IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-09-2008 12:19 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 september 2008 12:16 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ex-militairen zijn vaak ook alcoholisten en houden idd van geweldadige sporten. dus wat is je vraag?





Tering.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 25-09-2008 12:19 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 september 2008 12:00 schreef ##**Boemba**## het volgende:
staan er om bekend dat ze hun gezin slopen



pfft, jongen, in mijn buurt wonen veel militairen en ex-militairen en het zijn geweldig leuke mensen, kan ik geen slecht woord over zeggen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-09-2008 12:21 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 september 2008 12:19 schreef Beli Mawr het volgende:
pfft, jongen, in mijn buurt wonen veel militairen en ex-militairen en het zijn geweldig leuke mensen, kan ik geen slecht woord over zeggen.


Ja, buiten de deur wel ja. Maar oh wee als er niemand in de buurt is.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2008 12:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2008 1:55 schreef XXL het volgende:
Staat het dik gedrukte deel niet een beetje haaks op de uitspraak dat het met het omzet mislopen wel meevalt?


Nee, want die uitspraak gaat ervan uit dat iedereen zich aan de afspraak houdt

Zoals zo vaak geven dus een beperkte groep mensen het eerlijk spelen op waardoor zij er een beetje op vooruit gaan en de rest er veel op achteruit gaat.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2008 12:27 by XXL Profiel van XXL

Een afspraak is iets anders dan een opgelegde bepaling.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2008 12:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2008 12:27 schreef XXL het volgende:
Een afspraak is iets anders dan een opgelegde bepaling.

De afspraak is dat we ons aan de wet houden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-09-2008 12:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

heb ik nooit afgesproken hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-09-2008 12:34 by XXL Profiel van XXL

Da's idd ook opgelegd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 12:45 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

wat ik mij wel afvraag is waarom er voor het verbod al geen rookvrije café's waren.
als 90% van de nederlandse bevolking toch zo'n hekel aan roken had, dan was zoiets toch een gat in de markt?

in londen schijnen de pubs het trouwens ontzettend slecht te doen. veel faillisementen enzo

het risico is denk ik meer dat mensen gewoon fijn thuis gaan paffen met een paar kameraden en een wijntje er bij dan dat ze koud en alleen ergens op de stoep gaan staan.



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 12:48 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 25 september 2008 12:18 schreef XXL het volgende:
Psssst, Boemba.

http://www.wikihow.com/Exercise-an-Open-Mind


daar heb ik cursussen in gegeven



groot edward de bono-fan



quote:
Op 25 september 2008 12:02 schreef XXL het volgende:
Ik blijf me verbazen over je grote algemene kennis, Boemba.


zie je het verband trouwens tussen dat oppervlakkige lijstje?

[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 25-09-2008 12:53]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2008 12:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 september 2008 11:52 schreef ##**Boemba**## het volgende:
het was natuurlijk een ex-militair...




eerlijk waar, ik dacht dat het weer een Amerikaan was


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2008 12:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2008 12:34 schreef XXL het volgende:
Da's idd ook opgelegd.

Een stille overeenkomst is nog steeds een overeenkomst

Uiteindelijk is ons rechtssysteem niet opgelegd, omdat a priori niemand de macht heeft om iemand iets op te leggen. Derhalve is er een (implictie) afspraak nodig dat we accepteren dat er wetten zijn en dat we ons daar aan houden om ons rechtssysteem te laten werken.

Op deze manier hebben wij, ook jij en Elite, dus een afspraak gemaakt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2008 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 september 2008 12:16 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ex-militairen zijn vaak ook alcoholisten en houden idd van geweldadige sporten. dus wat is je vraag?



Nevermind, dom rund.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 13:01 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:

Sarah Palin 'gezuiverd van hekserij'

Op YouTube is een video opgedoken waarin de Republikeinse 'running mate' Sarah Palin in een ritueel door een Keniaanse predikant wordt gezuiverd van 'hekserij'. De video werd drie jaar geleden opgenomen in haar eigen kerk in Alaska, vlak voor zij zich kandidaat stelde voor het gouverneurschap van de staat.

Op de beelden staat Palin met open handen voor bisschop Thomas Muthee, die Jezus aanroept en vraagt haar te behoeden voor 'elke vorm van hekserij'. "Red haar van Satan", zegt hij verder. Ook vraagt hij God om geld voor haar campagnekas en om via haar het land op de juiste weg te helpen.

Palin zelf zegt niets op de korrelige video en houdt haar hoofd tijdens het gehele zegeningsritueel gebogen. Een medewerker van de kerk heeft de authenticiteit van de video bevestigd. Het campagneteam van de Republikeinse presidentskandidaat John McCain gaf geen commentaar.







##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 13:02 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 25 september 2008 13:00 schreef Jenje het volgende:
Nevermind, dom rund.


dat dacht ik al
maar je hoeft jezelf geen dom rund te noemen hoor

vragen staan vrij





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2008 13:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

De toiletten in het nog nieuw te bouwen olympisch park in Londen zullen zodanig worden geplaatst dat moslims die naar het toilet gaan niet met hun gezicht naar Mekka hoeven te zitten. Het Britse olympische organisatie commitée probeert naar eigen zeggen voor alle deelnemers ongeacht ras, cultuur, geloof of leeftijd de meest optimale omstandigheden te willen creëren om te kunnen presteren, weet De Telegraaf.

Niet naar het Oosten
Het islamitische geloof verbiedt moslims bij het bezoek aan het toilet het gezicht in de richting van Mekka te richten. De organisatie heeft bevestigd dat er bij het ontwerpen van de faciliteiten rekening mee is gehouden de toiletgelegenheden niet naar het Oosten te situeren.

Wasplaats
Naast de toiletten zullen er ook speciale wasgelegenheden worden aangelegd die verbonden worden aan islamitische gebedsruimten. Het feit dat er zo in het bijzonder rekening gehouden wordt met het voldoen aan islamitische geloofsregels is niet bij iedereen in Groot-Brittannië in goede aarde gevallen.

Te veel rekening
Zo is er het afgelopen jaar ook flink wat Brits belastingsgeld uitgegeven om de toiletten in de gevangenis van Brixton zodanig aan te passen dat ook deze toiletten gebruikt kunnen worden door moslims


........

tsss


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-09-2008 13:06 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Moslims moeten niet zo zeiken als ze in een ander land dan het thuisland zijn.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 13:06 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 25 september 2008 13:03 schreef Hypnos het volgende:
tsss


ik zie niet in wat hier nou verkeerd aan is

is toch gewoon beleefdheid?

quote:
Op 25 september 2008 13:06 schreef Ralph het volgende:
Moslims moeten niet zo zeiken als ze in een ander land dan het thuisland zijn.


de britten bieden dit gastvrij aan



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 25-09-2008 13:07]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-09-2008 13:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 september 2008 12:59 schreef ZelThoR het volgende:
Een stille overeenkomst is nog steeds een overeenkomst

Uiteindelijk is ons rechtssysteem niet opgelegd, omdat a priori niemand de macht heeft om iemand iets op te leggen. Derhalve is er een (implictie) afspraak nodig dat we accepteren dat er wetten zijn en dat we ons daar aan houden om ons rechtssysteem te laten werken.

Op deze manier hebben wij, ook jij en Elite, dus een afspraak gemaakt.


Er is wel een orgaan(welliswaar met steeds verschillende mensen) dat ons dingen oplegt.

dat laatste is bullshit, in sommige gevallen heb je geen overheid nodig om bepaalde wetten te volgen zonder overheid had ik ook wel uitgevogeld dat ik nbiet in de rondte ga moorden. Daarnaast zijn er een zooi regels die ik volg omdat ik anders een boete krijg, dat is geen tweezijdige afspraak dat is dwang, en dan zijn er nog een zooi waar ik me niet aan wil en ga houden.

en natuurlijk is er ook een stuk acceptatie omdat de overheid ook wel goede dingen doet, en sommige regels wel okee zijn. maar dat noem ik geen afspraak meer, maar een situatie waar we in gegroeit zijn en gedeeltelijk accepteren.

edit: af·spraak de; v(m) -spraken mondelinge overeenkomst: volgens ~

welk moment orden burgers aangesproken? al je als buitenlander hierheen komt lijkt het pas op een afspraak.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-09-2008 13:13]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-09-2008 13:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 september 2008 13:06 schreef Ralph het volgende:
Moslims moeten niet zo zeiken als ze in een ander land dan het thuisland zijn.
Voor zoiets internationaals als de olympische spelen is de aanpassing niet erg natuurlijk. Voor andere aangelegenheden moeten ze maar lekker met een kompas een wc zoeken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2008 13:20 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Achterstevoren op een wc zitten, anyone?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-09-2008 13:22 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 25 september 2008 13:11 schreef ElitE het volgende:
Er is wel een orgaan(welliswaar met steeds verschillende mensen) dat ons dingen oplegt.

dat laatste is bullshit, in sommige gevallen heb je geen overheid nodig om bepaalde wetten te volgen zonder overheid had ik ook wel uitgevogeld dat ik nbiet in de rondte ga moorden. Daarnaast zijn er een zooi regels die ik volg omdat ik anders een boete krijg, dat is geen tweezijdige afspraak dat is dwang, en dan zijn er nog een zooi waar ik me niet aan wil en ga houden.

en natuurlijk is er ook een stuk acceptatie omdat de overheid ook wel goede dingen doet, en sommige regels wel okee zijn. maar dat noem ik geen afspraak meer, maar een situatie waar we in gegroeit zijn en gedeeltelijk accepteren.

edit: af·spraak de; v(m) -spraken mondelinge overeenkomst: volgens ~

welk moment orden burgers aangesproken? al je als buitenlander hierheen komt lijkt het pas op een afspraak.


in een ander topic begrepen ze dit niet, maar het draait dus om het sociaal contract

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociaal_contract


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-09-2008 13:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

stoma en katheter, dan kan je zelf bepalen welke richting je de zakjes gooit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-09-2008 13:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 september 2008 13:06 schreef Ralph het volgende:
Moslims moeten niet zo zeiken als ze in een ander land dan het thuisland zijn.


Als ze al zeiken, dan ten minste een een normale WC!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2008 13:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 september 2008 13:11 schreef ElitE het volgende:
Er is wel een orgaan(welliswaar met steeds verschillende mensen) dat ons dingen oplegt.

Klopt, maar daar zei ik ook niets over Beter lezen, ik zei dat a priori niemand de macht over anderen heeft. Het feit dat zo’n specifiek orgaan wel macht over ons heeft is omdat ooit afgesproken is dat wij voor dat systeem kiezen (daarvoor waren er natuurlijk ook wel andere systemen, maar je weet wat ik bedoel). Ons rechtssysteem is dus niet aan ons opgelegd omdat dat simpelweg niet kan, er is geen natuurlijke basis voor dergelijke macht.

Voor wij die geboren worden in zo’n systeem lijkt het natuurlijk wel extern opgelegd en praktisch gezien is het ook wel zo, maar in principe zouden we collectief af kunnen spreken om het niet meer te accepteren en een ander systeem of geen systeem te kiezen. Dat is uiteraard heel far-fetched, maar het kan
quote:

dat laatste is bullshit, in sommige gevallen heb je geen overheid nodig om bepaalde wetten te volgen zonder overheid had ik ook wel uitgevogeld dat ik nbiet in de rondte ga moorden.

Ik heb niks gezegd over het nodig zijn van een overheid om tot regels te komen. Je hebt gelijk

Voor de rest heb je het alleen nog over het opgelegd zijn van regels en ook daar heb je op zich gewoon gelijk in, dat was mijn punt ook niet. Er worden inderdaad niet voor alle regels opnieuw afspraken gemaakt met de burger, omdat dat niet ons systeem past. We hebben gekozen voor een systeem waarbij wij mensen kiezen die regels voor ons maken waar wij ons dan (mogelijk) aan houden. Dat is de ‘afspraak’, verder niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen