op het hoofdpodium.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-03-2010 17:18]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-03-2010 18:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Admiral Freebee
Blink 182
Blood Red Shoes
Dan Le Sac vs. Scroobius Pip
La Pegatina
Plastikman


Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 01-03-2010 19:15 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

quote:
Op 28 February 2010 22:38 schreef BitchSlap het volgende:
ik ga vrijwilligerscoordinatie doen, yay!


Ik denk ik ook wel weer... en anders kan ik altijd nog achter de bar gaan staan... :D


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 02-03-2010 0:25 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 1 March 2010 13:27 schreef Panzerke het volgende:
Tof!
Dit jaar sla ik over, volgend jaar ga ik waarschijnlijk wel weer een paar uur bekertjes uitdelen in ruil voor een gratis kaartje.


heb je dat wel eens gedaan ja? de laatste jaren deed Gigant dat, dit jaar coordineer ik de boel stelt niet veel voor maar geeft mij een gratis kaartje en staat leuk op de cv.
ik heb er zin in


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 02-03-2010 11:33 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 2 March 2010 0:25 schreef BitchSlap het volgende:
heb je dat wel eens gedaan ja? de laatste jaren deed Gigant dat, dit jaar coordineer ik de boel stelt niet veel voor maar geeft mij een gratis kaartje en staat leuk op de cv.
ik heb er zin in

Vrijwilligers van het Wagenings Bevrijdingsfestival staan er ook al sinds jaar en dag, zo ben ik er ook tussen gekomen.



RGB
Usericon van RGB
Posted 02-03-2010 13:38 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Is voor Atak ook al jaren vaste prik.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen