IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Chilipepers Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-09-2008 0:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Krijg je darmkanker van.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-10-2008 19:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht







Paar plaatjes van m´n stelling en wat opkomende plantjes. Dit is overigens maar een klein deel....


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-10-2008 19:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 september 2008 21:41 schreef Brujo het volgende:
Een hartaanval als gevolg van chilipepers? Er moet toch ee ander verband zitten tussen pepers en een hartaanval? Hmm, je kan het iig niet ongemerkt toedienen. *nadenk*


als ik het even snel bereken en ervan uitga dat alleen de capsaine(de belangrijkste "hete" stof) de boosdoener is dan kom ik uit op ongeveer 600 gram van de Naga Jolokia.

Dat lijkt mee een beetje veel, maar met een beetje hartproblemen kun je al dood van de eerste van die dingen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-10-2008 19:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 september 2008 0:22 schreef Schaep het volgende:
Krijg je darmkanker van.


Van doodgaan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2008 17:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zostraks zo slim geweest om een hapje rauwe habanero te proeven. NOOOOOIT WEEER!!!! Je staat dus echt in de fik. Daarna zo slim om m´n handen niet goed genoeg te wassen en naar de wc te gaan. M´n pik stond in de fik. Uit pure ellende de douche opgezocht, maar de aanraking met water maakte het alleen maar erger Nu, na een dik half uur wordt het iets beter...


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-10-2008 17:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

LOL

Moedig hoor!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-10-2008 17:20 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 oktober 2008 17:12 schreef varanus het volgende:
Zostraks zo slim geweest om een hapje rauwe habanero te proeven. NOOOOOIT WEEER!!!! Je staat dus echt in de fik. Daarna zo slim om m´n handen niet goed genoeg te wassen en naar de wc te gaan. M´n pik stond in de fik. Uit pure ellende de douche opgezocht, maar de aanraking met water maakte het alleen maar erger Nu, na een dik half uur wordt het iets beter...


Haha, binnenkort eens zo'n ding uitpersen en over mijn condoom smeren, zal haar leren!



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2008 17:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 17:20 schreef Kramy het volgende:
Haha, binnenkort eens zo'n ding uitpersen en over mijn condoom smeren, zal haar leren!




spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2008 17:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 17:19 schreef M. het volgende:
LOL

Moedig hoor!


Hehe, volgende keer mooi handschoenen aan. Dat wordt overigens ook aangeraden met habanero´s. Maar ja, ik is eigenwijs he....


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-10-2008 18:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 oktober 2008 17:12 schreef varanus het volgende:
Zostraks zo slim geweest om een hapje rauwe habanero te proeven. NOOOOOIT WEEER!!!! Je staat dus echt in de fik. Daarna zo slim om m´n handen niet goed genoeg te wassen en naar de wc te gaan. M´n pik stond in de fik. Uit pure ellende de douche opgezocht, maar de aanraking met water maakte het alleen maar erger Nu, na een dik half uur wordt het iets beter...

t lost niet op in water, maar wel in vet, dus even in de slaolie roeren met je pipi had wel geholpen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-10-2008 18:55 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Waar kan je dergelijke pepers kopen? In de supermarkt heb je alleen maar van die flauwe dingen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-10-2008 19:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 18:55 schreef Leviathanica het volgende:
Waar kan je dergelijke pepers kopen? In de supermarkt heb je alleen maar van die flauwe dingen.


Markt, de betere supermarkt (JUMBO b.v.)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-10-2008 19:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 oktober 2008 19:05 schreef Chelman het volgende:
Markt, de betere supermarkt (JUMBO b.v.)

Ik kijk dan wel een keer op de markt, JUMBO hebben we hier niet. Bedankt voor de tip!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2008 19:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 18:55 schreef Leviathanica het volgende:
Waar kan je dergelijke pepers kopen? In de supermarkt heb je alleen maar van die flauwe dingen.


Ook online..

www.pepper-king.de


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-10-2008 19:47 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Jij toch ook?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-10-2008 19:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 19:47 schreef Lionheart het volgende:
Jij toch ook?


Als alles naar wens gaat, kan ik volgend jaar ook wel wat online verkopen ja. Nu helaas nog niet hehe....


spelfout weggehaald...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-10-2008 19:49 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 3 oktober 2008 18:51 schreef ElitE het volgende:
t lost niet op in water, maar wel in vet, dus even in de slaolie roeren met je pipi had wel geholpen.

En ook al werkt het niet, dan is't nog lachen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2008 21:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2008 19:49 schreef ElitE het volgende:
Van doodgaan?


Van pepers!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-10-2008 10:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, gisteren na Heerenveen-Ajax hadden er hier een paar een groot mondje. Zo´n habanero stelde vast niet zoveel voor. Dat liet ik mij geen twee keer zeggen en heb een paar fijne stukjes Madame Jeanette gesneden voor de stoere mannen. Ik geloof dat daarna 2 liter melk en een paar emmers water is gedronken hahaha


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-10-2008 10:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nog een paar soorten in bestelling: Chocolate Habanero, Red Habanero, Hungarian Yellow Wax en Jalapeno Early Hot.


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 06-10-2008 11:15 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2008 18:51 schreef ElitE het volgende:
t lost niet op in water, maar wel in vet, dus even in de slaolie roeren met je pipi had wel geholpen.

Yeps en volle melk drinken als het eten (te) heet is.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-10-2008 11:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, water versterkt de hitte zelfs. Melk helpt idd stukken beter.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-10-2008 9:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mooi zo, inmiddels druk bezig om de zaailingen te verpotten. Gaat me een 60 planten opleveren. En alweer nieuwe gezaaid en 4 nieuwe soorten in bestelling. Paar hete Habanero soorten erbij en een paar mildere. Zometeen weer meer tl-lampen ophangen en weer effe lekker in de potgrond met m´n klauwen.


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 08-10-2008 9:27 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

jongejonge, jij komt straks om in die dingen.
Ik had vorig jaar 2 planten en heb nog steeds tientallen chilipepers (gedroogd). Een kwart van zo'n peper in een maaltijd is eigenlijk al te veel dus dat gaat niet zo hard.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-10-2008 9:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2008 9:27 schreef Jällö het volgende:
jongejonge, jij komt straks om in die dingen.
Ik had vorig jaar 2 planten en heb nog steeds tientallen chilipepers (gedroogd). Een kwart van zo'n peper in een maaltijd is eigenlijk al te veel dus dat gaat niet zo hard.


Ach, ken genoeg mensen die wel wat pepers willen. En als ik bijvoorbeeld een ei bak, gooi ik er al snel een hele cayenne doorheen hoor En de mildere soorten zijn als snack ook goed te doen. Effe in de lengte halveren, kaas erin, stukkie spek eromheen, poosje in de oven en smullen maar

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 08-10-2008 9:44]


spelfout weggehaald...


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen