IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Medicijnen, medische wetenschap, enzovoorts. Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2002 17:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 mei 2002 17:17 schreef Lord Uraneck het volgende:
goeie tip, met whisky heb ik die dingen idd nog nooit geprobeerd


ik bedoelde het formaat glas, maar misschien smaakt het wel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 24-07-2003 12:09 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Wat slik ik:

- Salizopirine 3dd2 tabletten(onstekingsremmers)
- Marvelon 1dd1 tabelt
- Ibuprofen 400 of 600 af en toe (ben ik eigenlijk allergisch voor, maar als ik het niet meer uit houdt van de hoofdpijn of pijn in mn knie slik ik ze gewoon, vooral op festivals)


leuk joh die oude topics allemaal even bekijken

[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 24-07-2003 12:10]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Eens in de paar maanden vreet ik een week lang 2 maal daags 100 mg Trisporal tegen een lichte schimmel in mijn nek die om de paar maanden den kop opsteekt. Is niks ernstigs of besmettelijks, maar het jeukt wel en is erg hardnekkig (vandaar dat het steeds terug komt).


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2003 12:18 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik slik elke dag 150 mg. Efexor en de pil.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:18 schreef Leviathanica het volgende:
Ik slik elke dag 150 mg. Efexor en de pil.


Efexor? wat is dat en waar is het voor?

iedere dag de pil? jij doet niet aan stopweek?


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 24-07-2003 12:20 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

Ik ben nu al 3jaar gestopt met pillen nemen tegen epilepsie... en still ok


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:21 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:20 schreef obscenum het volgende:
Ik ben nu al 3jaar gestopt met pillen nemen tegen epilepsie... en still ok



een vriend van me slikt ze nog iedere dag en dat is helaas nodig ook..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2003 12:21 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juli 2003 12:19 schreef Shredhead het volgende:
Efexor? wat is dat en waar is het voor?

iedere dag de pil? jij doet niet aan stopweek?


Tuurlijk doe ik wel aan de stopweek.
En Efexor is tegen zware depressies en angststoornissen.
Er is de laatste jaren nogal wat gebeurt, vandaar.
Ik hoop er ooit vanaf te komen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 24-07-2003 12:21 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

efexor is een anti-depressivum


met0l!


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-07-2003 12:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ik houd het uitsluitend bij homeopatie en andere natuurlijke hulp-middellen. In het begin duurt het best lang voor het je geneest, maar nu gaat dat veel beter als "conventionele" geneeskunde, en m'n algemene gezondheid is er stukken op vooruit gegaan sinds ik homeopatie gebruik. Daarbij is het nog goedkoper ook.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:21 schreef Leviathanica het volgende:
Tuurlijk doe ik wel aan de stopweek.
En Efexor is tegen zware depressies en angststoornissen.
Er is de laatste jaren nogal wat gebeurt, vandaar.
Ik hoop er ooit vanaf te komen.


hehe, leuk me al vreem van die stopweek

Efexor: heb je er baat bij en wat heeft het voor invloed op je?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-07-2003 12:28 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 juli 2003 12:18 schreef Leviathanica het volgende:
Ik slik elke dag 150 mg. Efexor
Zo, da's nogal een behoorlijke dosis. Maar zolang het goed gaat met de bijbehorende therapieen kom je er uiteindelijk ook weer vanaf natuurlijk.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2003 12:29 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juli 2003 12:23 schreef Shredhead het volgende:
hehe, leuk me al vreem van die stopweek

Efexor: heb je er baat bij en wat heeft het voor invloed op je?


Ik heb er zeker wel wat aan, ik zit hier immers nog, gezond en wel.
Ik kon/kan door die zooi weer verder met mijn leven, en ik kan op effectieve wijze mijn problemen oplossen.
Want als ik niet aan die pillen was begonnen zou ik door alles wat er is gebeurt of gaande is veel te chaotisch en paniekerig zijn, en zit ik mezelf alleen maar op te fokken.

De invloed, tja, als je begint ben je een beetje duizelig en heb je geen honger ( ), maar daarna voelt je lichaam weer normaal.
Als ik ze een dag vergeet wordt ik ziek, en dan merk je hoe sterk die zooi eingelijk is.
Ik wil er dan ook zeker wel vanaf, ooit.
Maar het kan echt een redmiddel zijn.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 24-07-2003 12:30 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

mja.. kzou af en toe ook wel wat anti-depressivum kunne gebruike mja.. tleven zit nie altijd mee


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 24-07-2003 12:31 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Het leven zit idd niet vaak mee nee, meestal niet eigenlijk...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:31 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:29 schreef Leviathanica het volgende:
Ik heb er zeker wel wat aan, ik zit hier immers nog, gezond en wel.
Ik kon/kan door die zooi weer verder met mijn leven, en ik kan op effectieve wijze mijn problemen oplossen.
Want als ik niet aan die pillen was begonnen zou ik door alles wat er is gebeurt of gaande is veel te chaotisch en paniekerig zijn, en zit ik mezelf alleen maar op te fokken.

De invloed, tja, als je begint ben je een beetje duizelig en heb je geen honger ( ), maar daarna voelt je lichaam weer normaal.
Als ik ze een dag vergeet wordt ik ziek, en dan merk je hoe sterk die zooi eingelijk is.
Ik wil er dan ook zeker wel vanaf, ooit.
Maar het kan echt een redmiddel zijn.


Aardig sterk spul zeg! Is het niet lastig om ervan af te komen als je er zo sterk afhankelijk van bent (dat meen ik althans op te maken uit je verhaal)?


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-07-2003 12:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:30 schreef obscenum het volgende:
mja.. kzou af en toe ook wel wat anti-depressivum kunne gebruike mja.. tleven zit nie altijd mee


Ik heb gemerkt dat sommige mensen niet meer zonder die zooi kunnen na een paar maanden. Ik raak die vuiligheid niet aan man.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-07-2003 12:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

O ja, veel sambal en knoflook tegen ongewenste mensen in je directe omgeving


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2003 12:32 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juli 2003 12:31 schreef Shredhead het volgende:
Aardig sterk spul zeg! Is het niet lastig om ervan af te komen als je er zo sterk afhankelijk van bent (dat meen ik althans op te maken uit je verhaal)?

Je mag gaan afbouwen als je je minimaal 1 jaar goed heb gevoeld, en dan moet je dus steeds wat minder nemen, en dan ben je er vanaf.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Lalaith
Usericon van Lalaith
Posted 24-07-2003 12:32 by Lalaith Wijzig reactieProfiel van LalaithQuote dit bericht

Ook ik slik liever iets homeopatisch dan iets wat een reguliere arts me voorschrijft. Als ik al eens naar de dokter ga en iets voorgeschreven krijg, schrik ik me al rot bij het lezen van alle bijwerkingen. Het ene is dan misschien wel over, maar ik heb toch echt geen zin in hoofdpijn, misselijkheid, duizelingen en al dat soort dingen die je er gratis bij krijgt. Dan ga ik wel op zoek naar iets anders.

Wat ik wel heel stom vind is dat ik maandelijks iets van 40 euro aan een ziektekostenverzekering betaal en dat daar dan weer een heleboel niet bij in het pakket zit. Je moet echt echt keiveel bijbetalen of het wordt gewoon helemaal niet vergoed.


Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 12:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:22 schreef campske666 het volgende:
Ik houd het uitsluitend bij homeopatie en andere natuurlijke hulp-middellen. In het begin duurt het best lang voor het je geneest, maar nu gaat dat veel beter als "conventionele" geneeskunde, en m'n algemene gezondheid is er stukken op vooruit gegaan sinds ik homeopatie gebruik. Daarbij is het nog goedkoper ook.

Hippie

Ik blijf erbij, die homeopathie (althans, de homeopathische medicijnen van Biohorma) zijn de grootste onzin die ik tegen ben gekomen.
Tien tot de dertigste keer verdund my ass...


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-07-2003 12:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:32 schreef Lalaith het volgende:
Wat ik wel heel stom vind is dat ik maandelijks iets van 40 euro aan een ziektekostenverzekering betaal en dat daar dan weer een heleboel niet bij in het pakket zit. Je moet echt echt keiveel bijbetalen of het wordt gewoon helemaal niet vergoed.


Ik moet niets bijbetalen, en ik kraag een dikke 50% terug .


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 24-07-2003 12:35 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik ben nog altijd best wel erg blij dat het zoiets geeft als medicijnen......... als ik die niet iedere dag zou eten zou ik en niet kunnen werken/lopen/muziekmaken en dat soort dingen of met andere woorden helemaal niks meer hehe............. dus laat mij maar lekker iedere dag van die zooi eten........


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 24-07-2003 12:35 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 12:32 schreef campske666 het volgende:
Ik heb gemerkt dat sommige mensen niet meer zonder die zooi kunnen na een paar maanden. Ik raak die vuiligheid niet aan man.

Je hebt makkelijk praten. Er zijn mensen die het wel moeten slikken omdat ze anders bijv. zelfmoord zouden plegen. Geloof me die mensen slikken het echt niet voor hun lol en meestal al helemaal niet als handig redmiddel, alsof het niks voorstelt.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 12:35 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik haat medicijnen...maar ik moet af en toe pillen nemen voor m'n hooikoorts *rode-ogen-modus*


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen