IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 12:10 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 12:04 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Een leger dat niet kan beveiligen. Ja dat is natuurlijk allemaal de schuld van links. Ik zou denken dat interne organisatie wel een beetje mee speelt.




het leek mij juist een van de functies van de soldaat: in slechte omstandigheden, met weinig materieel zo optimaal mogelijk jezelf en je verantwoordelijkheden verdedigen. dat je dat in eigen land nog niet eens lukt met een miljoenenbudget...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2008 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Soldaat moet daarvoor bevelen krijgen ...


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 12:14 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 12:11 schreef Jenje het volgende:
Soldaat moet daarvoor bevelen krijgen ...


ja, lullig hè



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-10-2008 12:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 oktober 2008 12:09 schreef SQT het volgende:
Inderdaad ja. Maar die kampen staan er nu ook al een hele tijd. Erg triest, met zijn allen van een huis naar een tentenkamp met alle problemen die daar bij komen kijken. Is er naast alle miljarden die door de de regering daar in de banken etc. worden gestoken niet een paar miljoen over voor deze lui?


wellicht is er ook deel eigen schuld bij (finacieel de rand opzoeken, creditkaartuitgiften die alles onoverzichtelijk houden, ...) maar om de mensen zo in de kou te laten staan (plus ze nog eens een boete geven wegens landloperij) is wel hard. hoe de beslissingen dan ook genomen worden "op hoger niveau" is mij dan ook een raadsel


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-10-2008 12:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 oktober 2008 12:04 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Een leger dat niet kan beveiligen. Ja dat is natuurlijk allemaal de schuld van links. Ik zou denken dat interne organisatie wel een beetje mee speelt.
Klopt, de organisatie heeft te weinig geld om net als in the good ol' days werknemers te laten patrouilleren.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-10-2008 12:30 by bastianus Profiel van bastianus

En weer heeft Albertooo zijn zin. Niet alleen klungelige politici, maar zelfs metalfans zijn over zijn non-item aan het discussiëren. En hij scoort weer punten met zijn op goedkoop effectbejag gebaseerde "documentaire".
Ik heb ook connecties genoeg bij de vliegbasis hier, met een beetje lobbyen kan ik ook zo binnenkomen en iets weghalen daar. En dan een hele rel gaan schoppen over een toestand die ik zelf gecreëerd heb.
Een beetje terrorist kan overal wapens weghalen of creëren als hij/zij wil, daar hoeven ze echt niet voor naar het leger toe. En in het voormalig Oostblok zijn wapens heel goedkoop te krijgen zonder al die moeite te doen. Bovendien is een fragmentatiebom, molotov-cocktail of chemisch wapen zonder al te veel moeite zo gemaakt.
Ik zou me niet al te veel zorgen maken over de veiligheid van ons land, als we interessant waren voor terroristen had er al lang met het grootste gemak een aanslag gepleegd kunnen worden. Het enige wat "journalisten" willen met dit soort veiligheidsitems is de mensen bang maken, want angst scoort en mensen willen graag bang gemaakt worden. En daar spint de politiek weer garen bij, ook op de financiële markt. Kunnen ze weer lekker zonder al te veel problemen lekker vrijheidsbeperkende maatregelen doorvoeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2008 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee, purno de purno, das kwaliteitstelevisie


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 12:56 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 12:29 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, de organisatie heeft te weinig geld om net als in the good ol' days werknemers te laten patrouilleren.


te veel medewerkers is weer een enorm veiligheidsrisico

een van de druppels die de dienstplicht de das omdeed was het hoge aantal aanvallen op patrouillerende dienstplichtigen. was toen enorm veel heisa over toen iemand met een kruisboog twee van die knullen hun wapens afnam...

en nogmaals: die werknemers moeten dan maar beter hun best doen. het zijn toch soldaten? daar mag je toch wel wat van verwachten?

altijd maar weer zeuren om meer geld.
defensie krijgt ieder jaar al meer....

anderzijds: wat je afschaft hoef je ook niet te beveiligen







##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 12:59 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 12:30 schreef bastianus het volgende:
Niet alleen klungelige politici, maar zelfs metalfans zijn over zijn non-item aan het discussiëren.


niet alleen politici en metalfans

maar blijkbaar ook de legertop

jij mag het dan allemaal maar normaal vinden dat je wapens kan jatten, ik denk dat het leger dat toch wel erg vindt.

het gaat ook niet zozeer om wat er gejat wordt, maar simpelweg het feit dat het leger dat nu in den vreemde vreemdelingen moet beschermen, zichzelf in eigen land nog niet eens kan beschermen...





##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 13:16 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

aansluitend op het gelul over het leger:

quote:

'Slachtoffers wisten van onveilige seks'
Uitgegeven: 13 oktober 2008 11:21

GRONINGEN - De slachtoffers in de Groningse hiv-zaak wisten van te voren dat er sprake was van onveilige seks en drugsgebruik op de seksfeesten. Dat hebben de drie verdachten maandag voor de rechtbank verklaard.

Peter M., Wim D. en Hans J. legden via chatsites contact met de slachtoffers.

"Op ons profiel stond duidelijk aangegeven dat er sprake was van poepseks, xtc- en GHB-gebruik en onbeschermde seks. We hebben het allemaal genoemd. Daarvoor kwamen ze ook", verklaarde Wim D. tijdens de zitting.

Volgens zijn partner, Peter M., nodigde een aantal slachtoffers zichzelf voor de feesten uit.

Cultuur

"Het is niet zo dat ze naar ons huis werden gelokt en binnen opeens werden geconfronteerd met onveilige seks. We waren er buitengewoon open in. Er komt een bepaalde categorie mensen op af, het is een cultuur", aldus M.

Volgens de verdachten werd gekozen voor onveilige seks omdat "het spannend is".



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-10-2008 13:24 by Mark Profiel van Mark

Een beetje als Russisch roulette zeker?

Wat ik dan wel weer frappant vind, dan gebruiken ze letters ipv de volledigre achternaam, maar vervolgens wordt er in de krant wel bijgezet:

"Peter M.: manager bij verpleeghuis St.Jozef in Sappermeer. Invalkracht in zorgcentrum 't Blauwburgje in Groningen.

Willem D.: Werkzaam bij afvalverwerker VAM in Wijster.

Hans J.: Werkzaam in de horeca in Groningen."




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-10-2008 18:04 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 13 oktober 2008 11:25 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, sinds de dienstplicht is afgeschaft en Links Nederland het uitgeven van geld aan hongernegers in Afrika (het effect daarvan valt in de Kijk van oktober 2008 te lezen; dat geld kan écht net zo goed verknald worden aan wapens, weggegooid is weggegooid) een hogere prioriteit geeft dan de landsbelangen is de beveiliging diep droef en triest. Tegenwoordig mep je een soldaat in elkaar, jat zijn pasje et voila, toegang op een kazerne.


De dienstplicht is toch officieel nog steeds van kracht?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 18:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 18:04 schreef Lionheart het volgende:
De dienstplicht is toch officieel nog steeds van kracht?

Klopt. Alleen de opkomstplicht is afgeschaft.

In tijden van nood kunnen wij alsnog allemaal aan de bak.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-10-2008 18:21 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zullen we dan afspreken dat ik onder slaap en jij boven?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 18:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Als je niet teveel scheten laat per nacht; prima.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-10-2008 18:26 by Schaep Profiel van Schaep

Per nacht.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:17 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

het blijft werkelijk fascinerend...

quote:

Verspreiden hiv niet doel 'bizarre' seksfeesten
Uitgegeven: 13 oktober 2008 19:18
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2008 19:22

GRONINGEN - De eerste zittingsdag van de hiv-zaak voor de rechtbank in Groningen is emotieloos verlopen. De drie verdachten in de zaak, Peter M., Wim D. en Hans J., vertelden de rechters schijnbaar onaangedaan en zonder gêne over de geruchtmakende en, in hun woorden 'bizarre', seksfeesten.

"Er werd volop geneukt", vertelde Peter M. maandag voor de rechtbank. Onder invloed van drank en drugs hadden de mannen ongeremde seks met elkaar en bezoekers. "Het is een krioelen. Iedereen doet het met iedereen. Bij zo'n hoeveelheid aan contacten en handelingen is het moeilijk om precies aan te geven wat er is gebeurd en met wie. Er werd geneukt, gepijpt, noem het maar op", aldus M.

Plasseks

Volgens de verdachten bevredigden de bezoekers van de feesten elkaar met dildo's, bierflesjes, handen en soms ook voeten. Ook poep- en plasseks vormden onderdeel van de seksfeesten, die een à twee keer per week werden gehouden.

Hoofdverdachte Peter M. en Wim D., die vooral zorgde voor de contacten, ontmoetten elkaar 24 jaar geleden voor het eerst op een homo-ontmoetingsplek in het Groningse Stadspark. Sindsdien hebben de mannen een relatie. Pas sinds een jaar of zes heeft het stel ook seksuele contacten met andere mannen.

Sekscontacten

Het contact met Hans J., die het duo 3,5 jaar geleden ontmoette via een chatsite, is met name voor M. reden geweest om meer sekscontacten te zoeken. Via internet en sms werden mannen uitgenodigd om seks te hebben in de woningen van de verdachten.

Eerst ging het om één op één contact, maar vanaf eind 2005 kwamen steeds meer mannen op de feesten af. "Op ons profiel stond duidelijk aangegeven dat er sprake was van poepseks, xtc en GHB-gebruik en onbeschermde seks. Daarvoor kwamen ze ook", verklaarde Wim D. tijdens de zitting.

Volgens M. werden de bezoekers niet naar binnen gelokt, om vervolgens te worden geconfronteerd met onveilige seks en drugs. "Ze vroegen om de drugs. Mensen die GHB wilden hebben, konden het zelf pakken. Het stond klaar in de keuken, met een spuitje ernaast. Ik zal het wel eens nadrukkelijk hebben aangeboden, maar dat is wel wat anders dan het opdringen."

Besmettingsfeesten

Het doel van de bijeenkomsten was volgens M. niet het besmetten van mensen met hiv, maar het hebben van seks. "Ze schijnen in de rij te staan voor besmettingsfeesten. Dus waarom zouden wij al die moeite doen. We waren niet bewust bezig met besmetten", zegt hij.

De injectienaalden die hij had gestolen van zijn voormalige werkgever, verpleeghuis 't Blauwbörgje in Groningen, werden volgens M. gebruikt voor tepelseks, waarbij de naalden in de tepels van een partner werden gestoken. Uit dat seksspel is volgens M. het inspuiten van het bloed ontstaan. "Ik heb er nooit bij nagedacht dat we op die manier mensen konden besmetten. Noem het naïef. Ik had wel iets gedaan dat niet mocht, wist ik. Maar we hebben er nooit over gesproken."

Hans J. herinnert zich de gebeurtenissen anders. Volgens hem zou M. besmet bloed uit zijn arm hebben afgenomen tijdens de feesten om dat vervolgens anaal bij een van de slachtoffers in te spuiten. "Ze werden uitgenodigd met het doel ze te besmetten", aldus J., die zegt onder druk van M. ook met een injectienaald besmet bloed te hebben ingespoten in de bil van een slachtoffer.

Onderdeel

M. ontkent dit. "Geen sprake van. Het was onderdeel van de tepelseks en werd daarna in een vloeiende beweging in de anus van de ander gebracht. Dat ging allemaal zo snel, het was onderdeel van het spel. Ik ben er ook nooit door een van hen op aangesproken. Ik vind het vreemd dat zo'n verhaal anderhalf jaar later opeens opduikt."

De rechtszaak gaat nog de hele week duren





ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Bizar verhaal, zitten waarschijnlijk wel een paar steekjes los links en rechts.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2008 22:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha je zou het als rechter maar aan moeten horen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 22:32 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 22:25 schreef ZelThoR het volgende:
Bizar verhaal, zitten waarschijnlijk wel een paar steekjes los links en rechts.


ja dat vind ik het fascinerende
ze komen goed uit hun woorden en er zit weinig warrigs in hun woorden

deze mensen zijn niet dom
ze hebben een omgeving gecreeërd waarin ze zichzelf niet hoeven te verantwoorden en daarom kunnen ze er zo onbevangen over praten

vind dat er eigenlijk maar weinig aandacht voor is vanuit de media
dit leent zich natuurlijk prima voor een boekje/filmpje


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-10-2008 22:35 by Mark Profiel van Mark

Filmpjes zullen er best al zijn, vermoed ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 22:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 22:32 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ja dat vind ik het fascinerende
ze komen goed uit hun woorden en er zit weinig warrigs in hun woorden

deze mensen zijn niet dom
ze hebben een omgeving gecreeërd waarin ze zichzelf niet hoeven te verantwoorden en daarom kunnen ze er zo onbevangen over praten

vind dat er eigenlijk maar weinig aandacht voor is vanuit de media
dit leent zich natuurlijk prima voor een boekje/filmpje

Erg psychopathisch dus, kort door de bocht.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 13-10-2008 23:06 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 13 oktober 2008 22:35 schreef ZelThoR het volgende:
Erg psychopathisch dus, kort door de bocht.


ze waren wel erg sociaal
op hun manier dan...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-10-2008 23:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ze willen iig alles met je delen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-10-2008 23:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 oktober 2008 23:06 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ze waren wel erg sociaal
op hun manier dan...

Dat zo laten lijken (en misschien zelfs zijn?) sluit psychopathie gelukkig ook niet uit, anders hadden m'n vrienden me allang aan de kant gezet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen