IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Computer gepijpzeik deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-07-2009 18:33 by Forever After Profiel van Forever After

Eerder verweer tegen het bevooroordeelde gezever over Vista in het algemeen


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2009 18:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2009 18:31 schreef Lionheart het volgende:
Vermakelijk, mensen die hun gelijk proberen te halen.


Daar heeft mevrouw After Forever wel vaker last van.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-07-2009 18:43 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 13 juli 2009 18:33 schreef Forever After het volgende:
Eerder verweer tegen het bevooroordeelde gezever over Vista in het algemeen


Windows zelf heeft toegegeven dat Vista niet is wat het had moeten zijn. Met andere woorden: ze vinden zelf dat het product onvoldoende is.
Dat jij er geen problemen mee hebt, zegt natuurlijk niks over een grote groep (die groter is dan statistisch verklaarbaar met een normaal OS) die er wel problemen mee heeft.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 13-07-2009 19:01 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 13 juli 2009 13:27 schreef Mottighaerd het volgende:
Iemand???


Volgens mij ken ik iemand die hetzelfde probleem had, en dat was een virus.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-07-2009 20:21 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 13 juli 2009 13:34 schreef Argus het volgende:
Ben je niet gewoon aan het herstarten? (ik ga er maar voor het gemak van uit dat je een windows variant gebruikt)


Nee, het is absoluut niet herstarten. We hebben hier inderdaad een Windows variant, XP. K snap er echt niks van.

& Ziona: oei, dat zou niet best wezen, want de virusscan (AVG) geeft niet aan dat we een virus hebben.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-07-2009 21:10 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 13 juli 2009 18:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Daar heeft mevrouw After Forever wel vaker last van.

Jeeh, donderpuppie is ook weer uit zijn babyslaapje ontwaakt. Moet je je kleine zusje niet gaan pesten? Of is die jou de baas?
quote:
Op 13 juli 2009 18:43 schreef WMP het volgende:
Windows zelf heeft toegegeven dat Vista niet is wat het had moeten zijn. Met andere woorden: ze vinden zelf dat het product onvoldoende is.
Dat jij er geen problemen mee hebt, zegt natuurlijk niks over een grote groep (die groter is dan statistisch verklaarbaar met een normaal OS) die er wel problemen mee heeft.
Het enige wat ik wil zeggen is dat er een verschil is tussen niet geworden zijn wat er van verwacht werd en volledig bagger zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-07-2009 21:11]


 


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 14-07-2009 17:38 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 13 juli 2009 20:21 schreef Mottighaerd het volgende:
Nee, het is absoluut niet herstarten. We hebben hier inderdaad een Windows variant, XP. K snap er echt niks van.

& Ziona: oei, dat zou niet best wezen, want de virusscan (AVG) geeft niet aan dat we een virus hebben.


Is geen virus, is hardware of BIOS.
Check je bios op wake-on LAN of wake-on USB o.i.d. (uitschakelen dus) of je hardware heeft een defect.

Succes.




spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2009 19:36 by spectre Profiel van spectre

Vista was gewoon een poging om wat gebruikersgemak betreft dichterbij Osx te komen, dat is niet gelukt, Vista is eerder een overgangsversie geworden..

7 heeft hoge verwachtingen bij mij iig.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


∆rco
Usericon van ∆rco
Posted 15-07-2009 10:13 by ∆rco Profiel van ∆rco

quote:
Op 14 juli 2009 19:36 schreef spectre het volgende:

7 heeft hoge verwachtingen bij mij iig.


Ik ben benieuwder naar ChromeOs, de volgende stap in world domination voor de grote G




Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-07-2009 10:26 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 14 juli 2009 19:36 schreef spectre het volgende:
Vista was gewoon een poging om wat gebruikersgemak betreft dichterbij Osx te komen, dat is niet gelukt, Vista is eerder een overgangsversie geworden..

7 heeft hoge verwachtingen bij mij iig.

Dat gezeik met die OS-kutsystemen. Het probleem met een OS is, dat het eigenlijk zo onopvallend moet zijn als mogelijk. Je moet eigenlijk niet doorhebben dat het er is. Maar microsoft wil verkopen en geld verdienen. Dus gaat het constant over NT, XP, 2000, Vista, 7.... Ik wil er geen fuck mee te maken hebben! Ik wil gewoon dat die computer het doet als ik hem aanzet en aanBLIJFT! That's it!!! Hoe simpel moet het worden???


Dear dirty delightful old drunken old days


∆rco
Usericon van ∆rco
Posted 15-07-2009 10:32 by ∆rco Profiel van ∆rco

quote:
Op 15 juli 2009 10:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Hoe simpel moet het worden???



as simple as eating an apple!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-07-2009 10:40 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Oh nee, ik ga mijn ziel niet aan een andere duivel verkopen!


Dear dirty delightful old drunken old days


∆rco
Usericon van ∆rco
Posted 15-07-2009 10:58 by ∆rco Profiel van ∆rco

jij wil het simpel... ik bied je de oplossing en dan nog is t niet goed...

feit blijft dat een computer zo kut is als zijn gebruiker
(en dan al die kutgebruikers een pc hebben)




Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-07-2009 12:41 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Denkfout.

De OS moet zo simpel en onzichtbaar zijn, dat werkelijk elke mongool ermee kan werken. Dat een bedrijf na 30 jaar ontwikkeling dat nog steeds niet voor elkaar krijgt zegt meer over hun marketing kwaliteiten dan hun programmeur-skills.


Dear dirty delightful old drunken old days


∆rco
Usericon van ∆rco
Posted 15-07-2009 13:18 by ∆rco Profiel van ∆rco

quote:
Op 15 juli 2009 12:41 schreef Schaffelaer het volgende:
Denkfout.

De OS moet zo simpel en onzichtbaar zijn, dat werkelijk elke mongool ermee kan werken. Dat een bedrijf na 30 jaar ontwikkeling dat nog steeds niet voor elkaar krijgt zegt meer over hun marketing kwaliteiten dan hun programmeur-skills.


dat is inderdaad een behoorlijke denkfout van je

natuurlijk ligt dat niet aan de marketing, die marketing zorgt er deels voor dat de programmeurs wegkomen met hun geklootzak




Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-07-2009 13:26 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Gast dat zeg ik.

En wat ontzettend fijn voor je dat jij zoveel weet over besturingssystemen en hoe de wereld in elkaar zit. Maar je denkfout toegeven zit er niet in. Hoe pedant.


Dear dirty delightful old drunken old days


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-07-2009 13:35 by altx Profiel van altx

quote:
Op 15 juli 2009 13:18 schreef ∆rco het volgende:
dat is inderdaad een behoorlijke denkfout van je

natuurlijk ligt dat niet aan de marketing, die marketing zorgt er deels voor dat de programmeurs wegkomen met hun geklootzak





Programmeurs?

Als programmeurs over functionele zaken (zoals een user interface) gaan, dat gaat per definitie fout...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-07-2009 18:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

Idd, die houden een totaal andere logica op na dan een simpele gebruiker.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-08-2009 17:02 by Count Steel Profiel van Count Steel

Yo mensen,

de laptop van m'n moeder heeft net een grote update gehad (ServicePack 1 Vista). Alles werkt naar behoren, alleen is de muis erg beweeglijk (lees:knipperend) en blijft het "wacht"symbooltje ook constant knipperen (het cirkeltje dus).
Heb em reeds opnieuw opgestart, helpt niet.
Iemand suggesties/oplossingen?

Alvast bedankt

[/mega-n00b]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 04-08-2009 21:52 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

er is iets raars aan de hand met mn computer (intel pentium, 2 jaar oud). Om de haverklap is het "poef", blauw scherm en gaat ie uit. Hij begin dan soms ook heel hard te piepen..

Paar maanden geleden deed ie dit ook al, alles opnieuw geinstalleerd, toen ging het even goed, maar nu begin ie dus weer.. wat kan er aan de hand zijn?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-08-2009 10:31 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

voeding?


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2009 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 augustus 2009 17:02 schreef Count Steel het volgende:
Yo mensen,

de laptop van m'n moeder heeft net een grote update gehad (ServicePack 1 Vista). Alles werkt naar behoren, alleen is de muis erg beweeglijk (lees:knipperend) en blijft het "wacht"symbooltje ook constant knipperen (het cirkeltje dus).
Heb em reeds opnieuw opgestart, helpt niet.
Iemand suggesties/oplossingen?

Alvast bedankt

[/mega-n00b]
INstellingen pointers muis eens doorlopen en eens op standaard zetten en daarna weer aanpassen naar eigen smaak zou wel eens kunnen helpen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2009 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 augustus 2009 21:52 schreef flebbie het volgende:
er is iets raars aan de hand met mn computer (intel pentium, 2 jaar oud). Om de haverklap is het "poef", blauw scherm en gaat ie uit. Hij begin dan soms ook heel hard te piepen..

Paar maanden geleden deed ie dit ook al, alles opnieuw geinstalleerd, toen ging het even goed, maar nu begin ie dus weer.. wat kan er aan de hand zijn?
Koeling?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-08-2009 11:21 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 augustus 2009 21:52 schreef flebbie het volgende:
er is iets raars aan de hand met mn computer (intel pentium, 2 jaar oud). Om de haverklap is het "poef", blauw scherm en gaat ie uit. Hij begin dan soms ook heel hard te piepen..

Paar maanden geleden deed ie dit ook al, alles opnieuw geinstalleerd, toen ging het even goed, maar nu begin ie dus weer.. wat kan er aan de hand zijn?

Pak de handleiding van je moederbord (of download die) en zoek op wat de piepjes betekenen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-08-2009 11:42 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 5 augustus 2009 11:19 schreef Jenje het volgende:
Koeling?


Gezien de leeftijd wel de eerste verdachte IMO.

Maak je je fans wel eens schoon? Zeker met huisdieren echt essentieel


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen