IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Violator + Tankard + Hyades + more @ Leuven/ 27 december Vorige pagina | Volgende pagina
frontpage
Usericon van frontpage
Posted 28-12-2008 15:06 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Hebben ze blijkbaar niet gedaan,wel een verdachte "ondervraagt" maar er waren geen bewijzen


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-12-2008 15:19 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 15:04 schreef MR. N het volgende:
Damn, wat een zieke zooi zeg? Ik hoop dat ze die malloot die dat gedaan heeft te pakken krijgen.


Ik ook, dan kan ik mijn schade verhalen op hem.


Asphyxiate
Usericon van Asphyxiate
Posted 28-12-2008 15:48 by Asphyxiate Wijzig reactieProfiel van AsphyxiateQuote dit bericht

Ik hoor het ook maar net, erg vreemd. Stond er enkele meters vanaf maar had niets opgemerkt.

Spoedig herstel gewenst aan 6sic6!


En wat waren Rezet en Violator gaaf btw



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 28-12-2008 16:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zieke shit sic!
Heb daar verder ook niks van mee gekregen!
Sterkte ermee!

Maar wat was het een teringgaaf feest zeg!
Bijna de hele zaal die compleet uit z'n dak gaat bij Violator.
20 man op het podium bij Rezet.
Echt geniaal!

Wel ontzettend pijn aan me rug, dankzij sic. Mij beetje podium afduwen.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 28-12-2008 17:30 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ah jij moest dus je frustraties kwijt
Nee maar Violator was inderdaad echt een feest, de tering.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-12-2008 0:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 december 2008 16:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Zieke shit sic!
+1

Heel veel beterschap beste kerel. De tering wat een kutactie...



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-12-2008 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ja, we hoorden heel de tijd geruchten over een steekpartij, maar echt iets gemerkt hebben we niet. Maar als ik dit zo zie, pfff klote seg. Hopelijk ben je snel beter !

Ik heb best wel een leuke avond gehad. Achteraf bekeken het meest genoten van Tankard. Was ik blij dat ik achteraf niet naar huis moest rijden voor een keer. Nee, gewoon gezellig te voet naar huis ... in de kou weliswaar

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 29-12-2008 1:39]


Faustian Spirit of the Earth


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 29-12-2008 3:22 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 28 december 2008 9:12 schreef 6sic6 het volgende:
Effe later word ik door een maat van me toch maar meegesleurd naar de EHBO, omdat het dus bloed leek te zijn dat helemaal over mijn shirt en broek was gelopen. Wat bleek nu, iemand vond het schijnbaar nodig om mij, en nog 2 andere effe eens lekker met een mes te besteken. Resultaat: 6 Hechtingen in mijn zij en een wond van 6cm diep. Zometeen maar weer naar het ziekenhuis.


Maar je had eerst nix in de gaten, dus ook het bier smaakte goed blijkbaar

Wat een zieke actie overigens!!! Ik hoop dat je snel hersteld bent!!



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-12-2008 10:48 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Dat was het vreemde juist, ik was net binnen en had pas 3 pilsjes achter de kiezen. Ik denk dat het de adrealine door Violator was

Maar thnx allemaal!


pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 29-12-2008 15:41 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Damn, sterkte d'rmee inderdaad. We hoorden wel van alles, maar we moesten 't stilhouden. Op den duur kon niemand ook meer naar buiten en stond er politie voor de deur. Buiten die shit een suuupervetgezellige avond gehad.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-12-2008 17:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 december 2008 15:41 schreef pneumothorax het volgende:
We hoorden wel van alles, maar we moesten 't stilhouden.


Wat was daar de reden dan achter? Angst voor paniek?



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 29-12-2008 19:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 30-12-2008 2:07 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2008 17:02 schreef Judge M. het volgende:


Wat was daar de reden dan achter? Angst voor paniek?

Waarschijnlijk.


Dodsangel
Usericon van Dodsangel
Posted 30-12-2008 16:55 by Dodsangel Wijzig reactieProfiel van DodsangelQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 10:54 schreef 6sic6 het volgende:
Dankje, ik ben benieuwd hoe het met die andere 2 gaat....


Een van de andere gewonden was ne maat vanmij (ik was niet aanwezig maar heb alles via telefoontje achteraf gehoord). Het gaat helaas niet zo goed met hem voor de moment. Hij is gestoken zo'n 1 cm naast zijn lever en heeft er een spierscheur aan over gehouden. Hij neemt zware medicatie en zal nog hele tijd binnen moeten blijven (waarschijnlijk pas tegen eind januari terug mogelijk om naar school te gaan) maar hij zal tegen die tijd wel volledig genezen zijn. Hij moest ook nog getest worden voor eventuele ziektes op het mes(aids en die handel...). Hij is zeer versuft(Morphine...) en ze kunnen hem daardoor ook nog niet "deftig" ondervragen of hij gezien zou hebben wie de dader is. Gelukkig doet de politie een groot onderzoek erachter... we zien wel.

Ik ging normaalgezien ook meegaan maar op laatste moment afgezegd, ben ik effe blij dat ik niet mee ben geweest, was al vrij kapot om te horen dat menne maat da voorhad.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 30-12-2008 17:17 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Fuck man, gelukkig dat ze er een onderzoek naardoen.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-12-2008 17:37 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 30 december 2008 16:55 schreef Dodsangel het volgende:
Een van de andere gewonden was ne maat vanmij (ik was niet aanwezig maar heb alles via telefoontje achteraf gehoord). Het gaat helaas niet zo goed met hem voor de moment. Hij is gestoken zo'n 1 cm naast zijn lever en heeft er een spierscheur aan over gehouden. Hij neemt zware medicatie en zal nog hele tijd binnen moeten blijven (waarschijnlijk pas tegen eind januari terug mogelijk om naar school te gaan) maar hij zal tegen die tijd wel volledig genezen zijn. Hij moest ook nog getest worden voor eventuele ziektes op het mes(aids en die handel...). Hij is zeer versuft(Morphine...) en ze kunnen hem daardoor ook nog niet "deftig" ondervragen of hij gezien zou hebben wie de dader is. Gelukkig doet de politie een groot onderzoek erachter... we zien wel.

Ik ging normaalgezien ook meegaan maar op laatste moment afgezegd, ben ik effe blij dat ik niet mee ben geweest, was al vrij kapot om te horen dat menne maat da voorhad.


Pff ik ben benieuwd hoe dit nog afloopt dan. De wond hersteld zich goed bij mij, maar ik voel wel pijn op plaatsen waarvan ik nooit heb geweten dat ik daar pijn kon hebben. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt om volgende week dinsdag de hechtingen te laten verwijderen.

Tja en dat politieonderzoek...ben benieuwd of daar ooit wat uitkomt.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-12-2008 17:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ohja, kan ik hier nergens een nieuwsartikel van vinden?


Dodsangel
Usericon van Dodsangel
Posted 30-12-2008 17:48 by Dodsangel Wijzig reactieProfiel van DodsangelQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2008 17:39 schreef 6sic6 het volgende:
Ohja, kan ik hier nergens een nieuwsartikel van vinden?


Ookal achter gezocht, vond enkel enkele fora waar dit onderwerp besproken werd. Vind het vreemd...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-12-2008 17:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zaaleigenaar die de boel niet naar buiten wil brengen i.v.m. slechte publiciteit? Politie die niet teveel ruchtbaarheid aan de zaak geeft zolang het onderzoek loopt?

Joost mag het weten. Wat ik nu even belangrijker vind: beterschap aan de gewonden!



jokkeMETAL
Usericon van jokkeMETAL
Posted 02-01-2009 0:50 by jokkeMETAL Wijzig reactieProfiel van jokkeMETALQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2008 17:37 schreef 6sic6 het volgende:
Pff ik ben benieuwd hoe dit nog afloopt dan. De wond hersteld zich goed bij mij, maar ik voel wel pijn op plaatsen waarvan ik nooit heb geweten dat ik daar pijn kon hebben. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt om volgende week dinsdag de hechtingen te laten verwijderen.

Tja en dat politieonderzoek...ben benieuwd of daar ooit wat uitkomt.

Jow,ik leef mju mee,deu dieje rotzak hemk tankard gemist, khoop da ze dieje smeerlap rap pakke ze,das egt zoiets da ge nimeer wilt meemake,lan er gt noi aant ui wrm dieje kerel beslist os ineenker neer te steke :s


Dodsangel
Usericon van Dodsangel
Posted 02-01-2009 0:58 by Dodsangel Wijzig reactieProfiel van DodsangelQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2009 0:50 schreef jokkeMETAL het volgende:
Jow,ik leef mju mee,deu dieje rotzak hemk tankard gemist, khoop da ze dieje smeerlap rap pakke ze,das egt zoiets da ge nimeer wilt meemake,lan er gt noi aant ui wrm dieje kerel beslist os ineenker neer te steke :s


Mochte de mense da dialect ni begrijpen xD ge vraagtet maar eh!XD en das btw die gast van 1cm naast de lever diek bedoelde een paar posts geleden..


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 02-01-2009 4:00 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 2 januari 2009 0:58 schreef Dodsangel het volgende:
Mochte de mense da dialect ni begrijpen xD ge vraagtet maar eh!XD en das btw die gast van 1cm naast de lever diek bedoelde een paar posts geleden..
Over het algemeen prefereert men hier iets wat meer op ABN lijkt..
(En 10voorTaal bewijst dat de Vlamingen dat geregeld beter beheersen dan d'n 'Ollanders )

Dus ook ik typ over het algemeen geen (NL)Limburgs dialect

In ieder geval goed te zien dat 'ie hier al post. Dan zal het herstel wel redelijk goed gaan neem ik aan



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-01-2009 15:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2009 0:58 schreef Dodsangel het volgende:
Mochte de mense da dialect ni begrijpen xD ge vraagtet maar eh!XD en das btw die gast van 1cm naast de lever diek bedoelde een paar posts geleden..

Ja ik kan het er wel uithalen Volgensmij heeft hij die avond tegenover mij in het ziekenhuis gelegen. Goed om te lezen dat het beter gaat
Ben er bang voor dat hier uiteindelijk niemand meer voor opgepakt gaat worden...

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 02-01-2009 15:52]


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-01-2009 16:09 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Zieke grap. Succes ermee.


Arjan Domhof
Usericon van Arjan Domhof
Posted 02-01-2009 16:13 by Arjan Domhof Wijzig reactieProfiel van Arjan DomhofQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2008 9:12 schreef 6sic6 het volgende:
Wat een gave afsluiter van 2008 moest worden, is een bezoek aan het ziekenhuis in Leuven van 9 uur 's avonds tot 2uur 'snachts geworden. Sta je te genieten van Violator, voel je dat je shirt opeens helemaal nat is. Ach fijn dacht ik, het is toch zo'n zoet bessendrankje of iets wat iemand over me heen heeft gegooid. Effe later word ik door een maat van me toch maar meegesleurd naar de EHBO, omdat het dus bloed leek te zijn dat helemaal over mijn shirt en broek was gelopen. Wat bleek nu, iemand vond het schijnbaar nodig om mij, en nog 2 andere effe eens lekker met een mes te besteken. Resultaat: 6 Hechtingen in mijn zij en een wond van 6cm diep. Zometeen maar weer naar het ziekenhuis.


Wat een zieke toestand zeg! En dan mis je Tankard ook nog... Graag wil ik je uitnodigen om zondag 12 april (1e paasdag) alsnog Tankard te komen bekijken in Hedon in Zwolle. Als je me even je naam doorgeeft op programmeur@hedon-zwolle.nl dan zet ik je +1 op de gastenlijst. Beterschap!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen