IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-09-2008 11:20 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 26 september 2008 11:02 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik ben geen soldaat en ik breng mijn dagen niet door met mijn kop in de veluwse stront

Duidelijk. Voorla ook duidelijk dat je geen idee hebt wat een militair bestaan/baan in houdt.


quote:

daar mag je dan ook wel glashard voorbeelden van geven

Lees gewoon de kranten is en volg het nieuws eens. tuurlijk, er zijn ook dingen die minder briljant zijn, maar dat is in elke beroepssector.

quote:

een niet zo heroisch grensgeval
ik was principeweigeraar
kreeg enkele dreigbrieven van de mp
maar toen ik mij dus voor de keuring moest melden kon ik aansturen op tien jaar uitstel en in de tussentijd was de dienst opgeschort




I rest my case, je hebt dus geen idee waar je over praat. Misschien moet je het er dan maar niet over hebben. Persoonlijk vind ik principeweigeraar niet iets wat ik zou toegeven. Ik geef eerlijk toe dat er dingen in dienst gebeuren die minder briljant zijn, maar de vorming en de discipline dioe je meekrijgt kun je heel je leven profijt van hebben.
quote:

om een groot staatsman te quoten:
"dit is helemaal niets voor mij. Hier ga ik doodongelukkig van worden. Het woord gezag zit niet echt in mijn vocabulaire"

Dat is geen groot staatsman, dat is gewoon een slappe dweil., die zouden ze accuut uit de positie van minister van defesnie moeten flikkeren met zo'n uitspraak.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2008 11:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Boemba vindt Bush misschien ook een groot staatsman omdat ie het verrekte naar 'Nam te gaan..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-09-2008 11:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa als je de situatie in Nam een beetje kent is dat ook zo slecht niet. maarja dat geld ook voor irak en afghanistan.

Oorlogen met onduidelijke reden en zonder duidelijke vijand moet je niet aan beginnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-09-2008 11:37 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

...



[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 26-09-2008 13:44]


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2008 12:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Niet persoonlijk worden hier aub, daar is het flametopic voor.

*verwijst naar zoekfunctie*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2008 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waar is die dan? Zoekfunctie ken em niet vinden?

Nieuwe maken?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-09-2008 12:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 september 2008 12:09 schreef Jenje het volgende:
Waar is die dan? Zoekfunctie ken em niet vinden?

Nieuwe maken?
http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2008 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 12:18 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 11:20 schreef Sjaakie het volgende:
een hoop gebral


ik lees de kranten en ik zie alleen maar ellende met 'defensie' (waar beschermen ze ons eigenlijk tegen?)

dus kom gewoon met voorbeelden

je zei ook dat er goede dingen uit voortkwamen waar ik/het publiek geen weet van heeft. noem die voor het gemak dan ook even.

en heel handig dat je mij maar selectief citeert...

quote:
Op 26 september 2008 11:02 schreef ##**Boemba**## het volgende:
maar ik neem aan dat je ook geen moslimterrorist hoeft te zijn geweest om er over te oordelen

[...]

ik zou in janken uitbarsten om de hopeloze onzinnigheid er van.


dus jij mag mij ook wel uitleggen waarom de mensen hier hun gal mogen spuwen over moslimterreur waar zij dus geen verstand van hebben

en jij mag mij de zin uitleggen van putjes graven in een bos terwijl ze echt moeten vechten in de woestijn. en toen we nog dienstplicht hadden, hadden we al honderd jaar geen oorlog meer gevoerd...
om nog meer even de onzin van die hele dienstplicht te benadrukken.



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 12:44 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 11:20 schreef Sjaakie het volgende:
Lees gewoon de kranten is en volg het nieuws eens. tuurlijk, er zijn ook dingen die minder briljant zijn, maar dat is in elke beroepssector.





maar serieus
dit is een nieuwstopic

en toch is er altijd maar weinig nieuws over afghanistan en 'onze jongens' daar

of het is negatief (dood, friendly fire, teruggedrongen, minister op bezoek, weigering van bevel etc.)

wel vreemd dat we in oorlog zijn met een land waarvan de meeste nederlanders helemaal niet weten waar het ligt, wat wij daar doen, waar wij daar precies zitten, met hoeveel mensen wij er zitten, voor wie wij dat doen en hoeveel het kost.

im osten nichts neues?

ik lees eigenlijk nooit dat nederland het daar veiliger maakt of dat ze successen behalen.

dus kom maar op met die voorbeelden van al het goede werk dat nederlandse militairen in het algemeen doen

(dat staat trouwens akelig ver van de dienstplicht van twintig jaar geleden...)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2008 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jij gelooft dus alles wat de media meld. Hoe dom en naïef


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-09-2008 13:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 september 2008 12:18 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik lees de kranten en ik zie alleen maar ellende met 'defensie' (waar beschermen ze ons eigenlijk tegen?)

dus kom gewoon met voorbeelden

je zei ook dat er goede dingen uit voortkwamen waar ik/het publiek geen weet van heeft. noem die voor het gemak dan ook even.

en heel handig dat je mij maar selectief citeert...


handig dat jij de selectieve media selectief citeerd

Conclusies trekken op aantallen nieuwsberichten zeggen vaak meer over de media dan over wat gebeurt is.



quote:
dus jij mag mij ook wel uitleggen waarom de mensen hier hun gal mogen spuwen over moslimterreur waar zij dus geen verstand van hebben

en jij mag mij de zin uitleggen van putjes graven in een bos terwijl ze echt moeten vechten in de woestijn. en toen we nog dienstplicht hadden, hadden we al honderd jaar geen oorlog meer gevoerd...
om nog meer even de onzin van die hele dienstplicht te benadrukken.



Allereerst krijg je opleiding om je eigen land te verdedigen.
Ten tweede zullen de (survival)oefeningen die je krijgt sowieso ook geestelijk bijdragen aan je overleven en functioneren op welk vlak dan ook over de gehele planeet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2008 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kuthippies hebbenniks te doen:

Ben & Jerry's-ijs op basis van moedermelk
Uitgegeven: 26 september 2008 10:42
Laatst gewijzigd: 26 september 2008 11:01

AMSTERDAM – Ben & Jerry's-ijs zal voortaan op basis van moedermelk gemaakt worden in plaats van koeienmelk. Althans, als het aan dierenrechten-organisatie Peta ligt.

Dat meldt persbureau AP vrijdag.

Door voortaan moedermelk te gebruiken zal het lijden van koeien aanzienlijk verminderen en krijgen ijsliefhebbers een gezonder product voorgeschoteld. Peta heeft inmiddels een verzoek ingediend bij Ben & Jerry's.

"Als ze de koeienmelk vervangen," schrijft Tracy Reiman, vice-president van de protestorganisatie, aan de ijsfabrikant. "Zullen de koeien én jullie klanten er de vruchten van plukken." Volgens haar worden melkproducten in verband gebracht met diabetes, allergieën en overgewicht.

Onhaalbaar

De praktische onhaalbaarheid van het plan is gelukkig niet volledig aan de aandacht van Peta ontsnapt. "We zijn ons ervan bewust dat het praktisch lastig is," geeft een campagnevoerder toe. "En dat het een beetje een absurd plan is, maar tegelijkertijd: is het niet ook absurd dat wij koeienmelk drinken?"

Het plan is koel onthaald. Door Ben & Jerry's, diens klanten en zelfs door La Leche League International, een van 's werelds oudste organisaties die pleit voor inname van moedermelk. Door baby's welteverstaan.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-09-2008 13:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



alsof er niet genoeg plantjes in verband kunnen worden gebracht met allergien en allerlei klachten.

nu drinkt de mens pas iets van 6000-10000 jaar melk
en melk is natuurlijk bedoeld om een kalfje in een jaar enkele honderde kilo's te laten groeien. Maarja het is ook zeker dat het de mens heeft geholpen in zn ontwikkeling want het is als je het met mate gebruikt natuurlijk erg makkelijke energie bron. En net even wat diervriendelijker dan koeienbloed.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 26-09-2008 13:36 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 26 september 2008 13:15 schreef ElitE het volgende:
handig dat jij de selectieve media selectief citeerd



wat lul je nou?
die andere pipo zegt dat in de kranten staat dat het leger zo goed bezig is.

let dan iig een beetje op als je zo onbezonnen een discussie binnenstapt.

quote:

Conclusies trekken op aantallen nieuwsberichten zeggen vaak meer over de media dan over wat gebeurt is.



daarom vraag ik het ook aan hem
hij schijnt het allemaal te weten.


quote:

Allereerst krijg je opleiding om je eigen land te verdedigen.



tegen een kernbom?
tegen een clusterbom?
hebben wij ons ooit succesvol verdedigd?

quote:

Ten tweede zullen de (survival)oefeningen die je krijgt sowieso ook geestelijk bijdragen aan je overleven en functioneren op welk vlak dan ook over de gehele planeet.


dat is dezelfde redenerng als die ballenverenigingen de studenten wijs willen maken over de ontgroening

het enige waar het toe leidt is dat bepaalde mensen een verlaagde geweldsdrempel krijgen. nee, daar zit je op te wachten...

ik neem aan dat je het zelf ook niet serieus nam toen je het scheef


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-09-2008 13:49 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 26 september 2008 12:18 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik lees de kranten en ik zie alleen maar ellende met 'defensie' (waar beschermen ze ons eigenlijk tegen?)

dus kom gewoon met voorbeelden

je zei ook dat er goede dingen uit voortkwamen waar ik/het publiek geen weet van heeft. noem die voor het gemak dan ook even.

en heel handig dat je mij maar selectief citeert...


Goed, aangezien begrijpend lezen helaas niet je sterkste kant is zal ik het proberen in de meest sinmpele jip en janneke taal die ik kan typen.

Als je het besef niet hebt dat in Irak, Afghanisatn, Afrika, en voormalig Joegoslavie wel degelijk goed werk verricht wordt snap je het echt niet. In al die gebieden staan internationale noodhospitalen, verschillende zelfs, waar Nederland het modernste systeem voor levert, het MOGOS systeen, zoek maar een sop Google, het lijtkme dat dat vrij nuttig is. Verder is de infanterie in die gebieden bezig om daar een systeen op te zetten zodat tezijnertijd die landen zelf weer een fatsoenlijk legerorgaan kunnen opleiden en handhaven, en bouwt de genie vrolijk verder aan de voorzieningen daarvan, wegennetten in ddie landen en hospitaals en onderwijslokaties, om maar even het meest basale te noemen.

Dat in de krant continu berichten staan over weer een militair dood tijdens patrouille of bij een aanval lijkt me loguisch, op dit moment is het tenslotte nog steeds een oorlogs gebied, maar helaas ligt het in de menselijke aard, en vooral die van de media om alleen de negatieve dingen te accentueren en de positieve dingen dood te zwijgen en maar voor lief aan te nemen.


quote:

en jij mag mij de zin uitleggen van putjes graven in een bos terwijl ze echt moeten vechten in de woestijn. en toen we nog dienstplicht hadden, hadden we al honderd jaar geen oorlog meer gevoerd...
om nog meer even de onzin van die hele dienstplicht te benadrukken.


De zin van putjes graven in een bos heb ik ook niet altijd ingezien, maar dat is nu eenmaal een eis als je militair bent, je moet de basis militaire vaardigheden beheersen, en dat hoort er nu eenmaal bij. Mocht je ooit in een oorlog komen denk ik dat je vrij blij bent dat je geleerd hebt een goede beschermingsput te graven. Er wordt op dit moment ook echt niet alleen gevochten in de woestijn hoor, daar zitten ook nog berggebieden, bosgebieden en verstedelijkte gebieden bij, maar hierdoor blijkt dat je echt niet weet waar je het over hebt, want de oefenscenaries zijn hier op aangepast hoor, ga maar eens bij een open dag van de landmacht kijken bv, dan zie je dat er sinds de tijd dat de russen binnen zouden vallen toch behoorlijk wat verbeterd is.

En je kunt de dienstplicht onzin vinden, dat snap ik best als je hem niet gevolgsd hebt, maar feit blijft dat de dienstplicht je een behoorlijk goede basis van manieren (ja, die leren ze je daar ja, al zou je het niet zeggen als je sommigen ziet), stressbestendigheid, zelfstandigheid en omgaan met daglijkse gang van zaken en/of teleurstellingen leert, waar je in je verder loopbaan buiten het leger ook verdomd veel aan hebt.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-09-2008 13:55 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 26 september 2008 13:36 schreef ##**Boemba**## het volgende:
wat lul je nou?
die andere pipo zegt dat in de kranten staat dat het leger zo goed bezig is.

let dan iig een beetje op als je zo onbezonnen een discussie binnenstapt.



daarom vraag ik het ook aan hem
hij schijnt het allemaal te weten.


Gelukkig heeft deze pipo je net een aantwoord gegeven.

quote:


tegen een kernbom?
tegen een clusterbom?
hebben wij ons ooit succesvol verdedigd?


Geniaal, je weet echt niet waar je het over hebt he? Ja, je leert je in je eerste 3 maanden verdedigen/beschermen tegen een aanval van een kernbom, en een klusterbom (zie je wel dat die putten graven toch nog nu heeft) en tegen een shitload meer dingen, net als een fatsoenlijke ehbo opleiding, communicatie vaardigheden via verschillende manieren, fysiek uithoudingsvermogen en ga zo maar verder.

Enja, Nederland heeft zich wel degelijk succesvol verzekerd, dat de regering anders besliste terwijl een leger het kon houden is een andere zaak. Zoek op google maar eens naar de black devils van het korps mariniers en Rotterdam ten tijde van de bezetting.

quote:

dat is dezelfde redenerng als die ballenverenigingen de studenten wijs willen maken over de ontgroening


Ontgroeningen ben ik ook een tegenstander van, of het nu bij studentenverenigingen of het leger of waar dan ook is, het draagt niets bij, en beter wordt je er al heelmaal niet van.
quote:

het enige waar het toe leidt is dat bepaalde mensen een verlaagde geweldsdrempel krijgen. nee, daar zit je op te wachten...

Wederom wil je het niet zien he? Het systeem in de krijgsmacht zorgt er juist voor dat mensen met een lage geweldsdrempel zich leren beheersen en in de hand houden, ook tijdens stressvolle situaties.

Dat er als militairen terugkomen van uitzending een doordraait en bv. zijn gezin uitmoord praat ik zeker niet goed, maar ik ben benieuwd hoe jij met de stress omgaat dat de kogels je om de oren fluiten, en dat je je maten aan stukken gereten ziet worden voor je ogen, mdan wil er wel eens een stop doorslaan ja. Maar bedenk je even hoeveel militairen er per jaar op uitzending zijn, en hoeveel ervan bv. hun gezin uitmoorden, ik heb geen zin en ben te lui om die getallen op te zoeken, maar hoog zal het zeker niet zijn.

ik neem aan dat je het zelf ook niet serieus nam toen je het scheef
[/quote]


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 26-09-2008 13:56 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Greycloak, De Tegenpartij, kunnen jullie deze beste forumgenoot misschien het nut van de krijgsmacht en alles duidelijk maken? Ik heb mn best wel weer even gedaan denk ik.


SQT
Usericon van SQT
Posted 26-09-2008 13:57 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

En kan er dan meteen verder worden gegaan in een nieuw topic.


m00n
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van m00n
Posted 26-09-2008 14:00 by m00n Profiel van m00n

quote:
Op 26 september 2008 13:49 schreef Sjaakie het volgende:


En je kunt de dienstplicht onzin vinden, dat snap ik best als je hem niet gevolgsd hebt, maar feit blijft dat de dienstplicht je een behoorlijk goede basis van manieren (ja, die leren ze je daar ja, al zou je het niet zeggen als je sommigen ziet), stressbestendigheid, zelfstandigheid en omgaan met daglijkse gang van zaken en/of teleurstellingen leert, waar je in je verder loopbaan buiten het leger ook verdomd veel aan hebt.


Hele dikke +1.

Scheelt mijns inziens ook een hele hoop ontspoorde jong-volwassenen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-09-2008 14:01 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 september 2008 13:56 schreef Sjaakie het volgende:
Greycloak, De Tegenpartij, kunnen jullie deze beste forumgenoot misschien het nut van de krijgsmacht en alles duidelijk maken? Ik heb mn best wel weer even gedaan denk ik.

Als iemand niet het nut van een leger inziet dan is diegene echt te dom om te poepen.

Wil je als staat kunnen voortbestaan dan is dit een noodzaak. Je kunt natuurlijk stellen dat je de bescherming geniet van een andere staat, maar dat is dan dus van hun leger.

Stel je eens voor dat geen enkel westers land meer een leger had, maar alle moslim landen wel. wat denk je dat er dan zal gebeuren? Niet bepaald rocket science ofwel.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-09-2008 15:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 september 2008 13:36 schreef ##**Boemba**## het volgende:
wat lul je nou?
die andere pipo zegt dat in de kranten staat dat het leger zo goed bezig is.

let dan iig een beetje op als je zo onbezonnen een discussie binnenstapt.



Als "bewijs" dat het leger meer verknipte gezinsmoordenaars voortbrengt laat jij 4 kranten artikelen zien.

quote:
tegen een kernbom?
tegen een clusterbom?
hebben wij ons ooit succesvol verdedigd?


Nouja ik kan je wel een aardige geschiedenis vertellen waarbij we zelfs nog engeland zijn binnen gevallen en Willem III op de troon hebben gezet, maarja dat is even iets minder relevant.

tussen een kernbom en een ruzie zitten nog even wat meer conflict situaties. De clusterbom zit daar ook ergens tussen, maar daar heb je echt wel wat aan in je kuiltje en je bunkertje. En met de rest van je training weet je op een plekje te kunnen zitten waar ze je niet eens zien, en waar de clusterbom niet veel voorsteld.

Ik neem aan dat je begrijpt dat een leger nodig is om een land je behouden. We hebben sinds WOII het leger alleen als nut gehad dat andere landen niet begonnen aan een inval(anders hadden we echt wel weer bij duitsland gehoord, geen leger betekend eigenlijk directe overgave)
Daarnaast hebben we het bij verschillende watersnood rampen nodig gehad.


quote:
dat is dezelfde redenerng als die ballenverenigingen de studenten wijs willen maken over de ontgroening


Niet alles aan het leger is ontgroening, je leert te overleven in de natuur, iets waar je altijd wat aan hebt en waardoor je anders naar het leven gaat kijken. Als je dat niet snapt ga je het nog een beetje moeilijk krijgen als de economie wat meer ontwricht.(niet dat we gelijk tot steentijd vervallen, maar met elke economische terugval maak je wel een flinke stap daar naartoe, de natuur kan je aardig wat besparingen geven, stookhout, goedkoop eten..)


quote:
het enige waar het toe leidt is dat bepaalde mensen een verlaagde geweldsdrempel krijgen. nee, daar zit je op te wachten...

ik neem aan dat je het zelf ook niet serieus nam toen je het scheef

Voor vechtsporten geld hetzelfde dan, alleen zijn alle vechtsporten zo'n beetje gericht op verdediging en controle over je agressie, niet zomaar ergens op los slaan. Je leert in het leger wel moorden maar vooral ook beheersen.
De dingen die fout gaan is vooral bij mensen die al gediend hebben en aardig wat gezien hebben aan het front. Dat is natuurlijk kut, maar het ligt ook aan de reden dat je uitgezonden bent. WOII had minder gekken omdat de reden duidelijk was dat je aan het vechten was. Vietnam Irak en Afghanistan zijn oorlogen waarbij oorzaak en vijand niet duidelijk zijn waardoor het extra stress opleverd. En inderdaad daar het kan een kweekvijver zijn voor frusties, maar dat moet je van kantoren ook niet onderschatten.
Maar probleem is dat oologen soms nodig zijn en dan kun je eigenlijk niet anders...




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-09-2008 15:45 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 september 2008 13:49 schreef Sjaakie het volgende:
Goed, aangezien begrijpend lezen helaas niet je sterkste kant is zal ik het proberen in de meest sinmpele jip en janneke taal die ik kan typen.

Als je het besef niet hebt dat in Irak, Afghanisatn, Afrika, en voormalig Joegoslavie wel degelijk goed werk verricht wordt snap je het echt niet.




Nounou, dat is wel heel Jip en Janneke hoor. Als jij niet beseft waarom we er zitten (met uitzondering van voorm. Yougoslavië), ben je zelf aardig naïef. Maar dat is dan ook iets waar je in getraind wordt in het leger.

Met betrekking tot de dienstplicht: Sociale dienstplicht invoeren, zo snel mogelijk!


Boeiender


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-09-2008 15:50 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 25 september 2008 23:55 schreef ElitE het volgende:
Vliegtuigman stelt oversteek uit

'Jetman' Yves Rossy zal morgen om 13.00 uur een poging doen over het Kanaal te vliegen als een soort levend vliegtuig.

Hij had het vanmiddag willen doen, maar wegens slecht weer is de stunt met 24 uur uitgesteld. Rossy is piloot geweest bij de Zwitserse luchtmacht en vervolgens bij Swissair. Maar zijn droom is altijd geweest om te vliegen als een vogel. Daar komt hij de laatste tijd dichtbij. Met een kleine vleugel op zijn rug springt hij uit een vliegtuigje, waarna vier mini-straalmotoren aangaan.

National Geographic zal de vlucht over het Kanaal met een helikopter volgen en heeft alvast een uitgebreide site aan de Jetman gewijd, met mooie videoclips en een simpel spelletje. Maar het belangrijkste zijn de live beelden van de vlucht. Morgenmiddag, als het weer meezit.




teringgaaf


Heb de live uitzending gezien en het is hem gelukt, prachtige beelden.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-09-2008 15:52 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ah, cool! Hebbie ook een linkie?


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen