IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [pesten] het nieuwe schooljaar Vorige pagina | Volgende pagina
elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-08-2002 17:23 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

OK, on topic nu mensen!



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-08-2002 17:26 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

niemand reageerd op mijn verhaal dus,(dat laatste lange)


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 04-08-2002 17:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 4 augustus 2002 17:26 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
niemand reageerd op mijn verhaal dus,(dat laatste lange)



Heb je mijn post niet gelezen ? Dat slaat nog steeds op je hele verhaal. Ik heb jaren in een dorp gewoond waar ze dachten dat ik een mafkees was omdat ik het plaatselijke jeugdhonk geen reet aan vond omdat ze mijn muziek niet draaiden....
Haal die zelfmoordneigingen aub uit je kop !! Ik weet niet wat je onderhand allemaal over de mail met die gast zit te bespreken, maar laat het geen negatieve actie zijn alsjeblieft. Pak je pestkoppen terug ! Stoppen ze wat in je drinken ? Neem volgende keer laxxeermiddel mee en gooi dat in de kom met vruchtenpunch, ofzo ! Laat gewoon niet over je heen lopen. Het zit hem allemaal in je eigenwaarde. Naakt lopen gillen bij de plaatselijke vijver helpt je natuurlijk niks (no disrespect) Heb je dan niet door dat hier iedereen je ook gewoon met respect behandeld ??? Niet iedereen is tegen je, gozer, keep that in mind


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 04-08-2002 19:32 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

quote:
Op 4 augustus 2002 16:19 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ik word nog steeds gepest enzo ook wel als in naar concerten ga dan word er altijd zo op me neergeken door oudere metalheads omdat ik jong ben en me haar is nog maar half lang enzo,ze denken dat ik zo'n nu-metal gasje ben.(nou ja kan het ze niet kwalijk nemen die lui mogen van mij ook dood)of ze zegge dat ik bepaalde bands niet eens ken(wat oo kflauwekul is ik ken vrij veel bands en dan niet 1 nummer ervan ofzo)
vorige keer toen ik dat had was vorige week op stonehenge toen gign ik ff naar de wc kwam er zo'n gast bij me staan zei dat ik destruction verkrachte omdat ik het niet kende volgens hem en alleen dat shirt aan had omdat ik erbij wou horen (hij was oo kdronken maar ja toen voelde ik me ook kut enzo,en d8 zie je wel niemand mag me ik hoor nooti ergens bij en dat zou ook nooit gebeuren.



Hmm zulke tuin kabouters zou ik nu echt gewoon negeren.. ZOiezo altijd gemerkt dat zulke kleuters juist zelf altijd pas een paar jaartjes naar metal luisteren.

Ik ga toch al sinds ik 13 ben ofzo naar concerten (tegenwoordig stuk minder dat wel) en ik heb er zelf nooit last van gehad, volgens mij is het echt iets van de laatste jaren en van nieuwere metal fans om zo ongelovelijk gefreaked te zijn over hoe lang je naar metal luisteren en haar lengte. Heb pas toen ik 16 of 17 was lang haar laten staan..

Lang haar / kort haar / lang naar metal luisteren / kort naar metal luisteren.. Maakt echt geen ruk uit... Ben meer dan 15/18 jaar metal fan, recentelijk me haar weer kort geknipt (nou ja, half lang) en luister zelf naar alles van techno (goth) tot Metal tot pop muziek.. en heb er eigelijk nooit problemen mee. Dat hele "mijn metal is meer metal dan jouw metal" is echt iets voor de toch infantielere ventjes binnen elke muziek soort. Vooral ook komt het bij jongere fans voor en oudere fans die mentaal nooit zijn opgegroeid (no offense anyone :p).

Kortom, zulke mensen zou ik me dus echt niets van aantrekken. Gewoon met de oude metal heads optrekken die het al jaren geen ruk meer uitmaakt en gewoon doen waar ze zelf zin in hebben zonder zich om image druk te maken..


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-08-2002 20:10 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 17:50 schreef DMTR het volgende:
Heb je mijn post niet gelezen ? Dat slaat nog steeds op je hele verhaal. Ik heb jaren in een dorp gewoond waar ze dachten dat ik een mafkees was omdat ik het plaatselijke jeugdhonk geen reet aan vond omdat ze mijn muziek niet draaiden....
Haal die zelfmoordneigingen aub uit je kop !! Ik weet niet wat je onderhand allemaal over de mail met die gast zit te bespreken, maar laat het geen negatieve actie zijn alsjeblieft. Pak je pestkoppen terug ! Stoppen ze wat in je drinken ? Neem volgende keer laxxeermiddel mee en gooi dat in de kom met vruchtenpunch, ofzo ! Laat gewoon niet over je heen lopen. Het zit hem allemaal in je eigenwaarde. Naakt lopen gillen bij de plaatselijke vijver helpt je natuurlijk niks (no disrespect) Heb je dan niet door dat hier iedereen je ook gewoon met respect behandeld ??? Niet iedereen is tegen je, gozer, keep that in mind

dat doe ik ook wel maar hier achter internet niemand ziet je wat weet iedereen eigenlijk van elkaar,dan kun je iemand toch pesten of wat dan ook??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-08-2002 20:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ehm dit is misschien niet helemaal on topic maar heeft wel met het nieuwe schooljaar te maken. beetje zonde om daar een nieuw topic voor aan te maken.

ik kreeg een brief van de ib groep dat ik mijn ov niet optijd heb ingeleverd waardoor ik dus een boete van 140 euro heb. Ten eerste ik studeer nog steeds, ik doe alleen een andere studie. En ten 2e heb ik daar helemaal geen bericht over gehad (ook niet van school) dat ik dat ding moet inleveren..
Weet iemand hier meer vanaf?? Van de site word ik ook niet veel wijzer.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 04-08-2002 20:17 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 4 augustus 2002 20:14 schreef Cadaveria het volgende:
ehm dit is misschien niet helemaal on topic maar heeft wel met het nieuwe schooljaar te maken. beetje zonde om daar een nieuw topic voor aan te maken.

ik kreeg een brief van de ib groep dat ik mijn ov niet optijd heb ingeleverd waardoor ik dus een boete van 140 euro heb. Ten eerste ik studeer nog steeds, ik doe alleen een andere studie. En ten 2e heb ik daar helemaal geen bericht over gehad (ook niet van school) dat ik dat ding moet inleveren..
Weet iemand hier meer vanaf?? Van de site word ik ook niet veel wijzer.


bellen naar de ib groep of naar de school en vragen wat er nou precies aan de hand is...en dan kom je vast meer te weten..



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-08-2002 20:19 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

on topic svp


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-08-2002 20:22 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Cadaveria, ik denk dat je hier toch beter een apart topic voor kunt openen, deze gaat over gepest worden. Ik zal de topictitel ook ff iets duidelijker maken.



chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 04-08-2002 21:20 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

als ik jullie verhalen allemaal lees, besef ik hoe gelukkig ik mag zijn fade to black ik zekr een mooi nummer! als je gepest wordt lijkt mij het nummer 'escape' van het zelfde album erg aangrijpend.
"life for my own, to live my own way
no need to hear things that they say"
mijn mening dus


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-08-2002 21:56 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 21:20 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
als ik jullie verhalen allemaal lees, besef ik hoe gelukkig ik mag zijn fade to black ik zekr een mooi nummer! als je gepest wordt lijkt mij het nummer 'escape' van het zelfde album erg aangrijpend.
"life for my own, to live my own way
no need to hear things that they say"
mijn mening dus

Ja heel ride the lightning is goed.
of trapped under ice:I DON"T KNOW HOW TO LIVE TO THIS HELL!!



beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 04-08-2002 22:02 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

hehe dat was ik niet sorry
maar iig veel sterke en een dikke knuffel

[Dit bericht is gewijzigd door Voice_of_thunder op 04-08-2002 22:03]


Child Of The Damned
Usericon van Child Of The Damned
Posted 04-08-2002 22:06 by Child Of The Damned Wijzig reactieProfiel van Child Of The DamnedQuote dit bericht

nothing else matters ... is ook wel gepast voor AN denk ik. Gewoon van heel die zooi niks proberen aantrekken, ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet door blijven vechten en dan zal je er wel komen.


waarom wordt je eigenlijk gepest, of heb je dat al gezegd?


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 04-08-2002 22:20 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 13:12 schreef Dargull het volgende:
De ervaring leert dat hoe ouder mensen worden hoe minder ze gaan pesten, er word op het MBO veel minder gepest dan op het voortgezet onderwijs simpelweg omdat pesters ook ouder worden en minder gaan pesten, it's all part of growing up i guess.

m.a.w. ik zou mezelf niet gaan zitten druk maken over zoiets ga nou eerst is fijn van je vakantie genieten dan kom je een stuk ontspannener op school en dat scheeld.

p.s. zelfmoord is geen oplossing dat is de pesters gelijk geven en laten winnen.


Hier ben ik het geheel mee eens.

Je maakt je al druk voor je naar school gaat, dat kost je zo veel energie.

Geniet van je rust, en ga met een nieuwe instelling naar je nieuwe school


Wiegen Meister !


Child Of The Damned
Usericon van Child Of The Damned
Posted 04-08-2002 22:35 by Child Of The Damned Wijzig reactieProfiel van Child Of The DamnedQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 22:20 schreef Shadow_Smile het volgende:
Hier ben ik het geheel mee eens.

Je maakt je al druk voor je naar school gaat, dat kost je zo veel energie.

Geniet van je rust, en ga met een nieuwe instelling naar je nieuwe school


zo is dat. ik ga ook naar een andere school en maak ik maak mij eigenlijk ook niet druk, hoewel ik uw situatie wel kan begrijpen, maar denk er gewoon ff niet aan tot je weer naar school gaat en dan zie je wel wat er van die pesterijen overblijft. take a bier my friend and enjoy your stay


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 04-08-2002 22:54 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

dat weet ik wel,maar op die school zitte lui die me al moeten hebbe,want die moeten me nu ook al niet.


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 05-08-2002 8:03 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 22:54 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
dat weet ik wel,maar op die school zitte lui die me al moeten hebbe,want die moeten me nu ook al niet.
ok, ik ga even zeikerig doen (no offence)...zou het misschien kunnen dat je door je negatieve houding en instelling pesten over jezelf afroept? Je zet jezelf steeds al in de slachtofferrol, daardoor wordt het voor mensen makkelijker je te pakken te nemen...
Probeer uit die negatieve spiraal te komen (ik weet dat het niet makkelijk is, maar het kan wel, begin gewoon met af en toe), als je zelf meer positiviteit uitstraalt heeft dat effect op je omgeving...



I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-08-2002 9:45 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 16:00 schreef winters rage het volgende:
ik blijf erbij...
crush their skulls
heb voor mij ook gewerkt

nou..... dat was dus vroeger bij mij ook de wijze raad van mn vader (die ,waar ik achteraf achter kwam, daar zelf te laf voor was op de middelbare school)dus goed, ik werd gepest op de middelbare school, en sloeg er dus bij t minste geringste meteen helemaal op los, wat er voor zorgde dat ik een buitenbeentje was, maar niemand raakte mij aan, maarja t gaat verder. Dat constante vangen van kut opmerkingen werd me gewoon teveel toen, en dat geweld heeft er dus bijna voor gezorgd dat ik van school afgekicked werd, dus dat raad ik zeer af. Het enige wat ik kan zeggen is dat positief zijn en blijven werkt, en ook voor jezelf het lekkerst is, iig suc6 gewenst....


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


the wickerman
somebody put something in my drink
Usericon van the wickerman
Posted 05-08-2002 9:53 by the wickerman Wijzig reactieProfiel van the wickermanQuote dit bericht

simpel: kill 'em, kill 'em all


the shadow of the wickerman is rising up again


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-08-2002 9:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 9:53 schreef the wickerman het volgende:
simpel: kill 'em, kill 'em all

*zucht*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 05-08-2002 10:05 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 8:03 schreef suzanne het volgende:
ok, ik ga even zeikerig doen (no offence)...zou het misschien kunnen dat je door je negatieve houding en instelling pesten over jezelf afroept? Je zet jezelf steeds al in de slachtofferrol, daardoor wordt het voor mensen makkelijker je te pakken te nemen...
Probeer uit die negatieve spiraal te komen (ik weet dat het niet makkelijk is, maar het kan wel, begin gewoon met af en toe), als je zelf meer positiviteit uitstraalt heeft dat effect op je omgeving...




ik speel helemaal geen slachtoffer rol ik doe gewoon normaal ik negeer die lui maar als de mensen aan je komen valt er moeilijk iets aan te negeren.
ik probeer altijd gewoon om die lui te ontwijken,maar lukt me nooit.
Soms w8 ik gewoon ff extra tot ik zeker weet dat alles veilig is.
Dus aan me houding kan het denk ik niet ligge.


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 05-08-2002 10:49 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 10:05 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ik speel helemaal geen slachtoffer rol ik doe gewoon normaal ik negeer die lui maar als de mensen aan je komen valt er moeilijk iets aan te negeren.
ik probeer altijd gewoon om die lui te ontwijken,maar lukt me nooit.
Soms w8 ik gewoon ff extra tot ik zeker weet dat alles veilig is.
Dus aan me houding kan het denk ik niet ligge.


is er dan geen andere school in de buurt ??? Kan je er niet met je ouders/verzorgers over praten om je te helpen naar een andere school te gaan ???

Er moet toch wel iets van een oplossing zijn ???


Wiegen Meister !


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 05-08-2002 10:55 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

is dr niet niet met de opleiding die ik wil doen,we hebbe geen geld om me naar een andere school te laten gaan.
(we leven ook maar van een weduwe uitkering en dat is ook verrekte weinig)(wat is het leven fucking oneerlijk )


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 05-08-2002 11:02 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 10:55 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
is dr niet niet met de opleiding die ik wil doen,we hebbe geen geld om me naar een andere school te laten gaan.
(we leven ook maar van een weduwe uitkering en dat is ook verrekte weinig)(wat is het leven fucking oneerlijk )


Dat wist ik niet. Ik hoop dat je toch iets van een midden weg kunt vinden.

Dat het leven niet eerlijk is weet ik ook wel hoor !!!

[of topic]
Ik ben al bijna 3 jaar burn out, al vanaf mijn 22e dus over elende hoef je mij nix duidelijk te maken. Ik ben alles wat ik had hier door kwijt geraakt.


Wiegen Meister !


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 05-08-2002 11:03 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

sorry was niet de bedoeling


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen