IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Computer gepijpzeik deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-02-2009 19:16 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

True, maar het is wel wat jammer om zelf maatregelen te moeten nemen omdat je ISP zuigt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2009 19:25 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm ziggo gesproken, geven aan dat modem wel continu verbinding heeft ..

eerst maar eens eten dan router eens opnieuw erop gooien


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 02-02-2009 19:30 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 2 februari 2009 19:16 schreef Illusione het volgende:
True, maar het is wel wat jammer om zelf maatregelen te moeten nemen omdat je ISP zuigt.
Eens, ik deed het voorstel ook alleen om de tijd maar door te komen tot er een echte oplossing is.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-02-2009 19:31 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 2 februari 2009 19:30 schreef Paul het volgende:
Eens, ik deed het voorstel ook alleen om de tijd maar door te komen tot er een echte oplossing is.


De echte oplossing is niet zo lastig.

Ziggo is waarschijnlijk wel de meest waardeloze provider in het land op het moment. Of het pech is of gewoon slecht ICT-schap, weet ik niet, maar ik blijf lekker op m'n glasvezeltje.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2009 19:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou, heb mijn router eens compleet opnieuw geinstalleerd ..

Voor zover LIJKT het probleem opgelost (en ligt het dus niet aan Ziggo)., heb eerlijk egzegd qua verbinding weinig te klagen (maar volgens meer mensen ben ik wat dat betreft een mazzelpik)


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-02-2009 20:14 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Met ziggo een stuk minder gedonder gehad als met casema/wanado/orange in het verleden. Ik zit ondertussen al zo'n 9 jaar te internetten via de kabel. Alleen de helpdesk van ziggo laat nogal eens te wensen over.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-02-2009 20:35 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 februari 2009 20:14 schreef De Tegenpartij het volgende:
Met ziggo een stuk minder gedonder gehad als met casema/wanado/orange in het verleden. Ik zit ondertussen al zo'n 9 jaar te internetten via de kabel. Alleen de helpdesk van ziggo laat nogal eens te wensen over.

Toen het nog Casema heette was het überhaupt lastig een Nederlands sprekende helpdeskmedewerker te vinden. Ik heb ze niet gebeld sinds het Ziggo heet, de verbinding is trager geworden maar ik heb gewoon geen zin meer in de vreselijke 'help'desk, ik weiger het eerst een LOI cursus Marokkaans te volgen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2009 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2009 19:54 schreef Jenje het volgende:
Nou, heb mijn router eens compleet opnieuw geinstalleerd ..

Voor zover LIJKT het probleem opgelost


NIET DUS

Router er nu tussen uit geplukt, eens avondje testen zo ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2009 18:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nog 0,0 problemen zonder router

Ga dus maar eens een nieuwe scoren aangezien we wel een laptop hebben die een wifi poortje heeft en die wil ik ook graag op een netwerkje hebben.

Wie heeft er een aanrader voor een router. Liefst niet duurder dan een meier, heb eigenlijk maar 1 Wan en 1 Lan poort nodig, bereik is niet van groot belang, metertje of 20 is voldoende. Belkin G prutsding wordt em iig niet ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2009 19:13 by Chelman Profiel van Chelman

Linksys.

En niks anders.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2009 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Een bepaald model favoriet?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2009 19:27 by Chelman Profiel van Chelman

Nee, die dingen veranderen om de haverklap. Gewoon bij de winkels rondneuzen.

Als je een router zonder ADSL modem nodig hebt gaat het zeker onder een meier kosten. Linksys heeft gewoon Cisco technologie in zich zitten. Duidelijk en merkbaar beter dan andere gare cheap-ass routers. Verbinding valt niet weg, minder lag, goeie port forwarding, makkelijk te configureren.

Een keer heb ik als een schraapjood een goedkoper iets gekocht van D-Link of zo. Na een week heb ik het weggegooid ik vond dat ik het niemand aan kon doen om het op Marktplaats aan te bieden. Zooi.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 03-02-2009 19:46 by Nimbus Profiel van Nimbus

Hier ook een Linksys, in het begin zonder problemen, daarna viel de wifi af en toe weg. Toen heb ik de firmware geupdate en nog wat in de configuratie zitten prutsen, sindsdien doet hij het goed. Hij staat als accesspoint geconfigureerd. Dus met een losse adsl modem. Staat wel op tweakers.net hoe dat moet.

D-link heeft ook wel fatsoenlijke modellen geloof ik? Toch een van de grotere merken.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 03-02-2009 20:05 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

iig geen sweex of SMC


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Snark
Usericon van Snark
Posted 03-02-2009 20:17 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 3 februari 2009 19:27 schreef Chelman het volgende:
Nee, die dingen veranderen om de haverklap. Gewoon bij de winkels rondneuzen.

Als je een router zonder ADSL modem nodig hebt gaat het zeker onder een meier kosten. Linksys heeft gewoon Cisco technologie in zich zitten. Duidelijk en merkbaar beter dan andere gare cheap-ass routers. Verbinding valt niet weg, minder lag, goeie port forwarding, makkelijk te configureren.

Een keer heb ik als een schraapjood een goedkoper iets gekocht van D-Link of zo. Na een week heb ik het weggegooid ik vond dat ik het niemand aan kon doen om het op Marktplaats aan te bieden. Zooi.


exact dezelfde ervaring ja, behalve dat ik de d-link nog in t doosje heb staan hier...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-02-2009 10:20 by Staalman Profiel van Staalman

Hersteld

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 06-02-2009 10:23]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 19:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

K heb de line out van mn laptop vrnkt, en is niet zo makkelijk bij te komen om het even netjes te solderen, Dus ik had maar een simpel usb geluidskaartje gekocht. Die doet het perfect, totdat ik mn licht aan of uit schakel of andere (grotere apparaten). Dan komt er opeens geen geluid meer uit mn winamp en firefox. gek genoeg loopt het programma niet vast maar gaat wel raar doen. op Youtube speelt film nog wel af mar geluid vertraagt en behoorlijk vervormd. Echt heel bizar, en na het opstarten en zelfs na afmelden doet hij het weer. Maar gewoon afsluiten en opnieuw het programma runnen werkt niet

Ik heb al gekeken of het door mn netspanning komt maar ook zonder klapt die eruit, het komt dus echt via het snoertje van mn versterker.

Weet iemand hoe dit een beetje op te lossen is, en wat voor vage shit dit kan zijn?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-02-2009 19:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Haha, ook je computer zit aan de drugs man. :')


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2009 19:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 februari 2009 19:00 schreef ElitE het volgende:
K heb de line out van mn laptop vrnkt, en is niet zo makkelijk bij te komen om het even netjes te solderen, Dus ik had maar een simpel usb geluidskaartje gekocht. Die doet het perfect, totdat ik mn licht aan of uit schakel of andere (grotere apparaten). Dan komt er opeens geen geluid meer uit mn winamp en firefox. gek genoeg loopt het programma niet vast maar gaat wel raar doen. op Youtube speelt film nog wel af mar geluid vertraagt en behoorlijk vervormd. Echt heel bizar, en na het opstarten en zelfs na afmelden doet hij het weer. Maar gewoon afsluiten en opnieuw het programma runnen werkt niet

Ik heb al gekeken of het door mn netspanning komt maar ook zonder klapt die eruit, het komt dus echt via het snoertje van mn versterker.

Weet iemand hoe dit een beetje op te lossen is, en wat voor vage shit dit kan zijn?


Piekspanning/spanningswisseling via versterker .. probeer de versterker misschien eens op een andere groep te zetten. Kennelijk heb je veel apparatuur op één groep zitten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 19:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 februari 2009 19:01 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, ook je computer zit aan de drugs man. :')


De drugs zit aan mn computer!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 19:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 februari 2009 19:04 schreef Jenje het volgende:
Piekspanning/spanningswisseling via versterker .. probeer de versterker misschien eens op een andere groep te zetten. Kennelijk heb je veel apparatuur op één groep zitten.


hehe piekspanning geloof ik graag jah, er zit hier nogal veel op 1 groep, maarja de andere groep is toch zeker iets van 30 meter verder, en is soms ook vrij erg belast.

Maar een piekspanningsfilter voor mn versterker zou die wat uithalen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-02-2009 19:09 by Schaep Profiel van Schaep

Nieuwe groep aanmaken!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-02-2009 19:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

op last.fm? zou het helpen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2009 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 10 februari 2009 19:08 schreef ElitE het volgende:
hehe piekspanning geloof ik graag jah, er zit hier nogal veel op 1 groep, maarja de andere groep is toch zeker iets van 30 meter verder, en is soms ook vrij erg belast.

Maar een piekspanningsfilter voor mn versterker zou die wat uithalen?
Probeer eerst eens om veel van die ene groep af te halen of het probleem blijft ..


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-03-2009 10:22 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik heb een probleem, ik heb gisteren mijn computer afgesloten en vanmorgen start ie niet meer op, maar hij krijgt volgens mij helemaal geen stroom meer, lampje brandt niet etc. wat kan het zijn? Ik hoor wel een hele hoge pieptoon.


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen