IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : zowaar ongevraagde commentaar op mijn tattoo's... Vorige pagina | Volgende pagina
Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 06-05-2002 18:01 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Wat belachelijk Dat ze het goed bedoelt ok, maar ze moet een ander wel in hun waarde laten...enneuh...wat boeit haar dat


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 19-05-2002 13:32 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Heel irritant, van die mensen die niet gewoon kunnen accepteren dat jij er anders uitziet dan anderen.
Als je gewoon door de stad loopt, dat ze dan gaan roepen dat je een heks bent, of dat ze aan je kleren gaan zitten (!)


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-05-2002 13:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Whaha ik lach me werkelijk ziek om zulke mensen...

Interesseert mij het nou ene fuk wat mensen om me denken ? Als iemand denkt dat een metalconcert een gay party is dan mag 'tie dat rustig denken hor... geen problemen mee...

Vooral niet als iemand met een gebleekt spijkerjack, opgerolde broekspijpen, gebleekte haartjes en gaye schoene draagt dat zegt


Ik, Wil Schuurman


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 19-05-2002 15:19 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 13:32 schreef Arachnia het volgende:
Heel irritant, van die mensen die niet gewoon kunnen accepteren dat jij er anders uitziet dan anderen.
Als je gewoon door de stad loopt, dat ze dan gaan roepen dat je een heks bent, of dat ze aan je kleren gaan zitten (!)


Das nog best lachwekkend hoor! Als je heks gaan scanderen...Maar het is wel stom, ik negeer dat soort mensen altijd gewoon


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-05-2002 15:50 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Waarom mag iemand er niet uit zien zoals hij of zij dat wil? Ik bedoel, je beledigt hier toch niemand mee? Als jij een of meerdere tatoeages hebt of wil hebben, heb je daar je eigen redenen voor en daarover moeten anderen (helemaal zo iemand als in het voorbeeld) daar niks tegenin brengen. Tips geven is goed, maar verbieden of afzeiken absoluut niet.


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-05-2002 15:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 19 mei 2002 13:32 schreef Arachnia het volgende:
...of dat ze aan je kleren gaan zitten (!)


Serieus?


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-05-2002 16:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-12-2005 0:14]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 19-05-2002 19:31 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 15:51 schreef SQT het volgende:
Serieus?

Jazeker!
Ik liep met m'n vriendin in de stad, en die heeft een hele lange paarse jas met puntmuts, en daar gingen ze mee spelen of zo...
en dan niet kleine kinderen of zo, dat zou nog kunnen, maar scholieren zeg maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Arachnia op 19-05-2002 19:32]


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-05-2002 19:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik krijg veel commentaar op mijn lakke laarzen veel positieve reacties maar ook wel negatieve reacties. meestal zeg ik als argument dat als ze niet snel hun bek houden dat ze er er op een fysieke manier kennis mee mogen maken.. Meet mr shoe.. aangezien die dingen 3 kg wegen en bekleed zijn met ijzer, lijkt me dat geen pretje om die tegen je kont te krijgen. veel mensen hoeven dat kennelijk ook niet en lopen snel weg *gna*


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 19-05-2002 19:55 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

mensen zeggen ook wel eens wat over mijn naaldhakken ja


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-05-2002 19:57 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Pfff...voor mijn part kunnen ze allemaal mijn h*l kussen...dat ze eens een leven zoeken voor ze zich met het mijne bemoeien!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 19-05-2002 20:22 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 19:31 schreef Arachnia het volgende:
Jazeker!
Ik liep met m'n vriendin in de stad, en die heeft een hele lange paarse jas met puntmuts, en daar gingen ze mee spelen of zo...
en dan niet kleine kinderen of zo, dat zou nog kunnen, maar scholieren zeg maar.


Precies, dat was echt heel stom. En een keer toen ik die jas aanhad in Utrecht, liepen er een stel stomme bruggers achter me, gingen ze heks, heks, heks lopen fluisteren. Stomme idioten, Een keer heel agressief achterom kijken was wel genoeg om ze stil te krijgen


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-05-2002 14:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gewoon bruut commentaar teruggeven, probeer ze op hetzelfde nivo terug te pakken, helpt het beste en als ze dan agressief worden zeg je ze gewoon dat ze wel erg zwak zijn dat ze daar niet tegen kunnen en loop je lachend weg meestal staan ze dan wel met hun bek vol tanden tussen hun stoere vriendjes


Je moeder.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 20-05-2002 19:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik vind als je een tattoo neemt dat je dan ook maar de commentaar moet kunnen verdragen, negeer dat gewoon zeg... ik heb er zelf ook ééntje, ennneee, als er iets over wordt gezegd, I couldn't care less...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 8:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SheRa heeft ook een jas met een enorme puntmust eraan, en nog NOOIT heb ik gemerkt dat mensen vervelend deden daarover.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-05-2002 20:53 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 19:57 schreef madeline usher het volgende:
Pfff...voor mijn part kunnen ze allemaal mijn h*l kussen





No meat is sweater


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 23-05-2002 21:04 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

Al met al dus weer een perfecte reden om er nog een tattoo bij te nemen, vinden jullie ook niet?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-05-2002 21:05 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik krijg soms commentaar, ben o.a. op allebei mijn onderarmen getattoeeerd dus vrij zichtbaar. Maar het valt wel mee. Ze kijken wel, maar durven dan niks te zeggen ofzo.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 23-05-2002 21:05 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 21 mei 2002 8:01 schreef Jenje het volgende:
SheRa heeft ook een jas met een enorme puntmust eraan, en nog NOOIT heb ik gemerkt dat mensen vervelend deden daarover.



zal vast zijn omdat jij erbij stond



Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 26-05-2002 19:51 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
en dan niet kleine kinderen of zo, dat zou nog kunnen, maar scholieren zeg maar.

Ah, maar dat is nu eenmaal "cool" om te doen, blijkbaar ook daarboven in Nederland En ik die dacht dat de trendies enkel hier zo'n kinderen waren... zulke menschen zouden gehangen moeten worden


Ik heb een tattoo, een reaper op m'n linkerbovenarm. Nog niet veel commentaar op gehad, buiten "Hoe ga je dat later uitleggen aan je kinderen?" (alsof die dat iets zal kunnen schelen ) en "AAAAAARRRGH IS DAT ECHT?". Laatste was wel leuk om naar haar (een lerares van me) gezicht te kijken
http://www.bakkerij.torfs.easynet.be/arm.jpg

[Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 26-05-2002 22:46]



zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 27-05-2002 18:37 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 15:42 schreef Smirre het volgende:
Ik vind eigelijk dat wij (langharig tuig) ons moeten gaan gedragen zoals de mensen denken dat we zijn: veel bier drinken, boeren in het openbaar, Fuck You roepen tege iedereen en posers in elkaar slaan!!!


Doe ik ook sla allen niemand in elkaar, behalve als iemand mij slaat...
dus:


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-05-2002 18:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 21:05 schreef Heiden het volgende:
Ik krijg soms commentaar, ben o.a. op allebei mijn onderarmen getattoeeerd dus vrij zichtbaar. Maar het valt wel mee. Ze kijken wel, maar durven dan niks te zeggen ofzo.
Misschien kijkt men ook wel omdat men het gewoon interessant/mooi vindt hoor. Niet elke blik is een afkeurende.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-05-2002 18:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik krijg alleen maar positief commentaar op mijn tattoo's. Maar misschien komt het ook wel dat ik die tattoo's meestal niet in het openbaar zichtbaar draag.. hmm niet echt wat je denkt van een lekkere zin..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


unitas wag.
Usericon van unitas wag.
Posted 27-05-2002 19:07 by unitas wag. Wijzig reactieProfiel van unitas wag.Quote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 16:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh maar dat doen sommigen van ons ook al
Dreadlock Pussy op het Kabaal am Gemaal-podium in Wageningen kreeg iig op een gegeven moment wel genoeg van het Slayer-geroep


oke dan ik zal het noooit meer doen hehenou nog 1 keertje dan SLAYOOOOOR!!!!!!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 27-05-2002 20:40 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 27 mei 2002 18:59 schreef Cadaveria het volgende:
Ik krijg alleen maar positief commentaar op mijn tattoo's. Maar misschien komt het ook wel dat ik die tattoo's meestal niet in het openbaar zichtbaar draag.. hmm niet echt wat je denkt van een lekkere zin..


Ik ook niet, maar in het zwembad wordt het wat lastig natuurlijk


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen