IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : blanco t-shirts bedrukken.
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-08-2002 23:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik heb de ceedee textieldrukkerij ooit gekocht(van "de gouden serie"), met speciaal papier enzo. maar toen ik met de strijkbout over de print op 't shirt ging, bleef alles erop zitten en is dus totaal mislukt. terwijl ik toch echt de instructies opvolg.

heeft iemand goede ervaringen met hetzelf beprinten van shirts mbv peecee en printer en strijkbout?


Oud Vuil.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-08-2002 23:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hey, ik heb ook nog zo'n set hier liggen...

ik zal het binnenkort een keer proberen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2002 23:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik had vroeger een iron maiden patch die ik op een spijkerjack wilde strijken. dat mislukte en wat er stond leek veel te veel op "iron mina". ik was gelijk genezen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-08-2002 23:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 augustus 2002 23:41 schreef attila_de_hun het volgende:
ik had vroeger een iron maiden patch die ik op een spijkerjack wilde strijken. dat mislukte en wat er stond leek veel te veel op "iron mina". ik was gelijk genezen.


jah das waar, ik heb toendertijd altijd zelf m'n patches op m'n jackies moeten naaien, m'n ma wou dat niet doen. en toen kreeg je ineens van die plaktroep die je tussen de patch en het jack moest doen, en dan de strijkbout en klaar. maar je kon niet meer wisselen van patch, want als je ze er af haalde, zag het jack er niet meer uit.

nee, geef mij maar naaien


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2002 23:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2002 23:46 schreef webblaster wim het volgende:


nee, geef mij maar naaien


Inderdaad!!!!

off-topic: ik mail je morgen wel effe om iets af te spreken voor die tape)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-08-2002 23:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 03-08-2002 23:51]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-08-2002 23:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 augustus 2002 23:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Inderdaad!!!!

off-topic: ik mail je morgen wel effe om iets af te spreken voor die tape)


isgoe.

ik denk dat ik binnenkort nog maar eens naar de zolder verhuis, om de teepes te chechen. ik kwam met 8 teeps naar beneden, met dingen die ik helemaal vergeten was dat ik ze had

ik denk dat ik later een lijstje op ZM pletter met de teepes die wel eens leuk kunnen zijn voor mensen die wat ouwe live opnames willen hebben. wel op teep dus, maar ik heb echt heel veel ouwe rare demo/live shit van de bekende ouwe bands.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2002 23:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2002 23:53 schreef webblaster wim het volgende:
isgoe.

ik denk dat ik binnenkort nog maar eens naar de zolder verhuis, om de teepes te chechen. ik kwam met 8 teeps naar beneden, met dingen die ik helemaal vergeten was dat ik ze had

ik denk dat ik later een lijstje op ZM pletter met de teepes die wel eens leuk kunnen zijn voor mensen die wat ouwe live opnames willen hebben. wel op teep dus, maar ik heb echt heel veel ouwe rare demo/live shit van de bekende ouwe bands.


ik heb bij verhuizing veel shit weggekieperd, maar dat waren echt tapes die van ellende uit elkaar vielen. veel tiende generatie kopies van concerten, lp-opnames etc. wat ik wel jammer vond waren liveconcerten die op de radio deels werden uitgezonden soms. die kwaliteit was iha wel goed. maar ik had wel veel goede demos zoals die van silenxce, brain implosion, thanathos etc etc.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 04-08-2002 9:39 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

On topic mensen!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-08-2002 11:02 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik heb ook wel eens van de T-shirt transfers gekocht voor bij mijn Canon printertje, en dat ging prima met strijkbout enzo. Nog een kermisshirt mee gemaakt met op de voorkant C2H5OH en op de achterkant een grote rode doodskop. Ik denk dat je moet zorgen dat die dingen waarop je print geschikt zijn voor speciaal jouw printer.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-09-2002 17:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. een vriend van mij deed dit ook vaak..

Ik weet niet meer wat voor kit hij had gekocht, maar zolang het om donkere kleuren op lichte shirts ging ging alles vrij goed eigenlijk.

Weet iemand of het mogelijk is bijv. wit-op-zwart te doen?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-09-2002 17:33 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 september 2002 17:13 schreef Valorian666 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is bijv. wit-op-zwart te doen?


Heb er eens naar geinformeerd, maar die prints-op-shirt-plak dingen werken dus alleen bij witte shirts. Als je bv. een blauw shirt gebruikt zie je dat blauwe vrolijk door je print heen en als je een zwart shirt gebruikt zie je zo goed als niks.
Voor betere kwaliteit dingen en zwarte shirts moet je geloof ik zeefdrukken, maar da's duur, zeker voor kleine oplages (zoals 1 )


Zenial


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-09-2002 17:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Heb er eens naar geinformeerd, maar die prints-op-shirt-plak dingen werken dus alleen bij witte shirts.

-------------------------------------------

arg, WITTE shirts, nee he. ik wou dus zwarte bedrukken met een rood/zwart logo, maar dan kan ik dus wel stoppen?


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-09-2002 17:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:35 schreef webblaster wim het volgende:
Heb er eens naar geinformeerd, maar die prints-op-shirt-plak dingen werken dus alleen bij witte shirts.

-------------------------------------------

arg, WITTE shirts, nee he. ik wou dus zwarte bedrukken met een rood/zwart logo, maar dan kan ik dus wel stoppen?


Ja.. of zoals gezegd zeefdrukken..



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 02-09-2002 18:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zeefdrukken heerst sowieso de pan uit. Alleen is het nogal prijzig bij maar 1 shirt. Kun je er beter gelijk een stuk of 10 laten doen.

ALLE andere methoden van shirts bedrukken zuigen en kan ik je van harte afraden.



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-09-2002 18:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 18:23 schreef Vargen666 het volgende:
ALLE andere methoden van shirts bedrukken zuigen en kan ik je van harte afraden.


Haha idd, ik heb ook nog een zwart T-shirt met onzichtbare opdruk liggen. en wit zuigt meestal.


Bazzio Attacks!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-09-2002 18:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 18:23 schreef Vargen666 het volgende:
Zeefdrukken heerst sowieso de pan uit. Alleen is het nogal prijzig bij maar 1 shirt. Kun je er beter gelijk een stuk of 10 laten doen.

ALLE andere methoden van shirts bedrukken zuigen en kan ik je van harte afraden.


Zeefdrukken is cool ja.. In unitas wageningen hebben ze ooit een vinyl-party gehad, en hadden ze ipv posters LP's gezeefdrukt en opgehangen in kroegen enzo.. Zag er erg gaaf uit!

Voordeel van zeefdrukken is dat je werkelijk ALLES kan bedrukken.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-09-2002 21:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Een andere manier die wat goedkoper is en goede resultaten KAN geven is textielverf en een paar penseeltjes kopen... heb ik vroeger ook wel eens gedaan. Het kost alleen waanzinnig veel tijd als je een beetje een mooi plaatje op een shirt wil schilderen...


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-09-2002 22:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hmz, ik wilde een Slechtheid-shirt laten drukken.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen