IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Computer gepijpzeik deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-03-2010 23:20 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Oeps, hehe; ik zat bij mijn kop bij zo'n "doorkijk" kast, maar dat is dus niet het geval


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-03-2010 23:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat dacht ik al, ja

Ik vind het echt lelijk, die doorkijkkasten, zulke onrustig ogend apparaten... Gebeuren genoeg interessante dingen op het scherm als het goed is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-03-2010 0:47 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

Waar zijn die handvaten voor ?

Oh en voor goedkoopste hardware prijzen, zie pricewatch van tweakers !


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-03-2010 0:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Tillen Dat ding is bijna 17 kilo. En dat is dus nog zonder onderdelen

Oh, en hij moet iets van de grond staan omdat hij lucht naar binnentrekt via de onderkant.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-03-2010 1:36 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 13 March 2010 0:57 schreef ZelThoR het volgende:
Tillen Dat ding is bijna 17 kilo. En dat is dus nog zonder onderdelen

Oh, en hij moet iets van de grond staan omdat hij lucht naar binnentrekt via de onderkant.



Pffff, ik zat nog te twijfelen of ik het wel of niet zou vragen .

Wie verzint zoiets...


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-03-2010 9:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Nou ja, daardoor heb ik wel een bijzonder stabiele kast

Ding is bewust erg stevig uitgevoerd, o.a. om voor elkaar te krijgen dat er alleen bij de in- en outtakes lucht in of uit kan. Daarnaast mag dat ding schijnbaar nooit kapot en is hij vrijwel volledig van staal gemaakt (beetje aluminium her en der geloof ik). Hij is ook vrij groot, dat tikt ook aan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-03-2010 23:06 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 13 March 2010 9:56 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, daardoor heb ik wel een bijzonder stabiele kast

Ding is bewust erg stevig uitgevoerd, o.a. om voor elkaar te krijgen dat er alleen bij de in- en outtakes lucht in of uit kan. Daarnaast mag dat ding schijnbaar nooit kapot en is hij vrijwel volledig van staal gemaakt (beetje aluminium her en der geloof ik). Hij is ook vrij groot, dat tikt ook aan.


Lol, gaat het er zo ruw aan toe bij jou thuis dat je een extra stabiele/stevige kast nodig hebt?


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-03-2010 14:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 March 2010 23:06 schreef Filth Lucre het volgende:
Lol, gaat het er zo ruw aan toe bij jou thuis dat je een extra stabiele/stevige kast nodig hebt?

Uiteraard

Maar goed, daardoor wordt het ding wel stiller en luchtdichter.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 14-03-2010 16:14 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 14 March 2010 14:09 schreef ZelThoR het volgende:
Uiteraard

Maar goed, daardoor wordt het ding wel stiller en luchtdichter.


Stiller en luchtdichter is ook wel erg prettig ja.
Moet zetten dat ik die van mij ook praktisch niet hoor , is aan de binnenkant "gevoerd" met schuim.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-03-2010 17:08 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Deze ook Nou ja, de zijplaten dan.

Maar goed, een tikje overdreven is het misschien wel. Je kast met minder ook wel stil en luchtdicht krijgen. Is gewoon een mooie kast, vrij stil en koel, lekker groot en niet te stelen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 14-03-2010 19:14 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 14 March 2010 17:08 schreef ZelThoR het volgende:
Deze ook Nou ja, de zijplaten dan.

Maar goed, een tikje overdreven is het misschien wel. Je kast met minder ook wel stil en luchtdicht krijgen. Is gewoon een mooie kast, vrij stil en koel, lekker groot en niet te stelen


Hehe, prima toch !
Dit is mijn kast, ook heel erg tevreden mee:
http://www.alternate.nl/html/product/Behuizingen_Midi_Tower/Zegamax/Unicorn/-1076080/?tn=HARDWARE&l1=Behuizingen&l2=Midi+Tower


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-03-2010 23:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ahja, ziet er ook prima uit Ook vrij ludchtdicht zei je toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 15-03-2010 20:21 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 14 March 2010 23:39 schreef ZelThoR het volgende:
Ahja, ziet er ook prima uit Ook vrij ludchtdicht zei je toch?


Uhuh !
Zeer tevreden mee .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 01-04-2010 16:56 by blastmaster Profiel van blastmasterhttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Even voor Bram omdat hij geband is.

Mijn mp3's kunnen in vrijwel geen enkele mediaspeler worden afgespeeld.
In Foobar2000 staat er in de console "ID3v2 parsing failed: Invalid encoding of unsync'd integer".
Dit geld voor alle mp3's op elke locatie op en buiten mijn computer.
Foobar2000 kan vaak wel beginnen met het afspelen van de bestanden, maar stopt daar al snel mee. Andere software kan er vaak niet eens aan beginnen en slaan het nummer over zonder verdere foutmelding.
Dit is van het ene op het andere moment gebeurd.
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-04-2010 17:07 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 April 2010 16:56 schreef blastmaster het volgende:
Even voor Bram omdat hij geband is.

Mijn mp3's kunnen in vrijwel geen enkele mediaspeler worden afgespeeld.
In Foobar2000 staat er in de console "ID3v2 parsing failed: Invalid encoding of unsync'd integer".
Dit geld voor alle mp3's op elke locatie op en buiten mijn computer.
Foobar2000 kan vaak wel beginnen met het afspelen van de bestanden, maar stopt daar al snel mee. Andere software kan er vaak niet eens aan beginnen en slaan het nummer over zonder verdere foutmelding.
Dit is van het ene op het andere moment gebeurd.
Hebben jullie enig idee wat ik kan doen?



Dat is vrij klote Schaepmans.

Het probleem is echter bekend: http://www.hydrogenaudio.org/forums/lofiversion/index.php/t53783.html

Van wat ik ervan begrijp heeft een of ander programma wat chars aan je tags toegevoegd waardoor ze voor (de meeste) mediaplayers onleesbaar worden.

In de link staat een oplossing. Indien het om een paar mp3's gaat kun je het vrij gemakkelijk handmatig doen. Gaat het echter om een hele zooi zul je het met een script moeten gaan aanpassen en dat vergt wel even wat tijd en energie gok ik zo.

Zorg iig even dat je checkt of jouw probleem precies hetzelfde is als in die thread. Dus dat je files een frame hebben met "ID ????" die vraagtekens kun je dan vervangen door "TPE2"

Veel succes gewenst!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 02-04-2010 13:06 by Cainam Ladicius Profiel van Cainam Ladicius

Heeft iemand ervaring met Windows XP x64 (64-bit)? Vandaag heb ik een nieuwe computer binnen en ik twijfel nog of ik een ander OS zal kiezen dan mijn vertrouwde XP Pro x86.

-Is XP x64 echt veel sneller/stabieler/fijner dan x86?
-Hoe zit het met compatibiliteit van hardware+drivers/software?

Thanks.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-04-2010 13:22 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 1 April 2010 17:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat is vrij klote Schaepmans.

Het probleem is echter bekend: http://www.hydrogenaudio.org/forums/lofiversion/index.php/t53783.html

Van wat ik ervan begrijp heeft een of ander programma wat chars aan je tags toegevoegd waardoor ze voor (de meeste) mediaplayers onleesbaar worden.

In de link staat een oplossing. Indien het om een paar mp3's gaat kun je het vrij gemakkelijk handmatig doen. Gaat het echter om een hele zooi zul je het met een script moeten gaan aanpassen en dat vergt wel even wat tijd en energie gok ik zo.

Zorg iig even dat je checkt of jouw probleem precies hetzelfde is als in die thread. Dus dat je files een frame hebben met "ID ????" die vraagtekens kun je dan vervangen door "TPE2"

Veel succes gewenst!


Dankjewel!

Misschien was het ook wel soep in het gedeelte van het toetsenbord waar de multimedia-toetsen zich bevinden.
Waar de foutmelding in de Foobar-console vandaan kwam blijft een raadsel.
Ik heb in ieder geval één van de batterijen vervangen en nergens last meer van.
Vijf uur van mijn leven kwijt, maar ik ben blij dat het is opgelost!

Ik denk dat het met de "next track"-knop te maken had, aangezien ik geen problemen had wanneer ik één enkele mp3 in de Windows Media Player of Windows Media Player Classic had geladen. Alle andere software had daar echter ook problemen mee.

Computers zijn mafkezen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-04-2010 13:41 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Mooi dat het gefixed is!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 02-04-2010 20:28 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 2 April 2010 13:06 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Heeft iemand ervaring met Windows XP x64 (64-bit)? Vandaag heb ik een nieuwe computer binnen en ik twijfel nog of ik een ander OS zal kiezen dan mijn vertrouwde XP Pro x86.

-Is XP x64 echt veel sneller/stabieler/fijner dan x86?
-Hoe zit het met compatibiliteit van hardware+drivers/software?

Thanks.


- Qua fijner/stabieler maakt het geen verschil.
De interface ed is niet anders, de verschillen zitten vooral onder de motorkap.
Qua sneller ligt het eraan hoeveel RAM je gebruikt.
Boven de 3/3,5 GB wordt door x86 OSsen niet (of niet geheel) aangestuurd.
Dat is dan ook meteen de voornaamste reden om voor een x64 OS te kiezen.
- Qua compatibiliteit ben ik niet bekent met XP x64.
Ik zelf draai inmiddels sinds nov 2009 Windows 7 x64 en dat bevalt prima!
Geen problemen met andere hardware/software/drivers.
Uberhaupt geen problemen !


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-04-2010 20:36 by Forever After Profiel van Forever After

Van wat ik gelezen heb is XP 64 qua hardware ondersteuning niet om over naar huis te schrijven.

Windows 7 64 lijkt mij een betere keus.


 


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 02-04-2010 20:45 by Filth Lucre Profiel van Filth Lucre

quote:
Op 2 April 2010 20:36 schreef Forever After het volgende:
Van wat ik gelezen heb is XP 64 qua hardware ondersteuning niet om over naar huis te schrijven.

Windows 7 64 lijkt mij een betere keus.


Ik denk dat je gelijk hebt.


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-04-2010 17:58 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Iemand die hier ook EAC gebruikt voor het rippen van cd's?

Ik heb een nogal vaag probleem hiermee:

Bij bepaalde cd's haal ik maar 4x bij het rippen terwijl hij bij andere platen gewoon bijna 30x haalt.

Voorbeeld: Nieuwe Burzum ging maar op 4x en de laatste mini van My Dying Bride haalde 29 a 30x.

Iemand hier een verklaring voor


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 05-04-2010 18:00 by Helvete Profiel van Helvete

Ik gebruik ook EAC met Lame, maar ik heb er geen last van.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-04-2010 18:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

CD vies / beschadigd / van slechtere kwaliteit dus moeilijker uit te lezen? Kan verder geen mogelijke oorzaken bedenken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-04-2010 18:01 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Cd's zijn niet vies en ook niet beschadigd, heb ik nagekeken.

Wel heel apart dit.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen