IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : bush , de idioot... Vorige pagina | Volgende pagina
EdgeCrusher
Usericon van EdgeCrusher
Posted 08-11-2002 14:11 by EdgeCrusher Wijzig reactieProfiel van EdgeCrusherQuote dit bericht

Iedereen zit nu wel te zeiken over dat Irak zo'n gevaar is voor andere landen, maar volgens mij zijn de VS het grootste gevaar, en dan niet alleen voor andere landen, maar voor de hele wereldbevolking! Zeker nu de Republikeinen de meerderheid hebben, kan Bush alles wat 'ie bedenkt gewoon uitvoeren. De VN trekt 'ie zich toch niks van aan dus volgens mij zijn de VS het grootste gevaar!
BUSH


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 08-11-2002 14:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zolang de moslims van Al Qaeda en Uber-christelijke Staten van Amerika elkaar afmaken en de rest van de atheistisch wereld met rust laten mogen ze van mijn part.
In the end it'll be a lot calmer around here!


bean
Usericon van bean
Posted 08-11-2002 16:27 by bean Wijzig reactieProfiel van beanQuote dit berichthttp://beansmaidentrading.tk

Van mij mogen ze dat bagdad platgooien.. Tis saddams eigen schuld.

NP:Motorhead - Bomber



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2002 19:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 16:27 schreef bean het volgende:
Van mij mogen ze dat bagdad platgooien.. Tis saddams eigen schuld.

NP:Motorhead - Bomber

Maar waarom mag de USA wel massa's aan vernietingswapens hebben en Irak niet? Omdat Saddam ze eerder gebruikt? Ik denk niet dat Irak net zoveel gif op de vijand kan loslaten als dat in Vietnam is gegooid bijv. En nog maar een land heeft de atoombom echt gegooid in een oorlogsactie.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 09-11-2002 16:34 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

nu er waarschijnlijk wapeninspecties komen, aangezien de VN achter de nieuwste ontwerp-resolutie staat van de VS (hoe verassend), zullen de wapeninspecteurs wel zulke belachelijke eisen stellen
bv het doorzoeken van Saddams slaapkamer
dat er echt wel weer een einde aan komt en dat Bush toch zn oorlog krijgt

dat is uiteindelijk toch zn doel


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-11-2002 18:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2002 19:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar waarom mag de USA wel massa's aan vernietingswapens hebben en Irak niet? Omdat Saddam ze eerder gebruikt? Ik denk niet dat Irak net zoveel gif op de vijand kan loslaten als dat in Vietnam is gegooid bijv. En nog maar een land heeft de atoombom echt gegooid in een oorlogsactie.


Idd, en iedereen kent het verhaal van Noord-Korea ook wel denk ik, gestoorde generaal McArthur wou toen zo'n 16 bommen gooien, waaronder op Russische en Chinese steden.
Nee, de echte gekken zitten in de Verenigde Staten van Bewusteloosheid.
Gelukkig heeft de toenmalige president hem toen een eervol ontslag aangeboden. Cuba was ook op het nippertje trouwens. Nee, de meeste angst heb ik toch voor de Amerikanen. Wat niet wegneemt dat Hoessein ook een vuile hufter is natuurlijk.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2002 19:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 18:01 schreef Heiden het volgende:
Wat niet wegneemt dat Hoessein ook een vuile hufter is natuurlijk.


Volledig waar, een van de meest vreselijk mensen die ooit geleefd heeft. Maar als de amerikanen alle vuile hufters in een regering weg willen bombarderen hebben ze het nog druk.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-11-2002 21:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 19:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Volledig waar, een van de meest vreselijk mensen die ooit geleefd heeft. Maar als de amerikanen alle vuile hufters in een regering weg willen bombarderen hebben ze het nog druk.


Amerika hufters wegbombarderen? Weet je hoeveel hufters ze in het zadel hebben geholpen op deze planeet? De Amerikanen hebben geen scrupules. Ze hebben Saddam openlijk gesteund in de Iran/Irak oorlog. Als ze ergens hun macht kunnen uitbreiden, helpen ze zonder blikken of blozen de grootste dictators aan de macht. Die jongens liggen echt niet wakker van een paar duizend doden hier en daar, voor marteling en onderdrukking kijken ze ook wel even de andere kant op. En zich maar als redders van de wereld profileren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-11-2002 15:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

We hebben het wel altijd over de amerikanen, maar ik geloof dus echt niet dat alle amerikanen nou zo blij zijn met de koers die hun regering vaart...

Maar wie ze ook zijn, patriottistisch zijn ze allemaal


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-11-2002 16:05 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 11 november 2002 15:39 schreef Phriar het volgende:
We hebben het wel altijd over de amerikanen, maar ik geloof dus echt niet dat alle amerikanen nou zo blij zijn met de koers die hun regering vaart...


Waarom tonen ze dat dan niet?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-11-2002 16:11 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Het amerikaanse volk wordt domgehouden!!
Een hoop Amerikanen (±80%) gelooft alles wat via CNN, ABC en NBC op het nieuws komt.
Propaganda weet je wel....

CNN is bijvoorbeeld eigendom van General Electrics (en ze bouwen ook tanks en ander wapentuig...)

Kijk anders 15 november 15:00 Ned 3 Tegenlicht (herh.)
Hele goeie documantaire over de oplichterij van de multi-Billion dollar company's die hun eigen volk en de hele wereld belazeren om nog meer winst te maken.

trouwens wie kende deze al? hoe bedoel je idioot...


voor info over de documantaire:
http://info.vpro.nl/info/tegenlicht/index.shtml?7738514+7738518+7738520+9068417

[Dit bericht is gewijzigd door antimetal op 11-11-2002 16:18]


why would you listen to me?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-11-2002 16:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, alleen idioten maken dat teken met hun vingers.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 11-11-2002 16:25 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 11 november 2002 16:11 schreef antimetal het volgende:
Het amerikaanse volk wordt domgehouden!!
Een hoop Amerikanen (±80%) gelooft alles wat via CNN, ABC en NBC op het nieuws komt.
Propaganda weet je wel....


Dat begrijp ik, maar moeten we echt zoveel medelijden hebben met die arme slachtoffertjes van de propaganda? Het enige wat ze moeten doen, is hun ogen opentrekken, want in hun eigen land gaat het ook op alle vlakken mis.
Hier is ook veel propaganda.. Jij hebt toch nog altijd het vermogen om na te denken?

Bedankt voor de docu-tip, lijkt iig interessant.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 11-11-2002 16:37 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

Dat is precies waar die docu over gaat...
hoe kan het dat het volk zelf niet in opstand komt?
Enerzijds propaganda (Amerika doet het goed en is de almachtige wereldmacht.)
Anderszijds worden mensen die "uit de school klappen" ontslagen of het zwijgen opgelegd.
Het grote probleem zit hem voornamelijk in het feit dat er nog maar een handje vol onafhankelijke opinie bladen en zenders zijn, de rest is direct of indirect bezit van de multi-nationals.
En die onafhankelijke zenders en bladen krijgen absoluut geen steun van de staat.


why would you listen to me?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-11-2002 19:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Een tijdje geleden kwam er regelmatig een programma op de Nederlandse tv over iemand die machtsmisbruik van grote bedrijven belachelijk maakteen ook bijv. Jeph Bush aanpakte(die dan weer niet reageerde). Ik kan niet meer op de naam komen maar het was wel leuk. Het werd gepresenteerd door een dikke man met een bil en baard en een onafscheidelijk honkbalpetje.
Wacht, er schiet me iets te binnen. Michael moore of zoiets was de naam. Kwam zijn programma maar weer.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-12-2002 14:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24442

..

het verbaast me eerlijk gezegt niets


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2002 15:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Weet je waar ik echt bang voor ben? Dat Bush strax nog een keer gekozen wordt


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 08-12-2002 15:17 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 8 december 2002 15:06 schreef Snaack het volgende:


Weet je waar ik echt bang voor ben? Dat Bush strax nog een keer gekozen wordt


Maak je maar geen zorgen hoor OF dat gebeurt.
Want hij wordt gewoon herkozen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-12-2002 15:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 15:06 schreef Snaack het volgende:


Weet je waar ik echt bang voor ben? Dat Bush strax nog een keer gekozen wordt


Ik ook. Ik heb eigenlijk liever jou als president (In de VS dan)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2002 15:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hehehehehehe


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 08-12-2002 15:32 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

ik heb liever geen snaack als president...
voor je het weet gooit ie atoombommen op mensen die een lekker frikandelletje naar binnen staan te werken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2002 15:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 15:32 schreef Shun Sacer het volgende:
ik heb liever geen snaack als president...
voor je het weet gooit ie atoombommen op mensen die een lekker frikandelletje naar binnen staan te werken.


Nou, wellicht op cHRISTELIJKE mensen die een frikandelletje naar binnen staan te werken


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2002 15:56 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Ook van FOK!

quote:

Een man die een opmerking maakte over een "burning bush" ten tijde van Bush z'n campagne trip naar Sioux Falls, Noord Dakota, is veroordeeld tot een gevangenis straf van 37 maanden.

Een barkeeper hoorde een discussie tussen de verdachte en een vrachtwagenchauffeur en ving daarbij de woorden "burning bush" op, om vervolgens aangifte te doen omdat hij vermoedde dat het ging om een plan om Bush met een brandbare vloeistof aan te steken.

De verdachte ontkent de duistere plannen en beweerd dat hij het volgende zei "I said God might speak to the world through a burning Bush," en dat hij dus slechts een profetie aanhaalde wat beschermd is onder de vrijheid van meningsuiting.

Desondanks is hij veroordeeld voor het bedreigen van de president met de dood en/of verwondingen. De man is van plan in hoger beroep te gaan.


Uhm.. dan zou ik ondertussen al 100 keer levenslang hebben gehad

DOOD AAN BUSH!!
De as van het kwaad loopt van de Mexicaanse grenst totaan de Canadese grens

Vrije staat, my ass!

Maar ja, ik vertel niets nieuws natuurlijk..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-12-2002 16:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2002 21:32 schreef Heiden het volgende:
Amerika hufters wegbombarderen? Weet je hoeveel hufters ze in het zadel hebben geholpen op deze planeet? De Amerikanen hebben geen scrupules. Ze hebben Saddam openlijk gesteund in de Iran/Irak oorlog. Als ze ergens hun macht kunnen uitbreiden, helpen ze zonder blikken of blozen de grootste dictators aan de macht. Die jongens liggen echt niet wakker van een paar duizend doden hier en daar, voor marteling en onderdrukking kijken ze ook wel even de andere kant op. En zich maar als redders van de wereld profileren.


WAT een geouwehoer! echt! hoe kom je erop!
Ze gaan zoals in de golfoorlog gewoon geld over de balk flikkeren om die saddam weg te krijgen, neeeee het is allemaal een complot!
Daaagg.. echt, ik vind het TE negatief voor woorden en waar baseer je dit eigenlijk op!?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-12-2002 17:24 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ze tonen het wel... ik ken genoeg amerikanen die een hekel aan bush hebben, maar die mensen hoor je niet in de media, het is bush voor en al qaida angst na daar. De amerikanen worden platgebombardeerd met propaganda en de enige uitweg die ze hebben is het internet, (had trouwens laatst in de krant gelezen dat de FBI binnen tien jaar het volledige wereldwijde internet verkeer wil gaan "controleren op terroristische plannen", dat ze dit uberhaupt lukt zou al een wonder zijn, maar als het kon... zijn we allemaal de zak, want dan begint de goeie censuur pas echt)

Dat bericht over die burning bush... klinkt wel erg ongeloofwaardig trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 09-12-2002 17:25]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen