IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 20:47 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 20:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, het maakt natuurlijk niet uit of je in een suburb of ghetto wordt geboren .


in europa wel
in amerika niet





Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-09-2008 20:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

En we zijn weer bij het begin .

Begin maar weer bij mijn eerste post uit dit topic. Blijven lezen totdat het in je grijze massa doordringt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2008 20:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 september 2008 20:28 schreef ##**Boemba**## het volgende:
en voor de jongen die graag voorbeelden wil: in nederland mag je a) geen buffels houden b) niet op je eigen vee jagen c) sowieso geen bewapende pantserwagen hebben d) niet met je eigen pantserwagen op je eigen grond op je eigen vee jagen

tja

nugent heeft echt medelijden met ons. denkt dat wij in een dictatuur leven




Dit soort dingen hangen ook voor een groot deel van de bevolkingsdichtheid en de overgeexploiteerde natuur.

a) Ik neem aan dat je bizon bedoeld dat is buffalo in het Engels, buffels zijn soort gelijke beesten met wat meer hoorns in Afrika en Azie. Maar eigenlijk geld hetzelfde. Omdat bisons(niet de plain bisons) Cites II beschermd zijn moet je een speciale vergunning hebben om de beesten een grens over te nemen. maar binnen de grenzen wordt niet zo moeilijk gedaan. Maar nog steeds is het in Nederland mogelijk om bizons te houden, de europese bizon is alleen vel strenger beschermd en bij dat soort lukt het eigenlijk niet.

b) Komt door de slachtwet, waarbij dieren niet meer buiten slachthuizen geslacht mogen worden. Jammer vroeger ingevoerd vanwege hygiene, en nu tegen "diermishandeling" omdat beesten eerst verdoofd moeten worden en daarna pas gedood mogen worden.
K vind ook wel dat je als vleeseter mag weten wat je aan het eten bent. Dus die regel mag best een opgeschort.

c&d) mwa bewapening vind ik niet echt nodig, maar inderdaad kut dat we geen land meer over hebben om even lekker te racen, en dat je op braakliggend bouw terrein ook al niets meer mag.
Daarnaast vind ik het wel beetje stom om op je eigen vee te gaan jagen, doe het dan netjes als je de kans hebt. Het sportieve element is helemaal weg bij eigen vee. Ga dan lekker in een bos jagen op wild.

K bemn het wel eens dat Nederland veelste vol met regels zit waarvan de helft echt wel versoepeld of afgeschaft mag worden. Maar bedenk wel dat Nederland erg beperkt is omdat je overal buren hebt, en elk stukje land wel van iemand is, en elk stukje natuur eigenlijk hard nodig is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2008 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waterbuffels, mocht hij die bedoelen .. er wordt in nederland zelfs mozzerella van nederlandse waterbuffels gemaakt ..

Maar wat een berg gereutel, Mmyao, je hebt de deur van de instelling vergeten af te sluiten


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 20:53 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 20:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
En we zijn weer bij het begin .

Begin maar weer bij mijn eerste post uit dit topic. Blijven lezen totdat het in je grijze massa doordringt .

nee sukkeltje

denk nou eens na

wat zijn jouw argumenten?

ik weet vrij zeker dat een marokkaan in een franse banlieue met een goed stel hersens totaal geen enkele kans krijgt op wat dan ook, behalve een kogel door zijn kop bij een ripdeal

een neger uit de ergste achterbuurten van amerika met een goed stel hersens wordt gescout door speciaal aangestelde private talentenjagers die die namen weer verkopen aan liefdadigheidsorganisaties voor arme getalenteerde negertjes, dat groots gevierd wordt door ex-arme negers

probeer het nog eens

jij zit echt vast in de sociale mobiliteit terwijl het gewoon gaat om eenheidsworst

jouw sociale mobiliteit houdt in dat de zoon van de notaris ambtenaar kan worden en de dochte van een tokkie ook (zelfs dat laatste betwijfel ik)

en nou hou ik op over die socale mobiliteit fetish van jou (krijg je daar een tentamen over of zo?)

het is een onzinnige maatstaf voor wat ik voor ogen heb






[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 23-09-2008 20:57]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2008 20:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Marrokanen en Negers zijn neit echt te vergelijken. Negers zijn wat dat betreft geintegreerd.

Bij marrokanen zijn de jochies ook wel "geintegreerd" maar de ouders niet, waardoor er een zooi onopgevoed een wijk naar de tering helpen.


Daarnaast geeft je geen argumenten maar jouw visie.

Geld krijgen voor een universitaire opleiding is misschien wat zwaar maar zeker niet onmogelijk, het probleem(of eigenlijk niet) is dat die mensen daar ook niet altijd zin in hebben, gewoon werk is al goed genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-09-2008 21:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 20:58 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 20:49 schreef ElitE het volgende:
mwa bewapening vind ik niet echt nodig,


de essentie van bewapening is dat je je kunt verdedigen tegen de overheid.





##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 20:59 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 20:58 schreef ElitE het volgende:
Marrokanen en Negers zijn neit echt te vergelijken. Negers zijn wat dat betreft geintegreerd.

Bij marrokanen zijn de jochies ook wel "geintegreerd" maar de ouders niet, waardoor er een zooi onopgevoed een wijk naar de tering helpen.




nou en



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 21:02 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##



maar lepel, echt

zonder gekheid

jij hebt een hele slechte opleiding gehad

daar ben ik mede schuldig aan
dat spijt mij en het ironisch dat ik dan ook jouw gezwam naar mij toegeslingerd krijg, maar ik ben het allemaal aan het rechtzetten

(dat je het maar weet, voor jou is het natuurlijk al te laat)



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 23-09-2008 21:02]


SQT
Usericon van SQT
Posted 23-09-2008 21:03 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2008 21:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 september 2008 20:58 schreef ##**Boemba**## het volgende:
de essentie van bewapening is dat je je kunt verdedigen tegen de overheid.






mja je kan het grensgebied tussen overheid/volk/bedrijf gaan bewapenen, maar dan heb je er niet veel aan. Iedereen die gearresteerdt word op wat voor reden dan ook denkt dat hij in zn recht staat zal gaan vechten. Tja dan krijg je al snel een soort oorlog.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf meestal ook een schurfthekel aan authoriteit in vorm van de overheid, maar op het moment dat het echt uit de hand loopt zie je dat ook wel aankomen en ga je je toch niet meer aan regeltjes houden, dus kan je ook aan je gepanserde truck komen. Zolang je die pantsertruck om die reden legaal weet te krijgen is er toch niets aan de hand


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-09-2008 21:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 september 2008 20:59 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nou en



Nouja aan negers heb je op het moment meer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 23-09-2008 22:48 by Depraved ini Profiel van Depraved inihttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

Er bestaat een goed gezegde over die vrijheid (in Amerika.)

"Waar de waarheid niet vrij is, is de vrijheid niet waar"



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-09-2008 22:51 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

die hebben we inderdaad al tevaak gehoord


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2008 22:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik zeg altijd : vrijheid is niet vrij van vrijheid


signature


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 22:57 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 22:48 schreef Depraved ini het volgende:
Er bestaat een goed gezegde over die vrijheid (in Amerika.)

"Waar de waarheid niet vrij is, is de vrijheid niet waar"


voor ieder willekeurig ander land
niet voor amerika



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2008 22:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 23 september 2008 22:57 schreef ##**Boemba**## het volgende:
voor ieder willekeurig ander land
niet voor amerika





Amerika en willekeur zijn synoniemen


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-09-2008 22:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 september 2008 22:57 schreef ##**Boemba**## het volgende:
voor ieder willekeurig ander land
niet voor amerika




Hehehe, die spreuk is wel een dooddoenner ja, maar in de VS is de media bijna net zo "vrij" als in Rusland, alleen kiest de media daar zelf voor. En door die opstelling is alle media op de westerse wereld erg gekleurd, want door de media in de VS gegenereerd.


Boeiender


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 23:01 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 22:59 schreef MR. N het volgende:
Hehehe, die spreuk is wel een dooddoenner ja, maar in de VS is de media bijna net zo "vrij" als in Rusland, alleen kiest de media daar zelf voor. En door die opstelling is alle media op de westerse wereld erg gekleurd, want door de media in de VS gegenereerd.


mwoah

in amerika zet je een antenne in je tuin en dan ga je lekker de jden, negers, christenen, republikeinen, democraten, homo's etc. verdoemen

dat is hier wel anders...



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-09-2008 23:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 september 2008 23:01 schreef ##**Boemba**## het volgende:
mwoah

in amerika zet je een antenne in je tuin en dan ga je lekker de jden, negers, christenen, republikeinen, democraten, homo's etc. verdoemen

dat is hier wel anders...




Euh, ja, maar wat heeft dat met de mainstream media te maken?


Boeiender


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 23:04 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 23:01 schreef MR. N het volgende:
Euh, ja, maar wat heeft dat met de mainstream media te maken?


tis maar wat je mainstream noemt

hele dorpen, steden, misschien wel staten luisteren naar vrij extremistische christenradio

(laatst een boek over verschenen)

dat is niet de mainstream die wij hier binnenkrijgen. er kijken eigenlijk maar belachelijk weinig amerikanen naar cnn, fox, abc etc. ze zijn heel erg lokaal gericht



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-09-2008 23:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 september 2008 20:53 schreef ##**Boemba**## het volgende:
nee sukkeltje

denk nou eens na

wat zijn jouw argumenten?

ik weet vrij zeker dat een marokkaan in een franse banlieue met een goed stel hersens totaal geen enkele kans krijgt op wat dan ook, behalve een kogel door zijn kop bij een ripdeal

een neger uit de ergste achterbuurten van amerika met een goed stel hersens wordt gescout door speciaal aangestelde private talentenjagers die die namen weer verkopen aan liefdadigheidsorganisaties voor arme getalenteerde negertjes, dat groots gevierd wordt door ex-arme negers

probeer het nog eens

jij zit echt vast in de sociale mobiliteit terwijl het gewoon gaat om eenheidsworst

jouw sociale mobiliteit houdt in dat de zoon van de notaris ambtenaar kan worden en de dochte van een tokkie ook (zelfs dat laatste betwijfel ik)

en nou hou ik op over die socale mobiliteit fetish van jou (krijg je daar een tentamen over of zo?)

het is een onzinnige maatstaf voor wat ik voor ogen heb








En, nobelprijzen zijn dan wel een goede maatstaf?

Daarnaast lukt het je nog steeds om telkens een verhaaltje op te hangen zonder harde feiten te geven. Ik krijg overigens nergens waar ik met je over 'discussieer' (een groot woord voor deze woordenwisseling) een tentamen. Het is ook lachwekkend hoe je mijn schoolsysteem (gedeeltelijk terecht overigens) afkraakt terwijl je zelf talloze grove inzichtsfouten maakt (lees maar een paar post terug over je gebrabbel betreffende koningen en verlichte landen) en als ik je daarop wijs simpelweg geen reactie erop geeft (selectieve reactie). In plaats daarvan blijf je zwijmelen over je morele 'self help' overtuigingen, waarop ik vervolgens een onbehandelbare fout van het systeem ben omdat ik al je gezwets in de ruimte niet zomaar slik.

Nu krijg ik hierop een reactie waarin Boemba zich als een soort mislukt vaderfiguur zich over mijn onwetendheid probeert te ontfermen, terwijl hij op een neerbuigende manier zijn medelijden, morele superioriteit en alwetendheid over mij heen stort.

Zo, hebben we dat maar alvast gehad he!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-09-2008 23:07]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 23:07 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 23 september 2008 23:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
En, nobelprijzen zijn dan wel een goede maatstaf?



in mijn universum wel ja!

en nu naar bed, jij hebt morgen nog aardig wat studiewerk voor je



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-09-2008 23:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:

Nu krijg ik hierop een reactie waarin Boemba zich als een soort mislukt vaderfiguur zich over mijn onwetendheid probeert te ontfermen,


Oja, en waarin hij alsnog niet in gaat op zijn grandioze missers van vorige pagina hihi.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 23-09-2008 23:09]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-09-2008 23:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 september 2008 23:04 schreef ##**Boemba**## het volgende:
tis maar wat je mainstream noemt

hele dorpen, steden, misschien wel staten luisteren naar vrij extremistische christenradio

(laatst een boek over verschenen)

dat is niet de mainstream die wij hier binnenkrijgen. er kijken eigenlijk maar belachelijk weinig amerikanen naar cnn, fox, abc etc. ze zijn heel erg lokaal gericht



Het is duidelijk dat de amerikanen navelstaarders zijn met weinig realiteitsbesef over de rest van de wereld, en de problemen die daaruit voortkomen zijn ook wel te zien.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen