IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Mooie natuurgebieden Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-09-2002 20:59 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De contradictie is dus wel dat Belgie nog oerbos heeft en Nederland niet...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 20:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 20:59 schreef Asherah het volgende:
De contradictie is dus wel dat Belgie nog oerbos heeft en Nederland niet...


waar dan? er is nog maar een echt oerbos in Europa en dat ligt in Polen.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-09-2002 21:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nu ja, oerbos... heel oud bos in ieder geval, ouder dan alle nederlandse bossen bij elkaar... In finland zijn er ook nog echte oerbossen btw.
Edit: Ik bedoel het Zonienwoud.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-09-2002 21:01]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 21:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 21:01 schreef Asherah het volgende:
Nu ja, oerbos... heel oud bos in ieder geval, ouder dan alle nederlandse bossen bij elkaar... In finland zijn er ook nog echte oerbossen btw.
Edit: Ik bedoel het Zonienwoud.


Daar ben ik helaas nog nooit geweest . maar "wij" (en ik wil geen competitie, alle natuur moet beschermd worden, ongeacht het land) hebben de Veluwe.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-09-2002 21:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 21:01 schreef Asherah het volgende:
Nu ja, oerbos... heel oud bos in ieder geval, ouder dan alle nederlandse bossen bij elkaar... In finland zijn er ook nog echte oerbossen btw.
Edit: Ik bedoel het Zonienwoud.


hehe ja finland wel karelia, maar daar wonen dan ook zo goed als geen mensen, en eh nederland heeft wel een veel mooiere kust dan belgië, daar die bij jullie helemaal is volgebouwd en bij ons niet.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 08-09-2002 21:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nu ja "wij" de Kalmthoutse heide...
Ik vind ook wel dat er wat meer respect voor de weinige resterende mooie plekjes mag komen btw...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 08-09-2002 21:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 21:04 schreef Asherah het volgende:
Nu ja "wij" de Kalmthoutse heide...
Ik vind ook wel dat er wat meer respect voor de weinige resterende mooie plekjes mag komen btw...


nu zou ik subtiel kunnen opmerken dat de uitlopers daar van in Noord-Brabant liggen, maar jullie hebben wel de Ardennen en de Ardennen heerschen.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 08-09-2002 21:08 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 18:01 schreef helmet het volgende:
Voor iedereen een absolute aanrader. In de omliggende plaatsen kun je over het algemeen kano's en dergelijken huren en zo de Biesbos invaren om zelf dit soort slootjes te verkennen.
Ik zweer je.. er is weinig wat de absolute sereniteit daar kan evenaren
waar woon jij? want in Werkendam (hier in de buurt) heb je de biesbosch ook!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 21:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 21:04 schreef Asherah het volgende:
Nu ja "wij" de Kalmthoutse heide...
Ik vind ook wel dat er wat meer respect voor de weinige resterende mooie plekjes mag komen btw...


daar woon ik vlakbij! kijk maar eens enkele posts omhoog. daar maak ik, een "Hollander" nota bene, reclame voor jullie mooie natuurgbieden.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-09-2002 21:08 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

men zegt dat iedere vierkante centimeter van nederland al wel eens op de schop is geweest (een zin uit een aardrijkskunde boek van me vroeger die me op een of andere zinloze manier bijgebleven is)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-09-2002 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 21:08 schreef FireFox het volgende:
men zegt dat iedere vierkante centimeter van nederland al wel eens op de schop is geweest (een zin uit een aardrijkskunde boek van me vroeger die me op een of andere zinloze manier bijgebleven is)


Wel tien keer denk ik (in de ruime zin des woords ten minste).


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2002 22:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht



Orkney...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-09-2002 22:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2002 22:20 schreef Vampie het volgende:


Orkney...

oooooooooooooooooooow MOOI !!!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-09-2002 22:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Echt wel...ben bezig uit te zoeken hoe ik daar vakantie kan houden...


Nog een...de veluwe...zo mooi...kan ik uren dwalen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 10-09-2002 22:40 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht





De Kinderdijk



A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 10-09-2002 22:41 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Nederlandser kan geloof ik niet


Don't blush when I rip you open


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 12-09-2002 18:49 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 13:42 schreef helmet het volgende:
De Biesbos!





Ik ben er laatst geweest en het is inderdaad heel erg mooi!


...Wat Een Mooie Dag...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 16-09-2002 17:03 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Genomen op vakantie in Frankrijk:





Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-09-2002 17:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De Brunssummerheide!

Leef is mien Limburgs land!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 16-09-2002 17:41 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

hier woon ik practisch naast: het loetbos




in de buurt van rotterdam



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 16-09-2002 21:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Mooie foto's, Sjaan!

Ok.. Ik heb dan toch een piepklein natuurgebiedje gevonden in Heverlee (deelgemeente van Leuven)..





Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jade
Usericon van Jade
Posted 23-11-2002 18:40 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

White Sands National Monument in New Mexico













[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 23-11-2002 18:43]


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-11-2002 18:46 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl





paar jaar geleden in indonesie hier boven de zon op zien komen....dan voel je je wel effetjes heel erg klein...en als je op de rand van die krater staat nog kleiner...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jade
Usericon van Jade
Posted 23-11-2002 18:55 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

De Victoria Falls













Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 23-11-2002 19:03 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

quote:
Op 8 september 2002 20:59 schreef Asherah het volgende:
De contradictie is dus wel dat Belgie nog oerbos heeft en Nederland niet...

Niet waar, Nederland heeft nog oerbos. Op de Veluwe.
(goed, het stukje is niet groter dan enkele vierkante meters, maar toch )

Ik zie hier allemaal foto´s, ik zal aankomende week eens zien of ik wat foto´s van de Veluwe kan plaatsen.


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen