IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : zowaar ongevraagde commentaar op mijn tattoo's... Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 08-03-2002 13:36 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Gisteren ging ik zwemmen met een vriendin. Nou heb ik een bloedje hekel aan zwemmen, omdat ik bang ben voor diep water en ik niet op mijn gemak ben als het te druk is. Maar het viel allemaal mee; speciaal voor mij hebben ze het 1.30 m diepe bad bedacht...

Ok, back to the point..

Ik heb, zoals jullie waarschijnlijk wel weten, een fraaie collectie tattoo's

Vriendin en ik gingen naar het bubbelbad alwaar een oud wijf toch even kwijt moest dat ik echt spijt ging krijgen van "datte" al wijzend op mijn tattoo's. Dus ik zeg: "nee hoor" (ik was in een gesprekjesbui en vond het niet zo erg dat ik zomaar ergens op werd aangesproken, waar ik normaliter heel boos over kan worden).

Ze kon me best wel wat voorbeelden noemen waarin ik zou kunnen komen en waar ik er spijt van ging krijgen.
Dus ik zeg: "noem maar eens een voorbeeld".

Ze had een kennis die ook een tattoo had op zijn bovenarm waar hij nu vreselijk spijt van had, want hij was Christen geworden....

Dus ik zeg: "dus een tattoo is een zonde?"

Neen, dat was het niet, maar je lichaam moet zonder tekens zijn....

Ik zei toen: "en hoe zit het met mensen die bijzondere moedervlekken hebben? mensen met gigantische wijnvlekken???"

Ze wilde het er verder beslist niet over hebben (terwijl zij het gesprek notabene begon!) en als afscheid, haar dikke lichaam uit het water hijsend, zei ze: "maar ik hoop dat je aan mijn wijze woorden denkt als je ooit spijt krijgt"...

Hierop kon ik eigenlijk alleen maar heel hard lachen...

Sommige mensen!!!


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-03-2002 13:39 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht



Hier ben ik het dus mee eens !!

Gewoon dingen vragen waar ze niet of geen antwoord op kunnen geven.


Wiegen Meister !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-03-2002 13:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Je had gelijk die oude kop onder water moeten duwen.


Bazzio Attacks!!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-03-2002 13:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


idd

veel mensen hebben commentaar op iets, en dan niet weten waarom.

Als je er dan tegenin gaat willen ze ineens niet meer praten.
zo.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 08-03-2002 13:40 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

en natuurlijk snap ik dat mensen met bijzondere moedervlekken en wijnvlekken zo geboren zijn en iemand die zich laat tattooeren het zichzelf aandoet, maar toch


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 08-03-2002 13:41 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 8 maart 2002 13:40 schreef bazzio het volgende:
Je had gelijk die oude kop onder water moeten duwen.


neej je moet vooral altijd netjes blijven, dan geef jij iig het goede voorbeeld! (anders had ze kunnen zeggen: dat tuig ook altijd met die tattoo's..)

overigens vraag ik me af of ze dat ook tegen een vent had gezegd...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 08-03-2002 13:42 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Heb je dr verzopen?


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 08-03-2002 13:44 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Hebbie ook foto´s van je tattoo´s ???


Wiegen Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-03-2002 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dikke zucht .. en altijd moeten er weer een christen zich mee bemoeien, laat die gasten aub eens de bek houden.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-03-2002 15:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2002 14:36 schreef Jenje het volgende:
Dikke zucht .. en altijd moeten er weer een christen zich mee bemoeien, laat die gasten aub eens de bek houden.

niet alleen christenen zeiken over tattoos
geloof me, ik heb meer niet christelijken dan christelijke mensen die mij er toe dwingen er geen een te nemen (wak dus wel ga doen nu !!! )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 08-03-2002 22:24 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 8 maart 2002 13:44 schreef Shadow_Smile het volgende:
Hebbie ook foto´s van je tattoo´s ???


ja, op mijn website... maar nu even niet (alles is under construction)



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 09-03-2002 15:09 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

haha super tja zo zijn er veel mensen.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-03-2002 15:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2002 14:36 schreef Jenje het volgende:
Dikke zucht .. en altijd moeten er weer een christen zich mee bemoeien, laat die gasten aub eens de bek houden.

hehe ze kunnen niet eens over theologische kwesties ouwehoeren, en het blijkt dat het doorgedrongen is in het dagelijkse leven. Volgens mij heet dat vlucht gedrag

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-03-2002 15:13]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 09-03-2002 21:42 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Troost u-heb vandaag iets gelijkaardigs mogen horen over mijn kleren en humeur...hier een bloemlezing :
'Moet je nu altijd zwart dragen?'
'Je lijkt wel een stuk crapuul.'
'Waarom ben je zo onbeschoft tegen de mensen?'(btw,ja,ik ben onbeschoft geweest tegen een mens uit een winkel dat mijn lulijzer zogezegd ging laten repareren...ze heeft me als vuil behandeld,dusss )


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 09-03-2002 21:46 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht



Ja ik ken dat soort opmerkingen.

"Zou je niet eens naar de kapper gaan? "

"Vind je nou zelf ook niet dat die bakkebaarden een beetje lang zijn?"

TIEF EEN EIND OP!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 10-03-2002 13:02 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Precies... mensen moeten eens stoppen met het commentaar geven op een ander. Volgens mij zijn ze stiekem jaloers dat ze zelf er niet een beetje "anders" bij durven te lopen...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 10-03-2002 16:58 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

die achterlijke gladiolen moeten gewoon hun geraaskal voor hun houden. ken het wel

ik heb het een keer gehad dat er 2 motoren voor me reden met 70 kilometer per uur, haalde natuurlijk in. gaan ze verdomme harder rijden. ik kon nog net inhalen toen tegemoetkomend verkeer er aan kwam. maar ja ik rijd maar door komt 1 van die motoren achter me aan. ik ging naar me zus dus ik ben daar gewoon heen gereden. ik stapte net uit de auto komt die vent om de hoek gereden. zegt ie: "Ik wilde even zien wat voor een persoon nou zo lomp inhaalde." ik val hem in de rede: "moet je maar niet je gas opentrekken als ik net inhaal." ver volg hij zijn zin: " dacht al dat het 1 of ander neonazi was." toen werd ik dus kwaad: " Je mag me alles noemen maar neonazi laat ik me niet mee vergelijken. Nu kun je heel snel weer op je motor stappen voor je die helm nooit meer af kunt zetten." ik loop naar hem toen en hij stapt inderdaad maar snel op zijn motor en peert weg. EIKEL was dus ook echt zo'n midlife crisis manneke met een tourmotor.

dit soort dingen maak ik wel vaker mee. toen ik langhaar had was het nooit goed. en nu ben ik kaal en krijg ik natuurlijk weer dat soort dingen naar me hoofd.

verdomde vooroordelen. bah


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-05-2002 13:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Tsja, zij vinden dat wij eruitzien als tuig.
Wij vinden dat zij zich gedragen als tuig...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 06-05-2002 14:10 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik irriteer me altijd mateloos aan dat soort gesprekken, maar beleefd blijven is wel iets wat ik ook altijd probeer.
Dat soort mensen leeft in een eigen wereldje en heeft vaak geen idee wat er in de rest van de wereld gebeurt.


Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 06-05-2002 15:42 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Ik vind eigelijk dat wij (langharig tuig) ons moeten gaan gedragen zoals de mensen denken dat we zijn: veel bier drinken, boeren in het openbaar, Fuck You roepen tege iedereen en posers in elkaar slaan!!!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-05-2002 15:50 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

ahwel vooroordelen, mijn kleine broertje (fanatiek linkin park-liefhebber) vond het nodig mij het volgende te melden:

Een metaloptreden is een gayparty waar iedereen met nazi-vlaggen staat te zwaaien en den naam van die moordenaar in Erfurt scandeert.

Hoe bedoel je vooroordelen (waar lijkt slipkont nouw meer op zeg )


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-05-2002 16:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 15:42 schreef Smirre het volgende:
Ik vind eigelijk dat wij (langharig tuig) ons moeten gaan gedragen zoals de mensen denken dat we zijn: veel bier drinken, boeren in het openbaar, Fuck You roepen tege iedereen en posers in elkaar slaan!!!

Oh maar dat doen sommigen van ons ook al
Dreadlock Pussy op het Kabaal am Gemaal-podium in Wageningen kreeg iig op een gegeven moment wel genoeg van het Slayer-geroep

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2002 16:00]


Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 06-05-2002 16:01 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

quote:
Op 6 mei 2002 16:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh maar dat doen sommigen van ons ook al
Dreadlock Pussy op het Kabaal am Gemaal-podium in Wageningen kreeg iig op een gegeven moment wel genoeg van het Slayer-geroep


Er kan niet genoeg om Slayer geroepen worden


Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 06-05-2002 16:03 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

En zeker niet bij een kutband als Dreadlock pussy (ranzig idee trouwens zo'n pussy)


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 06-05-2002 17:45 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

en nu weer back to topic...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2002 17:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gewoon een gigantisxche kutopmerking terug maken met dezelfde impact als het bij jou had


Je moeder.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen