IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : MP3 Speler Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-08-2008 17:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 14:38 schreef JuronymouS het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/108

En Cowon is verreweg het beste merk spelers dat ik ken overigens, al heb ik zelf geen ervaringen met de D2.


de search leverde niets op...

is wel vaker overigens op ZM


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-08-2008 17:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 13:56 schreef Onweerwolf het volgende:
In de Mediamarkt heb je toch gewoon van elk type speler een testmodel? Gewoon je eigen dopjes meenemen en luisteren maar.


als ze de spelers nu ook eens opladen...dan zou het werken idd.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 16-08-2008 19:42 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 13:42 schreef Spirit In Black het volgende:
De iPod beschikt over EQ presets..... w.a.a.r.d.e.l.o.o.s. Nu schijnt er software te zijn voor Pods die er een 'echte' harde schijf van maakt (bestanden in mappen slepen) waardoor iTunes omzeilt kan worden. Tevens bestaat er EQ software. Echter kan ik het nergens vinden. Zou ook een oplossing zijn.


Rockbox, it makes an iPod functional!


Op je knie en pijp voor genade!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 16-08-2008 20:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 19:42 schreef JuronymouS het volgende:
Rockbox, it makes an iPod functional!


thank you very much!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-08-2008 15:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2008 19:42 schreef JuronymouS het volgende:
Rockbox, it makes an iPod functional!


woohoo, all an iPod needs! wat een instellings mogelijkheden, werkelijk een eye & ear opener.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-03-2009 18:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



Leuke mp3-speler-dock op onedayfly.com (eendags-aanbiedingen). Niets voor mij, ik speel alles via mijn NAD set af en hoef niet nog een versterker.

Losse Mp3-speler heb ik overigens niet meer, gebruik mijn Nokia N78 als mp3-speler, op de fiets, in de trein of in de auto via bluetooth radio.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-03-2009 18:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Mijn MR100 weer gereanimeerd.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 20-03-2009 16:09 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

mijn mp3s gaan altijd dood na een paar maanden


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-03-2009 16:19 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wel eten en drinken geven hè?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-03-2009 16:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 16:09 schreef Tran het volgende:
mijn mp3s gaan altijd dood na een paar maanden

Vind ik knap. Leg uit.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-03-2009 17:00 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert



Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Tran
Incendo Mortem
Usericon van Tran
Posted 20-03-2009 17:09 by Tran Wijzig reactieProfiel van TranQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 16:33 schreef Dentz het volgende:
Vind ik knap. Leg uit.


Muziek corrupt waardoor hij wel aanwil maar niks anders, input stuk waardoor je alleen nog maar door een van de oortjes geluid krijgt en nee geen stuk oortje. bij mij de meest voorkomende problemen.


Playing the keyboards of hell Uahahaha


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-03-2009 17:22 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 17:00 schreef Rasputin het volgende:
Beste MP3-speler naam ooit.

http://gizmodo.com/gadgets/oops/trekstor-renames-ibeat-blaxx-after-a-bit-of-self+flagellation-293667.php





Amaryllis
Usericon van Amaryllis
Posted 20-03-2009 18:20 by Amaryllis Wijzig reactieProfiel van AmaryllisQuote dit bericht

Ik heb van de week een nieuwe MP3 speler bij de Aldi gehaald. 8gig voor 40 euro, wel netjes want mijn vorige MP3 was van de Makro voor 40, en die had maar 2gig.

Nu heb ik in totaal 3 mp3 spelers.. weggooien lukt me niet, the memories


Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-03-2009 18:27 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Tja, mijn MR100 van 5 gig heeft ook 200.- gekost.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-03-2009 19:00 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Sinds vandaag in het bezit van:



Niet te duur, en geen i-tunes poespas... gewoon slepen en afspelen! Weegt niks, goed geluid.. erg tevreden prijs/kwaliteit verhouding

Batterijduur: 45 uur

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2009 19:54]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-03-2009 20:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wieviel GB?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-03-2009 20:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

iPod Touch hier inmiddels.


nav
What else?
Usericon van nav
Posted 20-03-2009 22:30 by nav Wijzig reactieProfiel van navQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 20:31 schreef Schaep het volgende:
iPod Touch hier inmiddels.


Oh, lekker bezig! Heb je eindelijk een keuze kunnen maken? Ik ben zo trots d'r op!

En OT: ik krijg dinsdag mijn Blackberry dus heb geen MP3speler nodig. Al houd ik die van mij wel voor le zekerheid!


Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-03-2009 22:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 19:00 schreef Argh het volgende:
S
Batterijduur: 45 uur


Netjes.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-03-2009 4:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2009 22:30 schreef nav het volgende:
Oh, lekker bezig! Heb je eindelijk een keuze kunnen maken? Ik ben zo trots d'r op!

En OT: ik krijg dinsdag mijn Blackberry dus heb geen MP3speler nodig. Al houd ik die van mij wel voor le zekerheid!


Toe maar!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-03-2009 4:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ben je verliefd?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-03-2009 5:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Je weet me duidelijk niet.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-07-2012 18:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mn zen is weer naar de klote dus moest een nieuwe.

Ben maar voor de Cowon iAudio 9 gegaan. Creative Zen was jaren mn favoriet maar het werd toch minder en momenteel hebben ze niet echt spelers die me aanstaan.

Hopelijk is hij robuust genoeg.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-07-2012 20:40 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Laat svp even weten of het wat is! Ik heb ook een vervanger voor mijn Zen nodig, die op de bouwkwaliteit na eigenlijk prima beviel. De nieuwere versie van de Zen schijnt niet top te zijn, en zonder iTunes is een iPod ook niet handig.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen