IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : WK voetbal 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2010 15:32 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 14-06-2010 15:32 by Grutte Pier Profiel van Grutte Pier

Niet goed gespeeld, maar ook geen overdreven kansen weggegeven. Oranje liet de bal niet het werk doen....

Verder een welkome overwinning zonder euforie.
Goed zo, bewaar het beste maar voor dé wedstrijd

aldus 1 van die 14 miljoen coaches


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-06-2010 15:34 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 14 juni 2010 15:27 schreef Mottighaerd het volgende:
Elia mag wat mij betreft een vaste plek krijgen. Die jongen trapte de snelheid er tenminste in.
En mooi dat Kuit er nog 1 in schoot, anders was het wel een erg treurige overwinning geweest.
+1


When your people matter, menstrual health matters


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-06-2010 15:34 by M. Profiel van M.

Prima. Zuinige pot, schlemielig op voorsprong komen, maar stiekem alles onder controle hebben en geen hysterie over "dat prachtige voetbal waar je niks mee wint".

En over het algemeen prima verdedigd (2 momenten: die kopbal van Bendtner en dat afstandsschot, verder top)

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 14-06-2010 15:35]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 15:43 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 13 juni 2010 18:08 schreef Mark het volgende:
Geduld Bart, Nederland speelt morgenmiddag. Kunnen we eindelijk eens een serieuze kampioenskandidaat aan het werk zien, niet al dit slappe-hap getik tot dusverre.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2010 15:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat een haters hier, zet gewoon een cd op ofzo of reserveer desnoods maar alvast een plaatsje in het bejaardenhuis voor je rust.

Het enige erge aan die toeters is dat de coach op het veld niet kan coachen. Gelukkig werd er goed gewisseld met Elia als uitblinker en in de tweede helft werd er goed verdedigd. Prima resultaat uiteindelijk maar het moet en kan natuurlijk nog veel beter. Hopelijk komt Nederland de volgende wedstrijd beter uit de verf.

quote:
Op 14 juni 2010 14:58 schreef Yirroth het volgende:
Ik heb een kantoortje in een cel van een afgeschreven gevangenis, heerlijk rustig hier met de deur dicht.


Raak de sleutel niet kwijt..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2010 15:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2010 15:57 by Schaep Profiel van Schaep

Kutvoetbal.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 15:57 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 juni 2010 15:55 schreef Mutilator het volgende:
Wat een haters hier, zet gewoon een cd op ofzo of reserveer desnoods maar alvast een plaatsje in het bejaardenhuis voor je rust.

Het enige erge aan die toeters is dat de coach op het veld niet kan coachen. Gelukkig werd er goed gewisseld met Elia als uitblinker. Prima resultaat uiteindelijk maar het moet en kan natuurlijk nog veel beter. Hopelijk komt Nederland de volgende wedstrijd beter uit de verf.

Jij hebt geen toeterende buren, begrijp ik uit je reactie. Toeters op de tv maakt mij ook niet uit.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2010 16:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 juni 2010 15:55 schreef Mutilator het volgende:
Het enige erge aan die toeters is dat de coach op het veld niet kan coachen.


...

En dat de spelers niet met elkaar kunnen praten.

En dat de toeschouwers thuis en in het stadion het veld niet kunnen horen.

En dat er idioten tijdens de wedstrijd je nog een leuke portie gehoorbeschadiging kunnen bezorgen.

En dat kutkinderen buiten de wedstrijd door de stad lopen te bleren én te toeteren.

Sorry hoor, maar deze apparaten zijn echt de meeste achterlijke voetbalattributen ooit. Geen mooi geluid, niks grappigs of vermakelijks aan. Ik snap niet wat de gebruikers er überhaupt zelf leuk aan vinden, zeker in zo'n stadion val je toch weg in de hele ellende. Vanmiddag stond er ook een gast met een trompet een stukje verderop, dát was tenminste gaaf; held!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2010 16:11 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dat de spelers elkaar ook niet kunnen horen is idd ook niet handig voor het spel. De rest lijkt me bijzaak.

quote:
Op 14 juni 2010 16:00 schreef ZelThoR het volgende:
...
... Ik snap niet wat de gebruikers er überhaupt zelf leuk aan vinden, zeker in zo'n stadion val je toch weg in de hele ellende.


Simpel: een wespenzwermgeluid zou een soort hysterie/paniek- dus een oppeppend effect op het veld kunnen hebben. De bezoekers vinden het iig leuker dan zingen, en dat terwijl dat daar in Afrika ook vrij populair schijnt te zijn.

quote:
Vanmiddag stond er ook een gast met een trompet een stukje verderop, dát was tenminste gaaf; held!


Leuke actie idd


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 14-06-2010 16:12 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 14 juni 2010 15:57 schreef bokaj het volgende:
Jij hebt geen toeterende buren, begrijp ik uit je reactie. Toeters op de tv maakt mij ook niet uit.

Laat iedereen zn feestje hebben joh. Als er een dikke metalparty naast je deur is klaag je ook niet over het kabaal, gok ik.

Beetje verdraagzaamheid hoor.

Voor de duidelijkheid, ik woon momenteel ook in toetercity ja.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2010 16:14 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb nooit last van geluidsoverlast, behalve bij het WK en EK.

Terecht om erover te klagen, dus.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2010 16:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 juni 2010 16:11 schreef Mutilator het volgende:
Dat de spelers elkaar ook niet kunnen horen is idd ook niet handig voor het spel. De rest lijkt me bijzaak.

Hoezo is het genot van alle toeschouwers bijzaak? Wie betaalt dit hele circus dan? (/maakt mogelijk dat die voetballers überhaupt op het veld staan).
quote:
Simpel: een wespenzwermgeluid zou een soort hysterie/paniek- dus een oppeppend effect op het veld kunnen hebben. De bezoekers vinden het iig leuker dan zingen, en dat terwijl dat daar in Afrika ook vrij populair schijnt te zijn.

Wespengeluid roept op tot vluchten, niet vechten
quote:
Leuke actie idd

Precies, meer van dat, klinkt tenminste nog ergens naar!
quote:
Op 14 juni 2010 16:12 schreef Sjaakie het volgende:
Beetje verdraagzaamheid hoor.

Ja, want daar ligt het aan, te weinig verdraagzaamheid. Ligt niet aan het klotegeluid wat die apparaten maken. Nee hoor. Niks mee te maken.



En ze doen het niet alleen tijdens het feestje, vooral kinderen lopen er hele dagen mee te bleren.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2010 16:17]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2010 16:19 by spectre Profiel van spectre

zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor zeurthor

toeters met dat geluid moeten ze maken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Silence
Usericon van Silence
Posted 14-06-2010 16:19 by Silence Profiel van Silence

Zoals ik al eerder zijn, toeter gerust de minuut ná een doelpunt, maar ga niet ook de rest van de wedstrijd, en voor/na de wedstrijd ook nog zitten tetteren.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-06-2010 16:20 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 juni 2010 16:19 schreef spectre het volgende:
zeurthor

Stel je niet aan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2010 16:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2010 16:15 schreef ZelThoR het volgende:
Hoezo is het genot van alle toeschouwers bijzaak? Wie betaalt dit hele circus dan? (/maakt mogelijk dat die voetballers überhaupt op het veld staan).


Wat op de mat wordt gelegd is toch het belangrijkste en de toeschouwers die zich eraan ergeren die moeten het maar overstemmen met hun eigen lawaai. Voor de rest bestaan er prima oordopjes.

quote:
Wespengeluid roept op tot vluchten, niet vechten


Wat dacht je van harder rennen?

quote:
Ja, want daar ligt het aan, te weinig verdraagzaamheid. Ligt niet aan het klotegeluid wat die apparaten maken. Nee hoor. Niks mee te maken.


Het ligt er inderdaad aan hoeveel je je eraan wil ergeren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2010 16:22 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 juni 2010 16:21 schreef Mutilator het volgende:
Wat op de mat wordt gelegd is toch het belangrijkste en de toeschouwers die zich eraan ergeren die moeten het maar overstemmen met hun eigen lawaai. Voor de rest bestaan er prima oordopjes.


Mensen in elkaar trappen is prima, moeten ze maar harder terugtrappen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2010 16:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2010 16:22 schreef Schaep het volgende:
Mensen in elkaar trappen is prima, moeten ze maar harder terugtrappen.


Ja hoor, het is gelijk aan fysiek geweld, aansteller.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2010 16:28 by Schaep Profiel van Schaep

Gehoorbeschadiging.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2010 16:30 by spectre Profiel van spectre

Het is dat ze gewonnen hebben jonguh!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2010 16:38 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 juni 2010 16:12 schreef Sjaakie het volgende:
Laat iedereen zn feestje hebben joh. Als er een dikke metalparty naast je deur is klaag je ook niet over het kabaal, gok ik.

Beetje verdraagzaamheid hoor.

Voor de duidelijkheid, ik woon momenteel ook in toetercity ja.
Feestjes geen probleem. Het is hier op de buurt soms net muziekfeest op het plein, moet kunnen ook al walg ik daarvan. Maar een beetje lopen toeteren buiten, terwijl die persoon dus niet naar de wedstrijd aan het kijken is voor de duidelijkheid, valt bij mij onder irritante overlast. En om nou in mijn eigen huis met oordopjes op voetbal te moeten kijken lijkt mij de omgekeerde wereld. Dan moet de tv weer zo hard.

Om even weer een beetje ontopic te gaan: als er afrikaanse teams spelen voegt het getoeter op de tribunes wel degelijk toe aan de sfeer, maar bij 2 europese teams hoor ik liever hup holland hup of danmark klapklapklap danmark.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-06-2010 16:41 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 14 juni 2010 15:55 schreef Mutilator het volgende:
Wat een haters hier, zet gewoon een cd op ofzo of reserveer desnoods maar alvast een plaatsje in het bejaardenhuis voor je rust.



Ik zat net naar een documentaire te kijken of wijn, krijg ik in eens al dat getoeter aan mn kop!

wel nu, ik zak weg in mijn fauteuil.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-06-2010 16:47 by MetalJan Profiel van MetalJan

Matig duel, maar ach de 3 punten zijn binnen.

Ik had even voor de gein het geluid van de TV uitgezet en het commentaar op de radio aangezet. Bleek dat ze op de radio zo'n 4 seconden voorliepen op de TV beelden

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-06-2010 16:47]


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 14-06-2010 16:51 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ja dat had ik bij de openingswedstrijd al geprobeerd, niet te doen.
Vandaag maar bij mijn vriendin op haar werk gaan kijken, wilde het risico niet lopen dat de stream eruit zou klappen hier.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen