IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [pesten] het nieuwe schooljaar Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 18:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 18:24 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
*zat hier bijna te verdrinken in zout water* waarom houd niemand van mij

sorry hoor maar met zelfmedelijden kom je nergens in deze wereld...
je moet gewoon zelf wat van je leven maken en met huilen en klagen kom je nergens...
"stand proud and give em hell"


My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 18:37 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 18:30 schreef winters rage het volgende:
sorry hoor maar met zelfmedelijden kom je nergens in deze wereld...
je moet gewoon zelf wat van je leven maken en met huilen en klagen kom je nergens...
"stand proud and give em hell"

het was als grapje bedoelt tegenover Azagthoth,ik heb dus geen zelf medelijde


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 18:45 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

gelukkig


My madness, my sadness


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 01-08-2002 18:49 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

ik begrijp je A-N, vroeger had ik ook hetzelfde probleem (alleen verbaal dan) omdat ik een teringsmoel had. Toen was het me echt beu en heb ik mijn smoel opengetrokken en gewoon ijn gedacht gezegd en over hoe laag zij zijn en zo van die vernederende dingen, resultaat:men heeft nooit meer een woord tegen mij gezegd.

Stand up for your rights man, you can do it, alleen zult ge het op dit moment niet geloven als ik zeg da ge het daadwerkelijk kan, maar geef aub ni op.

[Dit bericht is gewijzigd door lord abortion op 01-08-2002 19:10]


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-08-2002 14:51 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ik weet nog steeds niet wat ik nu eigenlijk het beste kan doen de ene zegt dit de andere dat


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-08-2002 14:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 14:51 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik nu eigenlijk het beste kan doen de ene zegt dit de andere dat


Wees instinktief!
Kijk waar je plas naartoe waait, om het maar even zo te zeggen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2002 15:42 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 14:51 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ik weet nog steeds niet wat ik nu eigenlijk het beste kan doen de ene zegt dit de andere dat
In je hoeveelste jaar van je opleiding zit je?


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-08-2002 16:55 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

is nieuwe opleidign voor mij dus eerste


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 02-08-2002 16:56 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik ga naar het grafisch lyceum in eindhoven. Ik ken daar niemand dus ben best wel zenuwachtig. is er niemand op dit forum die die ook naar deze school gaat of er al op zit?

[edit-typfout]

[Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 02-08-2002 16:56]


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 02-08-2002 17:12 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Geen flauw idee, maar ik heb hem in Zwolle gedaan en in principe zijn grafische lui allemaal hele relaxte figuren. Gewoon normaal doen en alles komt goed. En anders neem je gewoon je AK-47 mee en vuur je ze naar de hel.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-08-2002 17:14 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 16:56 schreef Morgil het volgende:
ik ga naar het grafisch lyceum in eindhoven. Ik ken daar niemand dus ben best wel zenuwachtig. is er niemand op dit forum die die ook naar deze school gaat of er al op zit?

[edit-typfout]


wat wil je worden dan?>?


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 02-08-2002 17:17 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

voor mij wordt dit jaar iig wat minder erg... ik ga over naar atheneum, dit jaar deed ik gymnasium. TERING WAT EEN LOMPE SAAIE VAKKEN DAT GRIEKS EN LATIJN!!!! nix voor mij dus.. gelukkig nu niet meer


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


joeri
Usericon van joeri
Posted 02-08-2002 17:22 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 17:17 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
voor mij wordt dit jaar iig wat minder erg... ik ga over naar atheneum, dit jaar deed ik gymnasium. TERING WAT EEN LOMPE SAAIE VAKKEN DAT GRIEKS EN LATIJN!!!! nix voor mij dus.. gelukkig nu niet meer


idd, precies zoals als ik doe en erover denk


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-08-2002 17:23 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Grieks? lijkt mij meer dan leuk. Jammer dat ik dat vak juist niet kreeg, dan lette ik misschien wat vaker op.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 02-08-2002 17:23]



SoM
Usericon van SoM
Posted 02-08-2002 17:23 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

Het enige wat je kunt -lijkt me- is je zekerder opstellen en je niet op je kop laten zitten, zodat je niet weer ongewild in die slachtofferrol vervalt..


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 02-08-2002 17:25 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 17:14 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
wat wil je worden dan?>?


ik doe dus riching grafisch vormgeven..dan word ik opgeleid tot dtp-er (advertenties maken etc)


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 02-08-2002 17:26 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 1 augustus 2002 17:27 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
geweld is toch niet de oplossing voor mn probleem?



Toch wel


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-08-2002 17:26 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 2 augustus 2002 17:22 schreef joeri het volgende:
idd, precies zoals als ik doe en erover denk


ja jullie hebben geluk, maar als je op een zelfstandig gymnasium zit heb je niet zo'n zin om de eerste paar jaar al meteen over te stappen...dan wacht je wel iets langer met je beslissing om naar een andere school te gaan...en als je in de 4e zit dan gaat het dus niet meer fatsoenlijk want op het gym heb je bijvoorbeeld kcv en ckv op het atheneum dus het is allemaal fucked up voor mij want ik ga al naar de 5e...maja ik red het wel...ik ga gewoon op mijn eindexamen een 3,5 voor latijn halen en de rest allemaal voldoendes



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 02-08-2002 17:27 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 17:26 schreef Mortanius het volgende:
Toch wel

word er dan alleen maar erger op


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 02-08-2002 17:49 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 2 augustus 2002 17:27 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
word er dan alleen maar erger op


Zoals voorheen gezegd: Dan krijg je tenminste respect en zal het overgaan na een tijdje.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


FOL
Usericon van FOL
Posted 02-08-2002 18:05 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 17:25 schreef Morgil het volgende:
ik doe dus riching grafisch vormgeven..dan word ik opgeleid tot dtp-er (advertenties maken etc)


een vriend van mij zit daarop en doet hetzelfde, maarja daar schiet je natuurlijk niks mee op :D


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 02-08-2002 18:15 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

iedereen zegt altijd over het gymnasium zo van: jaah het is zo leuk en interessant!! als je het kan moet je het doen. onze unit lijer bijv. die zei: "als je het kunt MOET je het gewoon proberen want later wordt het GEWELDIG!!" yeah right dikke lul ik haat fucking extra vakken, extra boeken, extra uren, extra huiswerk, extra ergernis, extra stress, extra afgezeikt worden door leraren omdat je 'geen fuck doet'(--> zei de lerares over mij) DAT is het gymnasium: PURE SAAIE ZWARE SHIT
school IS al zo erg....


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2002 18:22 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 18:15 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
iedereen zegt altijd over het gymnasium zo van: jaah het is zo leuk en interessant!! als je het kan moet je het doen. onze unit lijer bijv. die zei: "als je het kunt MOET je het gewoon proberen want later wordt het GEWELDIG!!" yeah right dikke lul ik haat fucking extra vakken, extra boeken, extra uren, extra huiswerk, extra ergernis, extra stress, extra afgezeikt worden door leraren omdat je 'geen fuck doet'(--> zei de lerares over mij) DAT is het gymnasium: PURE SAAIE ZWARE SHIT
school IS al zo erg....
Het jammere is dat je dat later pas inziet...


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 02-08-2002 19:03 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 2 augustus 2002 18:22 schreef Iskariot het volgende:
Het jammere is dat je dat later pas inziet...
yeah right.. jij heb zekr gymn gedaan? nja kan best maar mijn broer heeft het 6 jaar gedaan, en het leek me echt *niet echt saai* maar niet leuk ofzo ga het maar even iemand anders aanpraten wil je..?


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-08-2002 19:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 19:03 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
yeah right.. jij heb zekr gymn gedaan? nja kan best maar mijn broer heeft het 6 jaar gedaan, en het leek me echt *niet echt saai* maar niet leuk ofzo ga het maar even iemand anders aanpraten wil je..?
Nope ik heb geen gym gedaan om de zelfde reden als jou, omdat ik te lui was...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen