IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Apple... Vorige pagina | Volgende pagina
dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 20:37 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

apple is zo een beetje terug achterop aant geraken ...nu moet je weer 2.500 euro over de balk gooien voor een om een om een vergelijkbare pc te kopen. misschien niet vergelijkbaar all over maar toch wel in kloksnelheid. en geef toe: waar kijken de meeste mensen het eerst naar als ze aant rondkijken zijn voor pc's ...juist

HELAAS !


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 29-01-2003 20:46 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

apple is meer voor de ontwerpers, grafisch designers dacht ik... zware grafische programma's. ... elite dus... microsoft is voor de massa....


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 30-01-2003 21:18 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

niet overdrijven...er zijn genoeg mensen gelijk u en (bijna)ik die apple gebruiken. is niets wat je op een mac niet kan wat je op een pc wel kan. maar het is wel zo dat nog altijd veel mensen zo over macs denken ..."de elite", komaan



[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 23-02-2003 14:50]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-01-2003 21:23 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2002 2:05 schreef Hippy Killer het volgende:
Nog Apple gebruikers hiero? ze schijnen nogal zeldzaam te zijn....


Windows

[Appels... --> Apple... in topictitel]


M'n vrije tijd en freelance opdrachten verdoe ik achter een pc, ook omdat ik daar veel makkelijker aan onderdelen kan komen.
Verder verleen ik m'n grafische diensten op een appel. (imac en G5)


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 30-01-2003 21:36 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

g5????? sinds wanneer is da bekrijgbaar>
\?


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 31-01-2003 9:07 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nog liefhebbers voor een G4 ? Ik heb zojuist via PC prive op het werk een nieuwe iMac gekocht en twee Apple's is toch wel iets teveel van het goeie. Als er nog mensen zijn die belangstelling hebben, mail me dan op dmtr_comics@hotmail.com


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 23-02-2003 16:11 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

wie gebruikt hier een mac voor audio recording/midi sequencing a la cakewalk op een mac?

ik heb een 7300/200 gekocht, idd oud maar met upgradeplannen of course. moet wel nog een cd van het os krijgen ook want die moet opnieuw geinstalleerd worden.



Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-02-2003 1:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 januari 2003 9:07 schreef DMTR het volgende:
Nog liefhebbers voor een G4 ? Ik heb zojuist via PC prive op het werk een nieuwe iMac gekocht en twee Apple's is toch wel iets teveel van het goeie. Als er nog mensen zijn die belangstelling hebben, mail me dan op dmtr_comics@hotmail.com
Wat moet zoiets kosten eigenlijk? (vergeef me, ik weet neit beter dan PC en ik heb dus geen idee wat een Mac kost)... Zou ik op zich best wel eentje willen hebben als testbak voor mijn zelfgeschreven software (eens kijken of Java echt zo platform onafhankelijk is) en gecreerde websites en dergelijke.. En eens zien hoe hij zich in een netwerk gedraagt...



DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 24-02-2003 13:02 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 24 februari 2003 1:29 schreef Judge M. het volgende:
Wat moet zoiets kosten eigenlijk? (vergeef me, ik weet neit beter dan PC en ik heb dus geen idee wat een Mac kost)... Zou ik op zich best wel eentje willen hebben als testbak voor mijn zelfgeschreven software (eens kijken of Java echt zo platform onafhankelijk is) en gecreerde websites en dergelijke.. En eens zien hoe hij zich in een netwerk gedraagt...


Ik heb je even een mailtje gestuurd naar je hotmail adres met de specs e.d.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-02-2003 13:33 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

IK heb laatst MacOS 7.5 Geinstalleerd op een LC475 (geloof ik)

Wat een hemelse ervaring als je het met Windhoos 3.1 vergelijkt.

Geen gezeik, alle doet het direct, Simpel als wat!

Ik vind het voordeel van gratis software voor de PC zo groot dat ik niet ga overstappen, maar voor de rest: Prijst Allen Mac!

(Het is theoretisch gezien ook mogelijk MacOS X voor de X86 te compileren, dat moet maar eens gebeuren!)


Dit slaat nergens op.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-02-2003 16:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 februari 2003 13:02 schreef DMTR het volgende:
Ik heb je even een mailtje gestuurd naar je hotmail adres met de specs e.d.
U heeft mail terug inmiddels....



dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 28-02-2003 10:57 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 13:33 schreef mörke het volgende:
IK heb laatst MacOS 7.5 Geinstalleerd op een LC475 (geloof ik)

Wat een hemelse ervaring als je het met Windhoos 3.1 vergelijkt.

Geen gezeik, alle doet het direct, Simpel als wat!

Ik vind het voordeel van gratis software voor de PC zo groot dat ik niet ga overstappen, maar voor de rest: Prijst Allen Mac!

(Het is theoretisch gezien ook mogelijk MacOS X voor de X86 te compileren, dat moet maar eens gebeuren!)



op gnutella vind je anders wel het een het ander aan macsoftware! blijft er voor een pc met windows alleen nog spelletje over...


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-02-2003 11:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb ook wel eens aan een mac zitten denken, maar idd het moeilijker vinden van software houdt mij tegen..


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 28-02-2003 12:13 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

software is helemaal niet zo moeilijk te vinden. Met appz als Carracho (mac only app) kun je alles vinden wat je nodig hebt volgens mij. Ik heb alle software die ik nodig had altijd en snel kunnen vinden. Dat schijnt toch nog steeds het grootste vooroordeel tegen apple te zijn.


None of us are saints - Albert Fish


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-02-2003 12:16 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ja... Inderdaad.
Nu moet ik ook toegeven dat ik niet heel vaardig met de mac ben, dus gekraakte software vinden is niet helemaal een geldig argument uit mijn mond.

Misschien kan het dan toch wel positief zijn eens een mac te gaan kopen....

(is wel duurder trouwens, mijn systeem heeft me nu 500 Euro gekost...)


Dit slaat nergens op.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 04-04-2003 15:52 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 12:13 schreef Arson het volgende:
software is helemaal niet zo moeilijk te vinden. Met appz als Carracho (mac only app) kun je alles vinden wat je nodig hebt volgens mij. Ik heb alle software die ik nodig had altijd en snel kunnen vinden. Dat schijnt toch nog steeds het grootste vooroordeel tegen apple te zijn.



zozo. carracho bolt wel pas vanaf Mac OS 9. ik heb echter 8.6 en hoop alleen de RAM en de HD te upgraden. maar de grootste voorwaarde dat ik het bij deze powermac 7300 kan houden is dat ik oude software kan vinden zodat ik een min of meer kostelijk en vooral riskante CPU upgrade kan uitsluiten. moest ik geen oude software voor mijn audio en midi ambities vinden, dan moet ik helaas deze links laten liggen en voor een straffe re machine gaan.
wat ik eigenlijk wou vragen is vanneh: kun jij of andere macgebruiker eens even kijken op carracho of er metro 4 dowloadbaar is ? daar hangt zowat alles van af of ik deze mac wil houden of niet ! het zal me een euro of 400 schelen !

muchos merciekes !


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 05-04-2003 13:20 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

Hmmz beetje appels met peren vergelijken als je gaat zeggen dat MacSOS 7.5 beter werkt dan 3.1 qua hardware compatibiliteit...
Er is ZOOOOO ontzettend veel voor de PC te krijgen aan hardware, zoveel verschillende chipsets zovee compatibiliteit ook in te VERSCHILLENDE i386 processoren dat het gewoonweg niet mogelijk is om (in die tijd) alles te ondersteunen!!!

Overigens kon je op de Adobe site (niet een van de minsten zou ik zeggen) zien dat zij zelf PC's prefereren boven Apple's!!! Er zijn overigens plenty artikelen te vinden waarin de rendersnelheid van een VERGELIJKBARE pc gewoon veel sneller is dan een Mac.

Als je gaat zeggen dat Microsoft giga veel geld vraagt voor zijn software... true... maar je bent er ook zelf met je eigen ogen ingetrapt want je koopt zelf ook de software.. het geldt precies zoals bij het milieu.. een betere pc begint bij jezelf.

Persoonlijk vind ik dat Microsoft marktetingtechnisch het gewoon echt meesterlijk gedaan heeft, zich richtende op de huis-tuin-en-keukengebruiker.

Daarbij hebben ze op dit moment HET besturingssysteem (Windows XP, en Server 2003) en DE ontwikkelomgeving (Visual Studio (.NET))
Vind het een beetje makkelijk om te zeggen dat ze slechte software maken mijn PC loopt al bijna n maand constant aan te staan... waarbij ik er dus verschillende werkzaamheden op verricht, van het maken van websites, tot wat grafische zut, tot Ontwikkelen onder visual studio, Deplphi en alle andere huis tuin en keuken zut zoals gamen, videotjes bekijken, mp3tjes rippen en luisteren enzovoorts enzovoorts...


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 14-04-2003 0:26 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

en ben jij een huis en tuin keukengebruiker??


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 14-04-2003 14:14 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

naja zo heelveel bijzonders doe ik niet... dus denket wel...


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2003 14:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

man winxp werkt prima, dat gezeik altijd over windows. Feit is gewoon dat je geen ruk aan een apple heb als huis tuin en keuken gebruiker. Onder een windows omgeving kan je gewoon veel meer software draaien en games dan onder je leuke maxOSx.
Apple is gewoon zooi


"This one is older than shit, heavier than time!"


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 14-04-2003 16:39 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

whoehahahaha... amen


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-04-2003 16:42 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 14:28 schreef 0Tolerence het volgende:
man winxp werkt prima, dat gezeik altijd over windows. Feit is gewoon dat je geen ruk aan een apple heb als huis tuin en keuken gebruiker. Onder een windows omgeving kan je gewoon veel meer software draaien en games dan onder je leuke maxOSx.
Apple is gewoon zooi

nou het is wel mooi om naar te kijken als je er zelf niet achter zit hoor (osX dan)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2003 18:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 16:42 schreef FireFox het volgende:
nou het is wel mooi om naar te kijken als je er zelf niet achter zit hoor (osX dan)


Daarom zeg ik ook "leuke OSx"


"This one is older than shit, heavier than time!"


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 16-04-2003 11:46 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

zit een essentieel verschil tussen functioneel en visueel aantrekkelijk... OSx is puur en alleen visueel aantrekkelijk


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-04-2003 15:03 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 16 april 2003 11:46 schreef Luke het volgende:
zit een essentieel verschil tussen functioneel en visueel aantrekkelijk... OSx is puur en alleen visueel aantrekkelijk
yeah right knul


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen