IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The Unforgiven 4 (Metallica topic deel 4) Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-07-2010 16:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Leverde mijn mening de bekende druppel op? Fijns.

Alsof een mislukte muzikant geen mening mag hebben.

Maarre, je hebt het gisteren niet gezien, hè?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-07-2010 17:07 by Forever After Profiel van Forever After

Collision-tammi en psychonaut hebben toch ook wel een . hoor.

Al dat geneuzel over "sinds dat album is het niks meer", Lars hier Lars daar, Kirk hier Kirk daar, blahdieblahdieblah...

De meeste Metallica concerten zijn nog steeds uitverkocht. Da's toch ook niet zomaar lijkt me.
Iig niet vanwege de supports van die zijn inderdaad meestal ruk.



 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-07-2010 17:12 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ik deel ook niet al die meningen. Ik had het puur over het optreden wat ik gisteren op tv zag. En het viel me dus op dat de langzame en midtempo nummers niet zo goed uit de verf kwamen. En dat voor een band die al zo lang bezig is en zelfs voor een optreden nog oefent. Dat is alles.

En ze hadden zeker niet moeten stoppen na master, anders hadden we geen ajfa gehad, waar ook geweldige nummers op staan. Daarna is een heel ander verhaal, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-07-2010 17:49 by Hexegot Profiel van Hexegot

Middenweg: Metallica is een legendarische band, heeft een aantal te gekke nummers in het oeuvre, en bestaat uit professionele muzikanten die leuke en energieke optredens geven. Maar als ik een band wil horen die in alle opzichten 'goed' te noemen is zet ik toch echt geen Metallica-album op.

Zoiets?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-07-2010 17:56 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 juli 2010 17:12 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik had het puur over het optreden wat ik gisteren op tv zag.


Zoiets.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-07-2010 11:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


robtuner
Hoerenkots
Usericon van robtuner
Posted 18-08-2010 12:53 by robtuner Profiel van robtuner



A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-08-2010 14:05 by Infaustus Profiel van Infaustus

Haha wat is die lars ook een ontzettende flapdrol.


No meat is sweater


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-08-2010 1:50 by Yirroth Profiel van Yirroth



"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-08-2010 2:00 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

haha geniaal inmekaar gezet


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Tommentor
I win, you lose
Usericon van Tommentor
Posted 25-08-2010 9:10 by Tommentor Profiel van Tommentorhttp://www.myspace.com/tompolloi

Zie je gelijk wat voor volk dr op Metallica concerten afkomt... Metallica's eerste 3 platen zijn geniaal en daarna is het afgezakt naar een ...geen woorden voor eigenlijk.


Kill on Command!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-09-2010 12:34 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Gisteren die nieuwe EP aangeschaft. Ik had al gelezen dat het om bootleg-opnames zou gaan, maar dit slaat toch echt alles. Dit zijn gewoon waardeloze opnames vlugvlug op een schijf gebrand. Metallica-onwaardig en nog fokking duur ook.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-09-2010 12:48 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
The "Six Feet Down Under" limited edition EP is now on sale! Pick up a copy of Metallica concert history with eight tracks never before released as live B-sides! Released in celebration of our return to Australia and New Zealand, this EP was compiled from fan submissions of bootlegs, sound board tapes from the vault, and live multi-track recordings from the previous four Trans-Tasman tours in 1989, 1993, 1998 and 2004. The sound is well, bootleg quality, but all part of the fun! Only available in Australia/New Zealand and in the Metallica Store and at MetClub.com! Orders will begin shipping early next week.



Ze hebben er nooit over gelogen, maar een beetje kwaliteit mag je inderdaad wel verwachten denk ik.


 


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-09-2010 12:51 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Er staat welgeteld één nummer op die via een soundboard is opgenomen, de rest is van matige tot ronduit slechte bootleg kwaliteit. Kom op zeg, het is Metallica!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-09-2010 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Idd, had je echt beter verwacht dan?

Maar het trucje is ze wel weer gelukt. Je koopt het!~


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-09-2010 12:57 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 september 2010 12:34 schreef Count Usher het volgende:
Gisteren die nieuwe EP aangeschaft. Ik had al gelezen dat het om bootleg-opnames zou gaan, maar dit slaat toch echt alles. Dit zijn gewoon waardeloze opnames vlugvlug op een schijf gebrand. Metallica-onwaardig en nog fokking duur ook.


Hoeveel vragen ze dan voor dat lor?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-09-2010 12:58 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-09-2010 12:59]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-09-2010 12:59 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

€ 17,33 via de gebruikelijke importkanalen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-09-2010 13:18 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 september 2010 12:59 schreef Count Usher het volgende:
€ 17,33 via de gebruikelijke importkanalen.

Maar, wat is de 'advies'prijs?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-09-2010 14:17 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Geen idee. 't Is normaal een Australia-only uitgave.

edit: Ik zie dat Large 'em heeft voor €17,99

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 29-09-2010 14:18]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-09-2010 15:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ahja, ik zie dat eBay Australië ze voor tussen de 11 en 20 Australische dollars heeft (8 tot 14 euro).

Maar ja, blijft teveel als het toch kut klinkt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-09-2010 19:11 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat een fanverlakkerij Dit soort releases zouden ze als gratis download moeten aanbieden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-09-2010 19:14 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Wat is er fanverlakkerig aan? Het staat toch duidelijk in de info dat het bootleg kwaliteit is?

Ik vond dat geneuzel met singles in 4 versies uitbrengen een stuk meer fannaaierij.


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-09-2010 20:56 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Bootlegs waren vroeger anders een stuk duurder. En meestal ook knap beroerd qua geluidskwaliteit. Het verschil is dus dat dit een officiële release is voor relatief weinig geld.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-09-2010 20:57 by Forever After Profiel van Forever After

Ik vond het fanverneukerij om in Oost Europa een concert te geven en in een groot deel van de rest van Europa fans naar de bios te sturen om zo nog steeds niet echt live dat concert mee te maken.



 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen