IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Vampire: the Masquerade RPG-serie Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2002 23:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 mei 2002 22:55 schreef Dargull het volgende:
ik heb braaf 'n legale versie, maar ik zal is kijken of ik met clonecd image files kan maken en die op een of andere ftp pleuren


Staat alles er al op of is het nog een gedeelte?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 10-05-2002 0:46 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

gedeelte


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-06-2002 3:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ligt het aan mij of is de file niet te branden via que?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-06-2002 12:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Vraagje i.v.m. The Masquerade: I kheb dat ding vorig jaar ergens uitgespeeld, (1 keertje maar schame on me)
In die Cathedral Of Flesh zit ik toch met e vraagje Net voor de ingang van die, hoe ga ik dit zegge "vleesgang" staat er links een deur "to the bowels...." . De hele zaak 'tig keer afgespeurd en NIKS, wil nie open FUCK . Iemand een idee?, of is dat iets dat gereserveerd is voor multiplayer ofzo...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-11-2004 11:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Verhaaltje ook maar hier posten dan

Vampire - the Masquerade: Bloodlines

vet spel je wordt heel sterk in het verhaal en de wereld gezogen, knap gedaan. Zit niet veel actie in, deels omdat sommige quests simpelweg niet om het toepassen van geweld gaan, deels omdat de meeste quests ook vredelievend op te lossen zijn. En ik moet zeggen dat ik eindelijk eens echt goed bang geweest in een PC-spel, zelfs Doom 3 heeft me niet zo over de zeik gehad dan de quest die naar de "Haunted Hotel" voert, erg erg erg sterk. Mooi leer-systeem ook, geen levels, quest leveren gewoon XP-punten en het verbeteren van een skill/ability/talent/etc. kost een X aantal punten.
Zit ook voldoende humor in, en het hele vampierzijn is erg mooi geintegreerd in de wereld, vooral door de humanity en masquerade aspecten. Zelden zo'n rijk uitgewerkt spel gezien qua sfeer, verhaal, NPC's, setting en experience systeem, fenomenaal.

Jammer van de bugs (deels door de HL2-engine) en onnodig veel voorkomende laadmomenten. Hopelijk snel een patch, maar dat zal mij vooralsnog niet tegenhouden

Iemand anders al met dit spel bezig?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 28-11-2004 11:56 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

vamp vroeger table top en reallife gespeeld (masq als reallife, darkages als tabletop)
Vond masq op de comp er tegen vallen maar van de week maar es bloodlines proberen.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-11-2004 12:17 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik hem vampire met genoegen gespeeld. Het was alleen nogal snel afgelopen. Die singleplayer wereld had wel wat groter gemogen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-11-2004 12:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 12:17 schreef Paul het volgende:
Ik hem vampire met genoegen gespeeld. Het was alleen nogal snel afgelopen. Die singleplayer wereld had wel wat groter gemogen.

ik neem dat je het over Redemption hebt? Bloodlines schijnt 60 uur (!) in het hoofdverhaal te hebben zitten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-11-2004 12:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 11:33 schreef ZelThoR het volgende:
Verhaaltje ook maar hier posten dan

Vampire - the Masquerade: Bloodlines

vet spel je wordt heel sterk in het verhaal en de wereld gezogen, knap gedaan. Zit niet veel actie in, deels omdat sommige quests simpelweg niet om het toepassen van geweld gaan, deels omdat de meeste quests ook vredelievend op te lossen zijn. En ik moet zeggen dat ik eindelijk eens echt goed bang geweest in een PC-spel, zelfs Doom 3 heeft me niet zo over de zeik gehad dan de quest die naar de "Haunted Hotel" voert, erg erg erg sterk. Mooi leer-systeem ook, geen levels, quest leveren gewoon XP-punten en het verbeteren van een skill/ability/talent/etc. kost een X aantal punten.
Zit ook voldoende humor in, en het hele vampierzijn is erg mooi geintegreerd in de wereld, vooral door de humanity en masquerade aspecten. Zelden zo'n rijk uitgewerkt spel gezien qua sfeer, verhaal, NPC's, setting en experience systeem, fenomenaal.

Jammer van de bugs (deels door de HL2-engine) en onnodig veel voorkomende laadmomenten. Hopelijk snel een patch, maar dat zal mij vooralsnog niet tegenhouden

Iemand anders al met dit spel bezig?



meldt zich ik denk alleen dat sommige mensen dit in de war halen met de oude Vampire


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-11-2004 12:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 12:31 schreef invictis het volgende:
meldt zich ik denk alleen dat sommige mensen dit in de war halen met de oude Vampire

ach ja, dat hou je toch. een nieuw topic openen werd vast niet op prijs gesteld


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-11-2004 12:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 12:36 schreef ZelThoR het volgende:
ach ja, dat hou je toch. een nieuw topic openen werd vast niet op prijs gesteld


nee was ik al bang voor; zelfs met HL2 lukt je dat niet. maaruh ik ga vanmiddag ff lekker verder met Vampire, wat ik er tot nu toe van gespeeld heb ziet er vet uit en het sfeertje is goed


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Orion
Usericon van Orion
Posted 28-11-2004 13:48 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

HALF LIFE 2 Topic!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-11-2004 2:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 13:48 schreef Orion het volgende:
HALF LIFE 2 Topic!!!

jammer genoeg is er geen HL topic, anders had je daar een HL: the Series door Lain van kunnen laten maken

ontopic:

Overigens, voor als iemand performance problemen hebt, zijn er 2 belangrijke oplossingen voordat de patch er is;

1. VEEL virtual memory, 1 gieg op de partitie waar de game geinstalleerd is wordt aangeraden
2. Draai het programma met lage processor prioriteit. Raar maar waar, maar dit levert een significante performance verbetering. Je kunt realiseren door een vampire.bat te maken met daarin "start /low vampire.exe" en die aan te roepen ipv vampire.exe.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 29-11-2004 9:10 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zeau, VtM gister ook maar geinstalleerd, ben benieuwd
(alleen zo jammer dat ik niet eerder dan tegen 18.30 weer kan spelen )


Life doesn't get much better than this!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2004 9:11 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Godver, wat ben ik benieuwd naar dit spel...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 29-11-2004 15:07 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 28 november 2004 12:25 schreef ZelThoR het volgende:
ik neem dat je het over Redemption hebt? Bloodlines schijnt 60 uur (!) in het hoofdverhaal te hebben zitten.
Nieuwe versie ? ... gaaf ... moet ik alleen 2 weken mee wachten anders haal ik echt mijn examen java niet


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-12-2004 9:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou de eerste stap naar Vampire Pen and Paper is gezet, we hebben een zakje d10's gehaald binnenkort de introductory dingen van de White Wolf site spelen, en dan voor de kerst boeken vragen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


metal_fantasy
Usericon van metal_fantasy
Posted 12-04-2005 19:52 by metal_fantasy Wijzig reactieProfiel van metal_fantasyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metal_fantasy

hij deed het hier niet op mijn pc


~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-04-2005 21:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik heb hem ondertussen bijna uitgespeeld.
Maar wat een heerschspel is het zeg.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2007 13:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 11:33 schreef ZelThoR het volgende:
Verhaaltje ook maar hier posten dan

Vampire - the Masquerade: Bloodlines

vet spel je wordt heel sterk in het verhaal en de wereld gezogen, knap gedaan. Zit niet veel actie in, deels omdat sommige quests simpelweg niet om het toepassen van geweld gaan, deels omdat de meeste quests ook vredelievend op te lossen zijn. En ik moet zeggen dat ik eindelijk eens echt goed bang geweest in een PC-spel, zelfs Doom 3 heeft me niet zo over de zeik gehad dan de quest die naar de "Haunted Hotel" voert, erg erg erg sterk. Mooi leer-systeem ook, geen levels, quest leveren gewoon XP-punten en het verbeteren van een skill/ability/talent/etc. kost een X aantal punten.
Zit ook voldoende humor in, en het hele vampierzijn is erg mooi geintegreerd in de wereld, vooral door de humanity en masquerade aspecten. Zelden zo'n rijk uitgewerkt spel gezien qua sfeer, verhaal, NPC's, setting en experience systeem, fenomenaal.

Jammer van de bugs (deels door de HL2-engine) en onnodig veel voorkomende laadmomenten. Hopelijk snel een patch, maar dat zal mij vooralsnog niet tegenhouden

Iemand anders al met dit spel bezig?


Geniale game, het geeft me echt weer het gevoel dat ik vroeger ook kreeg als ik een game speelde, maar dat nu zo zeldzaam is geworden.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-09-2007 15:54 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Bloodlines is inderdaad een vet spel. Goede sfeer, en deze keer een leuk einde. Het had wel wat minder bugs mogen bevatten.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2007 19:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het einde ken ik nog niet, maar met de rest ben ik het zeker eens!

Nog even een shoutout naar Brother Kanker!



Argh
Usericon van Argh
Posted 22-09-2007 19:20 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

verdammt ik moet dat spel ook weer eens gaan spelen, jammer van de buggy engine inderdaad.. verder heel erg sfeervol... kwam alleen nooit verder tijdens een shootout ergens bij wat treinwagons wat FPS-LAGDE als de tyfus


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-09-2007 19:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Was dat het stuk voordat je de explosieven in het kantoor plaatst?

Daarbij ben ik ook even achter een pilaar gaan staan tot ik weer voldoende health had, hehe.

Momenteel ben ik meer aan het mindfucken dan aan het vechten, omdat ik een Malkavian ben.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-09-2007 19:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Cool spel ja, ik moet het ook weer eens spelen, is een paar jaar terug alweer. Maar niet nu want ik ga zo naar een feestje, en morgen wordt het mooi weer. Misschien straks, met wintertijd.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-09-2007 19:40]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen