IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Computer gepijpzeik deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 09-07-2009 11:28 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Tijd om een nieuwe te kopen denk ik

Hier ook uno problemo. Als we de computer afsluiten doet ie dat braaf, lampje gaat uit etc. Maar na een paar seconden start hij weer op.
Iemand enig idee hoe dat kan?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-07-2009 11:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 juli 2009 11:25 schreef Ziona het volgende:
Nou, en nu even serieus!
Waarschijnlijk een rotte voeding die je moederbord opgeblazen heeft.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2009 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 juli 2009 11:25 schreef Ziona het volgende:
Nou, en nu even serieus!
Rook = stuk.

Maximum bereikt, terug naar start, koop een nieuwe.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 09-07-2009 11:54 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 9 juli 2009 11:49 schreef Jenje het volgende:
Rook = stuk.

Maximum bereikt, terug naar start, koop een nieuwe.


Hè, niet zo radicaal...
Mijn vorige PC deed het nog na een rook avontuurtje.. Harde schijf te heet door koeler die pas begon te draaien bij een hoog toerental door stofpluis die erin zat... Heeft het nadien nog 2.5 jaar volgehouden.. Muhaha

In nieuwe PC maar wat extra koelers geplaatst...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2009 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als je nog garantie op je pc hebt: domme blik opzetten een naar compushop gaan.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-07-2009 12:07 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Voor sommige onderdelen is de garantie wel 5 jaar. Ooit eens met 4 jaar en 11 maanden een HD gehad die ermee ophield, bam, nieuwe.

Blij toe dat ik iemand ken die de data van dat ouwe ding nog ff kon recoveren, dat wel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2009 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zelf ooit eens een nieuwe geheugenbank net niet goed aangedrukt, knetter sis, moederbord naar z'n grootje ..

Gebeld, ding naar winkel gebracht en week later retour met een gratis nieuw moederbord


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-07-2009 19:18 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 9 juli 2009 11:54 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hè, niet zo radicaal...
Mijn vorige PC deed het nog na een rook avontuurtje.. Harde schijf te heet door koeler die pas begon te draaien bij een hoog toerental door stofpluis die erin zat... Heeft het nadien nog 2.5 jaar volgehouden.. Muhaha

In nieuwe PC maar wat extra koelers geplaatst...


Vaker je systeemkast uitzuigen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-07-2009 20:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Precies. Doe ik ook eens in de zoveel tijd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Cees
Usericon van Cees
Posted 12-07-2009 20:25 by Cees Profiel van Cees

Help me!!!

Mijn computer is een tijd geleden gecrasht, en toen dus helemaal gefixt. (Alles er afgetieft). MAAR, me cdkey van WINDOWS XP is dus foetsie. Dus ik heb vandaag Windows 7 Gedownload. Maar, er zit alleen een LEES MIJ file in. VAN 3 GB. Ik weet zeker dat het geen virus is, want hij komt van de Microsoft site. Het RAR bestand heet ; 7100.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate-grc1culxfrer_en_dvd.iso .

Weet iemand of ik dit RAR bestand gewoon op een DVD moet tiefen en dan in mijn PC moet steken? Ik heb hem op de PC van me Ma gedownload. Thnx!!


The trend is dead.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-07-2009 20:30 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Een ISO is geen RAR-bestand, maar een disc-image. In dit geval dien je met een programma als Nero of Cyberlink dit image naar DVD te branden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Cees
Usericon van Cees
Posted 12-07-2009 23:47 by Cees Profiel van Cees

quote:
Op 12 juli 2009 20:30 schreef Illusione het volgende:
Een ISO is geen RAR-bestand, maar een disc-image. In dit geval dien je met een programma als Nero of Cyberlink dit image naar DVD te branden.

Ja, probleem is al verholpen. Maar, het pictorgrammetej was zo boekje van RAR. Dus dat was misleidend! Heb nu WINDOWS 7 en het werkt prima!


The trend is dead.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-07-2009 23:49 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 12 juli 2009 23:47 schreef Cees het volgende:
Ja, probleem is al verholpen. Maar, het pictorgrammetej was zo boekje van RAR. Dus dat was misleidend! Heb nu WINDOWS 7 en het werkt prima!


ISO's zijn vaak ook wel uit te pakken (de bestanden die daadwerkelijk op de CD/dvd komen in ieder geval)
Ik wacht nog even met Windows 7. Vooralsnog werkt Vista hier als een trein, ondanks dat iedereen er altijd op loopt te zeuren.


Life doesn't get much better than this!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-07-2009 0:10 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 juli 2009 23:49 schreef H-K het volgende:
Ik wacht nog even met Windows 7. Vooralsnog werkt Vista hier als een trein, ondanks dat iedereen er altijd op loopt te zeuren.


+1


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-07-2009 0:43 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Idem hier, al die klachten over Vista... snap er niks van, werkt uitstekend


Faustian Spirit of the Earth


renYek
Usericon van renYek
Posted 13-07-2009 7:38 by renYek Profiel van renYek

Op klant PC draait Vista (prima!) en op mijn werk laptop W7RC1 en dat draait ook helemaal prima


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-07-2009 8:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Na die SP1 draait het idd als een zonnetje, IE8 ook trouwens


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-07-2009 8:55 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 13 juli 2009 0:43 schreef cataclysm child het volgende:
Idem hier, al die klachten over Vista... snap er niks van, werkt uitstekend

Dat zijn in 99% van de gevallen van die figuren die op een veel te oude pc de allereerste (illegale) vista release hebben geinstalleerd en er achter komen dat dat niet goed werkt. Hier hebben ze zo'n trauma aan over gehouden dat er ook na SP1 geen goed woord voor over is zonder dat ze het verder ooit nog geprobeerd hebben.

Toen XP uitkwam was het ook ruk totdat SP1 uit kwam.


 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-07-2009 13:27 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 9 juli 2009 11:28 schreef Mottighaerd het volgende:

Hier ook uno problemo. Als we de computer afsluiten doet ie dat braaf, lampje gaat uit etc. Maar na een paar seconden start hij weer op.
Iemand enig idee hoe dat kan?


Iemand???

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 13-07-2009 13:27]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-07-2009 13:34 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 juli 2009 13:27 schreef Mottighaerd het volgende:
Iemand???


Ben je niet gewoon aan het herstarten? (ik ga er maar voor het gemak van uit dat je een windows variant gebruikt)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-07-2009 13:37 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 juli 2009 8:55 schreef Forever After het volgende:
Dat zijn in 99% van de gevallen van die figuren die op een veel te oude pc de allereerste (illegale) vista release hebben geinstalleerd en er achter komen dat dat niet goed werkt. Hier hebben ze zo'n trauma aan over gehouden dat er ook na SP1 geen goed woord voor over is zonder dat ze het verder ooit nog geprobeerd hebben.



Aangezien de grootzakelijke markt er nog steeds niets van wil zien (vorige maand nieuwe laptop, met XP, in gebruik genomen hier) is je statement, en je percentage, verre van correct.

Als je niet weer waarom Vista geen acceptatie krijgt en waarom bijvoorbeeld een IE6 ook na IE8 nog altijd flink marktaandeel zal houden, kun je beter niets zeggen

Windows 7 zal bijvoorbeeld een veel snellere weg bewandelen en dat komt niet door de naam van Vista maar echt door de gebreken ervan.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-07-2009 13:47 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 13 juli 2009 13:37 schreef Argus het volgende:
Aangezien de grootzakelijke markt er nog steeds niets van wil zien (vorige maand nieuwe laptop, met XP, in gebruik genomen hier) is je statement, en je percentage, verre van correct.

Als je niet weer waarom Vista geen acceptatie krijgt en waarom bijvoorbeeld een IE6 ook na IE8 nog altijd flink marktaandeel zal houden, kun je beter niets zeggen

Windows 7 zal bijvoorbeeld een veel snellere weg bewandelen en dat komt niet door de naam van Vista maar echt door de gebreken ervan.
Als je als bedrijf weet dat er binnen niet afzienbare tijd een nieuw OS (Windows 7) uitkomt ga je als bedrijf niet investeren in Vista en een paar jaar later al weer in alsnog Windows 7.

Bedrijven zullen eerst hun applicaties uitgebreid testen om er zeker van te zijn dat ze geen problemen hebben. Dit kost ook tijd. Windows 2000 werd ook niet klakkeloos a la minute door Xp vervangen.

En: http://tweakers.net/nieuws/61211/meerderheid-bedrijven-geen-geld-en-tijd-voor-windows-7-overstap.html


 


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-07-2009 15:51 by Argus Profiel van Argus

Als bedrijf ga je uberhaupt niet investeren in de levensduur van 1 OS versie.
Please stop the hurting ok.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-07-2009 18:23 by Forever After Profiel van Forever After

Jij begon.

Ik doe een uitspraak gebaseerd op ervaringen uit mijn omgeving die jij met het fenomeen bedrijf probeert te weerleggen.

Best raar dat ik destijds met uitzondering van compatabiliteit van 1 of 2 programma's (omdat deze nog geen Vista support hadden) nooit van die specifieke Vista problemen heb gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-07-2009 18:31]


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-07-2009 18:31 by Lionheart Profiel van Lionheart

Vermakelijk, mensen die hun gelijk proberen te halen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen