IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 29-10-2008 21:15 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com



Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 29-10-2008 21:21 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 29 oktober 2008 21:12 schreef --^^Boemba^^-- het volgende:
schromelijk overschat

en iedereen schijnt te weten waarom

(behalve jij en ik)




sarcasme is een groot goed..


Een kleine snol zit zo vol.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2008 21:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 oktober 2008 16:54 schreef mental het volgende:
Die hadden we, maar die schoot zichzelf kaputt voor de russen kwamen.

Volgens mij was de leider van de russen anders een stuk effectiever met zijn vijftien miljoen doden, daar kon die oostenrijker nog wat van leren. Iets wat nogal eens vergeten wordt.
Overigens heeft Rouvoet toch wel een klein punt. Als er nu niet heel snel veel kinderen komen, wordt de beroepsbevolking straks wel heel klein door de vergrijzing. Of we moeten gewoon de zorg zo door laten verslechteren natuurlijk, dan worden de mensen vanzelf niet zo oud meer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 13:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Precies! En euthanasie verplichten! Die definitie kunnen we best verruimen naar 'dood maken van iemand ten goede van iedereen'.

Of D'66 aan de macht helpen, die hebben in ieder geval plannen om het financieel goed te regelen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2008 14:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Goeie zaak..

Verbod op godslastering mogelijk toch geschrapt

DEN HAAG - Het kabinet wil het verbod op godslastering toch uit het Wetboek van Strafrecht halen. De ministerraad bespreekt vrijdag een voorstel om het veelbesproken maar amper gebruikte wetsartikel 147 te schrappen.

Artikel 137 over de strafbaarstelling van het beledigen van een groep mensen wegens hun ras, godsdienst, levensbeschouwing of seksuele gerichtheid, zou dan iets worden aangepast. Ingewijden hebben donderdag een bericht daarover in het Reformatorisch Dagblad bevestigd.

Vorig jaar oktober besloot het kabinet het verbod op smalende godslastering juist te handhaven. Vervolgens ontstond in de Tweede Kamer door coalitiegenoot PvdA echter een meerderheid om artikel 147 af te schaffen.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 14:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 oktober 2008 19:27 schreef ~^Boemba^~ het volgende:
lezen lieve jongens...

Pffft, de tering...

http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o2696n21015.html
http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o5335n18836.html

Die toename van de leeftijd van moeders bij hun eerstgeboren kind neemt al sinds de jaren 70 toe, sinds de jaren 70 is kindersterfte alleen maar gedaald. Moeders ouder dan 35 hebben inderdaad een grotere kans op kindersterfte, evenals moeders onder de 20. Dus óf de toename van oude moeders wordt gecompenseerd door de afname van jonge moeders óf er zijn andere dingen waardoor kindersterfte afneemt (betere controle op kinderen, etc.).

Hoe dan ook is het dus alleen maar beter gedaan en is er GEEN ENKELE AANWIJZING dat er een opwaartse trend is in kindersterfte. Daarbij is de leeftijd van eerste kind krijgen al een aantal jaar gestabiliseerd.

Dus ook je slinks geformuleerde 'gaat' wordt door geen enkel cijfer gestaafd. Opzouten met je goede verhaal, dus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-10-2008 14:55 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 oktober 2008 8:39 schreef Dentz het volgende:
VERGEET CAPSLOCK DAG NIET.
En Talk Like a Pirate Day.


OH JA.
En die laatste zou een nationale vrije dag moeten zijn, wat ik je brom.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-10-2008 14:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Reageer anders even op die trol ofzo.

Hij heeft een permban aan zijn broek dussem...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-10-2008 14:56 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zou Boemba nog een schaduwaccount aanmaken om zich weer eens belachelijk te maken met een ondoordachte reply?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 14:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2008 14:55 schreef Ralph het volgende:
OH JA.

Als ik met Boemba communiceer heb ik vaak de neiging om maar gewoon op caps lock te drukken... Of verwoed de shift-knop ingedrukt te houden, dat is eigenlijk wel een stuk bevredigender.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 14:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2008 14:55 schreef Greycloak het volgende:
Reageer anders even op die trol ofzo.

Haha, ja. Maar anders moet ik studeren

Ik had stiekem het vermoeden dat hij wel een punt wilde maken (hij kwam eerder wel met serieuze links), dus ik wilde nog even de laatste poten onder z'n argumenten weghalen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-10-2008 16:18 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 oktober 2008 8:52 schreef M. het volgende:
Graties schoolboeken.... ik zie het probleem ook niet.

Als alleenstaande, dan mag je alles zelf betalen.


Tenzij je, zoals ik, langdurig alleenstaande bent met een baan en een kind. Dan stromen de kindertoeslagen en belastingvoordeeltjes binnen.

Nee, mij hoor je niet klagen hoor.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iigietsmetsterretjes
Usericon van iigietsmetsterretjes
Posted 30-10-2008 16:47 by iigietsmetsterretjes Profiel van iigietsmetsterretjes

te driftig met een rooie kop op sendtoets geramd

[Dit bericht is gewijzigd door iigietsmetsterretjes op 30-10-2008 16:49]


iigietsmetsterretjes
Usericon van iigietsmetsterretjes
Posted 30-10-2008 16:48 by iigietsmetsterretjes Profiel van iigietsmetsterretjes

quote:
Op 29 oktober 2008 7:32 schreef MMayo het volgende:
Ook wil Rouvoet dat vrouwen eerder kinderen krijgen. Vooral hoogopgeleiden vrouwen, die nu gemiddeld op hen 34e hun eerste kind krijgen, zouden eerder moeten baren.

Rouvoet wijst op de gezondheidsrisico's die optreden bij vrouwen die na het dertigste levensjaar nog kinderen krijgen.




geen zin om te zoeken, want het mag toch wel als algemeen bekend worden gesteld
maar dit krijg je uit google en dat somt het wel een beetje op. rouvoet heeft gewoon gelijk, welke satan je ook aanbidt en wat je daar dan ook mee wil doen

http://www.kindenbaan.nl/zwanger/index.php3?tabel=zwanger_artikelen&id=45&ctg=problemen_ziekten

als dat studentje nu bij hoog en bij laag wil blijven beweren dat het allemaal prima gaat, dan moet hij dat vooral doen

maar het is dan wel een akelige zemelnicht




(kijk roel, dat was lomp, maar werkt het ook?)



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 16:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2008 16:48 schreef iigietsmetsterretjes het volgende:
als dat studentje nu bij hoog en bij laag wil blijven beweren dat het allemaal prima gaat, dan moet hij dat vooral doen

Flikker op, Boemba!

Ik zeg toch ook dat het slecht is om te doen? En ondanks dat is er geen enkele aanwijzing dat we met een stijgende kindersterfte of moedersterfte te maken hebben. Nogmaals, opzouten met je goede verhaal tot je met daadwerkelijke data komt ipv klaarblijkelijk religieus geïnspireerde prietpraat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


iigietsmetsterretjes
Usericon van iigietsmetsterretjes
Posted 30-10-2008 17:03 by iigietsmetsterretjes Profiel van iigietsmetsterretjes

welk punt wil jij nu maken?

ja het is slecht
ja het wordt alleen maar beroerder als iedereen denkt dat het zomaar kan

ben je nou geestelijk beperkt dat je het fundamenteel niet met mij eens kan zijn?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 17:09 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2008 17:03 schreef iigietsmetsterretjes het volgende:
welk punt wil jij nu maken?

ja het is slecht
ja het wordt alleen maar beroerder als iedereen denkt dat het zomaar kan

ben je nou geestelijk beperkt dat je het fundamenteel niet met mij eens kan zijn?



Eerder dacht ik nog dat je een intelligent persoon was die gewoon wat dieper/raarder dacht dan de rest maar dit slaat echt alles.

Ik vertel je letterlijk dat de kinder/moeder-sterfte niet toeneemt en dat de leeftijd waarop moeders hun eerste kind krijgen gestabiliseerd* is. Hoe moet het dan nog beroerder worden?

Daarnaast heb ik je verteld dat de neerwaartse trend in kindersterfte tegelijk liep met een opwaartse trend van moederleeftijd. Dan zal ik je nu nog vertellen dat er naast die twee trends ook een neergaande trend in moedersterfte was.

Jij daarentegen blijft a) alleen maar zeggen dat ik geen gelijk heb en jij wel en b) dingen noemen waarvan ik al heb gezegd dat ze kloppen maar dat ze er tegelijkertijd niet toe doen. Aangezien ik de enige ben ik deze discussie tussen ons daadwerkelijk feiten aandraagt die mijn stelling ondersteunen ga ik niet meer serieus op je in tot je met cijfers komt. Beledigingen volgen mogelijk nog wel.

*ik begrijp dat dit misschien een moeilijk concept voor je is, maakt niet uit, daar zijn prima medicijnen voor

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-10-2008 17:09]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 17:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Waarom wordt mijn entertainment geband


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-10-2008 17:14 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 oktober 2008 17:10 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom wordt mijn entertainment geband


Omdat hij nog teerd op een ban.

Mail em anders even of ontmoet em op msn.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-10-2008 17:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 oktober 2008 17:14 schreef Vikingblood het volgende:
Mail em anders even of ontmoet em op msn.

Nah, da's niet leuk.

(wel terechte ban hoor )

Nieuws dan maar!

Jonge Republikeinen geweigerd door ABN AMRO

Bij de laatste Algemene Ledenvergadering van het Nieuw Republikeins Genootschap is besloten tot de oprichting van onze jongerenorganisatie. Om zo'n vereniging op te richten moet je aan enkele formaliteiten voldoen: langs de notaris voor de statuten en vervolgens even langs de bank om een rekening te openen.

'Even' een rekening openen

'Even' langs de bank om een rekening te openen? Niet dus, want wat blijkt? Geweigerd. Daar zaten we dan met ons goeie gedrag, in Groningen bij een bankfiliaal van ABN AMRO - u weet wel, die tent die Wouter Bos (oeps, sorry, wij) zojuist hebben gekocht voor ruim 16 miljard wegens liquiditeitsproblemen. De filiaalhouder, de heer Oostindië, sprak van een 'verhoogd risico' en dat onze activiteiten 'inhoudelijk niet strookten met het beleid van zijn bank'. U begrijpt, hevige verontwaardiging van onze zijde, waarop Oostindië nog iets probeerde met een vermeende 'BKR-notering van een van de gemachtigden' en 'onduidelijke geldstromen'.

Om met het laatste te beginnen: duidelijker geldstromen dan die van de Jonge Republikeinen bestaan niet, want we hebben geen geld. Moeten wij bijvoorbeeld een rekening betalen, dan was dat tevoren bekend en gefiatteerd bij het NRG-bestuur. Als we daar geld voor nodig hebben, dan maakt de penningmeester van het NRG het aan ons over. Verder hebben wij op de Algemene Ledenvergadering gezamenlijk besloten om het lidmaatschap van de JR gratis te maken, dus inkomsten hebben wij niet. Kortom, we vragen om een rekening courant, niet om een lening.

Wat de vermeende BKR-registratie betreft kan ik nóg korter zijn. Ik ben, evenals onze penningmeester Rafaël Hebing, 19 jaar en wij leunen als studenten financieel nog zwaar op onze ouders. Onze secretaris Erwin de Vries is 26 jaar, hij heeft een eigen bedrijfje en bankiert nota bene zakelijk bij ABN AMRO en krijgt van hen bovendien ook nog eens forse kredietruimte. Zou hij inderdaad een BKR-registratie hebben (quod non), dan ontneemt de bank met dit feit zichzelf dit BKR-argument als criterium. Ordinaire intimiderende lariekoek, dus.

Zou het dan écht zo zijn dat we werden geweigerd omdat wij een republikeinse jongerenorganisatie zijn? Mogen liberale, sociaal-democratische of christelijke jongerenorganisaties wél bij ABN een rekening openen, en republikeinse jongeren niet? Het begon er wel op te lijken. Volgens mij staat er in artikel 1 van de grondwet:

"Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Wat nu te doen? Voor de zekerheid nog maar even geprobeerd in Leiden, maar ook daar vingen wij bot want we stonden al in het systeem. Op 21 oktober dus maar een digitale klacht ingediend.

'Objectief' beleid

Maandag 27 oktober ben ik teruggebeld door de bank. De heer Albert Jan van der Wal had mijn klacht onder dossiernummer 286.44.530 in behandeling genomen en stond mij te woord. Het kwam er kortgezegd op neer dat de beslissing van de heer Oostindië terecht was, omdat er sprake was van een 'verhoogd risico', alsmede van 'een BKR-notering van een van de gemachtigden', maar dat bovendien de 'inhoudelijke politieke activiteiten niet in overeenstemming zouden zijn met het beleid van de ABN AMRO'. Zou iemand van ons dan tóch bij de BKR geregistreerd staan? Nou ja, dan machtigen wij die persoon voor de zekerheid toch niet, dan is alles toch in orde? Nee, het was de inhoudelijke politieke activiteit van onze organisatie die de doorslag gaf en de bank mogelijk 'imagoschade' zou berokkenen. Dus toch.

Volgens de heer Albert Jan van der Wal was onze aanvraag en klacht 'objectief' beoordeeld. Objectief? Dus dan moet er een objectieve beleidsrichtlijn zijn, die op alle filialen aanwezig is, zodat je niet toevallig nét de verkeerde treft (bijvoorbeeld de trombonist van het lokale fanfarekorps 'Oranje Boven!') bij je aanvraag. De pagina 'Onze Waarden' op internet stelt ons gerust, want ABN AMRO noemt zichzelf hier 'eerlijk, onpartijdig en objectief' en 'zijn zij overtuigd van de waarde van verscheidenheid van inbreng en gelijke kansen voor iedereen.' Maar mogen wij zijn 'objectieve beleidsrichtlijnen' dan even inzien? Nee, zou luidde Van der Wals antwoord, want die waren er niet.

En meer wilde hij er niet over kwijt.

http://www.jongerepublikeinen.nl/artikel32444/jonge-republikeinen-geweigerd-door-abn-amro.html


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ietsandersdan
Usericon van ietsandersdan
Posted 30-10-2008 17:41 by ietsandersdan Profiel van ietsandersdan

quote:
Op 30 oktober 2008 17:17 schreef ZelThoR het volgende:
Nah, da's niet leuk.

(wel terechte ban hoor )




u heeft mail



en nou hou ik er mee op

(voor +/- 28 uur)


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 30-10-2008 18:15 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 30 oktober 2008 14:56 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zou Boemba nog een schaduwaccount aanmaken om zich weer eens belachelijk te maken met een ondoordachte reply?


Stinkt stront?


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 30-10-2008 18:20 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 30 oktober 2008 16:48 schreef iigietsmetsterretjes het volgende:
geen zin om te zoeken, want het mag toch wel als algemeen bekend worden gesteld
maar dit krijg je uit google en dat somt het wel een beetje op. rouvoet heeft gewoon gelijk, welke satan je ook aanbidt en wat je daar dan ook mee wil doen



zoals een goede vriend van mij zegt nadat hij na 20 jaar gebroken had met de kerk, "2 geloven op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen." en daarna met een grijns, "de waarheid ligt in het midden. zegt een ander spreekwoord."


Een kleine snol zit zo vol.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-10-2008 18:22 by Lionheart Profiel van Lionheart

Is een IP ban op dit forum niet mogelijk ofzo?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2008 18:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jawel, maar hij wisselt van IP ... dan houdt het een beetje op ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen