IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [pesten] het nieuwe schooljaar Vorige pagina | Volgende pagina
Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 16:53 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 16:50 schreef winters rage het volgende:
je neem gewoon een keer een stuk hout (honkbalknuppel) mee en slaat ze helemaal verrot(niet te veel op et hoofd richten want dan hebbie kans dat je de bak inken) en alle frustratie van je afslaan.

misschien niet politiek correct maar naar mijn ervaring helpt et wel



strax heb ik weer pappies en mammies achter me ass aan en de hele familie


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 16:57 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 16:53 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
strax heb ik weer pappies en mammies achter me ass aan en de hele familie

wat heb je liever...
dagelijks helemaal afgetrapt worden door een stel mongolen of ruzie met je ouwelui.
*sjit volgens mij ben ik et slechte voorbeeld aan et geven hier )


My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 16:59 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

niet mijn die van hun en ik heb alleen nog maar een moeder


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 17:04 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

valt in mijn ervaring wel mee dat de familie meteen op de stoep sta, heb ik 1 keer gehad maar toen had die gozer ook wel een tandards rekening om U tegen te zeggen


My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 17:06 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 17:04 schreef winters rage het volgende:
valt in mijn ervaring wel mee dat de familie meteen op de stoep sta, heb ik 1 keer gehad maar toen had die gozer ook wel een tandards rekening om U tegen te zeggen


tandarts ook weer een goede dag,wat was dr trouwens gebeurt ??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 17:14 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

toen ik op de basisschool zat werdt ik gepest... dat was ik zat dus begon ik van me af te slaan, een jaar of 6 later (was 15) kwam ik iemand van de basis school tegen, en die dacht dus dat ik nog een watje was als vroeger, en die begon me dus te pesten, na 3 dagen was ik dat zat en hebbik em helemaal los getrapt bleek later dus dat ik al zn voortanden eruit getrapt had.


My madness, my sadness


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 01-08-2002 17:16 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Je moet ze juist psychologisch kapotmaken. Vind hun zwakke plek en pak ze daarmee. Eenmaal succes en je wilt nooit meer anders. Kijk anders een hoop high school films, tips all over the place


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-08-2002 17:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 augustus 2002 17:14 schreef winters rage het volgende:
na 3 dagen was ik dat zat en hebbik em helemaal los getrapt bleek later dus dat ik al zn voortanden eruit getrapt had.




winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 17:21 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht



My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 17:27 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

geweld is toch niet de oplossing voor mn probleem?


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-08-2002 17:32 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hmm, je bent 21 en je gaat nu pas beginnen met een mbo opleiding... volgens mij klopt er iets niet, of ben je van je vorige opleiding afgestapt?



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 17:32 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

kijk je gaat naar et mbo, dus ik zal eerst eens kijken hoe et daar gaat,je gaat ict doen toch...dat zijn meestal wel aardige mensen (me beste vriend doet ook zoiets en die zit alleen maar met aardige mensen in de klas) dus zoals eerder gezegd, je heb best kans dat alles beter wordt en anders zou ik toch maar eens aan geweld gaan denken

maar ja ik kom uit dordrecht, en woon 5 minuten bij krispijn(= achterstands wijk met VEEL geweld) dus ik zie dagelijks dat mensen zo hun problemen oplossen


My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 17:34 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 17:32 schreef Azagthoth het volgende:
hmm, je bent 21 en je gaat nu pas beginnen met een mbo opleiding... volgens mij klopt er iets niet, of ben je van je vorige opleiding afgestapt?


oops klopt me profiel niet ben 17


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 17:43 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

voor de mensen die vroeger gepest zijn,wat merk je er nu nog aan behalve dat je/u zelfvertrouwen -10 is.
ben je/u bang op straat (ff voorbeeld)


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-08-2002 17:45 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

psychologie student? vergeef mij mij wantrouwen, maar ik heb geleerd niet alles voor waar aan te nemen wat ik op het i-net lees.



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 17:46 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 17:45 schreef Azagthoth het volgende:
psychologie student? vergeef mij mij wantrouwen, maar ik heb geleerd niet alles voor waar aan te nemen wat ik op het i-net lees.

het is je vergeven


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 17:47 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 17:45 schreef Azagthoth het volgende:
psychologie student? vergeef mij mij wantrouwen, maar ik heb geleerd niet alles voor waar aan te nemen wat ik op het i-net lees.

waar haal jij nou psychologie student vandaan


My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 17:49 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ja vraag ik me ook af


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-08-2002 17:50 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 augustus 2002 17:47 schreef winters rage het volgende:
waar haal jij nou psychologie student vandaan


Dit doet me denken alsof hij een onderzoek doet naar de effecten die op latere leeftijd naar voren komen, als je vroeger gepest werd.

quote:
Op 1 augustus 2002 17:43 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
voor de mensen die vroeger gepest zijn,wat merk je er nu nog aan behalve dat je/u zelfvertrouwen -10 is.
ben je/u bang op straat (ff voorbeeld)



Het hoeft natuurlijk niet, maar de "fout" in zijn profiel heeft me wel sceptisch gemaakt.



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 17:55 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

op die manier
fan van x-files toevallig?


My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 18:00 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

Azagthoth wat voor opleiding doe jij FBI ofzo CIA,ik had het niet eens gezien.
ik had haast toen ik me profiel maakte

ik wil wel een leugentest ondergaan


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-08-2002 18:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

toevallig niet, maar de waarheid is buiten daar.



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-08-2002 18:09 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Azagthoth, hou eens op met AN zo te pesten.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-08-2002 18:24 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 augustus 2002 18:00 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
Azagthoth wat voor opleiding doe jij FBI ofzo CIA,ik had het niet eens gezien.
ik had haast toen ik me profiel maakte

ik wil wel een leugentest ondergaan


nee, ik heb een opleiding gedaan bij de Nederlandse burgerwacht.



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 18:24 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

waarom houd niemand van mij


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen