IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Unforgiven 4 (Metallica topic deel 4) Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-05-2012 11:08 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Nu effe dat Rock in Rio gebeuren van gister aan het terugkijken. Wat een vertoning... Kirk speelt de helft ernaast, Lars zit daar als een 11 jarig enthousiast jochie achter de drums die nog geen noot strak kan raken, met als absolute dieptepunt One... mijn hemel...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-05-2012 1:32 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 27 mei 2012 11:08 schreef ColdheartMinor het volgende:
Nu effe dat Rock in Rio gebeuren van gister aan het terugkijken. Wat een vertoning... Kirk speelt de helft ernaast, Lars zit daar als een 11 jarig enthousiast jochie achter de drums die nog geen noot strak kan raken, met als absolute dieptepunt One... mijn hemel...
Klinkt als een slechte coverband:




Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-05-2012 1:33 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Het blijft me verbazen dat de meest afgezeken band ter wereld toch nog zo veel kijkers en luisteraars heeft.... en dat al dik tien jaar lang



Argh
Usericon van Argh
Posted 28-05-2012 2:31 by Argh Profiel van Argh

Lars Ulrich is een entertainment drummer.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-05-2012 8:26 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 27 mei 2012 11:08 schreef ColdheartMinor het volgende:

Nu effe dat Rock in Rio gebeuren van gister aan het terugkijken. Wat een vertoning... Kirk speelt de helft ernaast, Lars zit daar als een 11 jarig enthousiast jochie achter de drums die nog geen noot strak kan raken, met als absolute dieptepunt One... mijn hemel...

Ook ff een stukje gekeken. Klinkt mij in de oren als zo'n typische offday die iedere band weleens heeft, waarbij inderdaad alles uit elkaar valt. Ik heb ze op andere recente opnames in iedere geval veel beter gehoord.
quote:
Op 28 mei 2012 2:31 schreef Argh het volgende:

Lars Ulrich is een entertainment drummer.

Lars Ulrich is de Charlie Watts van de (thrash) metal. En dat weet hij zelf maar al te goed.

(hele late edit: "klinkt mij in de ogen"... )

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 28-05-2012 10:30]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-05-2012 10:02 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 mei 2012 1:33 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Het blijft me verbazen dat de meest afgezeken band ter wereld toch nog zo veel kijkers en luisteraars heeft.... en dat al dik tien jaar lang


+1


 


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2012 14:13 by bazzio Profiel van bazzio

Damn wat slecht... heeft er echt niemand lopen fucken met die clip?

dit is nog strakker


Bazzio Attacks!!!


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 28-05-2012 15:20 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

Tja..Metallica is zo groot geworden dat ze in feite nog jaren kunnen teren op hun oude klassiekers. Zolang Metallica nog gezien wordt als een van die essentiële metalbands a la Maiden, Black Sabbath en Judas Priest zullen ze nog wel in die positie blijven en maakt het niet uit hoeveel misbaksels a la Saint Anger en Lulu ze nog uitbraken.

Lars Ulrich is zeker geen Gavin Harrison, Sean Reinert of Danny Carey. Zolang er materiaal van Load, Reload en The Black Album gespeeld wordt, valt het niet op. Wanneer de langere en meer technische nummers gespeeld worden, valt ome Lars hard door de mand..


Mainstream science says...


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-05-2012 16:05 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 mei 2012 15:20 schreef Ancient Astronaut het volgende:
Tja..Metallica is zo groot geworden dat ze in feite nog jaren kunnen teren op hun oude klassiekers. Zolang Metallica nog gezien wordt als een van die essentiële metalbands a la Maiden, Black Sabbath en Judas Priest zullen ze nog wel in die positie blijven


Ook Judas Priest, Iron Maiden en in mindere mate Black Sabbath zijn allang geen essentiële metalbands meer. maar ook zij krijgen net als MEtallica nog veel te veel aandacht en verkopen nog steeds grote arena's uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 28-05-2012 16:06]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Ancient Astronaut
Usericon van Ancient Astronaut
Posted 28-05-2012 16:10 by Ancient Astronaut Profiel van Ancient Astronaut

quote:
Op 28 mei 2012 16:05 schreef Marcel H. het volgende:
Ook Judas Priest, Iron Maiden en in mindere mate Black Sabbath zijn allang geen essentiële metalbands meer. maar ook zij krijgen net als MEtallica nog veel te veel aandacht en verkopen nog steeds grote arena's uit.


Zeker waar, voor meer doorgewinterde metalliefhebbers is hun nieuwswaarde nihil, maar het zijn vaak wel de bands waarmee beginnende metalliefhebbers starten, zeker wat Metallica en Maiden aangaat.


Mainstream science says...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-05-2012 17:19 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 28 mei 2012 1:32 schreef Mies het volgende:
Klinkt als een slechte coverband:

http://www.youtube.com/watch?v=PL221o81zT4


Dat klinkt inderdaad niet best...

Een aantal andere nummertjes gehoord en het is niet superstrak...maar ach, de sfeer zit er goed in en de band heeft er zo te zien wel zin, het publiek vindt het ook gezellig.
Over het algemeen vindt ik dit optreden zeker niet slecht.

Gewoon een gezellig avondje uit!


bub


faceless
Usericon van faceless
Posted 28-05-2012 19:44 by faceless Profiel van faceless

heb metallica al wel slechter en wel beter gehoord, zo heel erg stuitend slecht was het voor hun ook weer niet, maar echt lekker, neuh, maar als je er staat met wat biertjes in je, en iedereen bleert mee, ach... dan vermaak je, je ook wel weer.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-05-2012 21:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ja, als een kaartje gratis is, ja. Maar dat lijkt me niet.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-05-2012 21:21 by nark Profiel van nark

Ik wacht wel tot ze Saint Anger een keer integraal doen, wat een bazen plaat vind ik dat zeg


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Daops
Usericon van Daops
Posted 28-05-2012 22:58 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 26 mei 2012 23:21 schreef Forever After het volgende:
Beetje triest wel dat hier haast niks anders wordt geroepen dat Metallica kut is en als iemand in het voetbaltopic zegt dat voetbal terecht kut is er iemand huilie huilie gaat doen omdat ie een harde plassert krijgt van 22 flikkers en een balletje op een flink gazon.
Heb jij vroeger wel ooit van voetbal gehouden dan?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-05-2012 23:23 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Net naar hun optreden geluisterd via Stubru... klinkt toch weer lekker zoals gewoonlijk.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 29-05-2012 9:11 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

De show gister in Werchter was verrasend goed eigenlijk, ook kregen ze de sfeer er inderdaad prima in.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-05-2012 10:42 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Werchter Boutique was fantastisch!!!

Bakken in de genadeloze zon, en goede muziek.
Van Ghost vond ik de als satanische bisschop verklede zanger interessanter dan de muziek.
Gojira was retestrak, lekker geheadbangend (nekpijn ) op een zeer goede set (en dat ene nieuwe nummer dat ze speelde beloofd veel goeds voor de nieuwe cd).
Channel Zero was rommelig en saai (ze hadden beter dood gebleven).
Mastodon kwam niet zo goed uit de verf op een wei, maar ze deden wel hun uiterste best.
Soundgarden was super, die Cornell heeft echt een wereldstem.
En Metallica, mijn eerste keer live, en dan nog met hét album waar het voor mij allemaal mee begon. Retestrak, geolied, sympathiek,...
Eén van de beste festivals ooit. "Wat een line-up, hoe krijgen ze het voor elkaar?" zoals twee Nederlanders achteraf opmerkten.
Enkel die Black Circle, die het grootste deel van dag half leeg bleef (buiten de occasionele Piet Huysentruyt die er rondliep), toch maar een dom idee.
En een half uur in de hitte aanschuiven voor een bakje friet, dat kan wel beter.
Maar toch, Schuurmans, bedankt!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-05-2012 17:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 28 mei 2012 22:58 schreef Daops het volgende:
Heb jij vroeger wel ooit van voetbal gehouden dan?

Geen idee wat de relevantie is, maar nee.



 


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 29-05-2012 17:59 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 29 mei 2012 17:50 schreef Forever After het volgende:
Geen idee wat de relevantie is, maar nee.



quote:
Op 28 mei 2012 22:58 schreef Daops het volgende:
Heb jij vroeger wel ooit van voetbal gehouden dan?



"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-05-2012 18:02 by Forever After Profiel van Forever After

Ah, iemand die het blijkbaar wel snapt.


 


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-06-2012 4:07 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



LOLOLOL


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-06-2012 10:36 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

Ouwhoer man, die zang!



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-06-2012 13:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 juni 2012 10:36 schreef collision-tammi het volgende:
Ouwhoer man, die zang!



Nee, dan die riffs....


euh, wacht.....


Boeiender


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-07-2012 16:25 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher



Wat James hier met zijn stem doet in Fight Fire with Fire is best cool. Zou ie meer moeten doen. (song begint ergens rond 10:30)

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-07-2012 16:25]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen