IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 16:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:53 schreef ghoulliette het volgende:
een tekort heeft met de discrepantie tussen uitgaven en inkomsten te maken.
Dus als hij naar de maan wil en naar Irak, dan kost dat geld, en dat moet ergens vandaan komen.

edit: en er was een belastingverlaging


Ja. Maar hij heeft geen tekort die 100 zo groot is als de hele economie


Bovendien kan je Bush moeilijk voleldig verantwoordelijk houden voor conjuncturele tegenslagen net zo min als dat je Clinton volledig verantwoordelijk voor de voorspoed van de jaren 90 kan houden.

De belastingverlaging heeft zijn vruchten afgeworpen. 7,2% groei op jaarbasis in de derde kwartaal....niet misselijk zeg ik zo. En groei = meer belastinginkomsten. Die verlaging zullen ze snel terugverdienen.

De eenmalige uitgaves i.v.m. de oorlog vormen een merendeel van de stijging van de tekort (mede omdat de faalhazen in Europa niet mee wilden doen).

Grootste probleem van Amerika is momenteel het handelstekort, maar daar kan George weinig aan doen behalve de dollar laag houden....wat hij succesvol doet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-01-2004 17:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Volgens mij ben jij een aanhanger van Bush.
Persoonlijk vind ik deze man een beetje te machtbelust en te ouderwets.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-01-2004 17:03 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ah ik heb wat cijfers gevonden:

Tekort op begroting federale overheid: 500 miljard dollar (exclusief kosten oorlog irak

Handelstekort: 500 miljard dollar

Bron: zet ik er niet bij want dan geloofd Chelman me gelijk niet meer


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 17:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:01 schreef Smoochy het volgende:
Volgens mij ben jij een aanhanger van Bush.
Persoonlijk vind ik deze man een beetje te machtbelust en te ouderwets.


Nee, ik ben geen aanhanger van Bush. Wel word ik moe van het eindeloze gezeik zonder enige feitenkennis. Daarnaast is het zo dat hij idd. een ideale pispaal is aangezien hij zijn charisma niet mee heeft.

Machtsbelust of niet...hij is democratisch gekozen binnen een land met transparante regels betreffende verkiezingen en beroepen daartegen.

Ik ben wel in het algemeen pro-Republikeins ja.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 17:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:03 schreef Jebes het volgende:
Ah ik heb wat cijfers gevonden:

Tekort op begroting federale overheid: 500 miljard dollar (exclusief kosten oorlog irak

Handelstekort: 500 miljard dollar

Bron: zet ik er niet bij want dan geloofd Chelman me gelijk niet meer


500 miljard klinkt aannemelijk. da's een begrotingstekort van 5%. Toch iets minder dan dat tekort van 10000% wat iemand eerder noemde

Handelstekort heeft de overheid nagenoeg geen invloed op, behalve het laag houden van hun valuta..zie boven.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-01-2004 17:06 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:
Nee, ik ben geen aanhanger van Bush. Wel word ik moe van het eindeloze gezeik zonder enige feitenkennis. Daarnaast is het zo dat hij idd. een ideale pispaal is aangezien hij zijn charisma niet mee heeft.

Machtsbelust of niet...hij is democratisch gekozen binnen een land met transparante regels betreffende verkiezingen en beroepen daartegen.

Ik ben wel in het algemeen pro-Republikeins ja.


Ok hij is democratisch gekozen maar moet je niet zien op wat voor manier, en die man is toch veels te conservatief voor een land als Amerika.

Charisma idd maar nog altijd meer dan onze vriend J,P.Potter.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 17:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:06 schreef Smoochy het volgende:
Ok hij is democratisch gekozen maar moet je niet zien op wat voor manier, en die man is toch veels te conservatief voor een land als Amerika.

Charisma idd maar nog altijd meer dan onze vriend J,P.Potter.


Je kan hem moeilijk verantwoordelijk houden voor een kiesstel dat al 227 jaar in kracht is en die toen (227 j.geleden) een goede stelsel was als je de geografische en politieke realiteit van toen bekijkt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 14-01-2004 17:11 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 14 januari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:

Machtsbelust of niet...hij is democratisch gekozen binnen een land met transparante regels betreffende verkiezingen en beroepen daartegen.



niet mee eens, die verkiezingen zijn alles behalve democratisch...

Er zijn in weze maar twee(!!!) kanshebbers in de "democratie" van amerika: Democraat of Republikein, de rest heeft simpelweg niet genoeg miljarden backers om überhaupt een kans te maken...

Bovendien was de gouverneur van de beslissende staat die alles uiteindelijk zou bepalen: jawel! Jed Bush!!!

da's makkelijk winnen zo.

Er zit een president in het witte huis waarvoor de helft van Amerika niet gekozen heeft...

leuke democratie.

maar bedankt voor je pispaal steun


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Het Amerikaanse handelstekort is iig 38 miljard dollar (was net op het RTL 5 nieuws)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 16:58 schreef Chelman het volgende:
Ja. Maar hij heeft geen tekort die 100 zo groot is als de hele economie


Bovendien kan je Bush moeilijk voleldig verantwoordelijk houden voor conjuncturele tegenslagen net zo min als dat je Clinton volledig verantwoordelijk voor de voorspoed van de jaren 90 kan houden.

De belastingverlaging heeft zijn vruchten afgeworpen. 7,2% groei op jaarbasis in de derde kwartaal....niet misselijk zeg ik zo. En groei = meer belastinginkomsten. Die verlaging zullen ze snel terugverdienen.

De eenmalige uitgaves i.v.m. de oorlog vormen een merendeel van de stijging van de tekort (mede omdat de faalhazen in Europa niet mee wilden doen).

Grootste probleem van Amerika is momenteel het handelstekort, maar daar kan George weinig aan doen behalve de dollar laag houden....wat hij succesvol doet.

Als je de president van een land al niet als verantwoordelijke kan aanwijzen wie dan wel? Hij wordt er voor betaald om die rol op zich te nemen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:03 schreef Jebes het volgende:
Ah ik heb wat cijfers gevonden:

Tekort op begroting federale overheid: 500 miljard dollar (exclusief kosten oorlog irak

Handelstekort: 500 miljard dollar

Bron: zet ik er niet bij want dan geloofd Chelman me gelijk niet meer

En terecht want het klopt dus niet


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 17:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:13 schreef ghoulliette het volgende:
Het Amerikaanse handelstekort is iig 38 miljard dollar (was net op het RTL 5 nieuws)


Het trekt nu aan met de lage dollar zeker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 17:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:15 schreef ghoulliette het volgende:
Als je de president van een land al niet als verantwoordelijke kan aanwijzen wie dan wel? Hij wordt er voor betaald om die rol op zich te nemen.


Je miste het woordje 'volledig' in mijn post.

Bovendien bestaat hier het beeld dat de president meer macht heeft dan dat hij in werkelijkheid heeft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:16 schreef Chelman het volgende:
Het trekt nu aan met de lage dollar zeker.

ze hadden op 45 gerekend idd, maar door de lage dollarstand trekt de export aan.

volledig idd niet... maar dat dat is altijd uitgesloten.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-01-2004 17:19 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 januari 2004 17:13 schreef ghoulliette het volgende:
Het Amerikaanse handelstekort is iig 38 miljard dollar (was net op het RTL 5 nieuws)


Ik vraag me af of dit wel klopt eerlijk gezegd...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:19 schreef Jebes het volgende:
Ik vraag me af of dit wel klopt eerlijk gezegd...

ik denk het wel, als twee cijfers allebei 500 miljard zouden zijn kun je met je ogen dicht nog zien dat het niet klopt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 17:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:11 schreef Phriar het volgende:
niet mee eens, die verkiezingen zijn alles behalve democratisch...

Er zijn in weze maar twee(!!!) kanshebbers in de "democratie" van amerika: Democraat of Republikein, de rest heeft simpelweg niet genoeg miljarden backers om überhaupt een kans te maken...

Bovendien was de gouverneur van de beslissende staat die alles uiteindelijk zou bepalen: jawel! Jed Bush!!!

da's makkelijk winnen zo.

Er zit een president in het witte huis waarvoor de helft van Amerika niet gekozen heeft...

leuke democratie.

maar bedankt voor je pispaal steun



Iedereen kan daar president worden. Dat er maar twee grote partijen zijn is op een natuurlijke manier gegroeid over de jaren heen....

En je gaat me toch niet zeggen dat ze het gepland hebben dat Florida de beslissende staat zou zijn? Het is geen Risk waar je met pionnetjes kan schuiven hoor....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 14-01-2004 17:21 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

Er word hier wat met getallen rondgemept.


Uit liefde voor ZM.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-01-2004 17:27 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 januari 2004 17:20 schreef ghoulliette het volgende:
ik denk het wel, als twee cijfers allebei 500 miljard zouden zijn kun je met je ogen dicht nog zien dat het niet klopt.


A) Ze zijn beiden niet 500 miljard omdat de kosten van de oorlog van Irak er nog niet bij zijn gerekend.

B ) Ze zijn beiden niet 500 miljard omdat het waarschijnlijk een heel lang getal dat afgerond is

C) Ik denk dat het heel goed mogelijk er wordt gezegd dat het handelstekort lager is dan het in werkelijkheid is om een wat positiever beeld te creeeren.

D) Wat is de toetsencombinatie voor een e + trema?

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 14-01-2004 17:27]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

RTL5/Z is een economische zender die continue met beurscijfers bezig is, als zij foutieve info gaan melden zal die grote gevolgen hebben.
Dus ga er nou maar vanuit dat het klopt.

en afronding tot 500 miljard sorry hoor, maar dat kun je echt niet maken, wat een prusters.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-01-2004 17:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2004 17:27 schreef Jebes het volgende:
A) Ze zijn beiden niet 500 miljard omdat de kosten van de oorlog van Irak er nog niet bij zijn gerekend.

B ) Ze zijn beiden niet 500 miljard omdat het waarschijnlijk een heel lang getal dat afgerond is

C) Ik denk dat het heel goed mogelijk er wordt gezegd dat het handelstekort lager is dan het in werkelijkheid is om een wat positiever beeld te creeeren.

D) Wat is de toetsencombinatie voor een e + trema?


alt+137

De handelstekort cijfers zijn makkelijk te verifiëren het is i.t.t. de begrotingstekort geen cijfer wat door de regering als zodanig gepubliceerd wordt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-01-2004 17:32 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 januari 2004 17:29 schreef ghoulliette het volgende:
RTL5/Z is een economische zender die continue met beurscijfers bezig is, als zij foutieve info gaan melden zal die grote gevolgen hebben.
Dus ga er nou maar vanuit dat het klopt.

en afronding tot 500 miljard sorry hoor, maar dat kun je echt niet maken, wat een prusters.


Want, wat heb je aan een cijfers van bijvoorbeeld 499,939399293 miljard...zo prutserig vind ik dat niet. Ik weet ook niet of ze afgerond hebben, ik kan het me alleen goed voorstellen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik doe gewoon "+e =ë


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-01-2004 17:40 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

ë

ë





ë






Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2004 17:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht



Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen