IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Computer gepijpzeik deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 15-10-2009 19:10 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 15 oktober 2009 18:34 schreef Forever After het volgende:
Heb je een on-board videokaart dan?
Die zou een deel van het werkgeheugen in gebruik kunnen hebben. Aangezien je ongeveer 256MB kwijt lijkt te zijn is dat dus niet geheel onmogelijk.



Uh.. geen idee wat on-board inhoud. Maar ik heb er een tijdje geleden een NVIDIA GeForce 8500 GT ingezet, vanwege aansluiting op mijn full hdtv.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-10-2009 19:13 by Forever After Profiel van Forever After

On-board wil zeggen dat ie geintegreerd zit op het moederbord.


 


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 15-10-2009 19:30 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

oh ok

volgens mij is de originele videokaart wel onboard ja


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-10-2009 19:40 by Forever After Profiel van Forever After

Dan moet je eens kijken of je die in de bios uit kunt schakelen.


 


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 15-10-2009 20:19 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

ga ik proberen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-10-2009 20:27 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

net windows 7 geinstalleerd op mn PC, dual boot, kan ook nog bij XP. maar ik had er wat vragen over.

hoe pas ik de bootloader aan, ik was aant zoeken naar boot.ini maar das schijnbaar oldschool want daar doen ze niet meer aan. Ik wil enkel zorgen dat ie default op xp opstart, niet 7.

vraag2
en mn netwerk op de laptop werkt niet meer zodra ik in 7 ingelogd ben. laptop kan het wireless netwerk niet vinden dan. hier staat vista ultimate op. bij pingen router krijg ik
Pinging 192.168.1.1 with 32 bytes of data:
PING: transmit failed, error code 1231.

't moet ergens een instelling zijn op windows 7? maar welke.

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 15-10-2009 20:28]



Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 15-10-2009 22:20 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 15 oktober 2009 18:12 schreef flebbie het volgende:
Andere vraag dan maar: heeft het zin te upgraden naar 64? Ik las ergens dat je computer dat ook moet kunnen trekken zeg maar, hoe kom ik er achter of mijn computer 64 bit besturingssysteem aankan?
Niet doen als het niet nodig is. Het is echt niet sneller of zo.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-10-2009 14:35 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 15 oktober 2009 20:27 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
net windows 7 geinstalleerd op mn PC, dual boot, kan ook nog bij XP. maar ik had er wat vragen over.



7 heeft zelf al een xp modus. Die werkt voor mij prima in ieder geval.
Als de boot.ini echt weg is ben ik ook een ouwe lul geworden op windows gebied

quote:

vraag2
en mn netwerk op de laptop werkt niet meer zodra ik in 7 ingelogd ben. laptop kan het wireless netwerk niet vinden dan. hier staat vista ultimate op. bij pingen router krijg ik
Pinging 192.168.1.1 with 32 bytes of data:
PING: transmit failed, error code 1231.



Ik ben echt helemaal kwijt wat je nu voor probleem hebt en waar. Hoe zit je netwerk in elkaar? Ik zou bijna denken dat je via je desktop naar je router gaat voor wireless?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-10-2009 10:46 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

boot verhaal opgelost d.m.v. google op bootmanager, easy programma om het aan te passen, maar boot.ini is echt weg

situatie is:
PC met xp en 7
laptop met vista

als ik in XP opstart kan mn laptop op wireless netwerk.
als ik in 7 opstart kan ie de router niet vinden om wireless te gaan. via de kabel werkt het wel.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 18-10-2009 11:02 by Forever After Profiel van Forever After

Zyxel router/modem?


 


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 18-10-2009 11:08 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

Arris modem, Icidu router.



watery black
Usericon van watery black
Posted 24-10-2009 0:00 by watery black Profiel van watery black

ik ga zondag deze kopen:

http://us.acer.com/acer/productv.do?LanguageISOCtxParam=en&kcond61e.c2att101=64545&sp=page16e&ctx2.c2att1=25&link=ln438e&CountryISOCtxParam=US&ctx1g.c2att92=447&ctx1.att21k=1&CRC=3277312326

omgerekend zo'n 235 euro.


qua prijs is het zowiezo een geweldige deal, maar wat denken jullie van de specs? ik wil hem gebruiken voor wat te internetten, msnen en videogesprekken voeren (moet toch een beetje contact met het thuisfront houden he) en ik wil hier wat vertaalwerk gaan doen, in het begin voornamelijk in Word, maar als dit goed uitpakt zal ik waarschijnlijk ook een aantal vertaalprogramma's e.d. erop laten draaien.

de computer komt compleet met windows 7, 3 gb ram en 250 gb geheugen.



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 24-10-2009 0:39 by KHPLF Profiel van KHPLF

3 GB, is dat niet een beetje overkill ?


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-10-2009 0:41 by watery black Profiel van watery black

hoezo, moet ik vragen of ze het eruit halen?

zit er standaard in.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-10-2009 8:51 by Forever After Profiel van Forever After

3GB is niks mis mee.
Veel meer heeft bij een 32bits Win7 toch geen zin.

250GB is dan wel de harddisk


Mooie prijs voor die laptop


 


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-10-2009 9:00 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

We hebben een nieuw modem. Van Ziggo. Het wachten is nu op de inlogcode en het wachtwoord om de boel te activeren. In de tussentijd is het modem en de router dus uitgeschakeld. Off. No power. En toch heb ik internet. WTF? Staat er stiekem nog ergens een modem + router? Het is dezelfde naam als het vorige netwerk dus ik zit niet op andermans. Ik snap er totaal niks van.


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-10-2009 10:05 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 oktober 2009 8:51 schreef Forever After het volgende:
3GB is niks mis mee.
Veel meer heeft bij een 32bits Win7 toch geen zin.

250GB is dan wel de harddisk


Mooie prijs voor die laptop


dankjewel voor je reactie

ik denk dat die 3 gb inderdaad niet verkeerd is. mijn computertje thuis had ik een tijdje terug geupgrade naar 2 gig ram en daar merkte ik dat als ik een paar dingen tegelijk draaide het soms wel wat veel werd. was wel een redelijk oud beestje al (5 jaar), dat zal er ook wel mee te maken gehad hebben.
3 gig is wel een mooie hoeveelheid denk ik. eventueel is het nog uit te breiden naar 4 maar ik denk dat ik dat voorlopig niet nodig ga hebben.

en dat dat de harde schijf was wist ik ja. misschien ben ik een beetje ongelukkig geweest qua uitdrukken? Ik weet wel een beetje mijn weg met computers maar ik ben geen techneut... dus ik weet niet of ik iets verkeerd zei of niet. maar goed, ik weet zelf iig wat ik bedoel....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-10-2009 10:06 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 oktober 2009 9:00 schreef Slechtheid het volgende:
We hebben een nieuw modem. Van Ziggo. Het wachten is nu op de inlogcode en het wachtwoord om de boel te activeren. In de tussentijd is het modem en de router dus uitgeschakeld. Off. No power. En toch heb ik internet. WTF? Staat er stiekem nog ergens een modem + router? Het is dezelfde naam als het vorige netwerk dus ik zit niet op andermans. Ik snap er totaal niks van.



zolang je niet hoeft te betalen is het toch alleen maar mooi? had ik ook toen ik in mn aooartementje ging, ik had niks betaald of besteld, maar ik kon wel mooi kabeltv kijken. best fijn


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-10-2009 10:12 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 24 oktober 2009 10:05 schreef watery black het volgende:
dankjewel voor je reactie

ik denk dat die 3 gb inderdaad niet verkeerd is. mijn computertje thuis had ik een tijdje terug geupgrade naar 2 gig ram en daar merkte ik dat als ik een paar dingen tegelijk draaide het soms wel wat veel werd. was wel een redelijk oud beestje al (5 jaar), dat zal er ook wel mee te maken gehad hebben.
3 gig is wel een mooie hoeveelheid denk ik. eventueel is het nog uit te breiden naar 4 maar ik denk dat ik dat voorlopig niet nodig ga hebben.

en dat dat de harde schijf was wist ik ja. misschien ben ik een beetje ongelukkig geweest qua uitdrukken? Ik weet wel een beetje mijn weg met computers maar ik ben geen techneut... dus ik weet niet of ik iets verkeerd zei of niet. maar goed, ik weet zelf iig wat ik bedoel....


Uitbreiden naar 4GB heeft ook niet zoveel zin. Van die ene extra GB zal ie nog minder dan de helft kunnen gebruiken. Het wordt anders als je 64 bits Windows zou hebben.

Bij je ouwe bakkie zal de processor wel de beperkende factor zijn.

En ik wist wat er bedoeld werd.


Is het nog goedgekomen met je DS (lite) btw?


 


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-10-2009 11:12 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 24 oktober 2009 10:12 schreef Forever After het volgende:
Uitbreiden naar 4GB heeft ook niet zoveel zin. Van die ene extra GB zal ie nog minder dan de helft kunnen gebruiken. Het wordt anders als je 64 bits Windows zou hebben.

Bij je ouwe bakkie zal de processor wel de beperkende factor zijn.

En ik wist wat er bedoeld werd.


Is het nog goedgekomen met je DS (lite) btw?


yup, ik heb me gewoon een uurtje beziggehouden met telkens een paar dingetjes overzetten van de sdkaart in mn telefoon op mn telefoon, en van daar uit naar de nieuwe kaart. helaas heeft helaas maar zeer beperkt geheugen, dus dat duurde wel even

maar t is uiteindelijk toch gelukt nu dus mn nieuwe sd kaartje in mn telefoon, en t ouwe kaartje uit mn telefoon in den dslite.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-10-2009 11:46 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

250E is niet verkeerd voor zo'n laptopje. Hou er wel rekening mee, dat acers niet zo betrouwbaar zijn en sneller kuren gaan vertonen bij intensief gebruik.


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2009 12:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

+1, ik hoef ze niet meer


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-10-2009 13:54 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

wie kan mij vertellen hoe het zit met software compatibiliteit mbt 64bit? Kom er niet helemaal uit, overal staat hetzelfde, maar het wordt niet echt gespecificeerd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2009 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Win 7 geinstalleerd, en tot dus ver onder de indruk. Lekker rap


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-10-2009 15:07 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

32 bit?

OEM Versie of home/professional?

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-10-2009 15:08]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen