IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK voetbal 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-06-2010 18:45 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

grote hoogte + kutkankerherrie en agressie opwekkende vuvuzela's + twijfelachtige bal = niet goed voor mooi en doelpuntrijk voetbal. Nederlands maakt een kans..


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2010 19:14 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juni 2010 18:32 schreef Lainedil het volgende:
Kijk je het in het vervolg toch via ARD of ZDF, heb je dat Nederlandse gezeik ook niet.


Dan kijk ik liever helemaal niet


Against God and Government


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-06-2010 19:18 by bokaj Profiel van bokaj

België is ook goed te doen. Bijna geen reclame, waarom kan dat in Nederland niet bij de publieke omroep? En waarom zit Groenendijk bij de NOS? 2e rangs voetballer en 2e rangscoach.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-06-2010 19:22 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 11 juni 2010 22:29 schreef M. het volgende:
Ik vind het wel meevallen, die toeters. Het is lawaai maar dat is normaal bij een voetbalpot.

Ik heb nog wel m'n best gedaan om me eraan te storen maar dat is me niet echt gelukt.


Het is niet zozeer het lawaai, het is het feit dat er 0,0% variatie in zit wat het zo storend maakt. Als het negentig minuten lang blazen op een hoorn teneinde een constant, monotoon gezoem te produceren het summum is van de voetbalcultuur is van een land, hoeft het van mij niet zo nodig.

Beetje kabaal is wel prima, en ik vind het eigenlijk altijd ook wel koning om het geluid van de TV hard te zetten om het stadionsfeertje (spreekkoren, gejuich, gezang, een langgerekt "ooh!" bij een succesvolle aanval) naar de huiskamer te halen, maar deze klotezooi is eigenlijk alleen maar ergerlijk.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-06-2010 19:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 juni 2010 19:22 schreef nuclearwarfare het volgende:

Beetje kabaal is wel prima, en ik vind het eigenlijk altijd ook wel koning om het geluid van de TV hard te zetten om het stadionsfeertje (spreekkoren, gejuich, gezang, een langgerekt "ooh!" bij een succesvolle aanval) naar de huiskamer te halen, maar deze klotezooi is eigenlijk alleen maar ergerlijk.


Helemaal mee eens. Het was een verademing om tijdens Argentinië-Nigeria heel even wat gezang te horen.


Bruce Banner


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-06-2010 21:16 by Staalman Profiel van Staalman

Goede doelman bij de Engelsen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-06-2010 21:20 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

niet te doen

dat kan toch ni dat ze in england geen betere keeper hebn?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2010 21:22 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 juni 2010 21:20 schreef Tool-fan het volgende:
niet te doen

dat kan toch ni dat ze in england geen betere keeper hebn?


Kan me niet voorstellen dat ze in Nederland geen beter basis onderwijs hebben...


Ontopic:

Maar wat een blunder zeg, het was wel bekend dat Engeland met een keeper probleem zat, maar dit haha.


Against God and Government


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-06-2010 21:25 by Staalman Profiel van Staalman

Ben benieuwd hoe Mark nu in de kroeg zit...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-06-2010 22:25 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Heskey is een pannenkoek. Wright-Phillips is een pannenkoek. En het hele Engelse team viel me vies tegen. Zelfs Rooney, Gerrard en Lampard presteerden ver onder hun niveau.

In een groep met verder Algerije en Slovenië moet USA toch wel als 2e kunnen eindigen. De teamspirit gaat daar in ieder geval voor zorgen.



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-06-2010 22:34 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-06-2010 22:41 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

:')


Against God and Government


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-06-2010 22:51 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2010 22:51 by Schaep Profiel van Schaep

loool


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-06-2010 23:55 by M. Profiel van M.

Nog ff over die toeter.
quote:
Sacha de Boer schreef op http://weblogs.nos.nl/presentatoren/2010/06/12/wat-u-niet-ziet-op-tv-de-vuvuzela/

Nooit gedacht dat een toeter ons zo kon bezig houden op de nieuwsredactie. Sinds het begin van het WK, gister, stromen de klachten binnen bij de NOS over de vuvuzela. En terecht, want het lijkt wel alsof de voetbalwedstrijden gespeeld worden in een gigantisch wespennest. Het is net als met een druppelende kraan, als je er eenmaal op gaat letten, wordt het nog irritanter. Voldoende reden om bij ons op de nieuwsredactie het een en ander uit te zoeken.

Verslaggever Marieke de Vries en ik gingen op speurtocht binnen dit gebouw. Want zo’n monotoon geluid zou je toch kunnen filteren? Het klinkt als een en dezelfde toon, en als je die frequentie eruit haalt, is het probleem opgelost, toch? Zo simpel blijkt het niet te zijn. Een geluidsman van het Journaal vertelt ons dat de vuvuzela maar liefst 7 frequenties heeft.

Bij de VRT klinkt de toeter een stuk zachter. Even bellen met de Vlamingen wat ze daar anders doen. Hij legt uit dat het geluid vanuit het stadion in twee sporen binnenkomt, een met de commentaarstem en een met general noise, oftewel het stadiongeluid. De Belgische commentaarstem heeft dezelfde microfoon als die van de NOS; eentje die je tegen je lippen aanhoudt, waardoor het overige geluid een stuk zachter is. De VRT kiest ervoor om het general noise uit het stadion vrijwel weg te draaien, en alleen het stadiongeluid dat via de commentator doorkomt te laten horen.

Even praten met NOS-geluidsman Pieter die bij de wedstrijd Argentinie-Nigeria achter de knoppen zit. Hij probeert voortdurend een balans te vinden tussen de twee binnenkomende geluidssporen. NOS Sport hecht er aan dat je ook de sfeer in het stadion meekrijgt, dat je de fluitsignalen van de scheidsrechter hoort bijvoorbeeld. Maar ook het geluid van de bal (tegen een paal) of het commentaar van de coach tegen de spelers. Bij de VRT hoor je dat minder. Het blijkt dus een kwestie van smaak te zijn. En zoals NOS-directeur Jan de Jong zegt tegen verslaggever Marieke de Vries: ‘in de loop van het WK wennen we er wel aan’…

De internationale voetbalbond FIFA is de organisatie die de toeter in het stadion zou kunnen verbieden, maar die koos ervoor om deze couleur locale niet tegen te houden.
Drup, drup, drup, drup.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 13-06-2010 12:42 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Het heeft wel wat die Foefezela (voor de belgen onder ons).


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-06-2010 14:53 by Staalman Profiel van Staalman

Donders, Algerije - Slovenië is de saaiste pot tot nu toe...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2010 14:55 by M. Profiel van M.

Ik heb 10 minuten van de eerste helft gezien, tot aan de rust. Erbarmelijk ja. Leuk is om in de rust even te zappen langs de belg en de BBC. Bij de BBC zit Seedorf als analist! En die schot daar vond dat niemand aan een marteling als het kijken van deze pot blootgesteld zou moeten worden, haha.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2010 15:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Green II


signature


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-06-2010 16:16 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 13 juni 2010 14:55 schreef M. het volgende:
Ik heb 10 minuten van de eerste helft gezien, tot aan de rust. Erbarmelijk ja. Leuk is om in de rust even te zappen langs de belg en de BBC. Bij de BBC zit Seedorf als analist! En die schot daar vond dat niemand aan een marteling als het kijken van deze pot blootgesteld zou moeten worden, haha.


Oersaaie pot, ben na een kwartier in slaap gevallen, nu maar even Servie tegen Ghana kijken, hier verwacht ik veel meer van.


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2010 17:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 juni 2010 21:25 schreef Staalman het volgende:
Ben benieuwd hoe Mark nu in de kroeg zit...


Mja, was even een dompertje inderdaad

Ach, ik denk maar zo, minder concurrentie voor Oranje


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 13-06-2010 17:39 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 13 juni 2010 17:37 schreef Mark het volgende:
Mja, was even een dompertje inderdaad

Ach, ik denk maar zo, minder concurrentie voor Oranje
Heb je de engelse goal wel kunnen zien? Of was het niet in HD?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2010 17:40 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 juni 2010 14:55 schreef M. het volgende:
Ik heb 10 minuten van de eerste helft gezien, tot aan de rust. Erbarmelijk ja. Leuk is om in de rust even te zappen langs de belg en de BBC. Bij de BBC zit Seedorf als analist! En die schot daar vond dat niemand aan een marteling als het kijken van deze pot blootgesteld zou moeten worden, haha.


Alles via de BBC en ITV hier. goed commentaar en goede analyses. Ze hebben het achtergrondgeluid in de stadions wat omlaag gedraaid zodat het getoeter wat minder irritant is.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-06-2010 17:41 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 juni 2010 17:39 schreef bokaj het volgende:
Heb je de engelse goal wel kunnen zien? Of was het niet in HD?


Thuis kijk ik wel via de HD-kanalen, maar in de kroeg hadden ze het gewone ITV kanaal op staan. Dus geen problemen gehad, alles mooi kunnen zien. Geweldig sfeertje trouwens, tot die bizarre blunder van Greene dan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2010 17:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vooralsnog zijn er alleen losers,
geen winnaars


antihero's For teh Win


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen