IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Chilipepers Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-10-2008 19:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Al mooi wat zaailingen die hun eerste `echte` bladeren hebben. Beginnen nu echt op plantjes te lijken. Hoop binnenkort nog een stuk of 15 soorten zaad te ontvangen (ja, dat klinkt dubbelzinnig ja... )


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-10-2008 19:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Mijn excuses Varanus, zal het morgen zo snel mogelijk op de bus doen, ok?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-10-2008 19:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2008 19:44 schreef Lionheart het volgende:
Mijn excuses Varanus, zal het morgen zo snel mogelijk op de bus doen, ok?


Goed dicht verpakt?


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-10-2008 19:48 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ja, dubbel gesealed.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-10-2008 19:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe..


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2008 6:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ga dus NOOOOOOIT weer een grote hap uit een habanero eten. Gisteren gedaan. Vanzelfsprekend na wat biertjes.. Ging zowat over m´n nek van de pijn . Na twee liter melk was de ergste pijn verdwenen, snot en melk kwam via m´n neusgaten naar buiten. Echt, god-ver-domme, als je het hellevuur in je mond wilt voelen, moet je zo´n onnozele stunt uithalen


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-10-2008 8:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



2 liter??!

WOW

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-10-2008 8:08]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-10-2008 10:04 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 24 oktober 2008 6:08 schreef varanus het volgende:
Ik ga dus NOOOOOOIT weer een grote hap uit een habanero eten. Gisteren gedaan. Vanzelfsprekend na wat biertjes.. Ging zowat over m´n nek van de pijn . Na twee liter melk was de ergste pijn verdwenen, snot en melk kwam via m´n neusgaten naar buiten. Echt, god-ver-domme, als je het hellevuur in je mond wilt voelen, moet je zo´n onnozele stunt uithalen


Hehe, NOOOOOOIT WEEEER!!!!! Tot volgende week

quote:
Op 3 oktober 2008 17:12 schreef varanus het volgende:
Zostraks zo slim geweest om een hapje rauwe habanero te proeven. NOOOOOIT WEEER!!!! Je staat dus echt in de fik. Daarna zo slim om m´n handen niet goed genoeg te wassen en naar de wc te gaan. M´n pik stond in de fik. Uit pure ellende de douche opgezocht, maar de aanraking met water maakte het alleen maar erger Nu, na een dik half uur wordt het iets beter...



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-10-2008 11:00 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Over drie weken toch?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2008 11:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 10:04 schreef Kramy het volgende:
Hehe, NOOOOOOIT WEEEER!!!!! Tot volgende week




Hehe, dat was maar een heel klein stukje, dit was echt een hap. En dat doe ik dus ECHT niet weer...







Denk ik.....


spelfout weggehaald...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-10-2008 11:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 24 oktober 2008 11:08 schreef varanus het volgende:
Hehe, dat was maar een heel klein stukje, dit was echt een hap. En dat doe ik dus ECHT niet weer...







Denk ik.....


Mietje



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2008 11:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, ik nodig je uit om eens een hapje te komen halen

Zoek op de grap maar eens op youtube naar filmpjes van idioten die rauwe habanero´s eten, je pist in je broek. Zoek maar eens op Naga Jolokia...


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 24-10-2008 12:00 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Waarom heb je niet een showtje op je beursdeej gedaan??


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2008 12:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 12:00 schreef Vikingblood het volgende:
Waarom heb je niet een showtje op je beursdeej gedaan??


Toen had ik geen habanero´s liggen. Maar ik weet wel hoe de ballen van Satan volgend jaar gaan smaken


spelfout weggehaald...


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-10-2008 12:08 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 24 oktober 2008 12:03 schreef varanus het volgende:
Toen had ik geen habanero´s liggen. Maar ik weet wel hoe de ballen van Satan volgend jaar gaan smaken


Wat is het vernieuwde recept dan? Ik wil binnenkort hier thuis namelijk ook een legendarische drankomzet genereren.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2008 17:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2008 12:08 schreef Kramy het volgende:
Wat is het vernieuwde recept dan? Ik wil binnenkort hier thuis namelijk ook een legendarische drankomzet genereren.


Afgelopen jaar zat er gewoon erg veel sambal en tabasco in. Volgende keer gaan er rode, oranje en chocolade kleurige habanero´s in


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-10-2008 18:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mmmmm, zet de ramen al maar open


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-10-2008 9:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren 45 plastic potten (3 en 4,5 liter) op de kop getikt. Werd tijd, want ik moet alweer een redelijk aantal planten in grotere potten zetten. 1 Soort begon al knoppen te ontwikkelen, maar die heb ik eruit geknipt. Eerst maar effe flink groeien, want hoe groter de plant, hoe groter de opbrengst. Voor de winter dus liever nog geen vruchten aan de planten...

Staan nu 50 stuks die echt al plantjes zijn te noemen, 25 stuks die deze week voor het eerst overgepot gaan worden en nog een 30 zaailingen. Binnenkort nog een paar nieuwe soorten zaaien en dan eind januari/begin februari een hele grote partij zaaien.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-11-2008 16:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Had 12 soorten zaad besteld, gast had er 10 soorten extra bij gedaan!


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-11-2008 17:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dubieus hoor.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2008 17:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2008 16:19 schreef varanus het volgende:
Had 12 soorten zaad besteld, gast had er 10 soorten extra bij gedaan!


Klinkt als een Groningse bareback gay party.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-11-2008 16:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2008 17:42 schreef Chelman het volgende:
Klinkt als een Groningse bareback gay party.


Ik ken ook een leuk grapje: Feyenoord.


On topic: net weer 13 soorten gezaaid. Binnenkort de 7-POD nog bestellen. Die is 6 a 7 keer zo heet als de Madame Jeanette


spelfout weggehaald...


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-11-2008 11:12 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Op een gegeven moment is het dan toch niet lekker meer? Dan heb je een hete peper maar gebruik je er minder van omdat het anders te heet is. Of zit ik er dan totaal naast?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2008 11:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn probleem met pepers is vooral anaal,

de dag nadien bij het excrementeren staat alles in de fik

the ring of fire zoals Johnny Cash zou zeggen


signature


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-11-2008 17:16 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 26 september 2008 9:18 schreef mcoenen het volgende:
Jaaa

Ben ook een groot fan van chili pepers en aanverwanten, daar weet FRNK ook alles van

Ik vind vooral chipotle pepers erg lekker (mexicaanse lekkernij, jalapeno in een soort gerookte rode saus) en de rode thaise pepers.
lees dit nu pas, maar idd (iets met zuipfeestje bij mcoenen met zo'n peper en FRNK + grote bek en *hap* en vervolgens in 1 streep naar de wc omda'k meteen moest nekken). Een thaise was het toch?

Maar cool varanus! Ik ga natasja ook es vertellen over je bezigheden, ook wel wat voor haar. En scherp eten is goe





[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-11-2008 17:18]


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen