IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lowlands Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-11-2010 23:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mocht het toch tegenvallen kan je je kaartje altijd nog kwijt


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-11-2010 18:37 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Vet programma tot nu toe!



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


master-rens
Usericon van master-rens
Posted 30-11-2010 18:45 by master-rens Wijzig reactieProfiel van master-rensQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/rensiemetal

He! Europe is gaaf ja


valfar
Usericon van valfar
Posted 30-11-2010 19:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Haha, ludieke actie wel!



RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 30-11-2010 20:58 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

James Blunt: laat maar komen!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-11-2010 23:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2010 18:37 schreef Argh het volgende:
Vet programma tot nu toe!







Daops
Usericon van Daops
Posted 01-12-2010 15:06 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Rick Astley, Dirk Scheringa en Europe


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 01-12-2010 16:31 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl


Geniaal



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-02-2011 21:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Inmiddels min of meer bevestigd:
De Jeugd van Tegenwoordig (Giel Beelen)
White Lies (Giel Beelen)
Fleet Foxes (Self-confirmed)
Trentemoller (Self-confirmed)

Eind van deze week waarschijnlijk de eerste namen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 24-02-2011 21:45 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 30 november 2010 18:37 schreef Argh het volgende:
Vet programma tot nu toe!


Haha, zo'n baas verdient wel een kaartje


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-02-2011 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Eerste officiële namen:

Bullet For My Valentine
Omar Souleyman
Fleet Foxes
Residentie Orkest (o.l.v. Neeme Jarvi)
Interpol
Trentemoller
De Jeugd Van Tegenwoordig
The Wombats


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-02-2011 19:30 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Nou, dan ben je blij met zo'n kaartje...


Boeiender


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-02-2011 20:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

kaartje kopen?



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 25-02-2011 20:17 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Het gaat tog om de gezelligheid zo'n festival


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-02-2011 20:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

BFMV???

Wel Interpol :D


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 25-02-2011 21:07 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Trentemoller tot nu toe het enige waar ik voor zou gaan. Maar neh.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-07-2011 20:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Als iemand nog een kaartje te koop heeft, houd ik me aanbevolen (of nou ja... degene voor wie ik op zoek ben naar een kaartje).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-07-2011 21:18 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Slechtse line-up in jaren, denk ik. Toch aanwezig want gratis kaartje. Wel veeeeeel zin in Trentemoeller en Aphex Twin.


You have time. You are doing fine.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-07-2011 1:09 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

Omdat er niet voldoende headliners staan? Ik vind het een van de sterkste, meeste uiteenlopende edities sinds jaren, juist vanwege het ontbreken van veel grote namen en overload aan opkomend talent.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-07-2011 10:48 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit voor de headliners naar een festival ben gegaan, hehe. Ik ken de helft van de line-up niet en dat is natuurlijk waar Lowlands ook wel wat om draait: nieuwe dingen leren kennen. Wat betreft electronica is dit wel het beste wat ze ooit hebben gehad, dat staat voor mij buiten kijf, maar verder boeit het me gewoon écht niet, en da's wel eens anders geweest.

Van wat er staat vind ik het niveau lang niet zo goed als vorige keren. Waar eerder een Bon Iver of The National stond staat nu een James Blake, Antwerp Gipsy Ska Orchestra ipv een echt interessante band als Devotchka, het ontbreken van unieke dingen als Hank Williams III, überhaupt postrock, etc. Ik ga me geweldig amuseren, sowieso, maar als ik hier het volle pond voor had betaald dan had ik me goed bescheten gevoeld.

-edit: en 'meest uiteenlopende'? Misschien staan er dingen die me heel erg gaan verrassen, maar imho is dit een erg eenzijdige, 3FM/3voor12 approvede line-up.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 28-07-2011 10:49]


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 28-07-2011 12:09 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Overigens: http://lowlands.nl/blokkenschema.php?dag=vrijdag

Echt, wat? Gaslamp Killer/Paul Kalkbrenner tegelijk, en Trentemoller vroeg in de middag? :')


You have time. You are doing fine.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-07-2011 10:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vrijdag: The Wombats - Destroyer - UnderOath - De Jeugd van Tegenwoordig - Friendly Fires - Rise Against - (Chromeo) - dEUS - Fleet Foxes - Arctic Monkeys

Zaterdag: Eefje De Visser - Young The Giant - Bombay Bicycle Club - Flogging Molly - Omar Souleyman - Within Temptation / Cloud Control - Elbow

Zondag: De Staat - Trentemoller - The Roots - The Kills- Warpaint / Skunk Anansie - Interpol - The Offspring / Karnivool / Aphex Twin - Skrillex - Zombie Nation

Jammer van een overload aan elektronica en afwezigheid van post-rock, maar dat is mijn smaak. Aphex / Karnivool / Aphex is wel niet leuk


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-08-2011 15:17 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Was mooi. Gruwelijke optredens van Aphex Twin, Trentemoller en Amon Tobin.
Lamb, Fleet Foxes en Omar Souleyman waren ook erg leuk. Kut dat de line-up zo eenzijdig was, vooral na elven, maar goed. Iedere avond rond een uur of 01.00 richting camping afgezakt om sixpackjes pils soldaat te maken, ook goed te doen.


You have time. You are doing fine.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-08-2011 17:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Heb het nog even via de TV gevolgd, maar volgens mij is dit niet mijn festival.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-08-2011 17:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Leuk weekend gehad, ondanks dat het festival niet helemaal binnen mijn gebruikelijke genres ligt. Goed georganiseerd, alleen jammer dat op vrijdag het terrein pas om 13:00 openging. Hierdoor wilden 20.000 man binnen een half uur door de security voor The Wombats. Gevolg was dat het compleet vaststond voor meer dan een uur en hierdoor heb ik mooi Fucked Up gemist

Vrijdag: Destroyer, Underoath, De Jeugd van Tegenwoordig, Rise Against, Chromeo, dEus, Arctic Monkeys
Zaterdag: Young The Giant, Bombay Bicycle Club, Flogging Molly, Seasick Steve, Cloud Control, Crystal Castles, Cage The Elephant, The Computers, Elbow
Zondag: Royal Republic, Trentemoller, The Roots, Skunk Anansie, Interpol, The Offspring, Fake Blood, Zombie Nation, Drop The Lime.

Het meest genoten van Rise Against, Zombie Nation, Trentemoller, Cloud Control en Flogging Molly. Enige serieuze tegenvaller was Crystal Castles, waar ik na 20 minuten ook met de handen over de oren van wegrende.



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen