IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : MP3 Speler Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-07-2012 21:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Met Foobar en de juiste plug-in kun je een iPod ook beheren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-07-2012 21:34 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Dank je, dat wist ik niet. Klinkt alsnog niet ideaal, maar het is het onthouden waard als ik geen goed alternatief kan vinden.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-07-2012 22:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Ik heb al een tijd een Iaudio 9, goed apparaat. Goede geluidskwaliteit en equalizer.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-07-2012 23:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Equalizer op een mp3 speler. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 08-07-2012 23:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

why not?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-07-2012 23:35 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Werkt super, vooral in combinatie met degelijke oordopjes. Verschil is duidelijk te merken, dus snap niet wat daar :') aan is.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-07-2012 23:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Kun je ook custom presets saven?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


SQT
Usericon van SQT
Posted 08-07-2012 23:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 8 juli 2012 22:51 schreef Nimbus het volgende:
Ik heb al een tijd een Iaudio 9, goed apparaat. Goede geluidskwaliteit en equalizer.
Oke, dank je. Goede geluidskwaliteit voor een betaalbare prijs is wat ik in een speler zoek, en dat lijkt deze te kunnen leveren. Ik ga er eens serieus naar kijken!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-07-2012 0:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 23:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Equalizer op een mp3 speler. :')

Niet huilen, zo hoort het. Als muziek niet goed genoeg is, dan maak je het zelf gewoon beter.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 09-07-2012 0:08 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 8 juli 2012 20:40 schreef SQT het volgende:
Laat svp even weten of het wat is! Ik heb ook een vervanger voor mijn Zen nodig, die op de bouwkwaliteit na eigenlijk prima beviel. De nieuwere versie van de Zen schijnt niet top te zijn, en zonder iTunes is een iPod ook niet handig.


Ga voor Sony dan. Goedkoper dan Cowon, betere geluidskwaliteit, doet enorm lang met de accu, geen extra programma's nodig.

Moet je natuulijk geen enorme HD willen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-07-2012 0:43 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2012 23:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Kun je ook custom presets saven?


Ja, vier bij deze. Vrij veel instellingen mogelijk ook.


mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 09-07-2012 0:48 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2012 0:00 schreef BenKnuckles het volgende:
Niet huilen, zo hoort het. Als muziek niet goed genoeg is, dan maak je het zelf gewoon beter.


helemaal mee eens!
doe ik ook vrij regelmatig!


REALLY OHH REALLY?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-07-2012 1:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juli 2012 0:08 schreef Rasputin het volgende:
Ga voor Sony dan. Goedkoper dan Cowon, betere geluidskwaliteit, doet enorm lang met de accu, geen extra programma's nodig.

Moet je natuulijk geen enorme HD willen.


Wat ik begrepen heb is dat Cowon ook geen programma's nodig heeft. en qua afspeeltijd is deze met 29 uur niet zo bijzonder maar zeker niet slecht, maar ga je voor de wat luxere modellen zoals je J3 dan zit je al snel aan de 55 uur.

Heb bij Sony ook altijd het idee dat geluidskwaliteit goed is voor electronische muziek (diepe lage bas) en een beetje modern, maar ik weet eigenlijk niet of ik daar gelijk in heb.

Overigens is die i9 16GB maar €110 dus prijs is ook niet echt slecht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-07-2012 14:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Heb hem binnen!

Ben er dik tevreden over! geluid is goed, toch wel lekker makkelijk bedienen, ik heb liever dat ik direct in Folders kan kijken ipv de metadata die bij mij vaak niet goed staat. Even wennen dat die toetsjes touchscreen zijn en dus best gevoelig, al kun je dat ook gewoon instellen.

Maar de belangrijke knoppen zoals volume en hold zijn duidelijke drukknoppen.

Ook kan je erg goed scrollen door nummers en video (gaat zelfs een stuk sneller als mn PC) video is op een heel klein schermpje al is het wel scherp(leuk voor erbij en voor concert DVD's)

ik heb hem van pixmania voor een euro of 118 incl verzendkosten en een bijgeleverd beschermschermpje. (wel een keer handig bij mn vorige speler kon ik het vrijwel niet meer lezen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-11-2012 21:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Verkeerde topic hiervoor wellicht, maar ik heb geen idee waar ik voor zou moeten zoeken.

Ik ben iTunes vrij beu en overweeg een overstap naar een ander muziekprogramma. Hebben mensen programma's die aan te raden zijn?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-11-2012 21:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik zweer bij Foobar.

Ik lijk deel uit te maken van dat promoteam, verdomme :')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


KHPLF editie 5
Usericon van KHPLF editie 5
Posted 06-11-2012 21:34 by KHPLF editie 5 Wijzig reactieProfiel van KHPLF editie 5Quote dit bericht

Windows Media Player, sowieso.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2012 21:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Winamp


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2012 21:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2012 21:34 schreef KHPLF editie 5 het volgende:
Windows Media Player, sowieso.
+1. Fuck Apple.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-11-2012 21:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Heb een hekel aan Windows Media Player


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-11-2012 21:43 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

WMP is kut. MediaMonkey is kut. Winamp is nog kutter. VLC is niet goed voor muziek.iTunes is degelijk, Zune is geweldig, maar beiden heel traag. Foobar is mijn favoriet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-11-2012 21:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Liefst speel ik gewoon een cd af. Ook in de luxewagen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-11-2012 21:46 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2012 21:43 schreef BenKnuckles het volgende:
WMP is kut. MediaMonkey is kut. Winamp is nog kutter. VLC is niet goed voor muziek.iTunes is degelijk, Zune is geweldig, maar beiden heel traag. Foobar is mijn favoriet.




Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-11-2012 21:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2012 21:46 schreef bastianus het volgende:
Liefst speel ik gewoon een cd af. Ook in de luxewagen.

Ik ga voor vinyl op de fiets.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-11-2012 22:10 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Er gaat niks boven een walkman!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen