IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [pesten] het nieuwe schooljaar Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-08-2002 18:06 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 9:32 schreef Zenial het volgende:
Uit mijn ervaring met gepest worden weet ik dat negeren echt geen kont helpt. Dat geeft de pesters alleen maar het idee dat ze ongestraft alles met je kunnen doen.

Kunnen we geen ZM-knokploeg oprichten? Ik wil wel meedoen.
Ik heb toch niks beters te doen duseh...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-08-2002 18:15 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 augustus 2002 17:52 schreef Misanthrope het volgende:
Hmmm.. ik ga ook met vrijwel iedereen om, maar ik heb wel teringruzie met een melopersgroep en ik word ook wel af en toe gemept zonder reden of zo. Maja gewoon 3x zo hard terugslaan dan


tssss en dat alleen om je uiterlijk...wat een wereld zeg.....moeten ze mij eens iets proberen te doen als mijn haartjes over een half jaartje lang zijn.....grrr



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-08-2002 18:24 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 12:11 schreef Cadaveria het volgende:
iemand heeft mij 1x geprobeerd om mij te pesten. Ik heb hem een keiharde trap in zijn ballen gegeven zodat hij moest overgeven. Daarna ben ik 1 maand geschorst geweest. Ik ben altijd wel redelijk 'populair' geweest. Ik ben iemand die met vrijwel iedereen omgaat.

Auch en


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-08-2002 19:23 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 6 augustus 2002 18:15 schreef Kramy het volgende:
tssss en dat alleen om je uiterlijk...wat een wereld zeg.....moeten ze mij eens iets proberen te doen als mijn haartjes over een half jaartje lang zijn.....grrr


hehe, het Samson complex.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2002 20:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 18:15 schreef Kramy het volgende:
tssss en dat alleen om je uiterlijk...wat een wereld zeg.....moeten ze mij eens iets proberen te doen als mijn haartjes over een half jaartje lang zijn.....grrr


hehe... zijn ze nog steeeeeds korter dan de mijne???


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-08-2002 21:59 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik loop toch wel voor paal, al die mensen weet niks van een black metal look af..

(waarmee ik lerenbroek,kogelriem,bandshirt,kisten mee bedoel)

Maarja.. ik ben het wel gewend


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:59 schreef Heosphoros het volgende:
Ik loop toch wel voor paal, al die mensen weet niks van een black metal look af..


Black metal LOOK ????

Whahahahahahahahahahaha


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik was ook al aan het gniffelen ja...no offence maar BM look? is dat met dat nichterige dartboardpaint?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 06-08-2002 22:09 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

on topic please


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 22:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:08 schreef Vampie het volgende:
Ik was ook al aan het gniffelen ja...no offence maar BM look? is dat met dat nichterige dartboardpaint?
vind je het gek dat je dan gepest wordt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nichterige dartboardpaint !!! LOL


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ja sorry hoor..beetje make up is mooi..maar om nou als Pipo de deur uit te gaan...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-08-2002 22:10 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:07 schreef Jenje het volgende:
Black metal LOOK ????

Whahahahahahahahahahaha


Weet jij er een beter woord voor

ok.. laat ik zeggen METAL LOOK

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 06-08-2002 22:11]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 22:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

pesten is niet cool, en veelal willekeurig. van school wisselen was voor mij de oplossing. daarna nooit meer (systematisch) gepest.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2002 22:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:10 schreef Heosphoros het volgende:
LOOK
Dude..... hou nou maar gewoon op, OK .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor zover ik weet draag ik precies hetzelfde als vroeger, broek shirt, kleur meetsla donker .. deed ik toen ik naar grunge luisterde, toen ik naar hardcore luisterde, en nu nog steeds.

Bepaal je eigenlijk 'look', dan ben je nooit een meeloper //


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 22:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik zag er vroeger meer thrashy uit dan nu op de lagere school en brugklas liep ik doorgaans in zo'n strakke spijker broek, half hoge nike gympies en een maiden en ac/dc shirt rond. En ik ben nooit gepest

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-08-2002 22:16]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:15 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ach..ik was een spook een viezerik een luizebal ( ik heb beroerd veel haar) etc.tot ik van school ging werd ik getreiterd.Tja..je doet er weinig aan behalve dan door de grootste zeikerd een emmer water over d'r kop te smijten..was daarna een hele tijd lekker rustig


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nooit last van gehad. Altijd mijn eigen dingetje gedaan. Daardoor wel eens vreemd aangekeken, maar nooit getreiterd eigenlijk.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 22:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:17 schreef Jenje het volgende:
Nooit last van gehad. Altijd mijn eigen dingetje gedaan. Daardoor wel eens vreemd aangekeken, maar nooit getreiterd eigenlijk.

't is ook hoe je er op reageerd. Pestkoppen hebben een neus voor mensen die gevoelig zijn om getreiterd te worden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:20 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:18 schreef Cadaveria het volgende:
't is ook hoe je er op reageerd. Pestkoppen hebben een neus voor mensen die gevoelig zijn om getreiterd te worden.


Dat is helemaal waar...


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-08-2002 22:20 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:59 schreef Heosphoros het volgende:
Ik loop toch wel voor paal, al die mensen weet niks van een black metal look af..

(waarmee ik lerenbroek,kogelriem,bandshirt,kisten mee bedoel)

Maarja.. ik ben het wel gewend




WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

en ja, ik lach je uit.


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. dat heb ik niet, ik kanme echt niet interesseren in hoe men over mij denkt.
Wat van tijd tot tijd ook wel weer voor problemen zorgt trouwens.

Wel ooit eens een nichtje van een vriendin gehad die echt massaal getreiterd werd, toen maar even de grote stoere bink uitgehangen
Ik kon op die school veel maken en wist wie je waarvoor moest aanspreken en zo toch een kleine aanzet gegeven omdat op te lossen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-08-2002 22:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 augustus 2002 22:18 schreef Cadaveria het volgende:
't is ook hoe je er op reageerd. Pestkoppen hebben een neus voor mensen die gevoelig zijn om getreiterd te worden.


Het ligt ook in grote mate aan de pestkoppen. Sommige laten je met rust als je ze negeert, sommige slaan al je tanden uit je smoel. Je kan je echt niet op een bepaalde manier gedragen zodat je nooit gepest wordt...


Zenial


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 22:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:22 schreef Zenial het volgende:
Het ligt ook in grote mate aan de pestkoppen. Sommige laten je met rust als je ze negeert, sommige slaan al je tanden uit je smoel. Je kan je echt niet op een bepaalde manier gedragen zodat je nooit gepest wordt...
idd, maar het ligt ook aan hoe groot de groep is die door de peskop(pen) beinvloed wordt. Ik heb wel het gevoel dat de pestkoppen op scholen steeds gemener worden. Als je dat wel eens op schoolpleintjes ziet dat kleuters elkaar met schepjes de hersenen in elkaar slaan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen