IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wat is je droom? (inspiratie topic) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-07-2010 13:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 13:14 schreef MMayo het volgende:
ZM Ameland vakantie bij je tante dus..
Even kijken of ik mijn neef daarbij kan betrekken. Da's namelijk ook een metalhead. Goeie invloeden in onze familie wat dat betreft, hij is net zo Slayer-gek als ik. Betwijfel alleen of mijn oom en tante het ermee eens zijn, alhoewel, heb met hen ook menig drankfeestje nauwelijks overleefd..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2010 13:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 13:18 schreef MMayo het volgende:
Bijzonder lelijk strand daar.
Die 15 m2 ziet er niet best uit nee ..

Maar be zelf meer van de duinen dan van het strand. Stilliggen is niet één van mijn pluspunten


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2010 13:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 13:18 schreef bastianus het volgende:
Even kijken of ik mijn neef daarbij kan betrekken. Da's namelijk ook een metalhead. Goeie invloeden in onze familie wat dat betreft, hij is net zo Slayer-gek als ik. Betwijfel alleen of mijn oom en tante het ermee eens zijn, alhoewel, heb met hen ook menig drankfeestje nauwelijks overleefd..


Hoezo, moeten die het er mee eens zijn dan? Bedoel jij had toch vrije beschikking over dat huisje?

quote:
Op 28 juli 2010 13:19 schreef Jenje het volgende:
Die 15 m2 ziet er niet best uit nee ..

Maar be zelf meer van de duinen dan van het strand. Stilliggen is niet één van mijn pluspunten


Eh.. waarom moet je op een strand stil gaan liggen? Overigens geen zomers strand, maar lekker in de herfst of winter tussen de stormen door over het zand banjeren. Mooi man! En nee, nog steeds niet in Delfzijl.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2010 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

is ook weer zo ... dat was wel lekker, ook in delfzijl, bij dikke storm over de zeedijk lopen.

Nadeel is dat strand in Nederland of rond Randstad ligt (ga liever gewoon dood) of aan de rand van de wereld (noordgroningen & friesland) of in Semi-Belgie ..


Misschien is dan de kust van Schotland wel wat ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2010 13:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 13:31 schreef Jenje het volgende:
Misschien is dan de kust van Schotland wel wat ..


Is ook weer zo'n eind zwemmen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2010 13:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 13:32 schreef MMayo het volgende:
Is ook weer zo'n eind zwemmen.
Daar hebben ze een boot voor ..


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-07-2010 13:39 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 13:31 schreef Jenje het volgende:
is ook weer zo ... dat was wel lekker, ook in delfzijl, bij dikke storm over de zeedijk lopen.

Nadeel is dat strand in Nederland of rond Randstad ligt (ga liever gewoon dood) of aan de rand van de wereld (noordgroningen & friesland) of in Semi-Belgie ..


Misschien is dan de kust van Schotland wel wat ..


Ben je een keer in de Randstad beroofd/verkracht/heeft de Randstad je familie doodgemaakt, oid?



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-07-2010 13:43]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2010 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ben er tig keer geweest, en is gewoon niks voor mij. Laten we het daar op houden. Ben niet van de grote steden.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-07-2010 13:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 juli 2010 13:39 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ben je een keer in de Randstad beroofd/verkracht/heeft de Randstad je familie doodgemaakt, oid?




Hehe, zonder dat kan je ook een hekel hebben aan de randstad hoor.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-07-2010 14:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Tsja. Zoals ze dat zo mooi op het internet zeggen:





Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-07-2010 14:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 juli 2010 13:39 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ben je een keer in de Randstad beroofd/verkracht/heeft de Randstad je familie doodgemaakt, oid?




Ben je een keer door een Randstadhater beroofd/verkracht/heeft een Randstadhater je familie doodgemaakt, oid?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2010 14:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een interim?


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-07-2010 15:38 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 14:39 schreef ElitE het volgende:
Nee, jij!


Kijk eens naar alle Amerikaanse horrorfilms. Wie zijn de slechterikken? Niet de stedelingen! Maar de Hillbilly's. Het lijkt mij dat ik een gegronde angst heb voor mensen met een afkeer van de grote stad(sagglomeratie).



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-07-2010 15:46 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

SMAAD!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2010 15:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

even normaal doen tegen die Hillbilly


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-07-2010 15:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 15:47 schreef Hypnos het volgende:
even normaal doen tegen die Hillbilly


Maar hupneus, wat is jouw droom eigenlijk? Hoe zou jij je leven willen hebben als je al je wensen en dromen waar kon maken?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2010 15:56]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-07-2010 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik gok iets met zonnebankbodybuildshemales


Rivfader90
YNWA
Usericon van Rivfader90
Posted 01-08-2010 18:47 by Rivfader90 Wijzig reactieProfiel van Rivfader90Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/Rivfader90

quote:
Op 28 juli 2010 12:07 schreef Jenje het volgende:
Wat denkt men in andere landen te vinden wat je in Nederland niet kunt vinden?


Geen idee, heb nooit in Nederland gewoond.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2010 18:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 16:18 schreef Jenje het volgende:
Ik gok iets met zonnebankbodybuildshemales


Eerst maar eens een baan denk ik.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 01-08-2010 19:25 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2010 12:05 schreef Rivfader90 het volgende:
Eén van mijn dromen is om ergens in Scandinavie te gaan wonen.


+1


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-08-2010 19:27 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

nog steeds Japan.


Geld hea.


Sparen ja.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-08-2010 19:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Als het geld er hier naar is een klein boerderijtje en een geitje voor mevrouw XXL.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 01-08-2010 19:37 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Waarom Japan?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-08-2010 19:37 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 1 augustus 2010 19:37 schreef Yirroth het volgende:
Waarom Japan?


Kennissen en mede noisefiends.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 01-08-2010 19:44 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ah, vandaar!

Een toekomstdroom die ik nu kan bedenken is om goed te kunnen leven van muziek en vormgeving. Daarnaast misschien ook iets doen met wetenschap, maar de wetenschappen die mij interesseren zijn vaak gebaseerd op wiskunde, wat ik onder martelmethodes ipv wetenschap schaar.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen