IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Za. 11/04/2009 Officium Triste + Mournful Congregation + Longing For Dawn @ Baroeg, Rotterdoom Vorige pagina | Volgende pagina
Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 31-03-2009 11:58 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Kaartjes kunnen het best gekocht worden via het ticketingsysteem van Baroeg: www.baroeg.nl


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-03-2009 18:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Is er al een tijdschema bekend?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-04-2009 1:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vanavond aanwezig in het Panddemonium Antwerpen

Het zijn wel enkel Evoken, Isole en Officium Triste die daar optreden, maar ik ga eigenlijk toch enkel voor Evoken, dus is dat niet zo erg. Nu ja, OT vind ik ook best te pruimen, Isole ken ik niet zo heel goed.


Faustian Spirit of the Earth


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 04-04-2009 20:26 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

morgen in tilburg... ben er bij


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-04-2009 2:07 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Was zeer fijn in Antwerpen. Bij Officium Triste zat de sfeer er meteen goed in, bij Isole verdween die sfeer helemaal weliswaar. Zelden zo'n slaapverwekkend optreden gezien. Evoken maakte gelukkig alles ruimschoots goed


Faustian Spirit of the Earth


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 05-04-2009 10:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

waren ze zo slecht? Of zijn de nummers echt saai, ken Isole, niet zo goed namelijk


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-04-2009 11:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Weet iemand al hoe het loopt met de kaartverkoop (ik, quote mezelf:
Weet iemand of ik rustig aan kan doen met kaartje halen, ik ben wegens gezondheid nl. nog niet zeker of ik zuks wel kan gaan doen tegen die tijd.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-04-2009 13:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Geslaagd dagje Antwerpen gisteren! OT speelde als vanouds, met een gaaf nieuw nummer op de setlist. Isole had een veel minder geluid en heb ik eigenlijk al teveel live gezien. Kan me steeds minder boeien. Het was erg gaaf om Evoken eindelijk eens live aan het werk te zien. Op wat slordigheden na een geslaagde, maar misschien net iets te lange, set. Beetje jammer dat er alleen maar nummers van de laatste twee albums op de setlist stonden. Vanavond weer!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-04-2009 13:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 10:50 schreef DaVinz het volgende:
waren ze zo slecht? Of zijn de nummers echt saai, ken Isole, niet zo goed namelijk


Goh ja, gewoon totaal mijn stijl van doom niet.


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-04-2009 8:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook gisteren in Tilburg was het weer geslaagd! OT en Isole speelde een iets andere set, dus dat is helemaal mooi. Vond Isole een stuk beter te pruimen dan in Antwerpen. Zin in zaterdag!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-04-2009 9:27 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ondanks de kans dat ik m niet haal toch maar een kaartje gekocht. Ik ken dit gewoon niet missen! Ergste geval kost t me toch niet gigantisch.

Erg veel zin aan!!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2009 9:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tot zaterdag dan

Ommeunig zin in .. tis een endje rijdenmaar ommeuing vette line-up


miikja
Usericon van miikja
Posted 06-04-2009 9:56 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Ommeunig


Die kende ik nog niet


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-04-2009 11:08 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Maar t is wel een waar woord Gewoon twee van mijn top (10) bands op 1 avond!!! (mournful en mourning) De resterende bands staan me ook pittig hoog! (behalve Isole, want dat ken ik nog niet)



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-04-2009 22:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2009 18:53 schreef MetalJan het volgende:
Is er al een tijdschema bekend?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2009 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

17 uur open, eerste band om 18 uur?


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-04-2009 22:31 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

En de rest?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-04-2009 22:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 april 2009 9:27 schreef Jenje het volgende:
Tot zaterdag dan
Tot zaterdag Jan

oops, did I say that?

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-04-2009 22:32]



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 06-04-2009 23:24 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 april 2009 22:32 schreef Judge M. het volgende:
Tot zaterdag Jan

oops, did I say that?


Ja, tot zaterdag.
Ik zag net dat de deur om 1700 opengaat, iemand enig idee hoe laat de eerste band begint? Ik neem aan 1800, maar zeker weten doe ik het niet.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-04-2009 1:58 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ben ik ook wel benieuwd naar...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 08-04-2009 9:29 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Van last.fm:

17.00 Deur open
18.00 - 18.30 Longing For Dawn
18.50 - 19.25 Isole
19.45 - 20.25 Mournful Congregation
20.45 - 21.25 Mourning Beloveth
21.45 - 22.30 Evoken
22.50 - 23.50 Officium Triste


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 9:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nice, u heerscht

Mooi, rekenend met een uitloop van een uurtje, prima te doen


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-04-2009 14:48 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2009 9:41 schreef Jenje het volgende:
Nice, u heerscht

Mooi, rekenend met een uitloop van een uurtje, prima te doen


Zal me toch echt verbazen als het een uur uitloopt.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-04-2009 14:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2009 14:48 schreef Marcel H. het volgende:
Zal me toch echt verbazen als het een uur uitloopt.



Zou niet de eerste keer zijn. Maar de laatste concerten die ik in de Baroeg heb gezien, waren mooi op tijd afgelopen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-04-2009 14:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2009 14:52 schreef Mark Z het volgende:
Zou niet de eerste keer zijn. Maar de laatste concerten die ik in de Baroeg heb gezien, waren mooi op tijd afgelopen.


De keren dat ik in Baroeg was, heb ik het alleen meegemaakt op de tweede dag van Dutch Doom Days in 2008. Als het gewoon op tijd begint is er deze keer geen enkele reden voor uitloop, of iedereen moet natuurlijk langer spelen dan gepland.
Wat mij betreft loopt het door zo'n soort reden een aantal uur uit, valt er meer te genieten. Maar ja dan heb ik makkelijk praten met nachttreinen vanaf Rotterdam CS


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen