IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [pesten] het nieuwe schooljaar Vorige pagina
Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 06-08-2002 22:27 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

bij ons op school nam es iemand een gun mee(ook zo'n denkt dat hij gangster is figuur)
Omdat hij bang voor iemand was dat diegene meer aanzien kreeg dan hem.

Waar the hell gaat deze fucking wereld naar toe!!!



beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 06-08-2002 22:28 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

De samenleving wordt zowiezo agressiever, dus verbaast me niks dat je dat ook op de schoolpleinen ziet.

Wat de anti-gepest worden tips betreft. Alles is nu al zo'n beetje twee keer herhaald. De gepesten zouden nu toch wel een paar keywords in hun achterhoofd moeten hebben.

En anders doe ik graag mee met die knokploeg..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:27 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
bij ons op school nam es iemand een gun mee(ook zo'n denkt dat hij gangster is figuur)
Omdat hij bang voor iemand was dat diegene meer aanzien kreeg dan hem.

Waar the hell gaat deze fucking wereld naar toe!!!




Ach..10 jaar terug staak een klasgenoot van mij zijn pester neer...zo ver dus


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 06-08-2002 22:30 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

natuurlijk heb ik wel dingen opgenomen maar ik weet eigenlijk neit wat ik er mee moet,want de ene zegt weer terug slaan de andere zegt negeren.

en daar raak ik door in de war


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 22:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:27 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
bij ons op school nam es iemand een gun mee(ook zo'n denkt dat hij gangster is figuur)
Omdat hij bang voor iemand was dat diegene meer aanzien kreeg dan hem.

Waar the hell gaat deze fucking wereld naar toe!!!


de plek waar ik dadelijk ga stagelopen zitten alleen maar van die gangster types (groot emau, dit is een instelling voor jongeren die of mishandeld zijn, moordernaars zijn, verkrachters/aanranders zijn of totaal onhandelbaar zijn).. en ze moeten zich allemaal tegenover elkaar bewijzen. het zijn jongeren met een laag iq en erg gevoelig voor groepsgedrag.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 06-08-2002 22:33 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:30 schreef Cadaveria het volgende:
de plek waar ik dadelijk ga stagelopen zitten alleen maar van die gangster types (groot emau, dit is een instelling voor jongeren die of mishandeld zijn, moordernaars zijn, verkrachters/aanranders zijn of totaal onhandelbaar zijn).. en ze moeten zich allemaal tegenover elkaar bewijzen. het zijn jongeren met een laag iq en erg gevoelig voor groepsgedrag.

voel jij je dan wel veilig,klinkt dom maar dat vraag ik me af.
Ik zou het zelf eigenlijk niet zijn.


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 22:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

neen, ik zie er ook tegenop, maar ik heb een pieper om en ik zoek uitdaging.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 06-08-2002 22:35 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:34 schreef Cadaveria het volgende:
neen, ik zie er ook tegenop, maar ik heb een pieper om en ik zoek uitdaging.

wat is het precies voor stage en waar??


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Een vriend van mij is leraar op een school midden in de Bijlmer.Heeft 1 x last gehad met een leerling,maar door het respect wat hij bij de rest van zijn leerlingen had gekregen was dat dus 1 keer en nooit meer.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 06-08-2002 22:37 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:36 schreef Vampie het volgende:
Een vriend van mij is leraar op een school midden in de Bijlmer.Heeft 1 x last gehad met een leerling,maar door het respect wat hij bij de rest van zijn leerlingen had gekregen was dat dus 1 keer en nooit meer.

hoe verdiende hij die dan,sorry voor de domme vraag(gaat me eigenlijk ook niks aan)


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 22:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik ben dan ortopedagoog. Ik loop 10 maanden stage bij groot emaus in ermelo. Ik moet jongeren bij hun werk/stage begeleiden. Ik begeleid ze in de groenvoorzienig.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 22:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:37 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
hoe verdiende hij die dan,sorry voor de domme vraag(gaat me eigenlijk ook niks aan)


Hij liet hun in hun waarde waardoor zij hem ook


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 22:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

op de middelbare school probeerde een jongetje me ook te pesten (rood haar flaporen bang om zelf gepest te worden) begon me opeens te slang, en in de brugklas zijn meisjes nog sterker.
na hem in elkaar geslagen te hebben liet hij me met rust.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-08-2011 23:06 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 1 augustus 2002 13:18 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
wat valt eraan te accepteren dat ik een dikke vette loser ben en dat het toch nooit wat word met mij.


Pakweg negen jaar na dato, is het ooit nog wat geworden?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-08-2011 23:07 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 2 augustus 2011 23:06 schreef Sonic Titan het volgende:
Pakweg negen jaar na dato, is het ooit nog wat geworden?
Hij date nu jouw moeder.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2011 23:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2011 23:06 schreef Sonic Titan het volgende:
Pakweg negen jaar na dato, is het ooit nog wat geworden?


Vermoedelijk is 'ie verhongerd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 02-08-2011 23:09 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Oh, ik dacht dat het de oude nickname van Greycloak was?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-08-2011 23:10 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2011 23:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Vermoedelijk is 'ie verhongerd.


Irritante avatar heb je.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2011 23:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vreemde jongens, die Nederlanders,

zelfs met een nick als Anorexia-Nervosa lopen ze nog constant vet hier en vet daar te roepen


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2011 23:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2011 23:10 schreef Nimbus het volgende:
Irritante avatar heb je.


Past goed bij je eigen persoonlijkheid dus niet zo janken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 02-08-2011 23:16 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Heren, heren. Laten we - zeker in een topic over pesten - een beetje tolerantie en verdraagzaamheid jegens elkander betrachten.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-08-2011 23:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 2 augustus 2011 23:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Past goed bij je eigen persoonlijkheid dus niet zo janken.
:')

Ongesteld, knul?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-08-2011 23:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2011 23:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Past goed bij je eigen persoonlijkheid dus niet zo janken.


:')


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-08-2011 23:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2011 23:17 schreef Kvelgeest het volgende:
:')

Ongesteld, knul?


Nee hoor, mijn mening over Nimbus is niet afhankelijk van mijn menstruatiecyclus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-08-2011 23:24 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2011 23:16 schreef Sonic Titan het volgende:
Heren, heren. Laten we - zeker in een topic over pesten - een beetje tolerantie en verdraagzaamheid jegens elkander betrachten.


:')


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen