IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Computer gepijpzeik deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Jelle
Usericon van Jelle
Posted 10-09-2009 8:55 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 9 september 2009 9:59 schreef ZelThoR het volgende:Die .exe waar naar verwezen wordt is een driver voor een wifi USB adapter (géén USB-driver dus). Die schijn je niet te gebruiken (wat ik uit je posts opmaak), dus ik zou als ik jou was de software voor dat wifi apparaat maar deinstalleren.

Probleem opgelost, thx!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2009 9:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 september 2009 8:44 schreef WhiteRider het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat een computer niet opstart als er een USB-stick in zit?
Nooit geen probleem mee ... zit vrij vaak een usb stick in mijn pc (Vista), en start mooi op .


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 10-09-2009 9:02 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 10 september 2009 8:44 schreef WhiteRider het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat een computer niet opstart als er een USB-stick in zit?

vaak wel hoor overigens, heeft te maken met de bootmgr (manager). Bios registreert nieuwe schijf en gaat daar opzoek naar de bootmgr die weer het OS aanslingerd.

edit: haha, brakke uitleg, ben echt net wakker. Even koffie halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 10-09-2009 9:03]


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


renYek
Usericon van renYek
Posted 10-09-2009 9:07 by renYek Profiel van renYek

Als het BIOS boot from USB drive ondersteunt en dat aanstaat, zal geprobeerd worden een bootrecord te vinden op het ding. De boot order kun je aanpassen en doorgaans zal boot from USB device in de volgorde voor de HD staan, waardoor je dit soort dingen dus krijgt.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-09-2009 9:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

net zoals je pc niet opstartte als er nog een floppy in zat

Gevalletje bootsequence in de BIOS aanpassen idd



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2009 9:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Desktop pc wil na steeds vastlopers te krijgen niet meer goed opstarten, ook niet in safe mode. Krijg wel begischerm en systeemherstel schermen van windows vista maar daarna kom ik vast te zitten.

Scherm geeft ook vreemd beeld, zitten allemaal kleine streepjes door het beeld zowel in wondows als in dos ..

Ben nu bezig Vista eropnieuw overheen te installeren, maar waar kan dat door komen?
Grafische kaart? (Gforce 8800)


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-09-2009 10:43 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 23 september 2009 9:11 schreef Jenje het volgende:
Desktop pc wil na steeds vastlopers te krijgen niet meer goed opstarten, ook niet in safe mode. Krijg wel begischerm en systeemherstel schermen van windows vista maar daarna kom ik vast te zitten.

Scherm geeft ook vreemd beeld, zitten allemaal kleine streepjes door het beeld zowel in wondows als in dos ..

Ben nu bezig Vista eropnieuw overheen te installeren, maar waar kan dat door komen?
Grafische kaart? (Gforce 8800)

Dat kan. Meeste motherboards hebben al een grafischekaart inzich. Misschien even daar aanhangen, (wel enablen in bios en grafischekaart eruit) en kijken of hij het dan doet.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2009 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik ga pc eerst ff restoren, heb alle data die van belang is weten redden. Heb zelf ook wat lopen pielen, en een nieuwe frisse installatie is ook wel prettig.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-09-2009 10:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 september 2009 10:43 schreef Creepmime het volgende:
Meeste motherboards hebben al een grafischekaart inzich.

Dat geloof ik niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-09-2009 10:48 by spectre Profiel van spectre

Ik dacht dat je nooit last van een vastlopende Vista had en niet snapte waarom de rest van de wereld er zulke problemen mee had?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 23-09-2009 10:53 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 23 september 2009 10:47 schreef ZelThoR het volgende:
Dat geloof ik niet.

Goed, vrijwel alle motherboards die ik heb gekocht hadden al een grafischeprocessor in zich.

En @ Spectre. U begint toch niet over die witte lelijke Appels he. De 5 mensen die ik ken die zo'n ding hadden hebben dat ding allemaal al minstens 1x moeten terugbrengen ter reparatie buiten schuld om. Eerlijk is eerlijk het waren allen hardware problemen en geen OS vastlopers.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2009 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 september 2009 10:48 schreef spectre het volgende:
Ik dacht dat je nooit last van een vastlopende Vista had en niet snapte waarom de rest van de wereld er zulke problemen mee had?
Jankerd


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-09-2009 11:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 september 2009 11:16 schreef Jenje het volgende:
Jankerd

quote:
Op 13 juli 2009 8:23 schreef Jenje het volgende:
Na die SP1 draait het idd als een zonnetje, IE8 ook trouwens

Hij heeft wel een punt

Maar aangezien je zelf hebt lopen pielen kan het ook een user-probleem zijn ipv van een OS-probleem (of een hardware-probleem).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-09-2009 11:30 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 23 september 2009 11:16 schreef Jenje het volgende:
Jankerd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2009 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nha, het begon tijdens gamen, hele pc bevroor, en beeld werd vaag me kleine streepjes over het hele beeld. Heb toen met system restore dat weten te herstellen, maar probleem komt om de zoveel keer terug en steeds erger. Heb toen drivers van graf.kaart verwijderd en nieuwe ginstalleerd, werkt niet, oudere versies van driver proberen te installeren hielp ook niks. En probleem werd steeds erger, tot ik niet meer in Vista kon komen.

Imho ligt het aan de grafische kaart, aangezien ik ook in DOS een beroerd beeld met met veel strepen en vreemde tekens, hulpprogramma's zijn dan ook niet te lezen ...
Nu aan het formateren en dan maar eens opnieuw alles erop mikken ..


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-10-2009 18:20 by Silence Profiel van Silence

Ik krijg op mijn laptop geen verbinding meer met draadloze netwerken.
Wanneer ik druk op ´verbinding met een netwerk maken´ druk, vind de laptop geen enkele verbinding. Als ik
het knopje ´draadloze lan toestaan´ indruk, kleurt deze ook niet oranje (zoals eerst), maar de tekst verschijnt wel in beeld.

Iemand enig idee of ik er zelf wat aan kan doen, of moet ik weer uren aan de lijn hangen met Acer?


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-10-2009 18:23 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 2 oktober 2009 18:20 schreef Silence het volgende:
Ik krijg op mijn laptop geen verbinding meer met draadloze netwerken.
Wanneer ik druk op ´verbinding met een netwerk maken´ druk, vind de laptop geen enkele verbinding. Als ik
het knopje ´draadloze lan toestaan´ indruk, kleurt deze ook niet oranje (zoals eerst), maar de tekst verschijnt wel in beeld.

Iemand enig idee of ik er zelf wat aan kan doen, of moet ik weer uren aan de lijn hangen met Acer?


Volgens mij hebben veel laptops een knopje (zoals F5) die wireless in of uitschakelt. Even opzoeken in boekje of zoeken naar icoontje als dit het misschien is. Ik ben niet bekend met jou kennis dus ik gok op wat simpels.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Silence
Usericon van Silence
Posted 02-10-2009 18:26 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 2 oktober 2009 18:23 schreef Creepmime het volgende:
Volgens mij hebben veel laptops een knopje (zoals F5) die wireless in of uitschakelt. Even opzoeken in boekje of zoeken naar icoontje als dit het misschien is. Ik ben niet bekend met jou kennis dus ik gok op wat simpels.
Haha, ja wat ik zei: dat ´verbinding met draadloze lan´ is dat knopje. Als ik die aan en uit druk kan ik normaal de verbinding aan en uit schakelen.

Maar 't knopje is denk ik dood.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 02-10-2009 18:37 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 2 oktober 2009 18:26 schreef Silence het volgende:
Haha, ja wat ik zei: dat ´verbinding met draadloze lan´ is dat knopje. Als ik die aan en uit druk kan ik normaal de verbinding aan en uit schakelen.

Maar 't knopje is denk ik dood.

Oh, hehe. Dat is waar, kutcomputers, ik ga weekend vieren. Woei.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-10-2009 21:29 by watery black Profiel van watery black

ik heb vandaag een micro sd kaartje gekocht, voor mijn R4 bij mn ds. nu wil ik mn spelletjes erop zetten, maar mn computer ziet het kaartje niet... ik heb een stick card reader, en als ik een andere sdkaart erin steek doet die het wel gewoon. ook heb ik het al op mijn vader zijn pc geprobeerd, die heeft een interne cardreader, maar dat werkte ook niet. en de stick op zijn computer werkte gewoon met een ander kaartje maar niet met het bewuste micro sd kaartje. Ook heb ik geprobeerd het kaartje in een camera te steken, maar dan krijg ik een memory card error... iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

ik heb deze cardreader:
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15298

en dit geheugen kaartje:
http://www.wards.nl/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=240



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 21:37 by Forever After Profiel van Forever After

Hmmm... Je kaarlezer zou het kaartje moeten ondersteunen dus daar zit het probleem niet.

Mogelijk is toch het kaartje kaduuk.
Heb je al geprobeert opnieuw op te starten met het kaartje nog in de lezer geplaatst?


Btw heb je een gewone R4 of een variant daarop?
De originele R4 ondersteund geen SDHC en dus geen kaartjes groter dan 2GB.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 05-10-2009 21:42]


 


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-10-2009 21:46 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 5 oktober 2009 21:37 schreef Forever After het volgende:
Hmmm... Je kaarlezer zou het kaartje moeten ondersteunen dus daar zit het probleem niet.

Mogelijk is toch het kaartje kaduuk.
Heb je al geprobeert opnieuw op te starten met het kaartje nog in de lezer geplaatst?


Btw heb je een gewone R4 of een variant daarop?
De originele R4 ondersteund geen SDHC en dus geen kaartjes groter dan 2GB.




nee ik heb iets anders maar die heb ik momenteel niet bij de hand. ik weet dat dit type kaartje wel ondersteund wordt omdat mn schoonbroertje ook zoeen heeft en die werkte gewoon.

ik heb net het sd kaartje in mijn telefoon gestopt en daarin kon ik hem gewoon formatteren. dit heb ik dus gedaan. daarna heb ik geprobeerd een foto te maken en deze op het geheugenkaartje op te slaan en dit werkte ook. de foto staat op het kaartje en ik kan hem gewoon met mijn telefoon openen enzo.
Daarna heb ik hem weer in mijn computer geprobeerd, en die wilde weer niet. misschien ondersteunt mijn computer het gewoon niet?
opstarten met het kaartje nog in de lezer helpt ook niet.

ik ga eens even bij mijn broertje aankloppen. die heeft een superdeluxe gamecomputer, misschien doet ie t daar wel


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 21:51 by Forever After Profiel van Forever After

Zal wel goed komen dan...


 


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-10-2009 21:52 by watery black Profiel van watery black

nee, daar doet ie t ook niet


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-10-2009 21:55 by Forever After Profiel van Forever After



Kun je de zooi er niet via je telefoon op zetten?



 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen