IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-10-2003 11:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 27 oktober 2003 20:47 schreef enforcer het volgende:
Inhoudelijk is er genoeg aan te merken op iedereen!

laat hij die zonder zonden is.....

wat een statement zeg , "hoe meer publieke opinie draait in de richting tegen Bush hoe beter imho."

Ongelofelijk....Ignorant!


Hoezo!!!!

Nu ben je dus precies hetzelfde aan het doen als al die mensen die gewoon kutbush roepen, hypocriete schwans.

Verklaar je nader of zwijg..

ignorant...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-10-2003 11:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 12:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Iedeern is voor Amerika => ik moet er tegen zijn

Oh nee, nu is iedereen er tegen => nu moet ik ervoor zijn



Mij boeit het niet wat ze in Irak uitrichten, het zijn een bende hypocriete kut-kristenen, en ik moet ze niet

Edit: Behalve Manowar, want Manowar heerst !!

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 28-10-2003 12:04]


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 28-10-2003 12:03 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Helemaal mee eens...

Maar Bush was toch echt niet de enige die zich ging bemoeien met alles... Ik herinner me ene zekere Clinton die maar "even" Joegoslaviƫ ging bombarderen om de aandacht van zijn Lewinsky-affaire af te leiden...

[Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 28-10-2003 12:19]


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2003 12:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 10:57 schreef Chelman het volgende:
Als zij zou dom zijn als jullie beweren, hoe kan het dan dat zij een van de drijvende krachten in de wetenschap, kunst en cultuur in de wereld zijn?


Gebaseerd op??? er zijn net zoveel briljante wetenschappers in Europa.


DETENTE
Usericon van DETENTE
Posted 28-10-2003 12:19 by DETENTE Wijzig reactieProfiel van DETENTEQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Ach het is makkelijk me te flamen daar ik alleen sta tegen een aantal fanatieke USA haters...

ik ga er dan ook niet verder op in, heeft toch geen zin, als je nu eens zo objectief mogelijk probeert te zijn (weet ik moeilijk) en mijn posts leest zie je heus dat er geen onzin staat maar dat er veel met onzin gereplied werd, dat steekt en dus druk ik me soms erg sterk uit in tegen replies....

Maar ik kan het nooit winnen, niemand kan winnen want niemand staat open voor verandering...simpel!

Er is blijkbaar geen ruimte voor relativering hier, je wordt toegejuicht als je op een ongegronde wijze de USA belachelijk maakt, op dei manier maak je je hier populair, nou ja ga je gang maar het is allang geen discussie meer!

Als ik nu zou schijven daty ik Bush ene hond vond en Amerikanenn het domste volk ter werel zou iedereen dit soort dingen posten , en op zijn best

let's face it ik heb op zijn minst een beetje gelijk...




campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 12:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 12:19 schreef DETENTE het volgende:


Maar ik kan het nooit winnen, niemand kan winnen want niemand staat open voor verandering...simpel!




Open staan ? En toch wil jij "winnen"...
Wie zegt dat jij gelijk hebt ? Een discussie gaat niet over winnen.
Je hebt misch niet volledig ongelijk, maar waarom zouden wij van gedachten veranderen als jijzelf daar niet toe in staat bent ?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-10-2003 12:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 12:19 schreef DETENTE het volgende:
Ach het is makkelijk me te flamen daar ik alleen sta tegen een aantal fanatieke USA haters...




Ik ben zeer uitgebreid op jou post ingegaan waarom ik denk dat jij niet geheel gelijk heb. maar dat maakt mij nog geen automatische US-hater (ook al vind ik het leven in nederland gewoon prettiger en ik heb een tijdje in de VS doorgebracht). Ik ben gewoon anti BUSH (en zijn fundame,ntalistisxche kapitalistische omtringende bende)!!!!!!, niet anti-VS. Daar lopen genoeg weldenkende, aardige linkse etc etc mensen rond. Die wil ik niet benadelen. en als mensen het niet leuk vinden omdat ik anti bush ben (ook die reden heb ik al 10.000 keer neergezet) of mij een meeloper vinden dan is dat jammer maar helaas maar niet mijn probleem.
wel is het zonde dat dit eventueel een verdere discussie om wat dan ook in de weg zou staan.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 12:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 12:24 schreef attila_de_hun het volgende:
aardige linkse etc etc mensen rond



Ik denk zelfs dat er ook aardige rechtse mensen rondlopen...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-10-2003 12:46 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 28 oktober 2003 12:19 schreef DETENTE het volgende:
Ach het is makkelijk me te flamen daar ik alleen sta tegen een aantal fanatieke USA haters...

ik ga er dan ook niet verder op in, heeft toch geen zin, als je nu eens zo objectief mogelijk probeert te zijn (weet ik moeilijk) en mijn posts leest zie je heus dat er geen onzin staat maar dat er veel met onzin gereplied werd, dat steekt en dus druk ik me soms erg sterk uit in tegen replies....

Maar ik kan het nooit winnen, niemand kan winnen want niemand staat open voor verandering...simpel!

Er is blijkbaar geen ruimte voor relativering hier, je wordt toegejuicht als je op een ongegronde wijze de USA belachelijk maakt, op dei manier maak je je hier populair, nou ja ga je gang maar het is allang geen discussie meer!

Als ik nu zou schijven daty ik Bush ene hond vond en Amerikanenn het domste volk ter werel zou iedereen dit soort dingen posten , en op zijn best

let's face it ik heb op zijn minst een beetje gelijk...





Maar jij begon met flamen, je noemde mij ignorant, dat is kinderachtig en het bewijst nog maar eens dat je eigen woorden tegen je gebruikt kunnen worden (let ye who cast the first stone...)

Ik flamede je alleen omdat je mij aanviel zonder inhoudelijk ergens op te reageren of een poging te maken mij fatsoenlijk aan te spreken, dit is wat je anderen van beschuldigde en dus een perfect voorbeeld van hypocrisie.

Maar goed: on-topic

1: ik ben GEEN usa-hater, ik heb bezwaren tegen de manier waarop het land wordt bestuurd en welke invloed dit heeft op het mondiale politieke, economische en milieutechnische bestel.

2: dit heb ik al vaker uitvoerig uitgetypt en ben hier over vaker in discussie gegaan zonder in flamen te vervallen. (en die ene keer heb ik m'n excuses aan chelman aangeboden)

3: De Bush administratie wordt gesteund door de grootste bedrijven/multinationals van Amerika, dit is feitelijk bewezen, donaties moeten immers bekend gemaakt worden. Is het niet volkomen logisch dat de administratie de personen en instanties steunt die het steunen? "You scratch my back I'll scratch yours, dit is hoe de politiek werkt (en niet alleen in Amerika hoor)

4: Ik geef je gelijk in het feit dat er veel mensen zijn die als een kip zonder kop gaan roepen, maar dan moet je wel zo consequent zijn jezelf niet gelijk als slachtoffer te gaan zien terwijl ik niet diegene was die het vuur opende!!!

Ik heb weinig respect voor hypocrisie en dat wilde ik je alleen laten weten.

Nu kunnen we hier over doorzagen of je kan zeggen dat je verkeerd zat.

jouw keuze.

(edit: typevouten)


[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 28-10-2003 12:48]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


DETENTE
Usericon van DETENTE
Posted 28-10-2003 13:59 by DETENTE Wijzig reactieProfiel van DETENTEQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 28 oktober 2003 12:46 schreef Phriar het volgende:
Maar jij begon met flamen, je noemde mij ignorant, dat is kinderachtig en het bewijst nog maar eens dat je eigen woorden tegen je gebruikt kunnen worden (let ye who cast the first stone...)

Ik flamede je alleen omdat je mij aanviel zonder inhoudelijk ergens op te reageren of een poging te maken mij fatsoenlijk aan te spreken, dit is wat je anderen van beschuldigde en dus een perfect voorbeeld van hypocrisie.




Maar goed: on-topic

1: ik ben GEEN usa-hater, ik heb bezwaren tegen de manier waarop het land wordt bestuurd en welke invloed dit heeft op het mondiale politieke, economische en milieutechnische bestel.

2: dit heb ik al vaker uitvoerig uitgetypt en ben hier over vaker in discussie gegaan zonder in flamen te vervallen. (en die ene keer heb ik m'n excuses aan chelman aangeboden)

3: De Bush administratie wordt gesteund door de grootste bedrijven/multinationals van Amerika, dit is feitelijk bewezen, donaties moeten immers bekend gemaakt worden. Is het niet volkomen logisch dat de administratie de personen en instanties steunt die het steunen? "You scratch my back I'll scratch yours, dit is hoe de politiek werkt (en niet alleen in Amerika hoor)

4: Ik geef je gelijk in het feit dat er veel mensen zijn die als een kip zonder kop gaan roepen, maar dan moet je wel zo consequent zijn jezelf niet gelijk als slachtoffer te gaan zien terwijl ik niet diegene was die het vuur opende!!!

Ik heb weinig respect voor hypocrisie en dat wilde ik je alleen laten weten.

Nu kunnen we hier over doorzagen of je kan zeggen dat je verkeerd zat.

jouw keuze.

(edit: typevouten)




Als je me beter zou kennen zou je weten dat ik zeker geen hypocriet ben, maar hooguit verder kijk dan mijn neus lang is...misschien wat meer nadenk dan veel mensen, hierbij doel ik niet op jou!

ik erger me dood aan belachelijke ongegronde statements die hier in het rond vliegen....waar moet je beginnen als 25 mensen hier alles en iedereen wat met de US te maken heeft met de grond gelijk maken zonder redenen te gevens als "alle amerikanen zijn decadent", "alle amerikanen zijn " , "Amerikanen zijn een kutvolk"........ben je het met me eens dat dat totale bullshit is!

Maar goed zoals ik verwacht had werd ik geljik gigantisch geflamed door mesne die het niet met me eens waren en misschien niet zo goed wisten hoe zich met argumenten te verdedigen, ook niet op jou gericht!

Op een gegeven moment raak j emotioneel betrokken bij zo'n discussie en ga ja je sterker uitdrukken wat weer leid tot nog sterklere reacties....ik heb niet het gevoel dat ik echt over de schreef gegaan en...al had ik me hier en daar wat voorzichtiger moeten uitdrukken, maar dat geldt voor anderen zeker ook!





campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 14:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Weet je wie ook een klootzak is ? ...Bush!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 28-10-2003 14:06 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Ik kan niet zeggen dat ik wat tegen "het" Amerikaanse volk heb (net zoals ik niet tegen "de" marokkanen of "de" voetbalsupporters ben, aleen tegen die hufters die mn fiets/auto vernielen), wel ben ik tegen de regering-Bush.

Je kunt t de Amerikanen zelf niet kwalijk nemen dat ze geen flauw idee hebben hoe de wereld over hun denkt, want hoewel ze niet dom zijn, zijn ze wel dom gehouden. het enige wat ze kennen is Amerika zelf en that's it.

Dat die neo-cons die Bush als een marionet bespelen, de hele wereld naar de knoppen helpen als t ze wat extra dollars zou opleveren, ben ik met je eens.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-10-2003 14:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:46 schreef wladimir het volgende:
Ik ben het eens dat reacties als "Kutvolk die Amerikanen" niet serieus te nemen zijn.

Maar mijn vergelijking is HELEMAAL NIET BELACHELIJK! Amerika ziet het Romeinse rijk als een groot voorbeeld van hun samenleving.
Democratie, meerdere volkeren, etc..

Je moet eens een spiegel voor jezelf neerzetten, want je zit zelf ook te generaliseren met bijvoorbeeld "Nederlanders, een slap volk".



Je hebt gelijk, elk machtigste land uit elke periode is te vergelijken met het Romeinse rijk. Waarom? Omdat ze steeds dezelfde druk, dezelfde verwachtingen en dezelfde haat van buitenaf kennen. Het is daarom ook niet raar dat veel mensen Amerika haten, het is wel raar dat als mensen erover nagedacht hebben, nog steeds Amerika haten. Het heden en de toekomst komen voort uit het verleden, zo kunnen we nu al voorspellen dat het machtigste, en dus ook het meest gehate, land in de nabije toekomst China wordt. Waarom haat niemand China, met de kennis dat China het Amerika van de toekomst is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-10-2003 14:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 12:03 schreef Miss Lucifer het volgende:
Helemaal mee eens...

Maar Bush was toch echt niet de enige die zich ging bemoeien met alles... Ik herinner me ene zekere Clinton die maar "even" Joegoslaviƫ ging bombarderen om de aandacht van zijn Lewinsky-affaire af te leiden...
Dit is dus pure bullshit, Amerika wilde zich niet bemoeien met 'de achtertuin' van Europa, maar heeft uiteindelijk toch toegegeven aan de buitenlandse druk en orde op zaken gesteld, iets wat Europa niet lukte.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 14:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:09 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom haat niemand China, met de kennis dat China het Amerika van de toekomst is?


Wie zegt dat ik China niet haat ? Tuurlijk haat ik China wel (gore rakettenbouwende, SARS verspreidende communisten dat ze zijn), maar daar gaat dit topic niet over.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-10-2003 14:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:12 schreef campske666 het volgende:
Wie zegt dat ik China niet haat ? Tuurlijk haat ik China wel (gore rakettenbouwende, SARS verspreidende communisten dat ze zijn), maar daar gaat dit topic niet over.
Volgens mij kun jij geen nuttige bijdrage aan dit topic leveren, aangezien jij alles, behalve jezelf, haat.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 28-10-2003 14:15]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 14:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:14 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij kun jij geen nuttige bijdrage aan dit topic leveren, aangezien jij alles, behalve jezelf, haat.


Eerst zaag je dat er niemand China haat, en nu ben ik niet nuttig omdat ik op je punt ben gaan staan ? flauw hoor.
En ik haat niet iedereen. Heb je mij al een slecht woord horen reppen over Scandinvie,Vlaanderen, de moffen, Nederlders,... ? nope !

[Dit bericht is gewijzigd door campske666 op 28-10-2003 14:16]


DETENTE
Usericon van DETENTE
Posted 28-10-2003 14:19 by DETENTE Wijzig reactieProfiel van DETENTEQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

quote:
Op 28 oktober 2003 14:14 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij kun jij geen nuttige bijdrage aan dit topic leveren, aangezien jij alles, behalve jezelf, haat.


+1....ik zal me verder inhouden


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 28-10-2003 14:22 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Paul Wolfowitz, dat is het probleem.
om te zeggen dat amerikanen een kutvolk zijn was van mijn kant ook geen slimme opmerking, toch zijn het eikels.

Paul en opa rumsfeld zijn het probleem, Dat paul joods is heeft er niets mee te maken


Furious black death metal http://www.sammath.nl


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 14:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:19 schreef DETENTE het volgende:
+1....ik zal me verder inhouden


Zomaar iemand uitmaken zonder argumenten te geven...sinds wanneer steun jij dat ?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 14:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het is altijd makkelijk om tegen de grootste aan te schoppen. Het is nu eenmaal de grootste en daarom een makkelijk doelwit. In mijn optiek kan je wel degelijk kritiek op de VS of hun beleid hebben. Ik heb het zelf ook. Wat ik heel moeilijk kan verdragen, en samen met mij denk ik Enforcer, is dat mensen die echt heel weinig inhoudelijk kennis van de zaak hebben stompzinnige kreten zonder enige onderbouwing loslaten.

Daarnaast kiezen de criticasters bewust om enkel naar de tegenzijde te luisteren en komen bijvoorbeeld in elke post met Michael Moore op de proppen. Zelf luister ik liever naar beide kanten van de zaak voordat ik een eigen mening vorm. MM is een zeer geslaagd satiricus en daarnaast 'luis in de pels' van de establishment. Maar sommige lieden hier gebruiken de geuzenkreten van MM en roepen dat Bush onterecht president geworden is etc. etc. Ik denk dat het nuttig zou zijn voor al die meekroepers om in te zien dat ook MM en andere Bush criticasters (die er terecht zijn) niet belangenloos functioneren en hun eigen agenda's hebben net zoals de Bush supporters dat ook hebben. Wat je kritiek op de VS ook mag zijn, het blijft een feit dat de VS historisch een geschiedenis van machtsstransparantie hebben. Reeds in 1834 is Andrew Jackson aan een Senate censure onderworpen ondanks zijn machtige vrienden op de Zuidelijke plantages. Pakweg veertig jaar later werd president Johnson impeached alleen omdat hij de grenzen van zijn macht opzocht. Het verhaal van Nixon kennen jullie denk ik ook wel inmiddels.

Ja er staat veel grootkapitaal achter Bush, ja het is niet altijd even goed dat het zo gaat. Maar.... het is in tegenstelling tot veel landen geen verborgen steun, het is aan iedereen bekend. Het is bovendien mogelijk om na 4 jaar de president weg te stemmen in tegenstelling tot veel van de 'paradijzen' die sommigen van jullie als lichtend voorbeeld in de wereld zien.

Strekking van dit verhaal is in ieder geval: verdiep je eerst in de materie voordat je onzin gaat uitkramen en belachelijke statements gaat posten als: Amerikanen zijn dom o.i.d om maar van topic als: 'Weer een bewijs dat Amerikanen geschift zijn, moeder laat kind achter in auto'. In Nederland gebeuren dit soort zaken natuurlijk niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-10-2003 14:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:16 schreef campske666 het volgende:
Eerst zaag je dat er niemand China haat, en nu ben ik niet nuttig omdat ik op je punt ben gaan staan ? flauw hoor.
En ik haat niet iedereen. Heb je mij al een slecht woord horen reppen over Scandinvie,Vlaanderen, de moffen, Nederlders,... ? nope !
Op mijn punt gaan staan? Ik zei dat, omdat jij in dit topic als een 'ik stamp overal tegenaan' reageert (wat ik overigens ook vaak doe op dit forum) en daardoor, terwijl je er niet veel kennis over hebt, nogal makkelijk je conclusies over Amerika trekt. En wat betreft Scandinavie, Vlaanderen, 'de moffen' (zegt die bewoording niet genoeg?), de Nederlanders, daar gaat het topic toch niet over?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-10-2003 14:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:06 schreef Blackjack het volgende:

Je kunt t de Amerikanen zelf niet kwalijk nemen dat ze geen flauw idee hebben hoe de wereld over hun denkt, want hoewel ze niet dom zijn, zijn ze wel dom gehouden. het enige wat ze kennen is Amerika zelf en that's it.


Over dat domhouden heb ik ook al genoeg onzinnige argumenten gehoord. Meestal komt het erop neer: 'Ze weten niet eens wat het hoofdstad van Denemarken is'. Ja sommige weten dat niet, dus? Sommige mensen vergeten dat je je hele leven door de VS kan reizen en nog niet eens alles kan ontdekken, en ja ze hebben daar gigantische cultuurverschillen. Voor jullie is bijvoorbeeld een Amerikaan die uit Seattle naar Miami met vakantie gaat gewoon iemand die in eigen land vakantie viert. Echter is de geografische en culturele afstand tussen die twee steden groter dan dat tussen Nederland en Portugal.

Ook is het misschien handig om te herinneren dat bijvoorbeeld de staat Illinois of New York op wereldschaal 'belangrijker' i.i.g economisch is dan Denemarken of Zweden. Hoeveel mensen hier denk je kennen de staatshoofden van Illinois of NYC, of de hoofdsteden daarvan? Zelfs de hoofdstad van California zou lastig zijn voor de meesten ondanks dat het laatst uitgebried in de nieuws was.

Oh en wat de nieuws voorziening betreft kan ik uit eigen ervaring zeggen dat het aandeel buitenlands nieuws op tv daar echt niet kleiner is dan op het NOS journaal.

Hoeveel landen ken je die een door de overheid betaalde nieuwszender hebben die nagenoeg permanent live uitzendingen van het Congres doen?

Of landen die een PBS systeem hebben waarop iedereen die zin en tijd heeft zijn eigen programma mag uitzenden?

Oh en ik weet ook dat aardrijkskundige kennis niet echt een maatstaaf is, het wordt echter vaak door de 'tegenstanders' gebruikt. Die herinner ik altijd aan de hilarische uitzendingen van de Vakantieman met Frits Bom waar mensen (verlichte linkse Nederlanders) die op Tenerife zaten verbaasd waren dat het een eiland is of mensen die Oostenrijk aanwijzen wanneer ze gevraagd worden om Nederland (!) aan te wijzen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-10-2003 14:36]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 14:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 14:29 schreef Misanthrope het volgende:
Op mijn punt gaan staan? Ik zei dat, omdat jij in dit topic als een 'ik stamp overal tegenaan' reageert (wat ik overigens ook vaak doe op dit forum) en daardoor, terwijl je er niet veel kennis over hebt, nogal makkelijk je conclusies over Amerika trekt. En wat betreft Scandinavie, Vlaanderen, 'de moffen' (zegt die bewoording niet genoeg?), de Nederlanders, daar gaat het topic toch niet over?


Ik stamp niet overal tegenaan, ik geef gewoon mijn subjectieve mening.
Verder was "moffen" sarcastisch bedoeld, maar die had je blijkbaar niet.
En dit topic gat net zo hard over Scandinavie...als over China.
Dus, je opmerking slaat nergens op.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen