IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Apple... Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2004 19:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 18:44 schreef holtor het volgende:
stoppen met recalcitrant mierenneuken en gewoon windows installeren?
of je houdt je gore bek dicht als je geen antwoord weet, of je zegt wat zinnigs waar ik wat aan heb.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-09-2004 19:06 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 18:23 schreef spectre het volgende:
weet iemand hoe je een mac in een XP netwerk krijgt?


http://www.experts-exchange.com/Networking/Macintosh_Networking/Q_20835745.html

en de google search:

http://www.google.com/search?q=mac+in+windows+XP+network&sourceid=firefox&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2004 19:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

zal eens kijken, had op google vreemd genoeg niks gevonden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 27-09-2004 19:11 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 19:04 schreef spectre het volgende:
of je houdt je gore bek dicht als je geen antwoord weet, of je zegt wat zinnigs waar ik wat aan heb.


als je geen recalcitrante neger was had je er idd wat aan


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-09-2004 19:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 19:11 schreef holtor het volgende:
als je geen recalcitrante neger was had je er idd wat aan


Een nieuw woord geleerd vandaag zie ik al


"This one is older than shit, heavier than time!"


holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 27-09-2004 19:30 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

mag jij me uitleggen wat het betekent kneus


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-09-2004 19:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 19:30 schreef holtor het volgende:
mag jij me uitleggen wat het betekent kneus


Het verwachte antwoord luid, nee
Pak jij nou maar lekker het woordenboek en zoek het ff op, kom dan maar terug


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-09-2004 19:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 19:30 schreef holtor het volgende:
mag jij me uitleggen wat het betekent kneus



Recalcitrant = Chelman


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 27-09-2004 20:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

mijn pc kon ik op mn router er destijds gewoon tussenhangen en zag ie alles meteen, dat was met winsukkel 98 - ik neem aan dat winkneus xp alleen maar easier moet lopen...

en effe over dat geouwepraat over een wallpaperzetten...

bij een mac doe je echt niet ctrl click en dan allemaal moeilijk om t plaatje op te slaan.... je pakt t plaatje vast en sleept m zo uit je browser de gewenste map in!

---
nog een voorbeeld van makkelijker:

om een bestand te bewerken sleep je m op t icoon van t programma en opent t bestand in desgewenst programma

-----

is hier trouwens al ter sprake gekomen dat de hele windows interface afkomstig is van apple?



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-09-2004 22:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik wacht verdomme al bijna een maand op 'mijn' nieuwe G5 .. ggrrr.. leveringsproblemen..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-09-2004 22:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Een beetje semi-on-topic, maareh, is er IEMAND die weet hoe je Quark-6 documenten naar InDesign krijgt? InDesign CS ondersteund Quark docu's tot Quark 4.1, en Quark 6 kan alleen opslaan naar Quark-6 of quark5 documenten.. Quark5 kan wel weer naar vier.. maar er moet toch ook een manier zijn om zonder dat je Quark 6 én 5 hebt een Quark 6 docu naar Indesign te gooien?


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2004 22:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

even tussendoor, waar wil je je G5 voor gaan gebruiken Valorian... gaaf dat er mensen zijn die overstappen. En Aaaarco, waar gebruik jij hem eigenlijk voor?

Wat ook gaaf is:



Apple heeft tijdens de Apple Expo in Parijs de nieuwe generatie iMacs wereldkundig gemaakt.
De nieuwe iMac heeft een totaal nieuw uiterlijk gekregen en is nu gebaseerd op de PowerMac G5 processor. De iMac lijkt van de voorzijde op een eMac, van de zijkant op de nieuwe Cinema Displays en is ontworpen door hetzelfde team als van de razend populaire iPod. De kleur is weer wit, net als alle andere consumenten producten, maar gezien de kracht van de G5 processor is de nieuwe iMac ook voor professionele gebruikers een goed werkstation. De prijs van de nieuwe iMac is een stuk lager dan de voorgaande modellen en daarmee wordt de iMac een geduchte concurrente van niet alleen A-merk PC's, maar ook van de 'beige' PC's!.
De iMac is beschikbaar vanaf ong. 20 september.

Bron




[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-09-2004 22:49]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-09-2004 22:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 20:50 schreef Aaaarco het volgende:
mijn pc kon ik op mn router er destijds gewoon tussenhangen en zag ie alles meteen, dat was met winsukkel 98 - ik neem aan dat winkneus xp alleen maar easier moet lopen...

en effe over dat geouwepraat over een wallpaperzetten...

bij een mac doe je echt niet ctrl click en dan allemaal moeilijk om t plaatje op te slaan.... je pakt t plaatje vast en sleept m zo uit je browser de gewenste map in!

---
nog een voorbeeld van makkelijker:

om een bestand te bewerken sleep je m op t icoon van t programma en opent t bestand in desgewenst programma

-----

is hier trouwens al ter sprake gekomen dat de hele windows interface afkomstig is van apple?



JOH!
Dat doet er niet zoveel meer toe, 20 jaar na dato.
Feit is dat windows het wel goed heeft gedaan en macos niet. Slepen en het creert vervolgens een link ipv. een copy. Dat soort onzin. En zo geweldig stabiel is osX ook niet. Degene die windows altijd afkraken zijn ook degene die het niet goed configureren en/of nooit gebruiken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-09-2004 12:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

slepen en t creert een link yeah right... jij snapt r echt nix van he!

waar ik m voor gebruik... hoofdzakelijk voor grafische doeleinden.. op mn werk om filmposters en dvdsleeves mee te bouwen, thuis voor oa cdontwerpen ( dark remains / ordo draconis / moonlight shadows magazine)

thuis ook sinds kort protools gekocht en dus ook eindelijk es wat met muziek uithalen
--


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2004 15:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gaaf heur, ik ben grafisch ontwerper, dus dat is de hoofdmoot, ik gebruik hem nu ookal een tijdje voor muziekcreatie (Reason, Protools, Digital Performer)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-09-2004 15:28 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik was eigenlijk alleen hobbyist...maar had geen zin meer in mn eigenlijke werk.... na vrij lang zoeken toch behoorlijk goed terecht gekomen,

ik werk nu o.a. aan chronicles of riddick, bourne supremacy, van helsing, puk van de petteflet, around the world in 80 days en floris

-- over appeltje e voor eject,,,, leuk maar als je in een programma bezig bent gaat dat dus niet op ( photoshop apple E + lagen samenvoegen / xpress + importeer etc etc), beter gebruik je gewoon de eject knop op je toetsenbord ( meest rechts bovenaan)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2004 15:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kep vast een ander toetsenbord dan, zit er niet op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-09-2004 15:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2004 15:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmmm, daar zit bij mij de scrollknop



jij hebt een nieuwer toetsenbord, die van mij gaat alweer heel wat jaartjes mee.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-09-2004 15:59]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-09-2004 16:00 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

imac ? of G3 ?






In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2004 16:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

G4tje heur...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-09-2004 16:09 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ooow? stom dajjij dan toch zo'n toetseplankie hebt, d'r staat hier zo'n eerste serie g4 ( die met dat groene lampje ipv een blauwe ) en die heeft ook al een apple pro keyboard...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 01-10-2004 7:19 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Mijn G5 prutteld hier lekker raak, en m'n oude G3 400DV gaat ook nog wel eens aan.


In totaal hebben we in dit huishouden een stuk of 15 mac's gehad


I am the 1%.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-10-2004 11:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

later als ik groot ben!!! ga ik van die ouwetjes verzamelen....

lekker!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-10-2004 20:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2004 22:48 schreef spectre het volgende:
even tussendoor, waar wil je je G5 voor gaan gebruiken Valorian... gaaf dat er mensen zijn die overstappen.




Op mijn werk (grafisch ontwerp bureautje) hebben ze besloten dat er wel een nieuwe Mac bij kan, en die krijg ik ..



Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen