IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Apple... Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2003 15:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 15:03 schreef humanator het volgende:
yeah right knul


als je unix wil had je geen mac gekocht, dat mag duidelijk zijn.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 16-04-2003 16:23 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 16 april 2003 15:03 schreef humanator het volgende:
yeah right knul


jah kerel!


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 16-04-2003 16:24 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 16 april 2003 15:43 schreef 0Tolerence het volgende:
als je unix wil had je geen mac gekocht, dat mag duidelijk zijn.


hmmz dacht dat OSx compleet op n motorola unix port draaide magoed dat weetk dan weer niet zeker


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 16-04-2003 18:31 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 3 augustus 2002 12:55 schreef DMTR het volgende:
Linux is ook niet aan mij besteed. Ik draai gewoon lekker OS X en dat bevalt uisteekbaar.

Vastlopers zijn op één hand te tellen na iets van anderhalf jaar.


same here met Win2K.. niet zeiken



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 16-04-2003 19:26 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 april 2003 16:24 schreef Luke het volgende:
hmmz dacht dat OSx compleet op n motorola unix port draaide magoed dat weetk dan weer niet zeker

Idd, OSX is Unix..

*zelf nog steeds zielsgelukkig met Linux*


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 16-04-2003 19:34 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

je hebt apples en je hebt peren.
Ieder besturingssysteem heeft z'n specialiteiten.




Luke
...
Usericon van Luke
Posted 17-04-2003 10:55 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 16 april 2003 18:31 schreef ZwaarMetaal het volgende:
same here met Win2K.. niet zeiken


same here met XP... loopt als een tierelier heb ik met mn verschillende linux distro's nog niet gehad, Debian, Slackware, Suse en RedHat ondertussen erop gehad maar was allemaal niet om over naar huis te schrijven...


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


Knorretje
Khemri
Usericon van Knorretje
Posted 17-04-2003 12:41 by Knorretje Wijzig reactieProfiel van KnorretjeQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Ik heb alleen ervaring met die iMac(in alle kleuren van de regenboog), en damn wat haat ik dat ding!!!! een muis die lijkt op een hamburger, een hele omweg om een cd er weer uit te krijgen
Heb overigens begrepen dat de andere Apples wel beter werken dan een iMac


Whenever you have to parachute out of a tank..you're driving it al wrong


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 17-04-2003 12:45 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 17 april 2003 12:41 schreef Knorretje het volgende:
een hele omweg om een cd er weer uit te krijgen

appeltje E


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Knorretje
Khemri
Usericon van Knorretje
Posted 17-04-2003 12:47 by Knorretje Wijzig reactieProfiel van KnorretjeQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 17 april 2003 12:45 schreef humanator het volgende:
appeltje E

Ha, weer wat geleerd


Whenever you have to parachute out of a tank..you're driving it al wrong


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 20-04-2003 12:32 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

OS X niet functioneel
eigenlijk heb ik er nog niet op gewerkt maar ik vind zelfs os 8.6 functioneler dan XP(alle kleuren van de regenboog!)en os 8.6 is visueel toch niet echt alles ! en daar heb ik beide ervaring mee.



[Dit bericht is gewijzigd door dr_schoft op 20-04-2003 12:44]


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 12:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

idd die muis is echt bagger, 1 zo'n raar knopje erop. Niet echt functioneel


"This one is older than shit, heavier than time!"


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 20-04-2003 12:53 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

heh shit ik dacht ik delete dat van die muis effe want de overdrijver kwam hier effe naar boven...en ziet!
och het werkt gewoon anders dat die andere muisknop gewoon op het toetsenbord staat, is voor velen een hel of moeilijk te onthouden ofzo.
dat zijn ook maar oppervlakkige dingen, maar eens als je het systeem echt gebruikt, komt de functionaliteit naar boven.
och ja het ligt er ook vooral aan waar je je computer voor gebruikt, voor spelletjes is de mac bijvoorbeeld geen heerser, hoewel dat wel gaat, maar niet zo makkelijk als met een pc.


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 22-04-2003 12:27 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 20 april 2003 12:32 schreef dr_schoft het volgende:
OS X niet functioneel
eigenlijk heb ik er nog niet op gewerkt maar ik vind zelfs os 8.6 functioneler dan XP(alle kleuren van de regenboog!)en os 8.6 is visueel toch niet echt alles ! en daar heb ik beide ervaring mee.




das nou niet echt n functioneel tegenargument weer visueel... enne die teletubbie kleuren kan je gewoon uitzetten en je classic look aanzetten. Blijkbaar dus toch niet zo heel veel ervaring met XP


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 22-04-2003 20:39 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

jamaar visueel aantrekkelijk en functioneel IS ook niet hetzelfde. en inderdaad die kleuren kan je achterwege laten bij XP. ik heb thuis een pc met XP gehad voor huis tuin en keuken gebruik. dus om te zeggen dat ik dat bestuurssysteem knalvanbuiten ken, nou nee maar ik heb er toch genoeg mee gewerkt om de standaardtaken ermee uit te voeren.

en je hoeft ook geen multikleuren (eigenlijk maar 2 maar kom ik ga niet moeilijk doen over het kleurenkermisgehalte van computers) imac te kopen, want dat zijn de enige macs (buitenG3) die andere kleuren dan grijs wit of zwart hebben. maar dat maakt allemaal niet uit! verander eens een instelling in mac os. configureer internet eens, installeer eens software, installeer het OS etc.. eens op een mac en dan snap je wat men bedoelt met het soort gebruiksgemak en functionaliteit waar ze het altijd over hebben. er is dus een verschil tussen functionalteit en gewoon dingen als 1 muisknop (kijk das een versimpeling en er is daardoor niets wat je daardoor op een mac niet kan doen wat je op een pc wel kan) die op het eerste zicht misschien een belemmering lijken.
foutmeldingen nog zoiets....bij mac wordt een kat een kat genoemd. bij windows is het soms "het is dit of het is dat" bij mac is het gewoon "het is dat".
ik beweer niet dat apple-scheten niet stinken. dmv van de vele generische hardware dat toegelaten wordt bij pcs kan je inderdaad voor bijna geen geld allerhande programmas en spelletjes laten bollen op je computer. groot voordeel. dat veel bijkomend gespuis -of het programma zelf uberhaupt-bij die vele programmas alleen maar geheugen zit te vreten is bijzaak.
windows vond ik te veel gepruts om goed genoeg te kunnen onderhouden, terwijl ik daar met de mac weinig of geen last van heb.



Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 23-04-2003 11:05 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 22 april 2003 20:39 schreef dr_schoft het volgende:
verander eens een instelling in mac os. configureer internet eens, installeer eens software, installeer het OS etc.. eens op een mac en dan snap je wat men bedoelt met het soort gebruiksgemak en functionaliteit waar ze het altijd over hebben. er is dus een verschil tussen functionalteit en gewoon dingen als 1 muisknop (kijk das een versimpeling en er is daardoor niets wat je daardoor op een mac niet kan doen wat je op een pc wel kan) die op het eerste zicht misschien een belemmering lijken.
foutmeldingen nog zoiets....bij mac wordt een kat een kat genoemd. bij windows is het soms "het is dit of het is dat" bij mac is het gewoon "het is dat".



Hehe mag ik even onderstrepen dat we het hier over Windows en Apple hebben, dat sommige programma's VAN ANDERE LEVERANCIERS EN ONTWIKKELAARS gewoonweg totaal iets anders is. Windows is van Microsoft en Microsoft heeft heel strikte richtlijnen aangegeven voor software zoals die zou moeten werken, als de ontwikkelaars zich daar niet aan houden kan Microsoft daar niets aan doen, de foutmeldingen die Microsoft ZELF geeft zijn 100% duidelijk en geven perfecte feedback voor de gebruiker met heel vaak zelfs een eventuele probleemoplossing erbij!!!
Dat Rational met zn casetool met een foutmelding komt die nergens op slaat of Adobe die weer een memory leak heeft zitten in zn programma waar Windows niet tegen kan (en dat dus aangegeven heeft) is niet Microsoft's fout.
Ik vind het gewoon ontzettend goed van ze dat ze op een I368 architectuur zo'n goed, stabiel en vooral gebruikersvriendelijk OS hebben kunnen maken. Ik blijf erbij dat het gebruikersvriendelijker is dan een Mac, soms weetje met een Mac niet eens in welk programma je zit... zeur maar over de taakbalk van Microsoft maar die maakt het maar al te duidelijk voor je (Overigens ontwikkeld door Xerox, en heel slim overgekocht door Microsoft).
Over de rechtermuisknop... misschien kan je met een 1 knopsmuis net zoveel dan met een X-knopsmuis maar goed dezelfde actie zal moeten worden geinstantieerd door een extra handeling (Appeltje+click of control+click, ik weet het niet zeker) dus twee handelingen voor dezelfde actie die op een Windows OS in 1 klik kan... gebruikersvriendelijk?, functioneel???


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 23-04-2003 13:05 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

dus je hebt nog niet veel met mac os gewerkt wil je zeggen? ik beweer dat niet he maar je kan gewoon zwart op wit bewijzen dat je minder handelingen hoeft te doen op een mac.
natuurlijk blijf je erbij dat microsoft gebruiksvriendelijker is en geef je niet af. hang in there zou ik zeggen.
en hoezo je weet niet in welk programma je soms zit? dat weet je toch zo. wat is daar zo moeilijk aan?
en bij apple zijn de handelingen dus echt wel versimpeld en is de combinatie met het keyboard ZEER tot een minimum beperkt.
stel mijn computer bolt een beetje traag. ik heb XP voor me en ik dmv door op ctrl. alt. del. om te checken waar mijn geheugen allemaal naartoe gaat. wat the fuck staat er allemaal in die lijst voor codes en gedoens !?!?
ik heb mac os voor me, klik op menu en op over deze computer daar staat gewoon welk programma hoeveel geheugen aan het gebruiken is. Klaar.
en trouwens hoe komt het dat foumeldingen op de mac gewoon altijd duidelijk zijn en dat je dat nummer gewoon kan nagaan, ook al is het software van een andere leverancier die zogezegd niks met het besturingssysteem te maken heeft.
je mag mij overigens eens die links posten die vertellen dat vergelijkbare pc's sneller bollen dan desbetreffende apple's. en waarom dat adobe pc boven de mac verkiest. omwille van het het aantal gebruikers misschien? das natuurlijk interessanter voor de portefeuille. en ja apples kosten meer maar tis ook hogere kwaliteit en je kan er zeker 4-5 jaar mee doen.
ik gebruik hier een mac van 1997! wel geheugen upgraden =100 euro voor 384 MB


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 23-04-2003 16:21 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

heel zwart wit.

mac = grafisch en geluidswereld
pc = kantoortoepassingen, spellen. etc.

Waarom bouwen ze niet 1 goeie bak i.p.v. 2 halve?


[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 23-04-2003 16:22]




Luke
...
Usericon van Luke
Posted 24-04-2003 8:28 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 23 april 2003 16:21 schreef Bonnie het volgende:
heel zwart wit.

mac = grafisch en geluidswereld



Daar hebben we het dus weer...

Adobe schrijft PC's voor voor zijn grafische pakketten, de vele benchmarks wijzen dus ook uit dat de PC sneller is voor dat soort werkzamheden...


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-06-2003 0:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh, je kunt kiezen:

PC

1 - Click on the size you want.

2 - Right-click on the image.

3 - In the pop-up menu, click "Set as Wallpaper."

offf:

MAC

1 - Click on the size you want.

2 - Click & Hold on the image for the pop-up menu, then save it on your hard drive wherever you want.

3 - Go to your Control Panels and select Appearance. In the Appearance control panel, click on the Desktop tab.

4 - Click "Place Picture" (or "Remove Picture" if one's already there), and locate the image you just saved to your hard drive.

5 - Click "Set Desktop."

dan weet ik alweer genoeg, dat gedoe.


Oud Vuil.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 28-06-2003 0:27 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

mensen die een computer daar voor hebben, nemen idd een PC


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-06-2003 10:49 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2002 12:55 schreef Hippy Killer het volgende:
G4 nog wel. kom ik met mijn iMac 400 DV...

Die staat hier nu al een tijdje naast me. Ben er zeer tevreden van, snel, loopt niet veel vast en zo. Maar maakt wel ongeloofelijk veel lawaai! Begin echt last te krijgen aan m'n rechteroor!


mvg wk10


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2004 18:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

weet iemand hoe je een mac in een XP netwerk krijgt?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 27-09-2004 18:44 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

stoppen met recalcitrant mierenneuken en gewoon windows installeren?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-09-2004 18:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wie noemt zijn kind nou Apple


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen