IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Apple... Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-12-2011 11:53 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2011 8:52 schreef Ethereal het volgende:
Een tientje geloof ik.. Ook nog wel te doen Verder nog must-buys?





Fieldrunners als je van strategie spelletjes bent, heb er al uren mee verspeeld


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-12-2011 12:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2011 9:40 schreef faalhaas het volgende:
ik moet steeds bij het installeren van nieuwe apps mijn apple id password weer invullen, zwaar irritant, kun je dat niet ergens uitzetten?


Dat heet beveiliging jongeman


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 30-12-2011 13:24 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 30 december 2011 8:52 schreef Ethereal het volgende:
Een tientje geloof ik.. Ook nog wel te doen Verder nog must-buys?


Grand Theft Auto 3



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-12-2011 17:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 30 december 2011 9:40 schreef faalhaas het volgende:
ik moet steeds bij het installeren van nieuwe apps mijn apple id password weer invullen, zwaar irritant, kun je dat niet ergens uitzetten?


Je kunt geloof ik wel instellen hoe lang hij het password moet "bewaren". Als je hem dan 1x invult, kun je een bepaalde tijd apps installeren zonder password in te hoeven vullen..

quote:
Op 30 december 2011 13:24 schreef CTTS het volgende:
Grand Theft Auto 3


Dis is inderdaad wel vet ja, alleen heb ik die al uitgespeeld, vroegâh..

quote:
Op 30 december 2011 11:53 schreef nark het volgende:
Fieldrunners als je van strategie spelletjes bent, heb er al uren mee verspeeld


Even uitchecken! Thanks!

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 30-12-2011 17:34]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-01-2012 22:24 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-01-2012 10:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat zit dat toch diep bij je zeg, heerlijk!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2012 10:42 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



... hoe de hazen lopen ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-01-2012 12:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

De Iphone 4s in mijn bezit nu, erg schier telefoontje. En uiteraard beter dan die samsung, HTC en BlackBerry meuk, wat een troep is dat toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 11-01-2012 12:51]


Against God and Government


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 11-01-2012 17:18 by Unsung_Mary Wijzig reactieProfiel van Unsung_MaryQuote dit bericht

Ik zit er over na te denken om m'n oude MacBook pro te verkopen en daar een iPad voor te halen. Heb er 2 omdat we met 2 man zijn thuis.
Gezien hij alleen internet en ik m'n werk niet meer mee naar huis neem zou het in theorie moeten kunnen. wil wel mijn MacBook houden gezien ik toch weleens cd'tjes wil branden, photoshoppen en dat soort ongein.

Wat denken jullie? Stomme zet of een goede?


And the wind cries ..


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-01-2012 17:29 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 10:40 schreef spectre het volgende:
Wat zit dat toch diep bij je zeg, heerlijk!


Nee hoor, maar ik kan dergelijke humor wel waarderen.
En ik ben nooit te beroerd om dat te delen.




 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2012 17:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 17:18 schreef Unsung_Mary het volgende:
Ik zit er over na te denken om m'n oude MacBook pro te verkopen en daar een iPad voor te halen. Heb er 2 omdat we met 2 man zijn thuis.
Gezien hij alleen internet en ik m'n werk niet meer mee naar huis neem zou het in theorie moeten kunnen. wil wel mijn MacBook houden gezien ik toch weleens cd'tjes wil branden, photoshoppen en dat soort ongein.

Wat denken jullie? Stomme zet of een goede?



Snap je vraag niet helemaal, eerst zeg je dat je je macbook gaat verkopen, daarna dat je hem wilt houden?

Anyway mooi houden dat ding, een iPad is een leuk extraatje maar geen vervanging.


... hoe de hazen lopen ...


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 11-01-2012 19:28 by Unsung_Mary Wijzig reactieProfiel van Unsung_MaryQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 17:36 schreef faalhaas het volgende:
Snap je vraag niet helemaal, eerst zeg je dat je je macbook gaat verkopen, daarna dat je hem wilt houden?

Anyway mooi houden dat ding, een iPad is een leuk extraatje maar geen vervanging.


Heb 2 macbooks. Een oudere (grijs toetsenbord) en de nieuwste.
Maar gezien ik alleen m'n nieuwe gebruik voor m'n werk/ functies die je van een computer verwacht en de andere eigenlijk alleen maar gebruikt wordt voor internet/ anime kijken dacht ik die te kunnen verkopen en ipad erbij te kopen.aar vraag me af of dat geen ### beslissing is. Dat ik er achteraf spijt van krijg.
Maar zie het ook niet zitten om een iPad te hebben naast de laptops.
Overdaad schaadt enzo....


And the wind cries ..


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 11-01-2012 19:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 19:28 schreef Unsung_Mary het volgende:
Heb 2 macbooks. Een oudere (grijs toetsenbord) en de nieuwste.
Maar gezien ik alleen m'n nieuwe gebruik voor m'n werk/ functies die je van een computer verwacht en de andere eigenlijk alleen maar gebruikt wordt voor internet/ anime kijken dacht ik die te kunnen verkopen en ipad erbij te kopen.aar vraag me af of dat geen ### beslissing is. Dat ik er achteraf spijt van krijg.
Maar zie het ook niet zitten om een iPad te hebben naast de laptops.
Overdaad schaadt enzo....


ok, misschien niet helemaal goed gelezen net, in dat geval misschien wel de moeite waard om die oude te verkopen, nu brengt ie nog wat op.. en aangezien je hem toch alleen maar gebruikt voor simpele handelingen die je ook op de iPad kunt doen


... hoe de hazen lopen ...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-01-2012 19:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 19:28 schreef Unsung_Mary het volgende:
Heb 2 macbooks. Een oudere (grijs toetsenbord) en de nieuwste.
Maar gezien ik alleen m'n nieuwe gebruik voor m'n werk/ functies die je van een computer verwacht en de andere eigenlijk alleen maar gebruikt wordt voor internet/ anime kijken dacht ik die te kunnen verkopen en ipad erbij te kopen.aar vraag me af of dat geen ### beslissing is. Dat ik er achteraf spijt van krijg.
Maar zie het ook niet zitten om een iPad te hebben naast de laptops.
Overdaad schaadt enzo....


Waarom niet gewoon 2e laptop verkopen en géén ipad erbij kopen? Dat geldt hoeft toch niet persé uitgegeven te worden aan iets met een mac-logo? Ik zie zelf nog altijd niet de meerwaarde van een ipad. Op enkele exotische aps na kan alles wat je er mee doet beter op een ander apparaat. Dus tenzij je heel veel in openbaar vervoer / vliegtuig etc zit (waarbij je al die aparte betere apparaten natuurlijk niet gaat meeslepen) of heel fancy wil pronken met een gadget is er eigenlijk geen excuus te verzinnen voor zo'n ding...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-01-2012 0:09 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 11 januari 2012 19:55 schreef Valorian het volgende:
Waarom niet gewoon 2e laptop verkopen en géén ipad erbij kopen? Dat geldt hoeft toch niet persé uitgegeven te worden aan iets met een mac-logo? Ik zie zelf nog altijd niet de meerwaarde van een ipad. Op enkele exotische aps na kan alles wat je er mee doet beter op een ander apparaat. Dus tenzij je heel veel in openbaar vervoer / vliegtuig etc zit (waarbij je al die aparte betere apparaten natuurlijk niet gaat meeslepen) of heel fancy wil pronken met een gadget is er eigenlijk geen excuus te verzinnen voor zo'n ding...


Tsjah, ik had er zelf ook nooit 1 gekocht, maar nu ik er 1 heb gekregen maak ik er toch heel veel gebruik van. Films kijken etc. werkt perfect, hoop leuke apps, ideale nieuwsreader, fotoboek, muziekspeler, muziekinstrument, internet-apparaat-ding, toffe games, top! Werkt super, intuïtief. Als ik lange mails wil tikken, of intensief wil downloaden, dan gaat de laptop aan. Echter is de iPad juist supermakkelijk om even gauw wat op te zoeken, mail te checken, wat te browsen of om een filmpje te bekijken. Ding staat altijd aan, hoeft niet op te starten, werkt snel, ik ben er blij mee!

Ik ben ab-so-luut geen Apple fanboii, maar heb sinds ik de iPad heb al wel besloten dat mijn volgende telefoon een iPhone wordt. Waar een hoop besturingssystemen op een hoop punten falen, wérkt ios gewoon. Duidelijk, overzichtelijk. Vloeiender en beter als alle andere besturingssystemen en apparaten. Apple is stevig geprijsd, en er zitten ongetwijfeld nadelen aan het systeem, maar als het op functionaliteit aankomt zijn ze onverslaanbaar.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-01-2012 0:39 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Hee grappig, bij mij is het precies zo gegaan. Heb er 1 gekregen met kerst en stond er wat sceptisch tegenover, maar ik vind het een verdomd fijn apparaatje nu om precies dezelfde redenen als jij

Edit: heb je die van jou al gejailbreakt?

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-01-2012 0:40]


... hoe de hazen lopen ...


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 12-01-2012 0:43 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ja, ik had toen ik een tablet kreeg als kerstpakket ook het idee dat dit wel het meest onzinnige ding was dat ik in huis had, maar intussen gebruik ik hem ook best regelmatig. Dat was dan alleen een Android, dus ik denk dat dit soort zaken meer gerelateerd zijn aan het tablet zelf dan aan het OS.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-01-2012 10:46 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 januari 2012 0:39 schreef faalhaas het volgende:
Hee grappig, bij mij is het precies zo gegaan. Heb er 1 gekregen met kerst en stond er wat sceptisch tegenover, maar ik vind het een verdomd fijn apparaatje nu om precies dezelfde redenen als jij

Edit: heb je die van jou al gejailbreakt?


Nope, gaat (voorlopig) ook niet gebeuren. Ben daar met een apparaat van 500 pleuro toch wat huiverig mee, en voorlopig kan ik nog prima af met alle gratis apps! Binnenkort eens 2 tientjes prepaid tegoed halen voor de eventuele onmisbare betaalde apps (wil graag Animoog en iElectribe), maar verder vermaak ik me er goed mee zonder het ding te kraken


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-01-2012 11:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



hehehe...

Sowieso bizar, dat geneuzel van bedrijven omtrent patenten :') Nou ja, of bizar dat je een patent kan krijgen op te simpele shit.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-01-2012 11:03]


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-01-2012 11:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2012 10:46 schreef Ethereal het volgende:
Nope, gaat (voorlopig) ook niet gebeuren. Ben daar met een apparaat van 500 pleuro toch wat huiverig mee, en voorlopig kan ik nog prima af met alle gratis apps! Binnenkort eens 2 tientjes prepaid tegoed halen voor de eventuele onmisbare betaalde apps (wil graag Animoog en iElectribe), maar verder vermaak ik me er goed mee zonder het ding te kraken


ik heb het ook nog niet gedaan, maar zit er wel over te denken en niet zozeer vanwege de extra gratis apps

je kunt dan ook gewoon je harde schijf beheren, heel makkelijk data erop zetten en eraf halen enzo, is nu helemaal dicht getimmerd

en je kunt onder aan je scherm een taakbalk maken met je meeste gebruikte apps, met die zwarte knop eerst terug naar het beginscherm vind ik niet zo handig eerlijk gezegd

sowieso kun je je instellingen dan veel beter beheren

maar de jailbreak van mijn versie (5.0.1) is nog niet eens uit, dus nog even geduld hebben.. laat nog wel weten hoe het is bevallen


... hoe de hazen lopen ...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-01-2012 19:28 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 januari 2012 11:03 schreef faalhaas het volgende:
ik heb het ook nog niet gedaan, maar zit er wel over te denken en niet zozeer vanwege de extra gratis apps

je kunt dan ook gewoon je harde schijf beheren, heel makkelijk data erop zetten en eraf halen enzo, is nu helemaal dicht getimmerd

en je kunt onder aan je scherm een taakbalk maken met je meeste gebruikte apps, met die zwarte knop eerst terug naar het beginscherm vind ik niet zo handig eerlijk gezegd

sowieso kun je je instellingen dan veel beter beheren

maar de jailbreak van mijn versie (5.0.1) is nog niet eens uit, dus nog even geduld hebben.. laat nog wel weten hoe het is bevallen


Ben benieuwd!
Tot nog toe storen die zaken me niet, wellicht dat ik daar later op terugkom, hehe..

Nog apps die ik niet missen mag? Al verspil ik de meeste tijd met Jetpack Joyride


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 12-01-2012 20:11 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Niet onbelangrijk voor nerds met een Mac: http://blog.macromates.com/2011/textmate-2-0-alpha/


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-01-2012 18:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Vandaag herinnerd door een studiegenoot aan de Ipod Nano eerste generatie terugroepactie. Net even een account aangemaakt en gecontroleerd, ik heb dus een een 1e generatie, mag je hem terugsturen en dan krijg je een nieuwe, zesde generatie geloof ik.
Hij liep er vandaag al mee te spelen, wel een grappig ding, klein maar wel met een touchscreen.

Ben nog steeds heel tevreden met mijn Cowon Iaudio 9, dus kleine kans dat de Ipod gebruikt gaat worden.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-02-2012 10:44 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En Apple droeftoetert lekker verder:

'Apple dwingt Asus Zenbook-maker productie te staken'
Door Olaf van Miltenburg, dinsdag 14 februari 2012 10:30, views: 1.872

Apple heeft volgens een Taiwanese krant Pegatron onder druk gezet om de productie van Asus' Zenbook stop te zetten, anders zou het een contract om de iPhone te produceren verliezen. De Zenbook zou te veel op de MacBook Air lijken.

Op zijn vroegst zou Pegatron de productie van de Asus UX31 en UX21 Zenbooks in maart staken, waarna Asus gedwongen zou worden om de productie uit te besteden aan de laptopfabrikanten Compal of Wistron, claimt de Taiwanese krant Commercial Times volgens Digitimes.

Het is Apple naar verluidt niet naar de zin dat Pegatron de Zenbooks maakt, omdat deze flink wat overeenkomsten vertonen met de MacBook Airs, vooral wat design betreft. Pegatron wist in 2011 juist het lucratieve contract voor de productie van de iPhone in de wacht te slepen en Apple zou het concern te kennen hebben gegeven dat het nu een keuze moet maken: of de Zenbooks blijven maken of de iPhones. Pegatron is voortgekomen uit Asus, maar staat sinds januari 2010 op eigen benen.


Tweakers.net


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-03-2012 21:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen